hey meis, heb er eigenlijk maar weer één woord voor: ieieieieieieieieiieieie haha wat leuk voor je dat het zo goed heeft uitgepakt. en hij klinkt als een enorm lieve man! dat gaat vast goed komen met jullie beiden en dan straks als kersje een mooi kindje!
Wow Loopy, klinkt echt fantastisch! Knap van je dat je naar de HA gaat en om therapie gaat vragen en superknap dat je dit ook aan je blonde kanjer hebt verteld! En hij klinkt ook echt helemaal top! Geniet van het genieten!
Loopy, wat goed zeg! Wat een kanjer van een vent dat hij je zo begrijpt en er voor open staat. Hij geeft je zo te horen alle ruimte die je nodig hebt. Inderdaad bijzonder dat jij jezelf ook zo hebt blootgegeven en het een kans wil geven i.p.v. ervoor weg te rennen. Ik hoop dat therapie je wat rust en inzicht geeft en dat er een mooie relatie voor jullie aan gaat komen! Liefs Olga
loopy meid wat waanzinnig leuk voor je dat het zo goed uitgepakt is. En goed van je dat je zover bent dat je hulp zoekt! Succes
Hey meid, wat een geweldig nieuws allemaal. Neem rustig de tijd voor alles. Ik hoop dat jullie het uiteindelijk geweldig gaan krijgen samen (zeggen ze ook nog dat sprookjes niet bestaan........) Succes met alles! Groetjes Miranda.
Dat klinkt goed meid....hoop dat jullie samen wat moois kunnen opbouwen...goed van je dat je hulp gaat vragen ipv weg te rennen
dank je voor de steun meiden. ik vind het allemaal erg moeilijk. straks heb ik een afspraak met de huisarts (10 over 9) en hij weet van mijn eerdere psychische klachtendus hij zal er heus niet raar van staan te kijken. ik heb me toch ook mar ziek gemeld op kantoor
Loopy, wat een goed nieuws. Je weet nu waar je het voor doet, dus je zult erg gemotiveerd zijn voor de therapie. Met steun van deze man kom je er wel doorheen. Veel succes en sterkte bij de moeilijke momenten die vast ook nog komen. Maar het positieve voert de boventoon....
succes loopy, ik hoop dat er wat mooi's gaat bloeien tussen jou en de blonde reus, geniet ervan. neem de tijd die je nodig hebt, de kids komen er wel
good for you, loopy. fijn dat het vrijdag zo goed is gegaan, klinkt als een fijne man. Succes vanochtend bij de huisarts. Je klinkt positief en vindt het erg moedig van je, goed voornemens te nemen naar zo'n moeilijke tijd te hebben gehad.
hee meiden, ik beschouw mijn verkering als uit. ben er best verdrietig om dus ik hou effe een forum-pauze. het gaat met mij ook niet zo goed dus ik ga mijn plannen nog maar eens goed overdenken
Meissie toch... wat een slecht nieuws! Toch niets ergs gebeurd hoop ik?!? Ik hoop dat we je toch weer snel spreken en wil je superveel sterkte wensen! Liefs en een dikke knuffel, Josien
Lieve Loopy, wat een vervelend bericht is dit. Ik wil je heel veel sterkte wensen de komende tijd. Veel liefs Miranda