hee dames, ik ben op dit moment 5w en 3d zwanger en ik heb sinds vanmorgen steken in mijn buik. Niet echt de hele tijd maar toch wel regelmatig. Moet ik de vk bellen of hoort dit erbij? groetjes Liesje
kun je iets specifieker zijn ik wet niet zo god waar je bijvorbees steken hebt en of het lijt op menstruatiepijn,of je nog andere klachten daarnaast hebt...
het lijken net steken nadat je te hard gerend hebt....ik weet niet zo goed hoe ik het anders uitleggen moet....geen ongisteken of zo...
okeeje zwangerschap zit nog net boven je venusheuvel,heel laag,....maar je hebt steken in je zij of daar ?
ik denk dat het niks geks is. Ik zou nog even afwachten, als het echt krampen worden, die aanhouden, zou je je VK kunnen bellen.
Ik denk dat het een beetje bandenpijn is.. maak je niet te snel ongerust meis.. Begrijp dat het moeilijk is door je mk, weet wat je doormaakt... Ik heb het ook gehad en nu nog steeds... maar je wordt helemaal gek anders... Als je het echt niet vertrouwt kun je altijd de vk even bellen.. Sterkte en probeer bovenal te genieten!
weet je wat,...waarom bel je niet even en dan overleg je even telefonisch met je verloskundige,misschien lucht het wat op
Hoi Liesje, Mij alles goed, net zo onzeker als jij hahhaha... morgen echo.. dus vindt t wel eng.. anderzijds probeer ik nog steeds posi te denken.. Nog steeds pijn in de boobs, moe etc... dus ga er eigenlijk vanuit dat het wel goed zit... Misselijkheid is een beetje over lijkt het.. dus dat vind ik niet erg..Ben nu verder dan de vorige keer dus dat voelt ook al prettig! En hoe gaat het bij jou verder?
tja op zich wel goed... ben nog steeds moe 's avonds en gedurende de hele dag misselijk en ik heb zere boobs.... dus eigenlijk wel tekenen genoeg dat mijn lijf wat doet en dat ik echt wel zwanger ben...maar ja de angst blijft dat het niet goed zou zijn Vanavonc komt MvM dus kan ik weer lekker een testje doen en weer de bevestiging krijgen dat het toch echt raak is. Ik hoop dat je een supergoeie echo hebt morgen. Hoe laat moet je?
MvM is leuk! Bij mij knalde de streep eraf.. goede opsteker voor jezelf! Nou de symptonen klinken helemaal prima... ! Ik moet om 8 uur bij de gyn zijn.. dus gelukkig vroeg...
Niks raar aan hoor, ik had ook krampen en steken rond week 4-5-6, is normaal omdat je baarmoeder het vruchtje opvangt en zich klaarmaakt. Niet ongerust zijn dus! En gefeliciteerd met je zwangerschap!
ben wel heel benieuwd hoor bruidje mano bedankt voor je felicitatie...ben blij dat anderen het ook gehad hebben