Alleenstaande mama's club!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Smurf1985, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Hier nog een alleenstaande mama!

2. WeGeMiJe

WeGeMiJe Actief lid

19 jun 2011
    323
    0
    16
    Beverwijk
    Nieuwe meiden welkom allemaal!
    De reden is natuurlijk niet zo leuk, maar we gaan ons allemaal redden als alleenstaande mama!

Het is bij veel van jullie al vakantie volgens mij of niet?
    Hier moet mijn meisje nog 1 weekje naar school, haar vakantie begint vrijdag om 12 uur.
    Zijn jullie allemaal carnaval vieren met de kinderen? Of doen jullie dat alleen? Of helemaal niet?
    Nog andere leuke plannen voor de vakantie met de kindjes misschien??

3. Smurf1985

Smurf1985 Niet meer actief

Welkom nieuweling!

Stil hier hihi!

Hier is het ook carnaval geweest! Ben alleen de optocht gaan kijken met Julian,hij was als olifant en vond de muziek erg leuk!

Verder voel ik me niet toppie jammer genoeg.. alsof ik ziek ga worden blehhhh... werk wel gewoon,lig er alleen vaak vroeg in nu.. gaat wel over denk ik :D

Hoe is het met jullie??

4. WeGeMiJe

WeGeMiJe Actief lid

19 jun 2011
    323
    0
    16
    Beverwijk
    Wat leuk, als olifant! hahaha. Erg origineel!
    Tja ik woon in het westen, dus carnaval is hier ver te zoeken helaas. (met uitzondering van kroegen, maar daar kom ik nooit)

Hier gaat alles goed. Vandaag alleen een aanvaring met mijn dochter gehad. Die mag altijd nog even spelen op het schoolplein. Toen ik naar huis wilde was zij het hier NIET mee eens.
    Onwijs schreeuwen en krijsen en hysterisch huilen midden op het schoolplein.. Toen ik haar op de fiets wilde zetten kreeg ik er nog een klap bij ook.
    Ben naar huis gefietst zonder wat te zeggen, en thuis heb ik dr op de bank gezet en ben ik eens een hartig woordje met haar gaan praten.
    Ze begreep uiteindelijk dat ze nooit mag slaan, en was gelukkig vrij snel rustig.
    Ze mocht eigenlijk een half uurtje een spelletje doen op de computer vandaag, maar dat ging uiteraard mooi niet door! Ook daar heeft ze gelukkig niet moeilijk over gedaan.

Hoe gaan jullie daarmee om? Als jullie kind een driftbui krijgt? En hysterisch gaat doen?

Ik reageer er dus amper op, ga altijd een liedje fluiten, daar blijf ik rustig van. Anders ga ik me ergeren aan haar gedrag en word ik ook boos, daar schieten we niks mee op.

5. WeGeMiJe

WeGeMiJe Actief lid

19 jun 2011
    323
    0
    16
    Beverwijk
    Saskia, hoe gaat het trouwens met het sporten? Hou je het nog een beetje vol??? :)

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    wegemije wel moeilijk idd hoe moet je daarop reageren.
    Ik weet dat nog niet.
    Ik zet mijn zoontje dan neer op de grond en laat hem afkoelen maar hij is net wat jonger als het zoontje van Saskia

7. Smurf1985

Sorry Randy, daar heb ik (nog) geen ervaring mee.. Je meid is natuurlijk al een stuk ouder,en die zal het nu bewuster doen dan Julian denk ik zo :D
    Lijkt me wel erg lastig... hoelang ze even af moeten koelen enzo.. denk dat bij jonge kindjes heel lang negeren niet duidelijk is? Weet niet of ze bijvoorbeeld na een halve dag nog beseffen hoe en wat..
    Kweet et eigenlijk niet,maar dat lijkt me zo hihi

Hoop dat ik het straks af kan met geduld,even uitstormen,en daarna uitleggen.. echt lang negeren wil ik niet gaan doen.. weet in mijn omgeving dat een kind daar later hele nare ervaringen van kan
    krijgen..

Hoe voel je je?

