ja dit is gelukkig mijn laatste vrijdag alleen. En nu achteraf gezegd is het toch best snel gegaan.. En je heb gelijk, moet ook wel es een keer kunnen, als ik van alles tegelijk moet doen, vooral met eten maken en eten en afruimen en Alyssa is dan ff strontvervelend dan laat ik dr ook ffies huilen hoor! we hebben maar 2 handen..
Ja inderdaad. En dan heb jij er nog wel 3 rond lopen hehe wordt soms al gek van 1 haha Nu ligt die weer te huilen al he mogelijke al gedaan. Ja meneer wil bij me zitten maar mensen zeggen als je daar aan toe gaat geven dan willen ze nooit meer opzich zelf liggen.
eh correctie 2 Je kan een kindje tot ongeveer 4 maanden nog niet verwennen, zeggen ze, maar soms vraag ik het me af.. Als Alyssa huilt en ik loop die trap op, is ze stil, ga ik weer naar beneden, huilt ze weer en ga zo maar door, tot ik maar naar dr toe ga! t zijn ratjes haha
Haha ja dat ken ik Gisteren lag die in zijn wipper te huilen ik zat op de bank sta op stil ga zitten huilen. Lag helemaal deuk stinkerd dacht ik hier trap ik echt niet in hoor. Maar hij huilt wel echt met traantjes dus heb het idee dat er dan wel echt iets is pff konden ze maar praten en hij huilt door totdat ik bijna geen lucht meer krijgt vind ik zo sneu altijd
ja kan het ook niet al te lang aanhoren hoor, als ze echt huilt dat ze bijna erin stikt dan vlieg ik al naar boven haha trouwens wel een scheetje hoor, hij was wel erg klein zeker bij de geboorte?
idd, lijkt echt een ukkie, vooral die hele mooie foto op je hand! Alyssa was 3800 gram en ook 50 cm! mega baby, vergeleken bij de eerste...(2480/47cm)
Morgen hoop ik een keer uit te slapen...zal wel niet, ze is altijd rond 7 uur wakker.. dus ga maar lekker me mandje in.. hopenlijk slaapt jou ventje een beetje uit! groetjes
gelukkig wel tot een uur of 13:00 slaapt die zeker wel door. Maar hoop voor je dat ze idd uitslaapt Die eerst was idd wel erg klein hehe vond hem al klein met de geboorte
nou gister weg geweest en was rond 1.00 uur thuis en lag rond half 2 op bed en mevrouw kwam om 7.45uur, nou vind t wel netjes.. alles goed verder? Gaan de voedingen ook goed?