tijdschriften, zwangerschapsboeken alleen voor stellen...

Discussion in 'Alleen en zwanger' started by MiniMeInside, Jan 30, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MiniMeInside

MiniMeInside Actief lid

Jan 1, 2015
    492
    1
    16
    Boven de rivieren
    Ik heb gisteren het tijdschrift "baby op komst" van de verloskundige gekregen.
    Het valt me op, nu ik zelf zwanger en niet gepland alleen ben, dat al het leesvoer gericht is op stellen. Wat natuurlijk normaal is, omdat dat meer voorkomt dan alleen en zwanger.
    Weet iemand of er ook boeken, tijdschriften zijn die meeraandacht besteden aan hoe het zal zijn als je geen partner hebt die je kan helpen?

De boeken van bam'mers heb ik een aantal van gelezen, maar dat zijn meer de verhalen van hoe zwanger worden in je eentje etc...
    Ben dus echt op zoek naar de informatieve boeken, artikelen, tijdschriften.

2. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

Jun 26, 2009
    5,330
    0
    36
    Midden v/h land
  3. MiniMeInside

MiniMeInside Actief lid

Jan 1, 2015
    492
    1
    16
    Boven de rivieren
    Dank je, ik ga es kijken of het iets is :D
    En ben ook bang dat ik het met een sporadisch artikel in tijdschriften moet gaan doen. Erg jammer dat het zo is, terwijl er steeds meer alleenstaande moeders komen. Bewust of onbewust.

4. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

Jun 26, 2009
    5,330
    0
    36
    Midden v/h land
    En anders is er op internet wel van alles te vinden, qua fora en weblogs.
    Ben je bewust of onbewust alleenstaand moeder?

5. MiniMeInside

MiniMeInside Actief lid

Jan 1, 2015
    492
    1
    16
    Boven de rivieren
    Dit is onbewust alleenstaand...
    Zag al dat heel veel voor BAM is, maar ik zal Google es uitgebreider zoeken, en wat fora bezoeken.
    Ben vooral nieuwsgierig hoe dames het doen, als er geen man naast je staat om dingen uit handen te nemen zoals altijd zo leuk in tijdschriften en boeken beschreven staat.
    Gelukkig zal ik veel steun van ouders en vriendinnen krijgen, maar grootste deel is toch alleen.

6. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

Jun 26, 2009
    5,330
    0
    36
    Midden v/h land
    Ik snap je twijfels!

Ik ben nu bewust alleenstaand zwanger, maar tijdens mijn vorige zwangerschap was ik nog getrouwd, we gingen uit elkaar toen m'n dochter nog geen jaar oud was. De afgelopen jaren was ik dus onbewust alleenstaand moeder. Ik ken het scenario dus van beide kanten.

Fijn dat je een goed netwerk hebt, dat is vooral nu extra belangrijk. En je bent sterker dan je denkt hoor, daar ben ik de afgelopen jaren wel achter gekomen. Het is soms even improviseren en heel veel 'loslaten'.

7. Novastar

Novastar Fanatiek lid

Jan 9, 2014
    4,538
    1,171
    113
    Female
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Ik weet niet of er echt tijdschriften specifiek gericht op deze doelgroep zijn maar er stond laatst wel een reportage over BAMs in Vrouw, een bijlage van de Telegraaf.

8. MiniMeInside

MiniMeInside Actief lid

Jan 1, 2015
    492
    1
    16
    Boven de rivieren
    Ik zal es kijken of die nog terug te vinden is via Telegraaf!
    Dank je wel :)

9. Novastar

Novastar Fanatiek lid

Jan 9, 2014
    4,538
    1,171
    113
    Female
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Ik heb hem volgens mij nog wel. Als je hem niet kunt vinden kun je me pb-en, dan kan ik de pagina's inscannen en mailen of het blaadje opsturen.

Share This Page