Iui behandeling en zwanger??

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mimi87, 9 nov 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mimi87

    mimi87 Actief lid

    16 mrt 2011
    455
    281
    63
    Dames ik heb een vraagje. 26 okt positieve ovulatietest gehad en 27 okt de inseminatie in eigen cyclus zonder hormonen. Nu komt het. Ik heb altijd hevige pms klachten. Vaak begint dat al een week na mijn eisprong of soms nog eerder met als gevolg vaak bloedverlies. Nu heb ik dus helemaal geen klachten. Dat was voor mij een reden om te gaan testen. Nu heb ik gisteravond licht positief getest. Was wel een tuurstreepje (pas later foto gemaakt).

    Helaas vanaf vanochtend licht bloedverlies (alleen tijdens het plassen). Uitgaande van al mijn vorige menstruaties word ik meestal ongeveer 11 tot 12 dagen na ovulatie ongesteld. Dat had dus gisteren moeten zijn? Maar als ik nu reken zou mijn eisprong dan de 28ste zijn geweest dus nu 12 dpo? Hoe zit dat met Iui? In principe is die luteale fase hetzelfde? Eigenlijk ben ik dus overtijd? Ik snap er niks meer van! Heb wel een foto toegevoegd. Wat denken jullie? Zal ik zwanger zijn of is dit een indroogstreepje? En een innestelingsbloeding kan dan toch niet zo laat? Ik vrees wel het ergste dat het niet gelukt is
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. PippiMoustache

    PippiMoustache Fanatiek lid

    16 jul 2018
    1.759
    1.688
    113
    Vrouw
    Je luteale fase blijft hetzelfde. Je eisprong zal de 27e, uiterlijk de 28e zijn geweest. Maar ik vermoed de 27e, gezien je positieve test. Want je test is echt wel positief. Een bloeding hoeft niet perse erg te zijn. Het kan ook komen omdat je baarmoedermond goed doorbloed is door de zwangerschap en er een klein adertje gesprongen is. Nog geen paniek dus. Morgen weer testen en hopen op een mooie oploop!
     
  3. Milou94

    Milou94 Fanatiek lid

    2 sep 2021
    1.296
    1.104
    113
    Vrouw
    Het streepje ziet er veelbelovend uit! Morgen nog eens testen :D
     
    mimi87 vindt dit leuk.
  4. mimi87

    mimi87 Actief lid

    16 mrt 2011
    455
    281
    63
    Pfff altijd zenuwslopend dit soort dingen! Net maar weer extra testen gekocht tis mijn eerste iui poging dus sta verbaasd te kijken als het gelukt is
     
  5. Chococookie

    4 nov 2021
    66
    62
    18
    Vrouw
    Ik zie ook een (licht) streepje op de foto! Over een dag of twee nog eens testen, kijken of het dan donkerder is? Ik duim voor je! :)
     
    mimi87 vindt dit leuk.
  6. Malbec

    Malbec VIP lid

    5 apr 2020
    5.694
    7.749
    113
    Vrouw
    Ik vind dit geen tuurstreepje hoor! Heb je nog steeds bloedverlies? Hopelijk lopen de testen op!
     
  7. mimi87

    mimi87 Actief lid

    16 mrt 2011
    455
    281
    63
    Nee sinds vanavond geen bloedverlies meer. Het was alleen met plassen licht roze. Ik moet sowieso het ziekenhuis bellen. Officieel mag je geloof ik 14 dagen na iui testen. Dus dat zou dan donderdag zijn.
     
    BibiQ, PippiMoustache en Malbec vinden dit leuk.
  8. Malbec

    Malbec VIP lid

    5 apr 2020
    5.694
    7.749
    113
    Vrouw
    Spannend!! Hopelijk lopen ze op!
     
    mimi87 vindt dit leuk.
  9. PetiteBelge

    PetiteBelge Actief lid

    27 okt 2017
    354
    152
    43
    Vrouw
    Kan best nog wat rozig bloed zijn van de innesteling hoor!
    Had ik ook bij beide zwangerschappen, rozig tot bruin bloedverlies rond NOD.
    Hopelijk loopt de test mooi op!!
     
  10. mimi87

    mimi87 Actief lid

    16 mrt 2011
    455
    281
    63
    Helaas heb ik gisteren geen positieve test meer in handen gehad en sinds vandaag zet mijn menstruatie door!

    Op naar de volgende ronde…..
     
  11. Chococookie

    4 nov 2021
    66
    62
    18
    Vrouw
    Ah nee wat balen :(. Hopelijk de volgende ronde! Nieuwe ronde, nieuwe kansen!
     
    mimi87 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina