tja daar begint het wel op te lijken inderdaad al zou het nog steeds zo kunnen zijn dat er wel iets is gebeurd. Anderen weten nl. niet dat hij wat met mij heeft op 2 goede vrienden na zeg maar. Maar daar ga ik maar niet van uit. heb nu net zijn voicemail ingesproken dat hij even terug moet bellen. Al weet ik niet of dat gebeurt. Snap het ook niet zo goed. Alles ging prima tot 28e en er is niet ineens iets veranderd of zo. Misschien is hij bang zich verder te binden of zo.... geen idee Afijn ik zie wel of hij nog reageert en zo niet.... dan is hij het ook niet waard kennelijk. Wel weer vervelend, maar ach ben dus blij dat ik het gewoon rustig aan heb gedaan dan enzo. pfff mannen soms
@mamazoon en is het geen optie optie om misschien contact op te zoeken met 1 van die vrienden? alleen maar om er zeker van te zijn dat er niks met hem is gebeurd ofzo.. zou het erg raar vinden als hij ineens niks meer wil.. en dat dan niet even tegen je kan vertellen.. gisteravond ging bij mij ineens te bel.. ik had echt zoiets van huh wie is dat nou weer. dus ik maak de deur open. staat S. ineens voor mijn neus.. ik vond het super om hem te zien maar wist in eerste instantie niet zo goed hoe ik moest reageren... en ik was net aan het opruimen. dus heb alles er maar bij neer gegooit en met hem op de bank gaan zitten.. hij heel nuchter hoe was je oud op nieuw.. ik verteld en toen zei ik en die van jou?? niet zo geweldig.. dus toen heeft hij verteld wat er is gebeurd! ik moet zeggen dat ik erg geschrokken ben.. en wist niet zo goed hoe ik moest reageren.. hij mag en kan op het moment ook nergens alleen naar toe.. overal waar die heen gaat gaat iemand mee naar toe zodat hij niet alleen over straat loopt en er niet weer iets gebeurd.. dinsdag avond zie ik hem weer.. ff een gezellig avondje maken... het deed me iig heel erg goed om hem te zien!
fje... jemig wat is er allemaal gebeurd dan. klinkt zo wel heel geheimzinnig en als een crime contact opnemen met die vrienden heeft geen zin want ik heb daar geen nr van. maar gelukkig ook niet meer nodig. heb zojuist alsnog sms ontvangen. hij is erg ziek geweest, was daarom bij zijn ouders en zijn telefoon was leeg. hij baalde zelf ook van dit alles. Hij is nu weer aan het werk. Gelukkig verder niets ergs dus en heeft hij toch contact opgenomen.
@mama, blijf het wazig vinden... ziek, oke bij zijn ouders oke, telefoon leeg? (zou mij nooit overkomen) en dan nu pas na dat jij wat laat horen contact opnemen? ik ben erg achterdochtig hoor, maar vertrouw dit voor geen meter. @fje, jeetje, wat heeft ie dan?
@ mamazoon ik snap ook heel goed dat je achterdochtig bent.. qua mijn verhaal kan ik helaas niet vertellen wat er is gebeurd.. ik mocht het eigenlijk niet eens weten maar dat is niet om dat S iets heeft gedaan.. hij is het slachtoffer.. helaas... binnen kort mag ik het misschien wel delen en dan deel ik het wel met jullie...!
dat klinkt ook niet erg prettig allemaal. ik hoop maar dat het niets ernstigs is al is hij slachtoffer. Betreft S. ... die heb ik gisteren uiteindelijk nog gesproken. Heel kort gezegd heeft hij bindingsangst en nu we zo'n 2 maanden hebben voelt hij gewoon dat je ook wel een stapje verder gaat; familie leren kennen enz. en hij durft niet te stellen dat hij aan deze verwachtingen kan en wil voldoen en of hij een echte relatie aan wil gaan nu of ooit. Afijn... hij wil dus vooral genieten van het elkaar zien, bij elkaar zijn maar niet verder gaan in de relatie zeg maar. Tja dat is niet de reden waarom ik een relatie aan ga. Ik vind dit de eerste periode prima hoor en als dat nog een half jaar gaat duren ook geen probleem, maar wil niet eeuwig blijven daten zonder dat familie enz weten wie ik zie enz. en zonder verder iets op te bouwen. Hij noemde ik wil je niet kwijt en houd van je, maar durf me niet te binden. Hij vroeg me ook of hij we gewoon op deze manier door kunnen gaan. ik heb hem daarop gezegd dat ik dat niet kan. Juist omdat ik hem leuk vind (en steeds leuker ging vinden) wil ik uiteindelijk dat stapje verder gaan maken. Als hij dat niet kan en me vraagt mijn gevoel hierin en mijn verwachtingen dus maar opzij te zetten vind ik dat niet eerlijk. Dat is dan iets wat erg moeilijk is en wat ik ws niet kan maar ook niet wil. Hij snapte dat wel, maar noemde niet verder te kunnen nog. Tja...... Ik heb uiteindelijk gezegd we denken er allebei nog even over en ik neem deze week nog contact met je op. Voor mezelf weet ik eigenlijk nu al dat als hij niet verder wil dan dit ik het stop, want dit is niet wat ik wil. Ik wil iemand die er vol voor kan gaan. Dat verdienen Luuk en ik gewoon. Wat denken jullie?
