alleenstaande mama's in love

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door kleinvisje, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fje1

    Fje1 Actief lid

    10 aug 2010
    275
    0
    0
    Leidster in de Kinderopvang, showbiz en les geven
    Oss
    ja inderdaad! is heerlijk..

    en ik geniet er ook van dat het allemaal lekker zonder verplichtingen is en toch super samen!
    beter als die eikel van laatst
     
  2. winnythepooh

    winnythepooh Niet meer actief

    Ik begrijp het nog steeds niet hoor. Waar halen jullie nou toch die mannen vandaan??? Het ligt ook aan mezelf hoor. Want op mijn werk zijn geen mannen, ik ga nooit uit, mannelijke vrienden zijn vrienden en voor een datingsite ben ik geen typ. ;):p:D
     
  3. ikke84

    ikke84 Fanatiek lid

    28 feb 2010
    3.057
    505
    113
    hihi winnithepooh dan komt er ook niet snel wat op je pad idd.
    ik ontmoet ze eigenlijk via het uitgaan.

    Hier van het weekend zijn kinderen ontmoet hele lieve kids, helaas doet zijn ex nu vervelend wat de kids hadden het natuurlijk over mij, en nu mag hij zijn kinderen niet meer zien!!!
    ze heeft al eens eerder zulk iets gedaan maar heeft toen beloofd het niet weer te doen.
    maar nu toch weer..helaas heeft zij het alleen recht op de kids en er is geen ouderschapsplan gemaakt(er is wel erkenning geregeld) dus dan moet het maar via een advocaat worden geregeld dat het vast staat de bezoekregling.
    ze kan het gewoon niet hebben en dan moeten de kids daar de dupe om worden?? door hun vader niet meer te zien
     
  4. winnythepooh

    winnythepooh Niet meer actief

    Hi ikke. Ik zit me op te vreten bij jouw verhaal. IK HEB ECHT EEN HEKEL AAN ZULKE WIJVEN!!! Die wijven (sorry zijn geen vrouwen in mijn ogen) die gaan zelf weg bij hun man (vaak voor een ander) en dan mag het wel, maar ooooooooowwwwwwwwwweeeeeeeeee als hun ex een andere relatie krijgt. Nou dan is de wereld te klein en gaan ze zulke zieke dingen doen alleen maar om hun ex te pesten. En aan de kinderen denken wat dat voor gevolgen heeft!!! Ho maar...grrrrrrrrrrr kan hier zooo ontzettend kwaad om worden. Bah! Eigenlijk zou hij (jouw vriend) moeten zeggen "oké dan komen ze maar niet"ik weet dat het heel moeilijk is, maar wacht maar dat ze er op terug komt, want ja zij wil ook wel eens een dagje voor haarzelf en dat kan niet als haar kinderen er altijd zijn. Succes in ieder geval!
     
  5. ikke84

    ikke84 Fanatiek lid

    28 feb 2010
    3.057
    505
    113
    Ja ik zit me ook ontzettend op te vreten hieraan wil haar ook echt niet tegenkomen, het is ook een vreselijk mens ze heeft nog iets geflikt zet het hier niet neer (mocht je het willen weten pb dan maar ff) dat iets is dat helemaal van het zotte is

    ik vind het gewoon verschrikkelijk sneu voor de kids want idd die worden de dupe!!! als hij ze straks officeel niet mag zien word er een advocaat geregeld! het moet maar eens afgelopen zijn idd zij mag wel een nieuwe vriend hebben en hij moet maar braaf vrijgezel blijven?
     
