alleenstaande mama's in love

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door kleinvisje, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fje1

Fje1 Actief lid

10 aug 2010
    275
    0
    0
    Leidster in de Kinderopvang, showbiz en les geven
    Oss
    nou kuide iig een goede oplossing gevonden zodat jullie toch bij elkaar kunnen zijn.

ERg leuk om alles weer even te lezen! geniet ervan dames!

2. Fje1

Fje1 Actief lid

10 aug 2010
    275
    0
    0
    Oss
    hoe is het met de liefdes?:$

3. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    hier gaat het super :D

4. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

ook hier goed. Heb S. alleen door alle drukte al even niet kunnen zien (hij druk met werk / overwerk en ik heb verjaardag zoontje gehad, sint en ziek geweest en zijn dochter ook ziek geweest)
    Afijn... hij komt vanavond of morgenavond weer :D

enne sinds het weekend weten ook mijn ouders het. Mijn moeder had ineens een vermoeden of zo... gevoel. Ze begon er naar te vragen en tja... ga er niet om liegen hoor. Heb gewoon gezegd dat we min of meer een relatie hebben / opbouwen maar dat we beiden voorzichtig zijn.
    Gelukkig reageerde ze wel positief.

5. Fje1

Fje1 Actief lid

10 aug 2010
    275
    0
    0
    Oss
    oke mooi zo mamazoom;) en lekker blijven genieten;)

6. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

28 feb 2010
    3.062
    507
    113
    Hoe gaat het met de liefdes hier?

Hier ook weer liefdesprikkelen, iemand ontmoet van het weekend een leuke en heel lieve jonge serieus in dingen. we schelen 5 jaar wonen 20 minuten bij elkaar weg hij heeft ook 2 kids hij wil graag iets opbouwen maar heeft wel gelijk gezegt dat hij niet gelijk wil samenwonen enzo en ook met de kids ontmoeten doen we het ook rustig aan helemaal waar ik het eens mee ben!!

en hij doet zoveel moeite voor me veel smsen en bellen hij wil me graag vaak zien enzo, ik ben helemaal in love geloof ik haha.
    ik ben dat helemaal niet gewent dat een man zoveel moeite voor me doet.

ook wel weer eng hoor wel bang om gekwetst te worden maar dat heeft iederen denk ik wel tot die tijd ga ik gewoon ervan genieten!

7. Fje1

Fje1 Actief lid

10 aug 2010
    275
    0
    0
    Oss
    hier gaat het ook redelijk in de liefde:O
    toch weer aan het date met iemand.. eigenlijk al een hele tijd..
    vanacht is hij hier gebleven en vanmorgen de ontmoeting tussen hem en mijn kleine. ging goed en leuk moest de hele tijd lachen om hem!

8. kleinvisje

hoi ikke en fje.... ook weer prille liefdes bij jullie dus... leuk hoor !!

Tussen mij en S. gaat het ook nog steeds goed. Sinds 10 november nu al aan het daten enzo dus toch al eventjes nu.
    Jammergenoeg heeft hij het druk met werk en afgelopen week zijn dochter bij zich gehad dus we hebben elkaar met kerst niet gezien maar hij komt wel morgenavond weer bij me.
    Ook wij doen het nog rustig aan. Hij heeft hier nog niet geslapen. Wel heeft hij mijn zoontje 's avonds al wel paar keer even gezien.
    Ik zijn dochter nog niet, maar die is dan ook wat ouder.
    Als hij morgen komt ga ik wel voorstellen daar op niet al te lange tijd verandering in te brengen. Alleen maar vrijblijvend daten is niet echt mijn ding. ik vind het ook elkaars fam. te ontmoeten en dat het wat verder gaat dan alleen elkaar zien enz. Hoop dat hij er net zo over denkt dan.

9. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    Wat leuk weer wat verliefde mama's erbij!

Hier gaat alles nog altijd helemaal super.. officieel alweer ruim een maand samen.. (voelt veel langer, en wat klinkt een maand dan kort)
    Hebben ons ook samen ingeschreven bij de woningbouw bij hem in de buurt.. Zodat we over een poos (geen idee hoelang de wachttijd daar is) daar samen kunnen gaan wonen.
    Alles gaat eigenlijk super. Kerst was heerlijk samen bij zijn ouders, en daarna bij mijn fam. En oud en nieuw word vast ook super samen.

