Alleenstaande mama's club!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Smurf1985, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WeGeMiJe

WeGeMiJe Actief lid

19 jun 2011
    323
    0
    16
    Beverwijk
    Hallootjes :)
    Ja, hier een goed weekend gehad. Zaterdag was ik jarig. Wat visite gehad. Maar aanstaande zaterdag komt mijn knulletje dus dan vieren we het echt. Word heel spannend, want dan ga ik ook aan hem vertellen dat hij een broertje krijgt. Ben erg benieuwd hoe hij reageert!

Gister was het bij mij iets minder.. Ik lag heerlijk te slapen, en ineens word ik wakker gemaakt.. Ran.. Ran.. Staat mijn ex (waarmee ik een relatie van 2 jaar heb gehad voor ik samen was met de verwekker van mijn kind) ineens middenin me woonkamer. Ben me rotgeschrokken en heb hem er echt uit moeten duwen. Want hij wilde maar niet weg. Had ook een flinke alcoholwalm. Wat moet je daar nou weer mee.. Voortaan gaat hier de bovendeur gelijk op slot bij thuiskomst.

Me meissie gelukkig weer naar school vandaag, had er erg veel zin in weer. En ik vind het ook niet erg, want het huishouden moet eens flink gedaan worden! Dusss daar ga ik maar mee bezig ;)

xx

2. Smurf1985

Smurf1985 Niet meer actief

Nog gefeliciteerd met je verjaardag!
    Wat spannend voor zaterdag zeg! Ben ook benieuwd hoe hij gaat reageren!

En wat vreemd zeg,wat wilde je ex van je? Kon hij zomaar binnenkomen? Wat een eng idee zeg!

Hier ben ik erg druk,mijn moeder ligt in het ziekenhuis,ze hebben vandaag haar baarmoeder eruit gehaald,woensdag komt ze weer naar huis maar ze mag 6 weken niets tillen.. nu draai ik dus in mijn eentje een huishouden van 6 personen.. en werk daar nu ook nog eens bij! Druk druk haha!

3. WeGeMiJe

WeGeMiJe Actief lid

19 jun 2011
    323
    0
    16
    Beverwijk
    Hoi Saskia, jeetje wat heftig van je moeder. Hoe gaat het nu met haar? Dat zal wel even een drukke periode voor je worden idd, dat de zorg nu op jou komt voor het hele huishouden. Komt vast helemaal goed! Ik hoop dat je moeder snel weer op de been is!

Dank je voor de felicitatie! :) 26 alweer.. Ga richting de 30.. aaarghh! haha.

Ja, ik woon particulier, mijn buren zijn vooral polen, maar zij laten de benedendeur steeds open. Dus daar kan iedereen zo naar binnen. Boven doe ik altijd op slot als ik ga slapen, maar dit keer was ik dus in slaap gevallen op de bank, en had ik dit nog niet gedaan.
    Heb hem er nog over aangesproken, gevraagd offie even koffie kwam doen afgelopen maandag, en goed duidelijk gemaakt dat dit soort dingen niet nog eens moeten gebeuren, want dan zal ik aangifte doen bij de politie. Sindsdien is het weer rustig.

Ik heb inmiddels het ledikantje gekocht en in elkaar gezet. Flinke ruzie mee gehad met dat ledikant, maar ik heb gewonnen! :p
    Ik voel de baby steeds vaker van binnen bewegen, zo ontzettend mooi om dat weer te mogen meemaken allemaal!

Zaterdag dus de grote dag, verjaardag en t vertellen van mijn zwangerschap tegen Mike. Erg spannend! Ik laat het natuurlijk even weten hoe de reactie was.

4. Smurf1985

Hoiii!!

Het is maar stil hier in het topic!

Randy hoe reageerde je zoontje op het nieuws?? Ben erg benieuwd!!
    Hoe was je verjaardag verder? Leuke dag en weekend gehad?

Leuk dat je weer bewegingen voelt zeg!! Heerlijk gevoel he?!
    Dus je bent flink aan het klussen,goed bezig!

