ff me hart luchten.....

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door chicka, 29 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chicka

chicka Lid

20 apr 2010
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet ff me hart luchten, miss hebben meer mensen het meegemaakt.

Ik ben zo teleurgesteld in de mensen in mijn omgeving.
    En heb er best moeite om het te accepteren.
    sinds me bevalling is mijn vriendenkring zo erg ingekrimpt, ik zie op het moment niemand meer in de stad waar ik woon, woon hier sinds 3 jaar. Spreek ook niemand meer. De mensen waar ik nog wel contact mee heb en die er voor me zijn wonen in A'dam, en dat zijn er nog maar erg weinig.
    Voel me als of ik op een onbewoond eiland zit, zo eenzaam.
    Snap niet dat mensen je kunnen laten vallen als een baksteen...
    De eerste 12 weken heb ik niet echt kunnen genieten van mijn dochtertje, omdat ze veel pijn had en veel huilde i.v.m. darm probleempjes, nu gaat het stukken beter, kan van der genieten, wil dat dan delen, maar niemand die er dan is.....
    Ik wil ook op korte termijn terug naar A'dam, mis het heel erg daar...

Zo dat is er uit....

2. mellepel25

mellepel25 Actief lid

30 apr 2010
    398
    1
    18
    Meid, ik herken het precies!! Ik voel me ook zo ontzettend eenzaam:(. TOen ik zwanger was maaktte iedereen beloftes en was het hier ook vaak druk en nu?...nu zie ik niemand meer.

Als je dan hier leest of op tv een fijne familie ziet en mensen die om elkaar geven steekt dat ook nog eens extra. En dan inderdaad als de kleine iets heeft gedaan en je wil dat delen dan is er niemand die daar even naar luisterd.

Ik hoop dat je gauw terug kan naar A'dam! Ik wil hier ook weg, maar ik weet niet waarnaartoe. ik wil gewoon opnieuw beginnen..nieuwe kansen creeëren!

3. chicka

chicka Lid

20 apr 2010
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Juist toen ik zwanger was zag ik ook veel mensen, en me tel stond rood gloeiend, en nu hoor en zie ik niemand meer. Spanning zal er wel van af zijn of zo...

Familie heb ik ook niet, alle 2 mijn ouders zijn overleden, en met de rest van de fam heb ik geen contact...

Idd, als je dat dan leest of ziet denk je dat wil ik ook, al is het alleen maar voor mijn kind..

Wil ook graag opnieuw beginnen, met mensen om me heen die er wel altijd zijn voor me...

4. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Ik denk dat je er goed aan doet om terug te gaan naar A'dam... daar heb je meer en wordt je wereldje weer groter. ik ben terug gegaan naar mijn geboortedorp na de scheiding met mijn ex. Ik was ongelukkig in de stad (ik ben een dorpsmens nl) hier weer terug ben ik weer gelukkig. Heb mijn ouders hier, vrienden en heb nieuwe vrienden gemaakt inm. Heb een nieuwe buurvrouw die ook alleenstaande moeder is en wij kunnen het samen goed vinden en ondernemen vaak wat met onze kids. Dus mijn advies is ook ga terug naar A'dam. en ja hier ook veel mensen die mij hebben laten vallen na mijn scheiding... maar vecht voor je geluk! Sterkte meis! O ja als je je eenzaam voelt en je wilt dingen delen PB me maar want misch heb je hyves?

5. Fje1

Fje1 Actief lid

10 aug 2010
    275
    0
    0
    Leidster in de Kinderopvang, showbiz en les geven
    Oss
    hier ook al hetzelfde.

in de zwangerschap was iedereen erg enthousiast en beloofde ze van alles.. toen ik was bevallen kwamen er mensen op kraamvisite waarvan ik zoiets had van huh wat kom jij nou weer doen.

en nu zijn al mijn vrienden van toen pleite.. gelukkig ben ik wel andere mensen tegen gekomen. maar mis het af en toe nog wel.. maar ik denk ook maar zo.. als hun niks meer laten weten en je laten vallen zijn het ook geen echte vrienden.

ik heb ook de pech dat ik niet echt iemand in mijn omgeving heb die ook een kleine heeft... verlang er wel naar zodat je een keer iets samen kan gaan doen. is ook leuker voor mijn zoontje om iemand te hebben om mee te spelen. maar helaas:(
    heb ik ook last van het eenzaam voelen vooral savonds als ik weet dat er een hoop mensen lekker gaan stappen en ik verplicht op de bank zit omdat de kleine in bed ligt en ik dus niet weg kan...

Deel Deze Pagina