Om de wachtdagen door te komen..

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door firefly, 4 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    .. vroeg ik mij af, wanneer heb je positief getest?
    Was deze licht, duidelijk? En wat voor symptomen had je?

( dit voor mij en andere meiden die even een oppepper nodig hebben in de wachtweken van de mmm ) ;)

2. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.295
    1.461
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Hai,

Ik heb 12 dagen na TP positief getest. Mijn symptomen waren, hoofdpijn en erg slecht slapen. Ik werd vroeg wakker (05.00 uur) en kwam dan niet meer in slaap. Die hoofdpijn heb ik nog steeds en is net zo'n hoofdpijn die ik altijd heb voordat ik ongesteld werd. Ik had die hoofdpijn op dag 11 na de TP heel erg en toen dacht ik dat het over en uit was want ik herkende die hoofdpijn maar al te goed en dat was altijd mij een heel slecht teken. De volgende dat op dag 12 getest en dit was het resultaat:

3. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.295
    1.461
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Gisteren met 4 weken en 5 dagen weer een testje gedaan en nu zag die er zo uit en mijn klachten zijn niet veranderd. Alleen breekt me het slechte slapen nu wel op, voel me overdag een zombie.

4. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Dat slechte slapen heb ik ook last van!! Bedankt voor je berichtje. Gefeliciteerd;)

5. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    10 dagen na de tp testte ik positief.
    Ik sliep slecht en had veel last van brandend maagzuur.
    Ook waren mijn borsten gevoelig en was ik 's ochtends een beetje misselijk als ik niet meteen iets at.
    Sterkte in deze wachtdagen!

6. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Ik testte 14 dagen na tp positief! (netjes he, dat ik zolang gewacht heb, haha;))
    En toen was hij ook meteen erg duidelijk!

Mijn symptomen waren 's nachts vaak wakker en dan had ik hele erge honger. Had soms een appel naast bed liggen om die op te peuzelen!
    En ik merkte 's avonds heel erg dat mijn rokken en broeken strakker gingen zitten, moest dan echt de knoop open doen, want het knelde zo!

Deel Deze Pagina