hey loopy balen zeg meid ik wil je veel sterkte wensen , en neem de tijd voor jezelf om idd alles even te overdenken dikke knuff van mij
Lieve Loopy, wat een kl*te bericht zeg! Ik hoop dat jullie er misschien toch nog uit gaan komen saampjes.. Heel veel sterkte meis! Liefs en een dikke knuff.. -x-
Loopy wat vreselijk voor je ik wil je heel veel sterkte wensen en een hele dikke digi knuffel liefs debby
Het verdorie Loopy.......had zo gehoopt dat nu eindelijk de zon weer een beetje voor je ging schijnen! Dikke knuf van mij.
hey ladies, ik heb woensdag contractbespreking met een mogelijke donor! als we eruit komen krijg ik rond 19 december mijn eerste potje met zwemmers
Loopy, dat is super goed nieuws! Dat wordt weer spannend zeg. Heel veel succes meid. Veel liefs Miranda
@ loopy ook ik wil je heel veel succes wensen voor woensdag en dat als het allemaal doorgaat dat je heel snel zwanger bent nogmaals HEEL VEEL SUCCES liefs debby
lieve loopy, ik hoop dat het gaat zoals gepland en dat je binnenkort je eerste begeerde potje zwemmers krijgt. ik hoop dat het de eerste keer raak is voor je! rachel
Loopy! wat een super nieuws meid! Ik hoop dat het gelijk raak mag zijn,het is je zo gegund! Heel veel succes meid! Liefs Dais.. xx