alleen?

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door ikkuh, 10 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juutje79

juutje79 Lid

18 sep 2007
    13
    0
    0
    Ik heb vandaag het hartje gehoord :) dat was echt leuk !

2. ikkuh

ikkuh Actief lid

3 sep 2007
    278
    0
    0
    mooi s dat he
    ik heb het ookal gehoort
    prachtig
    en heb gister met de vader gepraat en hy gaat nadenken over welke zeggenschap hy wil..
    en ik heb zoiets..flikkr nu ok ma op!
    hy zegt dat omdat zjn vader en moeder het ok al weten

3. juutje79

juutje79 Lid

18 sep 2007
    13
    0
    0
    Ik heb een gigantsiche preek van mijn ouders gehad... sterker nog mijn vader wil dat ik het weghaal :(
    Zij geven honderd keer aan dat het te moeilijk zal zijn, en dat ik mijn carriere dan wel kan vergeten.
    etc etc
    Ik voel mij gigantisch rot hierdoor en ik twijfel of ik misschien toch een abortus ga plegen ...
    Maandag ga ik er met de dokter over praten

OWWW wat een rot leven zo af en toe

4. daddys princess

daddys princess Actief lid

23 mei 2007
    164
    0
    0
    emmen
    ik hoor er sinds vandaag ook bij! :S
    alleen dringt het nu nog niet echt tot me door
    en moet morgen weer naar de VK :\

5. ikkuh

ikkuh Actief lid

3 sep 2007
    278
    0
    0
    juutje:
    ik vin dat je dat zelf moet bepalen hoor niks van anderen aantrekken! er zijn zat instanties die je kunnen helpen!
    en iid allemaal verrot hoor..alleen da heen zus enzo maar gelukkig heb ik ee nvriendin die graag mee wil..en de zusjes van me ex.
    maarja...
    ik vin als je tegen een ander zegt je moet een abortus doen! belachelijk!

6. ruelF

ruelF Niet meer actief

@ Juutje:
    Ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt de afgelopen dagen (qua ouders). Als je erover wil praten ben ik er voor je. Bovendien kan ik ook wel een buddy gebruiken. ;)
    (Voor meer info lees "Samen Alleen" in "Alleen en Zwanger")

7. juutje79

juutje79 Lid

18 sep 2007
    13
    0
    0
    lieve meiden wat een ellende he?! Vandaag ben ik ook nog wel twaalf weken zwanger.. je zou zeggen dak blij moet zijn dat de miskraam tijd voorbij is.. en nu loop ik boos verward rond.. mijn ouders zijn echt niet om te turnen lijkt het wel ! ruelF ik kan zeker een BUDDDYYY gebruiken. Ik ga je verhalen zo lezen ! Ik vraag mijzelf nu zo af of ik mijn kindje dit wel aan kan doen .. geen familie ?
    Mijn ouders zijn zo verdrietig :( owwwwwwww ik haat mezelf.. wat moet ik toch doen :(

8. ikkuh

ikkuh Actief lid

3 sep 2007
    278
    0
    0
    juutje79: ga gewoon lekker van je kleine genieten
    ik wet wel wat je bedoelt ... me ma is gelukkig bygedraait ma fam die weet he nog niet en ik ben bang voor de reacties..oohh je b ent nog zoo jong gezeik..je kent het allemaal wel.
    gwoon gaan genieten zorg dat je een eigen stekkie krijgt..
    ga ik ook doen!
    en k loop bijna 1week 8ter by jou haha

9. juutje79

juutje79 Lid

18 sep 2007
    13
    0
    0
    Ik hoop dat mijn ma ook bijdraait en mijn pa natuurlijk ook. De rest van de familie weet ik niet.. di ezullen er wel minder boos over doen , dus dat valt vast wel mee. Ik ga vanavond naar mijn ouders toe :-s
    Ben echt nerveus haha

Deel Deze Pagina