alleenstaande mama's in love

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door kleinvisje, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.466
    582
    113
    Ik heb ook een relatie. Maar ik vind mezelf nog wel echt een alleenstaande moeder. Mijn zoontje is alleen van mij en we wonen niet samen. (lees belachelijk ver uit elkaar...)

Maar denk trouwens niet dat ik sneller verliefd ben dan eerst. Ben eerder voorzichtiger geworden. Ik weet nu in ieder geval heel goed dat ik alleen gelukkiger ben dan in een ongelukkige relatie.

2. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    ik ben niet sneller verliefd, ik ben altijd al snel verliefd, alleen wel voorzichtiger dan anders ( oke oke.. t gaat nu wel snel.. maar t voelt gewoon goed, en normaal ging t ook snel, maar ook als t niet goed voelde)

en ik voel me ook nog steeds alleenstaand mams hoor! woon ook nog LANG niet samen, ook ruim 100 km uit elkaar..

3. Fje1

Fje1 Actief lid

10 aug 2010
    275
    0
    0
    Leidster in de Kinderopvang, showbiz en les geven
    Oss
    wat leuk allemaal die mannen;)
    ik wil ook niet voor eeuwig alleen blijven maar voor nu vind ik het wel prima. ben er klaar mee.. nu maar gwoon even genieten;)
    en dan vooral van mijn kleine ventje!

helaas loopt mijn gevoel soms wel wat sneller dan dat ik zou willen,.. maar ja daar kan je niet veel aan doen.. alleen er tegen vechten...

4. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Zozo er is aardig wat liefde in de lucht zeg, wat leuk! Ik merk steeds meer dat ik toch ook wel weer behoefte begin te krijgen aan een leuke relatie, ben nu anderhalf jaar alleen dus t 'mag' zeg maar. Overigens ben ik überhaupt nooit snel verliefd geweest en nu nog minder snel zeg maar, ben veel kritischer geworden.

5. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

28 feb 2010
    3.062
    507
    113
    ok nouja viel me ff is de ander nog maar net weg is de andere weer om de hoek hihi.
    ik hou het hier gewoon bij gezellig daten als het uitkomt en zoenen.

een relatie heb ik geen zin meer in (of er op hopen)

6. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Haha ja dat was mij ook wel opgevallen hoor, bij anderen dan, bij mezelf niet. Na mn scheiding wel een enkele date gehad, maar daar bleef het ook bij, niet leuk genoeg dus ;)

7. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

zo wordt flink gekletst hier op het moment
    gezellig !!

betreft sneller verliefd worden enz. nee dat heb ik niet. in het begin wilde ik mijn ex juist terug en daarna heb ik een tijd niets gewild. vorig jaar heb ik 2x kort een relatie gehad (een jaar na scheiding dus) en nu een paar weken terug 3 weekjes met J. die juist te snel wilde.
    Momenteel ga ik dus om met S. maar ben er bewust voorzichtig en rustig in en dat wil ik voorlopig zo houden. met hem had ik trouwens een jaar geleden ook 1½ maand.
    In 2 jaar 3 jongens dan dus zeg maar..... mwaw valt best mee toch hihi. Het was het tot nog toe steeds niet en nu met S. zie ik wel verder.

Dit weekend elkaar niet gezien of gesproken nog... ik had visite die net weg is en die bleven slapen en hij heeft dit weekend zijn dochter. Zal hem w.s. vanavond wel weer even spreken over de telefoon of msn.

8. kleinvisje

hihi en over nog wel alleenstaand mama zijn / voelen....
    denk ook niet dat zo'n gevoel zomaar verdwijnt al heb je een relatie.

9. winnythepooh

winnythepooh Niet meer actief

Hier ook nog vrijgezel hoor en ziet er naar uit dat dit nog wel een tijdje zo gaat blijven...no problem by the way

10. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    nou dit weekend mijn schoonouders ontmoet.. daar blijven slapen met Collin..
    Was heel gezellig en relaxed, zijn lieve mensen (kan ook niet anders met zo'n zoon;))
    Dus ja.. dit is absoluut een blijvertje.. we kunnen onwijs goed praten, het gaat allemaal gewoon vanzelf.. voelt zo fijn en vertrouwd.
    En mis hem elke seconde :(

11. kleinvisje

TOPPIE kuide !! :D

Ik zie S. vanavond weer. Hij wilde gisteravond al komen maar ik was helemaal op na een ontzettend druk weekend en dan zou ik vandaag echt niet trekken. helaas nu na een slechte nacht met de kleine alsnog moe... maar goed... geen zin om nog langer te wachten hem te zien hoor ;)

12. kleinvisje

er komt vanzelf wel weer een keer iemand !! en tot die tijd gewoon lekker zelf genieten he. ;)

13. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    mijn lieffie komt vanmiddag weer hierheen.. zou hem eigenlijk zaterdag aaf pas weer zien, maar hij heeft middag vrij genomen omdat ie me zo mist :p hihi vind ik helemaaaaal niet erg.

Ik baal op t moment heel erg van de afstand.. maar goed het is niet anders.. moeten we maar een oplossing voor vinden (hij woont bij tilburg, en ik bij denhaag, is ruim een uur rijden als er geen file staat;))

Heb er al heel hard over na zitten denken, wat een goede oplossing zou zijn, en dan vooral ook over hoelang?

Heb net mijn eigen huisje.. maar heb geen werk niks..
    Hij heeft daar zijn werk (vast contract enzo) maar woont bij zijn ouders.

