ik weet het even niet meer

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door mamsieV2, 7 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamsieV2

mamsieV2 Nieuw lid

31 okt 2016
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoihoi meiden,

Ik ben nieuw hier en wil graag mijn verhaal kwijt aangezien ik er niet echt met iemand over kan praten.
    Ik zit al een hele tijd met een moeilijk probleem..mijn relatie. Ik ben getrouwd en heb twee kindjes van 2.5 jaar.
    Mijn gevoel voor mijn partner is al een hele tijd ver te zoeken. Ik denk dat de liefde gwn over is. Ook heb ik totaal geen zin meer in seks en ik vind het vervelend als hij aan me zit. Dan denk ik, dit is geen goed teken? We hebben al een aantal goede gesprekken gehad en dan gaat het eventjes weer goed en dan kakt het weer in.
    Ik ben ook zo dat ik onze relatie niet zomaar op wil geven en ook omdat we 2 kindjes hebben. Maar als mijn gevoel zo blijft ben ik ook niet gelukkig. En dan stel ik mezelf steeds de vraag, ik ben nog jong, wil ik zo de rest van mn leven verder? Misschien ben ik ook wel gwn bang om de stap te nemen om uit elkaar te gaan. Heel je toekomst veranderd natuurlijk. De kindjes die ik niet meer elke dag zie, kan ik alles alleen wel betalen. Opzoek naar een ander huisje. Zoveel vragen spoken er door mn hoofd 😏 Is er iemand die dit herkent of in dezelfde situatie zit of heeft gezeten? Hopelijk zijn er hier meiden die mij advies kunnen geven wat te doen. Of meiden die mij gerust kunnen stellen dat alles goed komt als de keuze gemaakt word.

Alvast bedankt 😉
    X

2. Lady26

Lady26 Bekend lid

10 feb 2010
    638
    2
    18
    Vrouw
    Groningen
    Hoi, vervelend dat je in deze situatie zit. Ik heb ook net sinds juli de beslissing gemaakt om bij mijn vriend weg te gaan. Ik zat/ zit in dezelfde situatie als jij.
    Helaas laat een andere woning lang op zich wachten en woon ik nog steedse bij mijn (ex) vriend in huis met twee kinderen van 6 en 2,5 jaar. We kunnen gelukkig wel goed met elkaar opschieten, maar dan als vrienden.
    Hebben jullie al relatietherapie geprobeerd?
    Is er een mogelijkheid om tijdelijk uit elkaar te gaan?
    Ik wil je sterkte wensen met je besluit en als je behoefte hebt om je verhaal kwijt te kunnen mag je altijd een pb sturen.

Liefs

Deel Deze Pagina