Groot gelijk... Zo een man is de uiteindelijke moeite niet waard. Kijk maar naar mij. 6jaar een nietsrelatie. Beter voorkomen dan genezen.
@fje1 leuk weer een nieuwe date, ik denk dat ik ook wel begrijp wat je er mee bedoelt. @mamametzoon jeetje zeg en daar komt hij mee naar dik 2 maanden? ik kan me voorstellen dat je wat vastigheid wil hebben en daar hoort ook ouders etc bij ontmoeten lastig zeg pff. @ Kuide fijn dat het nog steeds goed gaat. Hier gaat het super!! ik heb nog nooit eerder zo erg het gevoel gehad dit is de ware! en hij heeft het zelfde gelukkig. hij doet zoveel moeite voor me en is zo mega lief het voelt zo ontzettend goed allemaal oud en nieuw hebben we samen gevierd met mijn vrienden en dit klikte ook super goed allemaal. kids heeft hij van de week ontmoet, wel wat eerder dan we van plan waren maar de kids horen nu eenmaal bij ons leventje en gelukkig ging dit ook goed, de kids moesten zelfs huilen toen hij weer weg ging, ga binnenkort ga ik ook zijn kids ontmoeten. hij wil ook al mijn ouders ontmoeten en ik zijn ouders maar daar wacht ik liever nog eventjes mee tot 3 maanden of een halfjaar ofzo we zijn gewoon zo verliefd samen dat wel elkaar wel elke dag kunnen zien, hoe vaak zien jullie je lovers? en waren julie in het begin ook zo heftig verliefd of kwam dit pas later?
hoi allemaal nou ik heb mijn keuze inmiddels wel gemaakt. Hoe rot misschien ook... ik ga niet verder met S. als hij werkelijk voor ons kiest dan zou hij die stap verder moeten kunnen maken. Heb hen zonet dus een sms gestuurd of hij nog heeft nagedacht afgelopen week over wat hij wil enz, maar verwacht er verder niets van. Ik kies dan liever voor een stabiele situatie zonder hem dan één met valse hoop etc met hem. ikke en kuide.... lekker dat alles zo goed gaat !! toppie hoor fje... hoop dat het ook allemaal goed gaat ondanks wat er gebeurd is. succes ermee
Sterk van je mamametzoon, hier heb je ook niks aan en idd als ie je helemaal voor je gaat dan moet de rest ook kunnen. gelukkig dat je er nu achter bent gekomen en niet pas over een halfjaar ofzo.
@ mamazoon, het zal een lastige beslissing zijn geweest.. maar het zal denk ik ook wel de goede zijn ja... @ ikke, kei leuk dat het zo goed gaat! het is je gegunt! bij mij en S gaat het allemaal gewoon rustig aan.. en we vinden het heerlijk om bij elkaar te zijn.. verder hoeft het voor mij nu ook even nog niet te gaan! vind het prima zo..
@mama, lastige beslissing, maar een hele wijze.. wat een eikel toch ook weer @ikke, wat goed zeg! Wij zijn ook vanaf begin heel heftig verliefd.. en we zien elkaar elke zaterdag avond tot en met dinsdag ochtend.. en elke woensdag avond tot donderdag ochtend... Geniet ervan
Fje1 zo kan het ook leuk zijn toch zonder enkele verplichting Kuide als ik het dus goed lees zien jullie elkaar dus alleen op de vrijdag niet? wij zien elkaar bijna elke dag ook. maar ik ga binnenkort sporten dus dan even een dagje minder ook niet erg een dagje voor me zelf. wel merk ik da ik mn hele huishouden moet omdraaien, normaal doe ik dat weekends het meest maar dan is hij bij mij of ik bij hem dus ik moet echt doordeweeks met de kids gaan poetsen enzo wel ff wennen
@ikke, nou kijk... b. woont bij tilburg in de buurt en ik bij denhaag.. dus tis nog al uit de buurt. Hij komt op zaterdag avond na zijn werk hierheen, en blijft dan tot dinsdag ochtend (hij vertrekt hier dan om 6.30 naar zijn werk, ik slaap dan nog meestal) En woensdag aaf komt ie weer hierheen na zijn werk, is hier dan rond 20.00.. en vertrekt donderdag ochtend weerk om 6.30.. Dus dinsdags en donderdag en vrijdag zie ik hem niet zeg maar...