Hier gaat het goed,best druk allemaal maar dat geeft niet.
    Aankomende week 5 dagen werken.. en dan nog het hele huishouden in mijn eentje,en dan heb ik ook Julian nog :D
    Ach,kom er wel overheen hihi!

5. WeGeMiJe

WeGeMiJe Actief lid

19 jun 2011
    323
    0
    16
    Beverwijk
    Hey hey!!
    Nou het is zeker stil! Waar zijn jullie gebleven dames!?!? hihi.

Mijn verjaardag was gezellig! Hebben een leuke dag gehad.
    Mijn broer kwam voordat mijn zoon kwam. En dat was wel leuk, want ik kreeg van me broer een heel leuk rompertje, en een blauw pakje, waarop op het truitje stond: kleine broer.
    Dus toen Mike er was, heb ik het blauwe truitje gepakt, en hem laten lezen wat erop stond. Kleine broer. Ik zeg ja, je krijgt een klein broertje lieverd. Hij zat me helemaal verschrikt aan te kijken: :O:O Ben je zwanger!?!?! Nou, ja dus, en hij vind het hartstikke leuk! Toen ik hem terugbracht heeft ie het ook gelijk aan zijn grote pleegzus verteld, en ik heb het aan zijn pleegmoeder vertelt, en zij reageerde ook erg leuk!

De bewegingen worden steeds duidelijker, en gister zelfs al 2 keer aan de buitenkant gevoeld toen ik hem aan het pesten was. beetje schudden met die buik, en toen PLOP! Zo een onwijs mooi en gaaf gevoel!

Dat zal idd wel even druk worden en zijn voor je! Maar dat gaat jou zeker lukken! Mamapower! :p

Hier in huis idd lekker bezig. Ik heb ook een fonds goedgekeurd gekregen voor de aanschaf van een groot deel van de babyspullen en dat staat binnen 10 dagen op mijn rekening. Dus dan koop ik alles wat ik nog nodig heb, en ben ik er eigenlijk al helemaal klaar voor! Zelfs de naam heb ik inmiddels al, maar dat kan natuurlijk nog veranderen in de komende maanden.

Gaan jullie nog wat leuks doen met Pasen?

6. Smurf1985

Wauw wat een super fijne reactie van je zoontje zeg!!!! Helemaal super! En wat fijn dat zijn pleegmoeder ook zo positief is,daar zag je eerst tegenop toch? Nu lekker gaan genieten op die blauwe wolk!!
    Nu al een naam,wat goed!

Jeetje,wat fijn dat je dat fonds krijgt zeg,scheelt een heleboel! Het gaat je voor de wind nu,lekker van genieten want je hebt het verdiend!

Pasen?! Owja dat is volgende week haha!
    Hier geen speciale plannen,Julian is nog te klein om echt eieren te schilderen en te zoeken enzo.Wie weet volgend jaar!
    En heb jij nog plannen?

7. WeGeMiJe

WeGeMiJe Actief lid

19 jun 2011
    323
    0
    16
    Beverwijk
    Klopt, ik zag er een beetje tegenop. Dus ben erg blij met de reacties.
    Gister heb ik alvast 2 flesjes en een speentje gekocht. En een wipstoeltje via marktplaats met geluid en trilfunctie. Superleuk! Zaterdag ga ik echt shoppen voor de spulletjes die ik nog nodig heb. Mijn moeder gaat gezellig mee.

Ik haal morgenochtend de paasspulletjes in huis, en morgenmiddag ga ik dan met Jessie de paastakken versieren en t huis een beetje opvrolijken met paasspulletjes.
    Zondag doen we een uitgebreid paasontbijtje, en even afhangend van het weer, gaan we picknicken en paaseitjes zoeken.

8. Smurf1985

Klinkt gezellig zeg,je paas weekendje!

Shoppen is leuk he?!! Wordt je altijd vrolijk van :D

9. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Hoi meiden!

