kan maar één ding zeggen: ieieieieieieieieieieieieieieieieie wat spannend meid! hoop zóó dat het wat gaat worden!
Loopy, niet te veel denken, go with te flow en geniet van ieder mooi moment. Is de mooiste basis voor een solide liefdesrelatie, een zalige flirt én lekkere (heerlijke? fantastische?) seks ... dus weg met die bindingsangst en gewoon genieten!
Jeetje Loopy! Ik ben echt heel blij voor je dat het allemaal zo voor je loopt. En wat een te gekke en lieve man heb je getroffen. Hij staat overal zo voor open! Ik wens je heel veel succes.....
loopy, lees het net. Wat geweldig nieuws. Geniet ervan, wat heb je het effe getroffen zeg, hopelijk bloeit er later wat tussen jullie al is op vanop afstand. Ga enorm voor je duimen dat alles goed gaat verlopen.
Hey Loopy, Ik ken je verder helemaal niet, maar ik heb hier net je onderwerp gelezen en ben toch wel heel erg onder de indruk! Hopelijk loopt het allemaal helemaal goed en zoals jij het graag wilt! Ga je zeker even volgen hier, zo'n bijzonder verhaal... Ik hoop dat het goed gaat met je verkering! Liefs Jenna
Loopy, wat spannend allemaal, Ik hoop dat het goed uitpakt en je vindt waar je naar op zoek bent ! Veel liefs Lisette.
He Loopy, Lag gisterenavond in dat ziekenhuisbed nog aan je te denken en baalde dat ik geen kaarsje op mocht steken voor je. Maar ik ben nieuwsgierig hoe het gegaan is. Hopelijk goed nieuws! Laat je wat horen? Liefs, Josien
Loopy, hoe is het geweest gisteren? Ik hoop dat het hoe dan ook een positieve uitwerking heeft voor je. Liefs Olga
Loopy,Loopy, wat spannende allemaal meis! En weet je al wat meer of zijn jullie al begonnen met klussen,hihi.... Top voor je,je hebt het verdiend! Liefs Dais.. -x-
hoi meiden, de date vrijdag ging prima, perfect en geweldig. maar mijn bindingsangst stak dusdanig de kop op dat ik de hele zaterdag in gillende paniek op de bank heb liggen huilen. Ik ben al eens weggerend bij deze man omdat ik aanvoelde dat dit iets heel moois kon opleveren... Ik ben van nature een heel nerveus type, depressief en achterdochtig en gebruik sinds de zwangerschap van Bas geen prozac meer. Tijdens de zwangerschap had ik echter totaal geen klachten! Ik ga me er doorheen vechten en ga morgen bij de huisarts melden omdat ik in therapie wil. Ik wil een gezonde mama zijn en een fijne relatie opbouwen. Ik heb dat alles aan mijn blonde reus verteld en toch wil hij mij! Is dat niet ongelofelijk! En dan wachten we gewoon even met een baby maken zegt hij! Hij is heel trots dat ik hem alles durf te vertellen, dat geeft aan dat ik me veilig bij hem voel en hem vertrouw. En ook trots omdat ik durf toe te geven dat ik een probleem heb en er aan wil werken. Mijn grote verdriet heeft blijkbaar de deur naar hulp vragen geopend, want vorig jaar zou ik gewoon weer weggerend zijn en had ik gewoon weer alleen thuis gezeten.
Loopy: ik las net je onderwerp en ik wou je heel veel succes wensen met het hele traject. (Wat mooi dat het bestaat voor de dames die alleen zijn en een kinderwens hebben) zie ik opeens dat je in het begin staat van een relatie! Ik wil je heel veel succes en plezier wensen! Dat jullie maar iets moois mogen opbouwen en een kindje in de toekomst kunnen krijgen! ---> sorry kwam zomaar even inbreken! <---
hai loopy, ben zo gigantisch blij voor je! Ik zei toch al 't lijkt net een film haha... Wat fijn dat je na een verdrietige periode een zonnigere in gaat. Niet meer weg rennen hr meis, want dit kan iets heel moois gaan worden en dan is de titel van dit topic niet meer van toepassing!
Looy.....Wat fijn meid dat het zo gelopen is... Dit klinkt wel als de ware hoor! Samen komen jullie er vast wel uit! Dikke knuffel hoor!