Alleenstaand en 6 maanden zwanger

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door nathaliedestiny, 6 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. selina cindy

28 dec 2008
    9
    0
    0
    Het zijn wijze woorden die je me verteld. En het is idd nooit leuk om dit soort reacties terug te krijgen. Ik weet precies hoe de wereld in elkaar zit, en wat ik op mijn hals heb gehaald. moet nu sterk zijn en hem de deur wijzen. Dit is ook het beste voor mezelf en het kindje. Dan kan ik gaan wennen aan een leven zonder hem en helemaal voor mijn kindje gaan. Ik kan het mooi vertellen maar moet het nu nog doen. Toch bedankt voor je reactie. misschien kun je hem in dergelijke situaties proberen het met een mooie strik te brengen. Het was de eerste reactie die ik kreeg en wilde me het liefst meteen uitschrijven. dat kan de bedoeling toch niet zijn? Er komen op deze site niet uitsluitend sterke vrouwen. zoals je gelezen hebt ook dames met zwakheden.

2. randi

randi Niet meer actief

sorry als het wat te cru overkomt de eerste keer was echt niet de bedoeling hoor maar hoop dat je der wat mee kan doen.

3. Niet meer actief

Denk dat Selina Cindy je boodschap nu wel snapt Randi ;) Denk ook niet dat ze hier is om te horen hoe stom ze is, maar om een beetje steun te zoeken van andere.. Denk dat ze zelf ook wel weet dat het geen ideale situatie is waar ze zichzelf in begeven heeft, punt is alleen hoe nu verder.

Ik wil je veel succes wensen Selina Cindy! Ga voor dit kindje.. en zoals je zelf ook al zegt, beter geen vader dan een die er nooit voor de kleine zal zijn

4. selina cindy

28 dec 2008
    9
    0
    0
    bedankt voor deze reactie... die had ik even nodig om zometeen lekker te kunnen slapen.

5. selina cindy

28 dec 2008
    9
    0
    0
    nog even voor de duidelijkheid. het verhaal van deze vrouw herkende ik mezelf volledig in. zij had een relatie van 8 jaar. Mijn relatie duurt nog maar 1 jaar. De zaken die daarin werden genoemd komen precies overeen met de mijne. misschien dat ik een deze dagen de tijd ervoor heb om alles op te schrijven zodat er een duidelijker beeld komt en reacties als die van Randy te voorkomen.

6. Duimelijn

Duimelijn Bekend lid

23 okt 2008
    532
    7
    18
    ver weg
    Lieve Selina,
    Ik wilde je even een hart onder de riem steken. Ik vind dat je heel dapper overkomt, het valt niet mee om de keuze te maken alleenstaande moeder te worden.
    Ik wil je heel veel sterkte wensen en laat je niet kisten he, kop op meid! Je red het wel.

Liefs duimelijn

7. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

gelukkig zijn we niet afhankelijk van mannen pffff, in elke cultuur heb je wel van die rtte tomaten, (om het netjes te houden). Tja het is altijd makkelijk raad of je mening te geven als je niet in zo'n situatie zit, dan weet je verstand het wel te vertellen, maar als je gevoel je hart ermee gemoeid is word het een ander verhaal.
    Ik kan je niet veroordelen je hebt het al moeilijk genoeg, het enige wat ik je kan meegeven is dat mijn moeder ook twee kinderen alleen heeft opgevoed en ik ben goed terecht gekomen.
    Het fijne aan alleenstaand is dat je geen ruzie over de opvoeding krijgt, je kan en mag het zelf invullen met de normen en waarden die je wilt meegeven.
    Ik wens je troost, kracht, warmte en al het licht wat maar kan schijnen.
    liefs van mij, ook voor andere moeders die in zo'n situatie zijn beland.

8. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Trap gewoon niet meer in die mooie verhaaltjes van die mannen.
    9 van de 10 keer hebben ze echt wel een vrouwtje thuis zitten die van niks weet.

Ik wil echt niet lullig overkomen...maar pas gewoon op!

9. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    Wel er is 1 ding wat ik wel weet en dat is dat hij jou toch 1 heel mooi geschenkje heeft nagelaten! :D Je gaat zoveel plezier hebben en zoveel moois halen uit je kleine meisje! :)
    Ik kijk er ook al naar uit als ik mijn zoontje eindelijk bij me heb!

Deel Deze Pagina