Collin is ook helemaal gewend aan hem. Als Bart hier niet is smorgens gaat Collin hem zoeken.. zo schattig.. en tis ook allemaal goed als Bart hem in bed legt, of uit bed haalt smorgens..

Ik zit de laatste dagen alleen weer met Coll zijn vader in mijn hoofd..
    sinds 3 december niks meer gehoord.. dus al ruim 3 weken niet..
    en ik kan niet anders dan me toch afvragen of dat dan echt de laatste keer was, of wanneer ik weer wat kan verwachten.
    T brengt zon onrust mee...

Dus wat is dan weer wijsheid.. niks doen en maar wachten (dat raad mijn moeder me aan, zij heeft zoiets van ja.. zo leert Coll wel echt zijn vader kennen, omdat hij t contact bepaald en dan dus gewoon maar 1x in de zoveel maanden eens aan komt waaien, ipv dat hij een vader leert kennen die niet zichzelf is maar zich aan de regels van moeders aanpast terwijl dat niet haalbaar is voor hem)

Maar ik heb zelf zoiets van ik bel hem, waarom ik nu alweer zolang niks hoor, en dat ik dit niet chill vind voor Collin, en dat het voor mij gewoon onrustig is, omdat ik niet weet of ik ooit nog wat hoor, of het dit keer dan echt de laatste keer was, of dat ik elke keer toch weer ineens gebeld word..
    Maar ik weet dat als ik bel, hij excuses verzint waarom hij niet belde.. en dat hij Coll wel wil zien.
    Ergens denk ik dat hij er moeite mee heeft dat ik een nieuwe vriend heb.. en Coll vorige keer Bart papa noemde ipv hem.. (coll liep gillend door huis papa papa, dus zijn vader zegt ja ik ben hier.., komt coll aan lopen met foto van bart, PAPA!)

T blijft lastig.. Bart laat me er vrij in, snapt dat ik t moeilijk vind.. en dat ik zekerheid en duidelijkheid wil. En dat het Collin ook niet goed is dat die man die dan zijn "vader" is zo sporadisch langs komt, en dus voor Collin een vreemde is.. En dat dat voor mij veel onrust brengt..

10. kleinvisje

kuide fijn dat het zo goed gaat joh

betreft je ex... vergelijkbaar met die van mij dus. als het hem uitkomt is hij er een periode en is het te lastig dan blijft hij weer maanden weg. Ik denk dat wat je moeder zegt verstandig is. je kan niet constant alles voor hem blijven regelen of achter hem aanbellen enz. uiteindelijk houd het een keer op en een papa die nep doet werkt uiteindelijk ook niet voor collin
    als colling later ouder is en merkt hoe papa werkelijk is, dan is dat ook tenminste duidelijk. zolang jij er maar voor hem bent.
    ik heb daarom ook de afspraak dat ik verder naar mijn ex niets onderneem en hij mag er zelf voor knokken enz. doet hij dat, dan kan hij luuk zien, zoniet dan niet.

maar snap je wel hoor... blijft lastig he.

nou ik hoop ondertussen dat s. vandaag niet ineens over hoeft te werken en vanavond kan komen.

11. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @mama, klopt.. ik blijf er ook niet achteraan bellen.. maar we hadden een aantal afspraken, nou ja.. hij had zelf een aantal dingen beloofd..
    - elke maand 180 euro storten.. dat is 1x 125 en 1x 100 en 1 x niks geworden.
    - elke 2 weken iig even bellen hoe t gaat met Collin.
    - en als hij tijd heeft en wil, vragen of hij langs kan komen.

dat waren de dingen die hij zelf bedacht had die haalbaar waren voor hem.. en waarvan ik dus heb gezegd, prima.. Doe je dat niet.. ben ik er klaar mee.
    Want ik kan er zelf niet mee leven als ik dus dan weer zolang niks hoor, en dan weer om de week wat hoor, en dan weer niks..
    Die onrust en onduidelijkheid maakt mij gek. Dus dat wil ik niet. En dat weet hij, vandaar dat hij zelf met die afspraken kwam, die dus volgens hemzelf ook haalbaar waren voor hem.
    En hij weet ook dat ik vind dat je geen band op kan bouwen met je kind als je 1x in de zoveel tijd is op komt draven en leuk doet.. en vervolgens niks meer laat horen. Dus dat dat voor een kind moeilijker is dan als je niet zou komen.
    En dat als hij zich niet aan de afspraken zou houden dat het dan einde verhaal zou zijn en het dit keer echt pas weer tot contact zou komen als Collin er zelf om gaat vragen!

