wanneer actie ondernemen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Dorianne, 31 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

27 okt 2009
    1.608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    Mijn dochter is al meer dan een week ziek!
    Eerst koorts, nu in haar keel en ze eet/drinkt nauwelijks meer (al een week nu)
    Eerst at ze : 210 pap, koekje, 1 boterham en 100 cc melk, fruit, warm eten (2 eetl grroente, 1 aardappel, vlees en toetje).
    nu eet ze nog : 75 cc pap, halve boterham en max 50 cc melk en 2 happen warm eten! tussendoor krijgt ze al niets meer..drinkt tussendoor 1 beker op de hele dag!

Ze is suf, hangerig en is alleen maar moe! ze heeft geen koorts meer...hoelang zal ik dit nog aankijken? of iemand advies/tips wat ik kan doen? begin me na 1,5 week wel ongerust te maken! :$

2. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    Ik zou gewoon bellen als ik jou was, daar zijn huisartsen voor.
    Voor mijn dochter bel k eerder dan voor mezelf.

Mijn dochter van een maand jonger begint ineens ook veel minder te eten, maar het drinken vind ik wel erg weinig plast ze nog wel goed?

3. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Ik zou gewoon even bellen! Misschien ontstoken keelamandelen? Want dan doet eten en drinken zeer...
    Vooral als ze suf en hangerig. Plast ze nog wel voldoende?

4. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

26 nov 2008
    1.871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    bellen hoor

5. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Ik zou ook zeker bellen. Vooral dat suffe staat mij niet aan als je begrijpt wat ik bedoel;) Liever een keer teveel dat een keer te laat naar de huisarts.

6. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Ik zou ook bellen. Dat suffe in combi met zo weinig drinken is wel een risico op uitdroging.
    Of daar dan weer een keelontsteking ofzo achterzit, kunnen ze dan gelijk even bekijken.

7. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Ik zou ook zeker bellen!
    Weinig drinken en suf zijn is in mijn ogen geen goed teken!

Mijn zoontje is ook al 6 dagen niet lekker...eerst spugen en diarree, en nu gewoon hangerig / huilerig..., ook eet hij een heel stuk minder!! Geen warm eten en een halve boterham, maar drinkt wel voldoende en is verde3r ook niet suf of wat dan ook, du vandaar dat ik het hier gewoon aan kijk!

Deel Deze Pagina