Ik snap het nu even niet meer.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door tinusjeikke, 6 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tinusjeikke

tinusjeikke Actief lid

1 dec 2011
    193
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

IK snap er niks meer van, ik zit 2 dagen voor mijn nod.
    Ik heb ovulatietesten gebruikt en mijn temp bij gehouden.
    Ik ben er dus zeker van dat mijn ei is geweest.

Nu heb ik net voor de grap een ovulatietest gedaan, en die is knalpositief. Ik test met dipsticks van zwanger en kids.

Ik ben met mijn man mee voor zijn werk en heb geen zwangerschapstest bij me dus ik kan niet testen. Vandaar dat ik voor de grap die ovulatie test deed.

Iemand enig idee wat er aan de hand is en of zo een ovulatietest ook vals positief is?

2. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    het KAN dat je idd zwanger bent... maar k heb het laatst ook gehad dat die voor mijn nod weer positief werd maar was niet zwanger...

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.999
    15.618
    113
    Nabij Utrecht
    als je zeker weet wanneer je ei was (dmv tempen en testen) heb je nu dus bewust een ovu test gedaan om te kijken of je zwanger bent. dit omdat je weet dat een posi ovu soms een zwangerschap kan betekenen.

gewoon de ovutest negeren en een zwangerschapstest doen over 2 dagen.

4. tinusjeikke

tinusjeikke Actief lid

1 dec 2011
    193
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ RoGiJuLi
    Ik heb de test de grap gedaan, mijn vraag was ook of ovulatietesten vals positief kunnen zijn. Ik wist niet dat een ovutest positief kan worden bij zwangerschap.

Ik heb niet het idee dat ik zwanger ben, en omdat mijn cyclussen zo onregelmatig zijn doe ik vaker testen nadat ik weet dat ik mijn ei heb gehad. Ook om uit te vinden wat nou wel en niet positief is.

En als ik de mogelijkheid heb om naar een winkel te gaan voor een zwangerschapstest dan zal ik dat zeker doen, alleen gaat dat nu niet omdat ik met mijn man mee ben voor zijn werk.
    Hij is kapitein en op een schip hebben ze geen winkels.
    En je kan ook niet zomaar even ergens aanleggen.

@ missiej, ik wacht rustig af. Had jij het ook gewoon voor de grap gedaan of zat er een reden achter?

5. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Ik had ook positief voor NOD en bleek niet zwanger te zijn.. maar iemand anders had dat ook maar bleek wel zwanger te zijn.. dus ik zou je er niet teveel aan vast pinnen.. Hopelijk heb je straks gewoon een posi zwangerschapstest.. :)

6. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Dubbel geplaatst en verkeerd geplaatst.

Topic wordt gesloten.

Deel Deze Pagina