Alleenstaand en kinderwens (KID)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Papallona, 24 okt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Papallona

    Papallona Fanatiek lid

    9 apr 2016
    1.029
    247
    63
    Vrouw
    Ik heb nu mijn huisartsafspraak op 9 november, is ook een kennismakingsgesprek omdat ik naar een nieuwe praktijk ben gegaan (ivm verhuizing) en die afspraken kunnen dan niet op korte termijn. Geen idee waarom. Vind het prima om 2 weken te wachten omdat ik geen haast heb maar nu dat ik de knop door heb gehakt zou ik het wel erg fijn vinden als het eerder kon omdat ik daarna dit aan mijn familie wil vertellen. Maar helaas!
     
  2. Papallona

    Papallona Fanatiek lid

    9 apr 2016
    1.029
    247
    63
    Vrouw
    Wel goed dat ze dat vragen inderdaad, toch wel dingen waar je over na moet denken. Wat dat betreft heb ik al veel ervaring omdat de vader van mijn zoontje niet in beeld is. Dus denk dagelijks over dit soort dingen na haha.
     
    BibiQ vindt dit leuk.
  3. BibiQ

    BibiQ Fanatiek lid

    16 feb 2013
    1.802
    541
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Hai dames leeft het hier nog een beetje?

    Ik ga morgen voor de 2de IUI-D.... nagelbijtend!
     
  4. deb1988

    deb1988 Lid

    9 nov 2021
    18
    34
    13
    Vrouw
    Hoi allemaal,

    fijn om te lezen dat ik niet de enige ben haha

    ik ben 33 jaar en ga voor mijn eerste kindje. Ik heb mijn beste vriend gevraagd om donor te worden. We hebben een contract opgesteld en kunnen aan de gang. Ik ga het eerste half jaar met ovulatie testen en ZI het proberen. De huisarts vertelde mij dat er niets in de weg hoeft te staan voor een zwangerschap. Ik heb deze maand de eerste ronde. Best spannend allemaal maar ben er echt klaar voor.
     
    Enigma en BibiQ vinden dit leuk.
  5. BibiQ

    BibiQ Fanatiek lid

    16 feb 2013
    1.802
    541
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Hai welkom en wat stoer dat je dit spannende avontuur alleen aangaat.
    Ik hoop dat het snel raak zal zijn voor je.
     

Deel Deze Pagina