12. kleinvisje

duidelijk dan dus toch
    hij heeft 3 weken niets laten horen. is dus een week te lang dan volgens afspraak. dus hij kan kennelijk niet zijn eigen afspraken nakomen.

als mijn ex blijft komen met contact zoeken denk ik dat ik ook soortgelijke afspraken zou gaan maken met dezelfde gevolgen.
    vind ik wel een goede insteek eigenlijk.

ik zou nu als ik jou was niets doen en als hiuj nu wat laat horen zeggen... je had een afspraak en die kom je niet na, jammer dan

13. kleinvisje

pfff beetje balen hier....

ik zit vanaf woensdagavond t/m 7 januari even bij mijn ouders aangezien de eigenaar van mijn huis (ik huur van de koper- kennissen die in buitenland wonen) tijdelijk in nl zijn en heb huisje aangeboden. dat is niet het erge hoor, is gezellig... maar mis beetje eigen plekje

maar vervelender..
    28 dec is S. niet geweest vanwege werk. Wel sms heen en weer gestuurd maar daarna niets meer gehoord :S baal daar wel van merk ik. Moet ik nu wat sturen / bellen of niet? Heb hem al een sms gestuurd namelijk, maar geen reactie nog vanaf gisteren. Pfff en dat op oudejaarsdag.

14. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @mama, nog wat gehoord van S?

Allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar!

15. kleinvisje

ook iedereen nog de beste wensen

en kuide.... nee niets meer gehoord van S. dat vind ik dus toch wel verontrustend moet ik zeggen. Normaal liet hij altijd dezelfde dag nog wat van zich horen en nu na 28e dec. al niets meer :(

16. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @mama, vind ik heel apart... zker met nieuwjaar! beetje raar! ik zou niet t geduld hebben wat jij hebt hoor! zou na 1 dag helemaal gek worden en gaan bellen!

Hier gaat alles helemaal super, Alleen ben ik sinds gister ziek... hoge koorts erg hoesten oorpijn etc.... zulke hoge koorts dat ik niet kan slapen lig de hele tijd te ijlen.. :(

17. Fje1

Fje1 Actief lid

10 aug 2010
    275
    0
    0
    Oss
    @ mamazoon, ik vind het ook knap dat je zo veel geduld hebt.. ik zou het echt niet op kunnen brengen..
    nog steeds niks gehoord???:$

@kuide, heel veel betrschap! hopelijk gaat het snel beter..

hier gaat het goed.. heb alleen een beetje een kater :O hahaha maja dat heb ik zelf gedaan..
    ik ging gister even op msn en toen werd ik aangesproken door een hele goede vriend van S (mijn date) en die zei meteen.

Wat is er met S gebeurd vanacht?
    ik zo huh hoezo wat is er gebeurd..

hij zo ja hij ligt in het ziekenhuis.. hij is vanuit zijn tante naar huis gegaan en toen is er onderweg iets gebeurd en is ie naar het ziekehuis gebracht..
    alleen niemand weet wat er is gebeurd.. ja zijn familie..
    ik heb net eindelijk iets van hem gehoord.. hij is net thuis.. maar het gaat niet goed..
    en hij zegt dat hij een engeltje op zijn schouder had.... dus ik weet niet wat er is gebeurd.. maar maak me wel zorgen....

18. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @fje, das schrikken zeg, wat erg!

19. kleinvisje

fje dat is zeker schrikken

en nee ik heb nog niets van S gehoord. inmiddels wel gebeld en sms gestuurd maar zonder resultaat tot nog toe :S snap er niets van !! hoop niet dat er met hem ook iets is gebeurd.

fje succes verder met S en alles

kuide beterschap

20. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @mama, lijkt me dat als er iets gebeurd was jij dat wel gehoord zou hebben... ik ben bang dat er iets anders is...

Deel Deze Pagina