Beste alemaal, Ik ben bijna op de helft van mijn zwangerschap,.... In het begin was ik allemaal erg onzeker hoe alles zou gaan lopen, moest ik deze zwangerschap alleen volbrengen of kwam alles goed zoals ik hoopte. en idd alles kwam goed mijn vriend zijn ouders waren op de hoogte dat we alweer 5 maanden bij elkaar waren en hij had ze afgelopen week verteld dat we zouden gaan samewwonen, dus het leek erop dat alles weer goed kwam. hij beloofde al enige tijd ook te vertellen dat ik zwanger was... maar stelde dit continu uit waaedoor ik onzeker werd en wantrouwen kreeg, dit heeft te maken met het verleden. uit eindelijk heb ik besloten zijn vader te bellen hij wist eerst niet wie ik was, ik vertelde u weet toch dat u zoon en ik weer bij elkaar zijn, hij zei nee! en dat we gaan samenwonen hij zei nee!... toen wist ik dat ik niets te verliezen had en heb verteld dat ik zwanger was. vanaf dat moment ben ik door mijn vriend voor alles uitgemaakt en krijg allerlei dreigementen, over wat hij allemaal zou gaan doen. op dit moment ben ik uit mijn huis min of meer gevlucht maar moet ook weer terug. Uiteindelijk heeft hij mij weer bedrogen en belogen waarom kunnen ze zo gemeen zijn. hij zei dat hij gelogen had om mijn leven stuk te maken. ik snap er niets. dit komt niet meer goed dus dat betekent dat ik vanaf nu er alleen voor sta ik heb het er moeilijk mee, maar wil toch nog genieten van mijn zwangerschap, ik hoop dat ik sterk genoeg ben. groet forever
ow meid wat een rotverhaal! je hebt zeker beter verdient dan dat,kun je wel terecht bij mensen?vrienden,familie? zorg ervoor dat je die vent niet meer alleen onder ogen hoeft te komen... wat vreselijk.... probeer toch van de kleine te genieten,ik weet dat het moeilijk is,... en als je ooooooooit iets kwijt wilt mag je me altijd contacteren,ik weet dat ik 17 jaar jongen ben dan jij,but i've had my share in this life,heb zelf ook meer rottigheid meegemaakt dan me lief is,en weet dat jij nu een heleboel schouders nodig hebt om op uit te huilen als je het moeilijk hebt... dus bij deze... al mijn liefs,en hou vol op een dag word het wel beter meid.... miranda
hoi hoi jeetje wat een ongelooflijke "piep" ik zou zeggen probeer te genieten ondanks wat hij je heeft aan gedaan de beste wraak is gelukkig zijn en laten zien dat hij jou dus niet kapot heeft gemaakt zoals hij graag zou willen, ik hoop dan ook dat je aan je eigen familie of vrienden een hoop steun zal hebben en hopenlijk kan iemand anders voor jou teruggaan naar het huis om de spullen op te halen. word je trouwens bedreigd kan je zelfs naar de politie gaan en gaan hun met jou mee om je spullen op te halen schroom niet ze doen het wel vaker en is het jou huis waar hij in zit dan kun je ze vragen om hem eruit te halen zeg gewoon dat hij daar niet woont maar zichzelf heeft uitgenodigd om er te komen wens je heel veel geluk en sterkte toe voor de toekomst maar onthoud dat jij en je kindje op nummer 1 moeten komen als je hem ziet straal van oor tot oor uiteindelijk zal hij degene zijn die het voelt groetjes nathalie
