Alleenstaande mama's club!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Smurf1985, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WeGeMiJe

WeGeMiJe Actief lid

19 jun 2011
    323
    0
    16
    Beverwijk
    Dat is lekker zeg, half 11! Heerlijk is het om af en toe uit te slapen. Hier gebeurd dat nooit hihi. Nou ben ik zelf ook geen uitslaper. Rond 7 uur half 8 word ik altijd wakker. En mijn meisje meestal wat eerder, maar blijft meestal nog even in dr kamer spelen.

Nou, we moeten het nog even afwachten of de echo nog doorgaat. Ik heb hier een heel ziek meisje thuis. Ik werd vanochtend wakker gemaakt met een heleboel spuug in het toilet. Arme meid. En ze houdt echt totaal niks binnen, alles gaat eruit.
    Nou hebben we gister allemaal hetzelfde gegeten, dus daar kan het niet aan liggen.
    Nu ligt ze gelukkig even te slapen. Mocht ze morgen nog zo spugen en ziek zijn dan gaan we even langs de dokter.
    Nu zou me zusje eventueel wel op willen passen Dinsdagochtend, maar had die meid beloofd om samen te gaan. En ze voelt zich al zo rot. Vind ik zo lullig om dan alleen te gaan.

2. Smurf1985

Smurf1985 Niet meer actief

Ach gossie wat sneu voor de kleine meid!
    Zou zonde zijn als ze nog ziek is! Al kunnen kinderen heel snel weer opknappen,wat ik van harte hoop natuurlijk!
    Weet ook niet of je zo'n echo zomaar kunt verplaatsen.. hier zaten ze al vroeg vantevoren al vol,en de 20 weken echo moest hier toch echt rond de 20 weken gedaan worden..

Ik hoop gewoon dat je arme meisje snel opknapt!

3. mama2be29

mama2be29 Lid

7 feb 2012
    14
    0
    0
    WeGeMiJe; wat een goed nieuws over je oma!! Dat doet je vast erg goed!
    Hoe gaat het nu met je dochtertje?

Is iedereen het weekend weer goed doorgekomen?

4. WeGeMiJe

WeGeMiJe Actief lid

19 jun 2011
    323
    0
    16
    Beverwijk
    Hoi mama2be,

ja dat doet mij zeker goed!
    Met mijn dochter gaat het nog steeds niet helemaal lekker. Ze begint nu ook een hogere temperatuur te krijgen en heb het opgegeven om haar te laten eten. Drinken wilt ze wel, dat geef ik dus ook, in de hoop dat ze er iets van opneemt. Maar ze gooit het er binnen een half uur weer uit. Dus we hebben net al afgesproken dat ze om half 7 gewoon lekker in mama dr bed mag gaan liggen, emmer ernaast, en dan hopen dat ze zich morgen wat beter voelt. Zowiezo hou ik haar morgen thuis van school.

Weekend prima doorgekomen verder hoor! Hey hoe is het met jou?? Heb je al ff niet gezien hier :)

5. WeGeMiJe

WeGeMiJe Actief lid

19 jun 2011
    323
    0
    16
    Beverwijk
    Die meid van mij maakt het wel spannend zeg!
    Vanmiddag heeft ze nog bijna 3 uur liggen slapen. Daarna getempt en nog 38.8. Een halve paracetamol gegeven, en nu voelt ze zich redelijk. Hoop zo dat ze zich morgen goed genoeg voelt om mee te gaan!!

6. Smurf1985

Ik hoop het zo!!! Niet meer gebeld om de afspraak te verzetten?

Nog maar 1 nachtje slapen!!!!!! :D
    Ik ben zooooo benieuwd!!!!!

Ik moet morgen met Julian naar het CB rond dezelfde tijd,ga meteen thuis kijken naar je berichtje :D

7. WeGeMiJe

WeGeMiJe Actief lid

19 jun 2011
    323
    0
    16
    Beverwijk
    Goeiemorgen meis :)
    Nee, ik heb niet gebeld om te verzetten, ik dacht ik gok het er gewoon op! Ennnnnn ik heb GOED gegokt!! Ze voelt zich helemaal goed! :)
    Ik was om half 6 al wakker, hihi.

Ik heb om 9 uur de echo, dan mag Jessie het eerste pakje uitkiezen daarna, en dan gaan we naar me zusje. Maar zij heeft ook een computer :p Dus ik zal bij haar gelijk hier berichten ;)

Moet Julian prikjes of is het gewoon controle? Succes bij het CB!
    Tot strakkies!!

8. Smurf1985

Goedemorgen!

Wat fijn dat Jessie weer beter is!!

Vandaag is DE dag! Hopelijk is het helemaal gezond en laat beeb zijn of haar geslacht zien!

Julian moet ook prikjes.... arm mannetje!

Tot straks!

9. Smurf1985

En en en en???? :D

10. WeGeMiJe

WeGeMiJe Actief lid

19 jun 2011
    323
    0
    16
    Beverwijk
    Hey meis! Ik ben nog bij mijn zusje en haar internet was ver te zoeken hihihi. Maar het is me gelukt om er toch even op te komen!