Wat is dan wijsheid he..
    en ja ik weet t .. tis allemaal nog zo pril. Maar heb me nog nooit zo gevoeld.. vraag me dus wel af wat ik dan bij mijn vorige relaties gevoeld heb, en waarom ik in hemelsnaam samen ben gaan wonen als ik dit niet voelde?

Heb voor t eerst t gevoel, ja met jou wil ik oud worden, jou kan ik alles vertellen, bij jou ben ik veilig als ik mezelf ben.. jij accepteert mij om wie ik ben..

14. kleinvisje

wat lief !! :)
    klinkt erg goed allemaal. Afstand is dan inderdaad vervelend, kan ik me voorstellen. Toch zou ik persoonlijk nu nog niet overwegen om direct samen te wonen hoor....
    Met mijn ex woonde ik echter ook in 2 maanden samen en is toen toch 8 jaar geweest hoor, dus zeg niet dat het niet kan, maar je hebt net je huisje en je hebt Collin.

Lastig hoor !!

Zelf heb ik maandagavond S. weer gezien. Was erg gezellig samen en het gevoel wordt wel steeds intenser. Alhoewel we elkaar tussen de dates door niet eens zo ontzettend veel spreken ( 1-2 smsjes op een dag) mis ik hem wel.
    De momenten samen kunnen we goed praten en tja... we zijn afgelopen maandag wel samen op bed beland... maar hij hield het netjes bij knuffelen. ;)
    Nu drukke dagen voor de boeg.. vanavond oppassen nichtje t/m morgenochtend dan met familie zwemmen voor verjaardag zoontje en zaterdag vieren we zijn verjaardag en zondag sint. Dus zie ik hem w.s. niet eens het weekend tenzij hij morgenavond kan. vind ik dus wel jammer.
    Maar kuide... dus ook hier die kriebels wel en ook stiekem denk ik wel eens van hoe zou het over een half jaar zijn enz.

15. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @mama, ja precies.. meer die kriebels van hoe zou t zijn... en waar doe ik goed aan..
    Ik heb met coll zijn vader nooit "echt" samen gewoond, hadden beide ons eigen huis.
    Met mijn ex daarvoor 3 jaar samen gewoond (na dat we 3 maanden een relatie hadden)
    En eigenlijk de relatie daarvoor (1 jaar samengewoon, nadat ik hem 1 week kende ;)) is ook geen goed voorbeeld haha!

Maar goed die dingen liepen gewoon zo..
    En moet maar gewoon kijken hoe t nu loopt.. zolang coll maar op 1 staat..

16. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

28 feb 2010
    3.062
    507
    113
    leuk al die liefdesprinkelen

ik zal nu wel een ontzettende zeurkous wezen (maar met de beste bedoelingen hoor)
    maar ik zou echt nog niet gaan samen wonen kuide natuurljik is het in het beginn leuk en fijn maar hoe over een paar maanden?kan het zomaar ineens omslaan..en dan zit je weer zonder huis
    ik zou zeggen je hebt nu net je eigen plekkie geniet daarvan met je zoontje ik zou nog minstens 1 jaar gaan latten en wat is ver he gelukkig is het niet afrika dat is pas ver.;)
    gewoon rustig aan doen vind persoonllijk dat je wel snel gaat met schoonouders enzo ontmoeten (wat snel komt gaat ook snel weer weg is mijn ervaring uitzonderingen daar gelaten)maar dat moet je helemaal zelf weten.
    snap dat je helemaal hoteldebotel bent maar zou ook een beetje realistisch gaan denen omdat je nu ook een kindje hebt.
    ik hoop dat je het niet vervelend opvat bedoel het niet vervelend gewoon even een nuchtere kijk

17. kleinvisje

ik snap je wel hoor
    maar gevoel en verstand zijn soms echt 2 aparte dingen he
    en dan moet je daarin je balans proberen te vinden.

Ik ga iig de komende periode ook niet samenwonen hoor. Mocht het met S. verder goed gaan de komende periode ga ik eens een keer zijn huisje bekijken en familie komt daarna wel een keer.
    In mijn familie weet niemand er ook nog van. We daten inmiddels ruim 3 weken, maar nu nog niets gezegd na eerdere keren. Vind ik voor nu wel even prettig.
    Momenteel druk genoeg... verjaardag zoontje, sint, feestdagen en dan ook nog eens mijn ex die weer langs is geweest voor cadeau voor zoontje. Nog geen zin in nog maar dingen aan mijn hoofd als vragen / adviezen van familie enz. Komt vanzelf wel

18. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

28 feb 2010
    3.062
    507
    113
    Juist mamametzoon alles op zn tijd.
    maar weet hoe het is verliefd te zijn hoor ga je echt over zulke dingen na gaan denken
    maar je moet ook realisisch gaan denken want je hebt wel een kindje en stel je gaat snel samenwonen en het gaat niet goed sta je weer op straat met kind! dat is eigenlijk wat ik bedoelde

19. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    nou t probleem is opgelost, hij kan vanaf januari 2 dagen thuis gaan werken, en dan dus hier zijn.. :p dus voorlopig gaan we t gewoon zo doen :)

20. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    En ik snap het helemaal hoor.. ik had t ook niet over morgen ofzo hoor om te gaan samen wonen..

t was gewoon dat ik er over nadacht.. van ja goh hoe moet dat straks?
    En ik heb hier geen werk enzo.. dus wat dat betreft zit ik nergens aan vast.. maar ik weet ook dat ik niet op straat wil komen te staan met coll..
    maar goed het is allemaal van latere zorg ;)

Deel Deze Pagina