Ik meld me hier ook :D

Al vanaf het begin alleenstaande mama van J.ula! Mijn kleine mooie meisje.

Ik heb nooit een relatie gehad met haar vader... was een eenmalig iets en daar was J.ula!

In het begin veel ruzie gehad (voornamelijk ook mijn schuld, schrik/hormonen ect)
    Toen ze geboren was netjes een kaartje gestuurd en laten weten dat ie der gewoon mocht zien.

Ze is nu 8 maanden en hij heeft er 3x gezien.. de laatste keer is 4 maanden geleden.
    Ben er nu eigenlijk wel klaar mee...
    Hij is in de volle overtuiging dat als ze groter is zij wel naar hem komt. En dat hij dus nu niet hoeft te komen!

Nja, kan nog wel 10 A4tjes vol typen maar het komt er op neer dat het gewoon een %^&* is!

Desondanks ben ik hardstikke blij met m'n meisje.

We wonen met z'n tweetjes in een appartement en hebben het goed. Helaas werk ik wel 40uur in de week en dan ook nog eens onregelmatig. Gelukkig kan ze dan bij mn moeder of zusje logeren en hoef ik m'n baan niet op te zeggen in deze tijden dat er niets anders te vinden is :)

10. WeGeMiJe

WeGeMiJe Actief lid

19 jun 2011
    323
    0
    16
    Beverwijk
    Hoi Ennas, welkom!
    Ondanks dat de reden wat minder leuk is altijd, maar gezellig dat je mee komt kletsen.
    Inderdaad, wat een $$%&&& is het ook. Juist is het in de eerste jaren enorm belangrijk om een band met je kind op te bouwen! Waarschijnlijk zal ze later wel nieuwsgierig worden naar haar vader, maar een band zullen ze dan niet echt hebben omdat zij hem nooit gekend heeft. Wat een rare gedachtengang van hem zeg!

Wat goed dat je dochtertje bij je zusje of moeder terecht kan, zodat jij je baan kan behouden. En dan ook nog eens onregelmatige werktijden, knap dat je dat allemaal doet!

Nogmaals welkom, gezellig dat je mee komt kletsen!

Liefs Randy

11. mama2be29

mama2be29 Lid

7 feb 2012
    14
    0
    0
    Hallo meiden!

Hoe gaat het hier? Ik voelde me al helemaal schuldig dat ik de laatste tijd niet of nauwelijks op deze site geweest ben,maar volgens mij is het vrij rustig hier op het moment!

Nu ik weer aan het werk ben, heb ik toch minder zin om in mijn vrije tijd de computer nog weer aan te slingeren en via je mobiel is deze site ook niet handig!

Komt iedereen de paasdagen een beetje goed door? Zijn er hier trouwens ook mensen die facebook hebben, wellicht dat we daar wat makkelijker kunnen kletsen? ( werkt mobiel beter )

Groetjes aan iedereen en geniet allemaal nog van de 2e paasdag!

12. WeGeMiJe

WeGeMiJe Actief lid

19 jun 2011
    323
    0
    16
    Beverwijk
    Hoi mama2be!
    Ja, ik heb facebook! Ik zal in een pbtje even de link van mijn profiel sturen!
    Hier de paasdagen redelijk goed doorgekomen.
    Me meisje is weer een beetje ziekjes.. Net bij de dokter geweest, en ze heeft een blaas en oorontsteking.

En idd, het is erg rustig hier! Wel jammer hoor! Maar idd misschien FB wat makkelijker! Ik stuur je even een pbtje!

13. mama2be29

mama2be29 Lid

7 feb 2012
    14
    0
    0
    Och je arme meisje toch...Hopelijk knapt ze snel weer op!!

Ik ben benieuwd of er nog meer dames zijn die facebook hebben. Dan roepen we gewoon een alleenstaande mama's pagina in het leven. Wedden dat dat een succes wordt? Hoor zoveel ellende om me heen.... Wat een zwijnen lopen er ook rond in de wereld...