Ik ben in verwachting van........ EEN JONGEN!!!!
    Whaaah ben zo ontzettend blij hahaha! We hebben gelijk een heel stoer pakje gekocht en natuurlijk al een aantal mensen ingelicht! Jessie vind het gelukkig ook wel leuk, maar voor haar word het pas echt werkelijk als de baby er eenmaal is natuurlijk :)

Hoe was het met Julian zijn prikjes gegaan??

11. Smurf1985

Ahhhhh Gefeliciteerd!!! Super leuk!!!

Fijn dat Jessie niet teleurgesteld lijkt,een baby is een baby he?! :D
    Super leuk joh,nu kun je lekker los gaan met shoppen!!

Prikjes gingen goed,wel eventjes gehuild maar dat mag.
    Verder is het een kleine jongen,woog 9210 gram en 78 cm. Klein maar fijn dus :D

12. dverheul

dverheul Actief lid

14 jan 2010
    315
    0
    0
    tuincentrum medewerker
    pernis
    ik meld me (helaas) aan.
    na 8 weken ging mijn partner weg...

13. WeGeMiJe

WeGeMiJe Actief lid

19 jun 2011
    323
    0
    16
    Beverwijk
    Dank je wel Saskia!! Ben er ook echt zo ontzettend blij mee!!
    Het is echt heel duidelijk een jongen haha was geen twijfel over mogelijk ;)

14. dverheul

dverheul Actief lid

14 jan 2010
    315
    0
    0
    tuincentrum medewerker
    pernis
    Wowwwwwwwwwwww

15. WeGeMiJe

WeGeMiJe Actief lid

19 jun 2011
    323
    0
    16
    Beverwijk
    Hoi dverheul!
    Jammer dat je je aan moet komen melden bij ons.
    Toch welkom hier!! Dus met 8 weken zwangerschap is hij verdwenen? Zonder reden, of iets?
    Veel sterkte!!

En tja, dat is idd overduidelijk dacht ik ;) Moet wel HEEEEL gek lopen als het nu nog een meisje lijkt te zijn hihi

16. Smurf1985

Is het geen navelstreng?? ;) Gaaf hoor!!

Dverheul,welkom hier,al is de reden heel rot.. vind het altijd rot om te horen dat er meer vrouwen zijn die dit mee moeten maken.
    Is het je eerste kindje?

17. MamaGrietje

MamaGrietje Nieuw lid

24 mrt 2012
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo stoere mama's!
    Ik heb een deel van jullie verhaal gelezen... en ik geloof dat ik er ook bij hoor :)

Ik ben 25, bezig met de laatste maanden van mijn avondstudie en werk daarnaast in het onderwijs als begeleider van een jongen met ASS.
    Ik heb na drie maanden relatie een risico genomen (wat hij wist, en hij was degene die doorzette...) ontdekt dat ik mama word!
    Ik ben hier ontzettend blij mee en het kind is welkom bij mij voor twee, want zoals jullie al verwachten, papa is gone...
    Na veel onzeker gedoe van hem en emotioneel getouwtrek is hij weg...

Dus, ik denk dat ik er bij hoor hier, haha

Groetjes,
    Grietje

18. WeGeMiJe

WeGeMiJe Actief lid

19 jun 2011
    323
    0
    16
    Beverwijk
    Hoi Grietje!!
    Welkom! Wat klink jij sterk! Knap van je! We redden het ook wel zonder hun hoor ;)
    Wat spannend zeg, zwanger, gefeliciteerd!!
    Hoe voel je je verder? Heb je veel steun en hulp uit je vrienden/familiekring?

Sterkte, en gezellig dat je mee komt kletsen !!

Groetjes Randy

19. MamaGrietje

MamaGrietje Nieuw lid

24 mrt 2012
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Randy,
    Ik klink sterk, ben het ook, alleen niet altijd... maar dat zul je wel herkennen denk ik.

Ik ben gewoon ook heel blij met mijn zwangerschap en dat geeft me kracht! Daarnaast vind ik mijn ex een enorme flapdrol om hoe hij nu reageert en handeld. Hij waant zich slachtoffer en is vreselijk egoistisch. En beide karaktertrekjes kan ik niet zo goed tegen :)

En gelukkig heb ik wel heel veel lieve, fijne, trouwe vriendjes en vriendinnetjes en familie om me heen... :)

Bovendien, en dat leidt behoorlijk af, heb ik een prioriteit om mijn opleiding af te ronden (wat momenteel niet echt wil vlotten helaas... )

Bedankt voor je berichtje, doet me goed!:)

Gr.

20. Smurf1985

Welkom Grietje.

Al is de situatie natuurlijk niet leuk..
    Je klinkt erg sterk! Je zwangerschap is natuurlijk al een groot wonder,en ik weet zeker dat het je allemaal gaat lukken!
    Er zijn zoveel vrouwen die het alleen doen,wij vrouwen zijn het sterke geslacht! Dat bewijst het weer eens he.. die mannen vluchten maar..
    Maar echt,zodra je je kleintje in je armen hebt,voel je je de gelukkigste vrouw op aarde!

Hebben jullie allemaal een goed weekend gehad?

Deel Deze Pagina