Originele ideeen!!?!?!?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MrsvanOmmen, 24 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MrsvanOmmen

MrsvanOmmen Actief lid

22 sep 2009
    410
    0
    0
    Administratieve kracht
    Drenthe
    He meiden,

We zijn nu zwanger van onze tweede en ben op zoek naar een origineel idee om het te vertellen aan de rest van de familie.

Nu zijn ze met Sinterklaas van mijn kant allemaal bij ons thuis dus dat lijkt me een goed moment!!!
    Maar dan nog mijn schoonouders.

Wie kan ons helpen aan originele ideetjes?????

Meiden alvast bedankt!!!!!

2. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    ik had voor leah een shirt gedrukt (kon ik op mijn werk) met erop: hoera ik word grote zus:D

je kan ook een kadootje aan de opa en oma geven een speen? een rompertje?

(heb er ook al over nagedacht, mocht het bij ons vlug raak zijn dan hoop ik het rond de kerst te kunnen vertellen:))

3. minimuts

minimuts Actief lid

25 feb 2009
    190
    0
    0
    Ja, een shirtje laten drukken is echt super leuk. Zeker omdat het even kost voor ze het shirtje gaan lezen.

4. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    ik had ook bedacht dat mocht het een tweeling zijn op de achterkant: oh nee het zijn er 2:D

let wel op met shirtjes aan je kind aandoen, schoonmoeder liet leah van schrik bijna uit haar handen vallen:D:$

5. minimuts

minimuts Actief lid

25 feb 2009
    190
    0
    0
    Ik zie dat ik de verkeerde link heb gedaan.

6. linde90

linde90 Niet meer actief

wat met sinterklaas ook leuk is, is chocoladeletters geven met de letters Z W A N G E R, en dan hun de puzzel laten maken.
    Gewoon willekeurig door elkaar heen geven.
    Had ik vorig jaar willen doen met de letters opa en oma, maar helaas was het toen toch vals alarm, en heb ik ze maar lekker zelf opgegeten.

Veel plezier

7. natjuh026

natjuh026 Bekend lid

4 jan 2008
    796
    0
    0
    pm
    omg arnhem
    wij hebben het mijn (schoon)ouders verteld op de volgende manier.
    Had voor de beide opa's een houten treintje gekocht en voor de beide oma's breinaalden en 2 bolletjes wol blauw en roze. Eerst naar mijn ouders daar cadeautjes gegeven met van het is een kleinigheidje omdat jullie geholpen hebben met opknappen (hebben net nieuwe woning) en hetzelfde bij schoonouders. Allebei de opa's hadden leuk een treintje alleen de oma's hadden het meteen in de gaten. hahaahah

8. 894hi

894hi Niet meer actief

ik zou tussen de kado's bijv. een speen , romper , rammelaar enz... inpakken voor jezelf en voor je ouders een echo foto ofzo... dat moeten ze wel snappen toch.. heb je geen echo doe dan een foto van je test ofzo

9. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    pas met Sinterklaas, heb je er al over gedacht dat het met nummer 2 wel wat sneller te zien is!?
    Iedereen vroeg mij al met 12 weken wat het was (jongen of meisje) omdat ik 4-5 maanden zwanger leek. En met 5 weken zagen alle vreemde mensen het ook al..

Maar goed originele ideen, ik had rompertjes laten maken met mijn favoriete tante, oom, opa en oma (iedereen een verschillende) en bij de tweede heb ik een taart gebakken met de test erop.

Deel Deze Pagina