Wááááát? Om jouw leven stuk te maken? Pfoeeeeeeee, die vent spoort echt niet! Ik heb inmiddels 10 maanden een prachtige dochter van zo´n fijne kerel... Je wilt niet weten wat ik tijdens de zwangerschap allemaal naar mn hoofd heb gekregen Ik zou zijn leven verwoesten...... Tijdens de zwangerschap heb ik minimaal contact met hem gehad. Nu ze geboren is, hangt hij ineens de leuke papa uit... En veel mensen begrijpen me niet, maar ik laat hem toe in haar leven. Hij is tenslotte haar vader. voor mijn gevoel wijs ik haar ook deels af, als ik hem volledig afwijs. Alleen mag hij haar NIET erkennen, écht ik eet nog liever een maand brood met pindakaas dan dat ik bij hem mn hand ophou.... Sorry, dit word een heel ander verhaal... Reken maar dat jij sterk genoeg bent meid! Laat je zwangerschap niet verpesten door zo´n.... Probeer zoveel mogelijk contact te maken met je kindje, en geniet ervan! Als je verder met me wilt praten, stuur je maar een PB. Héél veel sterkte! Lizzy
Ik weet zeker dat jij sterk genoeg bent! Het zal ff wennen zijn en zeker niet leuk, je moet een boel regelen om het in orde te krijgen, en het is zwaar alleen. Ik heb veel dagen nog steeds dat ik me verschrikkelijk voel, maar dan denk ik aan mijn zoontje die eraan komt en weet ik dat wel een geweldige tijd samen gaan hebben, met of zonder man! WAnt die hebben we echt niet nodig! het is een ongelofelijke klootzak, maar hij weet niet wat ie mist en gaat missen! Je moet maar zo proberen te denken, HIJ verliest wat jij krijgt er alleen maar iets heel moois bij en verliest aan hem helemaal niks, want voor hem strakkies 20 anderen die wel inzien hoe geweldig gezinnetje jullie gaan zijn! Dus hou je sterk meis, het is heel moeilijk om te genieten, mij is het deels gelukt, maar straks ga je zeker weten genieten, daar moet je zoveel mogelijk aan denken, en dat hij kan...PIEP! Sterkte! groetjes xxxx
wat erg dames! ik ken het..die van mu beschuldigt me gelukkig niet van dat soort dingen maar wel dat k alles extra zou hebben gedaan! en ik durf te wedden dat ie tegen zijn pa en ma zegt dat ik gelogen heb ofz.. zoo erg allemaal ma we zijn sterkt genoeg hoor! kindje kmt wel groot!
De kleine komt wel groot! Ik had de eerste helft van mijn zwangerschp ook niet echt 'positief' beleefd. Maar bij de latste helft genoot ik er steeds meer van. En kreeg ik een soort 'kracht' dat mij sterker heeft gemaakt, en nu nog steeds! Ik ben er voor mijn dochter, en zij brengt positiefs naar boven, en maakt me steeds meer aan het lachen. Ben erg gelukkig met haar, en zou niet meer zonder haar kunnen. Want ik wil haar zo graag vertellen (later), dat zij mij erdoorheen heeft gesleept, in de moeilijke tijden die ik heb gehad, en nu soms ook nog wel.. En doordat ik er positiever tegenaan gekeken heb, stond ik ook open voor andere mogelijkheden, en ontmoette toen ik zwanger was, mijn nieuwe, huidige, vriend .
je moet je geen zorgen maken. je komt er wel. ik heb bij alletwee mijn zwangerschappen er alleen voor gestaan. (nu zwanger van mijn tweede) mijn verhaal staat hier ook op dus je kan het is lezen als je wilt. Laat die klootzak maar voor wat hij is. jij hebt straks je kindje en hij weet niet wat dat hij mist.
hey meid ik heb een zoontje van nu inmiddels bijna 7 en ook ik was alleen zwanger. ik kwam erachter dat hij de huur niet betaalde en dat ik op straat kwam te staan eenmaal terug bij me ouders bleek ik zwanger en toen ik met 4 maanden zwangerschap me eigen huisje had bleek een goeie vriendin van mij ook zwanger van hem ze schelen nu precies 6 maanden. ik heb me de ogen uit de kop gejankt maar besefte me ook gelijk dat ik niet wilde dat deze man een vader voor mijn kind zou zijn en dat gaf me kracht ik heb hem nog een paar x gezien en we hebben sporadisch (geen leuk) contact maar heb nooit spijt ervan gehad ik heb genoten van me zwangerschap en me kindje en zie het inderdaad zo jij geniet hij mist ik ben nu 7 jaar verder en alweer 5 jaar gelukkig met een hele lieve man en zwanger van een 2e het komt allemaal goed