Sporten,deze week helemaal niet :)
    Ben niet helemaal lekker,duizelig,draaierig en keelpijn.. dus even een weekje niet... werk wel gewoon en daar ben ik nu al moe genoeg van hihi..
    Volgende week nieuwe kansen!!

Ow,hoe gaat het met jullie??

8. WeGeMiJe

WeGeMiJe Actief lid

19 jun 2011
    323
    0
    16
    Beverwijk
    Ik heb mezelf misschien niet zo goed verwoord, ik heb haar niet echt genegeerd hoor :)
    Het stukje van school naar huis is welgeteld 3 minuten fietsen.
    Heb van te voren gezegd dat als ze normaal kan doen ik gerust met haar wil praten, maar dit wel thuis doe. Toen zij door bleef gaan heb ik even niks meer gezegd. Gewoon tot we thuis waren. Anders werd het haar woord tegen mijn woord, en aangezien haar woord nogal hard was, vond ik dit midden op straat niet zo een goed idee haha.

Ik voel me verder nog steeds prima. Zonet heel even misselijk, maar dat is alweer over :)

Inderdaad, volgende week nieuwe kansen! Kan me voorstellen als je niet lekker bent dat je er weinig zin in hebt.

Ben ook benieuwd hoe het met de andere dames is!

9. Smurf1985

Hihi ik bedoelde ook niet dat jij haar zo lang genegeerd had hoor! Kwam ook weer niet goed over hihi.
    Soms moet je wel even negeren,hard tegen hard werkt ook niet natuurlijk,dan moet iemand even de wijste zijn he?! hihi
    Fijn dat je je zo goed voelt,super toch,lekker genieten!

Ik ben ook benieuwd hoe het met iedereen is!

10. WeGeMiJe

WeGeMiJe Actief lid

19 jun 2011
    323
    0
    16
    Beverwijk
    Ooh haha dat dacht ik! Nou maar inderdaad dan moet er 1 de wijste zijn.. Aangezien Jessie 4 is zal ik dan moeten zijn haha.
    Maar t zijn wel lastige momenten. Dan had het soms wel fijn geweest als iemand anders het even over kon nemen zodat je zelf weer even rustiger wordt. Gelukkig heb ik met me kinderen wel redelijk geduld. (Verder niet hoor haha)

Hier is bij ons de vakantie begonnen. Morgen gaan we lekker naar het bos, even uitwaaien. De bal mee en er is daar ook nog een kinderboerderij en speeltuintje.
    De rest van de week nog geen idee. Maar dat komt vast wel weer goed.

Hoop nog wat van de andere dames ook te horen! Zou gezellig zijn :)

11. Smurf1985

Lekker vakantie!!
    Hier is het afgelopen week al vakantie geweest,geen idee of dat volgende week ook nog is hihi.

Misschien zijn de andere dames ook druk met vakantie enzo?

12. WeGeMiJe

WeGeMiJe Actief lid

19 jun 2011
    323
    0
    16
    Beverwijk
    Volgens mij is krokusvakantie 1 week. Hier in het 1 week vakantie. Weet niet of het vanwege carnaval misschien langer is bij jullie.

Ja, zou zomaar kunnen.

13. mama2be29

mama2be29 Lid

7 feb 2012
    14
    0
    0
    Hallo dames! Goed te horen dat jullie lekker van de vakantie aan het genieten zijn!!

Ik heb de afgelopen week niet zoveel gereageerd omdat ik ben aangenomen voor een nieuwe baan!! Ik ben nog nooit zo blij geweest dat ik een baan aangeboden kreeg! ;) Geeft toch weer een heleboel rust dat er weer inkomen binnen komt!

Hoeveel werken jullie trouwens per week? Of werken jullie misschien juist niet vanwege de kinderen?

14. Smurf1985

Gefeliciteerd met je baan mama2be! Goed nieuws!

Ik werk momenteel op oproepbasis,soms 4 dagen,dat is wel de max voor mij,en soms maar 2.. bedrijf is net failliet geweest dus het is nog even aanzien hoe en wat,voor het failliet ging werkte ik vast 3 dagen. Met het uitzicht op een contract wil/moet ik misschien toch 4 dagen gaan werken.