  6. Chantalleke1985

    Chantalleke1985 Actief lid

    10 apr 2009
    316
    0
    16
    Wat een wijf inderdaad. Is echt te erg voor woorden. Zo heeft mijn zus ook een partner met kinderen bij een ander. Nu hebben mijn zus en hij samen ook een kleine en die kinderen mogen het er bij haar gewoon niet over hebben. In hun huis bestaat hun halfzusje gewoon niet. Nog erger, in het begin hadden de kinderen haar hun zusje genoemd, heeft zij gezegd, nee is niet jullie zusje maar jullie half zusje. En wat zeggen kinderen van 5 dan, de eerst volgende keer kijken ze naar de baby en zeggen ze, maar ze is toch niet half :$
     
  7. Fje1

    Fje1 Actief lid

    10 aug 2010
    275
    0
    0
    Leidster in de Kinderopvang, showbiz en les geven
    Oss
    @ ikke ja ik ben het er helemaal mee eens wat de rest al heeft gezegd! verschrikkelijk als ze zo doen....
    typies zo'n geval van ik mag alles ik mag een nieuwe vriend enz.. en een ander mag dat niet :S

    Ene hoe is het verder met de liefdes?
     
  8. ikke84

    ikke84 Fanatiek lid

    28 feb 2010
    3.057
    505
    113
    Hij mag dus de kinderen niet zien het volgend weekend tot dat hij zichh aan de afspraken houdt ( wat voor afspraken?)hij haalt en brengt ze altijd op optijd. hij mag gewoon dus geen vriendin hebben daar komt het op neer. ze doet alsof het alleen haar kids zijn bah!

    nu toch proberen via een advocaat, want op zo´n manier blijft ze steeds de baas spelen ( ze heeft het alleen recht en geen omgangsregeling)
    hij heeft geen strafblad oid dus dan zou hij toch wel de omgang mogen hebben lijkt me?

    verder gaat het tussen ons wel goed gelukkig, we zien elkaar bijna elke dag het hele weekend vrijdagavond tm maandagochtend, maandagavond tm dinsdagochtend, dinsdagavond tm woensdagochtend, woensdag blijft ie altijd eten tot donderdagochtend en dan vrijdagavond weer .

    heo gaat het met de rest van de liefdes?
     
  9. kleinvisje

    kleinvisje Niet meer actief

     
  10. ikke84

    ikke84 Fanatiek lid

    28 feb 2010
    3.057
    505
    113
    Heel erg herkenbaar!!!! ik heb bij hem ook het vertrouwde gevoel en het lijkt net alsof we elkaar al jaren kennen! en het klikt gewoon super goed anders dan al die andere idd!!!
    ik heb bij hem het idee van ja jij bent de ware!!!!

    we hebben het ook al over samenwonen enzo, doen we nog niet hoor maar hoeft van mij echt niet lang te duren:D
     
  11. kleinvisje

    kleinvisje Niet meer actief


    haha.... wij hebben ook al over dat soort dingen gehad maar dan meer in de zin van weten wat ieders verwachtingen enz. zijn niet om nu inderdaad al te doen. Maar ik heb idd ook zoiets van als het idd zo blijft voelen en goed gaat hoeft dat allemaal echt geen jaren te gaan duren ;)

    maar ben dus iig niet de enige gelukkig haha
     
  12. ikke84

    ikke84 Fanatiek lid

    28 feb 2010
    3.057
    505
    113
    ja idd ik vind het wel mooi om te weten dat hij er ook zo overdenkt, en hij wou dan ook wel bij mij inwonen dus dan blijft het huis gewoon op mijn naam staan scheelt toch wel mocht het uitgaan dan heb ik tenmisten nog een huisje.

    ga je er toch wat beter in het op latere termijn samenwonen

    kan nu ook eindelijk zeggen dat ik mega gelukkig ben nu
     
  13. Fje1

    Fje1 Actief lid

    10 aug 2010
    275
    0
    0
    Leidster in de Kinderopvang, showbiz en les geven
    Oss
    bij mij is het nog steeds allemaal hetzelfde eigenlijk lekker zonder verplichtingen..
    ene ja soms wel over na aan het denken van stel dat we in een relatie zouden stappen wat dan.. maar goed.. ik wil dat nog niet vind het nog steeds prima zo! voel me er goed bij...
     
