thanks Dais, spannend he! ik moet wachten tot 4 janauri. tenzij het echt waar is wat ze zeggen over Matcare testen, dan zou ik het eerder kunnen proberen...
Heel spannend Loopy! Wat zou het een mooi begin van het nieuwe jaar zijn heh! Zodra je iets voelt of iets denkt dat je zwanger bent,vertellen heh! Succes meissie! xxx
tuurlijk ik vertel alles! maar ik wil ook niet te hard hopen, anders ben ik zo teleurgesteld. het is pas poging 1 he...
Fijn dat je ons alles wil vertellen! Ik weet dat dit weer de eerste poging is maar kan tuurlijk wel heh,hoeveel pogingen had je bij Bas* gehad?
Sorry Loopy,stomme vraag! Ik herrinner me nu opeens je verhaal weer,stom! Ik heb volgens mij last van zwangerschapsdementie.....
Bas was een ongelukje. Ik had een one night stand en had netjes condooms gebruikt... dus niet de bedoeling maar ik was er wel superblij mee
Loopy meis, hoe is het met je? Nog een paar daagjes heh,spannend! Mijn duimen draaien volop voor je! Liefs, Dais..
thanks dais! volgens de fertilityfriend zou ik vandaag al ongesteld moeten worden maar als ik uitga van een 29-dagen cyclus moet ik nog een paar dagen langer worden
Het lijkt me ook errug moeilijk om nog te wachten maar toch zou ik het proberen,stel dat je test en hij is nega dan baal je als een stekker maar dat kan dan ook komen doordat je te vroeg hebt getest.. Wat ga je doen?
ik ga wachten... en proberen er niet aan te denken. ik ga er gewoon maar van uit dat ik ongesteld wordt vandaag of morgen of overmorgen
Pffff,heel knap! Zal niet meevallen maar ik leef met je mee hoor! Ik tel mee af naar Donderdag(dan ga je testen?)