Voor hoeveel uur mag jij aan de slag?

15. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Hoi mama's

Ik ben momenteel druk met het zowel voor mezelf als voor Anthony afscheid nemen op het kdv.
    Morgen is het voor hem de laatste keer ( traktaties gemaakt voor de kindjes op zijn groep, chocolade voor de jullie met daarop ga je missen, boek gekocht voor op de groep als aandenken aan hem enzo..)
    Per 5 maart gaat hij starten op een psz 4 ochtenden in de week tot aan de zomer vakantie echt om te overbruggen zeg maar en zodat hij lekker kan spelen met leeftijdsgenootjes.

Dinsdag is het voor mij mijn laatste dag op (hetzelfde) kdv waar ik de afgelopen 3 jaar heb gewerkt dus ook voor mij afscheid nemen van de kindjes en collega's...
    Aan de ene kant heb ik zoiets van zou heeft t moeten zijn en aan de andere kant valt er een vetrouwd iets weg wat me heeft doorstaan alleenstaande moeder te wezen de afgelopen jaren...snappen jullie mij?
    Bedoel ik had een baan ik zorgde hiermee voor stabiliteit ect.
    Aan de andere kant heb ik straks alle tijd om even bij te tanken en 24/7 er voor mijn zoon te zijn.( baan is geregeld 1 telefoontje aan gastouderbureau en ik kan aan de slag)
    Dit waren met het werk lange dagen zowel voor boef als voor mij.
    Ik hou jullie natuurlijk op de hoogte!
    Nieuwe meiden welkom hier!

16. mama2be29

mama2be29 Lid

7 feb 2012
    14
    0
    0
    @ Saskia; ik heb een baan van 24 uur. Ik kan de komende tijd extra werken en dat doe ik dan ook nu. Ik voel me opzich toch goed nu!!

Begin wel wat last te krijgen van de bekken geloof ik. Herkennen jullie dat van jullie zwangerschappen?

Hoe is jullie week geweest?

17. Smurf1985

Bizzy, Hoe was het afscheid op het KDV? Was je zoontje erg verdrietig of heeft hij het nog niet zo door?

Mama2be,Lekker om zo aan het werk te zijn hoor!
    Hier (gelukkig) geen last gehad van mijn bekken. Zijn het echt je bekken of zijn het de banden die zich aan het oprekken zijn? Dat heb ik wel flink gevoeld moet ik zeggen.

Hier een mannetje met een oorontsteking,gelukkig is de koorts weg en lijkt hij er niet al te veel last meer van te hebben. Al zit hij lekker in de fase van het uitproberen,ik mag weer politie agentje spelen hihi :D

Hoe gaat het met jullie?

18. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Wat was het hier ff rustig!

Saskia hopelijk is J snel beter!!
    Arm ventje zeg.

Mama2be wat fijn dat je je zo goed voelt!

Hier heb ik Maandag een dreig smsje en telefoontje gehad en daarna niks meer gehoord.
    Ook niet om te vragen naar S helemaal niks.

19. Smurf1985

OW,zit je nog steeds bij je ouders?
    Wat rot dat hij zo reageert zeg...
    Wat ga je nu doen?? Lijkt me echt een rot situatie... Knuffel!

20. mama2be29

mama2be29 Lid

7 feb 2012
    14
    0
    0
    @ ons wondertje: jemig wat ontzettend idioot!! Dreig smsjes en een telefoontje.. Een advies: bewaar ze goed voor het geval er een eventuele rechtzaak komt. Klinkt heel stom misschien,maar is wel belangrijk!

Hoe gaat het verder met je?

@ Saskia; ik heb geen idee of het mijn bekken zijn of mijn bekkenbodemspieren.. Ik weet wel dat ik de laatste tijd steeds meer pijntjes krijg. Vanmiddag ineens enorme steek in mijn linker zij. Zal er wel bij horen!

Deel Deze Pagina