14. WeGeMiJe

WeGeMiJe Actief lid

19 jun 2011
    323
    0
    16
    Beverwijk
    Ben ik ook benieuwd naar!

Inderdaad lopen er zwijnen rond. Bah.
    Een pagina op FB lijkt me wel een leuk idee!
    Wie met ons??? :D

15. Smurf1985

Hoi dames!

Ik bedenk me net dat ik jullie verwaarloos :) Sorry!
    Hoe gaat het met iedereen??

Hier goed! Krijg per 1 mei een contract voor 32 uur! Ben zo blij!

16. dverheul

dverheul Actief lid

14 jan 2010
    315
    0
    0
    tuincentrum medewerker
    pernis
    ow lijk mij ook wel leuk.ik beheer wel mee hoor

17. WeGeMiJe

WeGeMiJe Actief lid

19 jun 2011
    323
    0
    16
    Beverwijk
    Dames! Het was zo rustig, dat ik ook weinig meer gekeken heb!

Saskia, gefeliciteerd met je contract! Wat fijn voor je! Hoe gaat het met je moeder? Alles weer wat beter? En met Julian?

Hier gaat alles nog steeds prima! Jessie is helemaal opgeknapt. De 20 weken echo ging ook helemaal goed. Mannetje loopt zelfs een paar dagen voor op groei.
    Ook weer wat informatie vanuit vaders kant verkregen. Ik had namelijk Jeugdzorg ingeschakeld omdat ik totaal niet wist waar ik aan toe was, en ik niet voor onaangename verrassingen wilde komen te staan. Dus nu weet ik in ieder geval dat ik er niet op hoef te rekenen dat ie wilt erkennen oid. Voor nu willen ze het vooral even zo laten omdat meneer nog steeds erg boos is om wat ik hem aan doe. Prima, wees maar fijn boos. Ik heb nu gelukkig de rust doordat ik weet waar ik voorlopig aan toe ben. En wie weet in de toekomst gaan we een gesprek met zijn allen om de tafel doen, met alle partijen. Maar voor nu hoef ik me gelukkig nergens druk om te maken dat ik onverwachts brieven van advocaten oid krijg. Heerlijk! Eindelijk wat duidelijkheid en daardoor ook rust!

18. Smurf1985

Hey meid!

Fijn dat alles goed gaat! Die rust zul je straks wel voelen,jullie komen er wel! Wat kunnen je kindjes nog meer wensen dan een mama die wel voor ze kiest en er alles aan zou doen om ze gelukkig te maken!!

Hier gaat het goed! Met mijn moeder gaat het de goede kant weer op. Julian is een ondernemend en druk ventje :D

Hoe gaat het met je zwangerschap? Geen klachten verder? En voel je hem al regelmatig bewegen? Moooooi gevoel he?!

Hoe gaat het met de andere dames?

19. WeGeMiJe

WeGeMiJe Actief lid

19 jun 2011
    323
    0
    16
    Beverwijk
    Hai hai!

Fijn dat het met je moeder weer de goede kant op gaat, zal voor jou ook weer wat meer rust geven, nu alles niet meer alleen op jou terechtkomt. Want je natuurlijk met liefde doet, maar kan me voorstellen dat dat ook erg vermoeiend kan zijn af en toe!

De zwangerschap verloopt erg voorspoedig gelukkig! Ik voel mijn mannetje al regelmatig bewegen, zeker wel elke dag eventjes. En merk dat het nu steeds meer begint te worden. Mijn placenta ligt aan de voorkant, dat merk ik wel vergeleken met mijn vorige zwangerschappen. Toen voelde ik de schopjes wat eerder. Maar het wachten is beloond, hij kan al lekker tekeer gaan af en toe, hihi.

20. Smurf1985

Hoiii!!!

Lang geleden, hihi

Wat een lekker gevoel moet dat geven Randy,die schopjes!
    Heerlijk genieten!!

Hoe gaat het verder?

Deel Deze Pagina