omgangsregeling baby

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door 90mich, 9 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 90mich

90mich Lid

9 dec 2012
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Halli dames

ik zit in een ingewikkeld pakket.
    Ik heb twee kinderen van twee vaders waarvan 1 3 is en 8 weken.

Sinds vier weken wonen wij weer in onze eigen huis.
    Nu moet er een omgangsregeling gemaakt worden van een kindje van 9 weken.

Ihoe zouden jullie dat doen?
    Groetjes

2. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Krijgt de baby borstvoeding of niet? En anders niet langer als 1 uurtje want een kindje moet ook slapen enz.. En de meeste kindjes slapen het best in hun eigen bedje.. Ik zou niet de hele dag gaan slepen met z'n kleintje..

3. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Oo en sterkte met alles! Best pittig denk ik!

4. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Idd uurtje of hem bij jouw thuis bij baby laten (mits jullie relatie dat toelaat!)
    Kleine heeft regelmaat en stabielheid nodig.

Later kan het paar uur worden en veel later nachtje slapen.

Wat wil papa dan?

5. 90mich

90mich Lid

9 dec 2012
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hij is een paar keer hier geweest maar daar meemt hij geen genoegen mee. maar wilt hem meenemen en tijd met hem doorbrengen. Hij heeft daar wel een bed want de eerste vier weken woonde we nog daar..

6. 90mich

90mich Lid

9 dec 2012
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee hij krijgt flesvoeding

7. 90mich

90mich Lid

9 dec 2012
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat voor bijdrage moet ik verwachtwn? Voor mijn anderw zoontje krijf ik een bijdrage van 150 euro voor een 2 bijna 3 jarige die geen luiers meer draagt. Hij heeft een inkomen van 1900 en nog twee kinderen. De vader van mijn jongste zoontje verdien 2750 a 3250 pn en is eigen baas zonder kinderen. Ik heb zelf een inkomen van 900 a 1000 euro

8. 90mich

90mich Lid

9 dec 2012
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    . Anders stel ik gewoon voor om het weekend op zaterdag van 12 tot 16 hij is nu 9 weken dus twee maanden en als hij vier maanden is van 11 tot 1700 ofzo en dat hij 6 maanden is een nachtje?

9. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Overnachten wordt voorlopig afgeraden met erg kleine kinderen ivm het hechtingsproces van baby en mama!ik zou het bezoek bij jou laten afspelen.jij bepaalt.zolang hij hem mag zien is er geen probleem.

10. 90mich

90mich Lid

9 dec 2012
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    De vader is het er niet mee eens en gaat het aanvechten bij de rechter. Heb jet voorstel wat hier boven staat aangegeven maar jij ziet het nut niet om het op te bouwen. Hij wilt m een heel weekend en wel vanaf nu.. Heb het cb ook al gebeld vandaag en die zeiden ook dat je dit echt op modt bouwen en dat hij anders maat naar de advocaat moet stappen

11. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Tsjaa.. Persoonlijk vibd ik dat je zoon jonge baby helemaal niet heen en weer moet slepen...

Denk ook niet dt er een rechter is die akkoord gaat met een heel weekend bij papa als de baby 9 weken is..

12. Onje

Onje Niet meer actief

Jammer dat hij hier niet mee akkoord gaat ik vind dit namelijk erg schappelijk en zeer netjes "opgelost" van jouw kant.
    Vervelend dag je nu een rechtzaak tegemoet gaat geeft toch altijd weer druk met zich mee.
    Maar in zou jouw advocaat dit mooie voorstel laten indienen bij het hof en ik denk dat een rechter absoluut jouw voorstel goed keurd.
    Wellicht stelt hij/zij zelfs wel voor om een maandje of 2 later te gaan starten met slapen.

Veel succes!

13. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Geen enkele rechter gaat akkoord met een heel weekend voor een kind van 2 maanden hoor! Kom op joh, hij kan zoveel willen. Maar het gaat nu niet om hem, het gaat om het kind.

Ik zou zeggen..zolang het kind nog onder het jaar is, alleen losse daagjes en geen overnachtingen. Inderdaad op te bouwen vanaf een uurtje of 2 uurtjes, naar een dagdeel, een dagje etc. Gewoon rustig aan en goed naar je kind kijken.

En dat is niet om papa dwars te zitten of omdat papa minder recht op het kind zou hebben of weet ik veel wat. Maar gewoon in het belang van je kind.

14. 90mich

90mich Lid

9 dec 2012
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tja dat kan ik hem dus allemaal niet duidelijk maken.
    Hij is het daar niet mee eens.

Wil nu iets schriftelijks sturen een soort voorstel.
    Dan geef ik ondanks alles toch mijn goede wil dat ik bereid ben een regeling te maken.
    Ik kreeg zelfs de kinderkamer niet mee die we samen betaald hadden, na 4 weken heb ik nog steeds niet al onze spullen terug, heeft een ander slor op de deur gezet en dat is nog lang niet alles.

Noy bedankt meiden!!

15. Vagans

Vagans Niet meer actief

Tsja laat wel zien dat de papa enkel aan zichzelf denkt en niet aan het kind...

Helemaal niet slepen met zon kleintje! Zon kleintje heeft nu nog voornamelijk mama nodig en een echte papa zal dit respecteren!

16. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Hij kan zoveel willen maar jij gaat in het belang van het kind niet toegeven!hij stapt maar naar de rechter!

Wees hem een stapje voor en vraag advies aan n advocaat.vraag ook advies aan een deskundige wat verantwoord is voor kindje van onder de een jaar dat echt nog heel erg in het begin van hechtingsfase zit!

Ik heb iets gelezen over hechting en echtscheiding en omgangsregelingen.als ik het weer vind stuur ik de link.laat dat maar aan een evt rechter zien!

17. Vagans

Vagans Niet meer actief

wat een goed link! Heb m ook even bekeken, heel helder en heel eerlijk!

18. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Goed he?vond ik per toeval en ik vind het heel duidelijk!er wordt zo gesjouwd met en bepaald voor kinderen maar dit verhaal vind ik erg aannemelijk.

19. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Ik neem aan dat jullie niet getrouwd zijn? Anders was het namelijk sowieso zo dat de spullen van het kind, gewoon met het kind mee verhuizen.

Toen ik ging verhuizen moesten we onze boedel scheiden, maar alles wat van onze dochter was, moesten we buiten beschouwing laten, want dat verhuisde sowieso met haar (dus mij) mee.

Deel Deze Pagina