  14. Aurin

    Aurin VIP lid

    10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    hier gaat t zijn gangetje, laatste week wel veel discussies, (hij doet beetje domme dingen... en daar ben ik nie van gediend :p, dus dat mag hij best weten haha)
    Maar buiten dat gaat t super hoor! Met Collin ook, ze zijn zo leuk samen, net 2 kleine kinderen haha
     
  15. ikke84

    ikke84 Fanatiek lid

    28 feb 2010
    3.057
    505
    113
    @ Fje1 leuk dat het zo lekker gaat zo zonder verplichtingen

    @Kuide volgens mij zit dat gewoon in de man haha. hier van de week namelijk ook een normale discussie gehad.
    hij vertelde namelijk dat hij na zaterdag geen berichten meer van zn ex had gekregen(dit ging dan over de omgang van de kids wat zij steeds tegenhoud) maar toen hij een ander bericht opende waar ik bij was zag ik wel degelijk dat ze een nieuwe sms had gestuurd, dus heb heb hem er gelijk maar op aangesproken dat hij wel eerlijk moet blijven, hij heeft dit niet willen vertellen omdat hij weet hoe pist ik dan op die ex van hem word dat wou die mij besparen, wel lief maar voor mij voelde het even niet zo goed.
     
  16. Aurin

    Aurin VIP lid

    10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    owww nee, dat soort dingen kan ik ook echt niet tegen! je moet niet gaan liegen voor mijn best wil! of voor mij gaan denken! bah bah! :p

    Nee ja B. die kwam er mee dat hij zaterdag niet komt, omdat hij vergeten was dat ie naar amstel live ging! uhhh oke..
    Fijn.. ik kan dan nie anders dan pissig zijn... A. Omdat ik weer eens met mijn neus op de feiten word gedrukt dat ik een kind heb en weer een avond thuis mag bankhangen
    B. Omdat hij 3 dagen van te voren mijn hele planning in de war schopt.. niet alleen de zaterdag, maar nou komt ie pas zondag, en dus in de middag want hij is laat thuis en wil uitslapen.. (ja ja dat kan als je geen kind hebt) dus moet ik mijn zondag ook nog rekening gaan houden met hem.

    C. omdat de dag voor ik dit hoorde, mijn beste vriendin vroeg of ik oppas kon regelen voor zaterdag omdat ze kaartje over had voor leuk feest in de stad.. heb ik nee gezegd, omdat B. hier zou zijn, en zij maar 1 kaartje had, en t uitverkocht was.


    Misschien mierenneukerig.. maar dit is al de 2x in 2 maanden dat hij iets "vergeet" kijk iets kleins vergeten ala.. maar zoiets.. vergeet je niet..
    Daarbij was ik de 1e week van januari ziek, de 2e week werd collin ziek, maar ik kon dus nie opknappen.. zou hij t weekend komen,
    Hij zou me helpen en voor coll zorgen, kon ik bij tanken..
    Wie was er om 6 uur op voor collin, en wie lag er tot 11 uur in zijn bed?
    Juist.. B.
    Blijf dan thuis! want dan ben je meer tot last dan tot hulp.. en ik natuurlijk rest van t weekend zwaar geirriteerd, kon al geen drol hebben, laat staan van iemand die zegt je te komen helpen..
    Dan doe ik t liever ALLEEN, daar ben ik goed in.. doe ik al bijna 1,5 jaar.. heb geen vent nodig, zeker nie als ie in bed blijft liggen stinken als wij 2 ziek zijn!!


    Zo moest ik even kwijt! haha
     
  17. ikke84

    ikke84 Fanatiek lid

    28 feb 2010
    3.057
    505
    113
    hahaha daar zou ik ook niet tegen kunnen hoor! ik heb sowieso een hekel er aan dat mijn planning in de war word geschopt en idd ziek zijn en niet worden geholpen al helemaal juk

    Nee ik heb ook al gezecht dat zo mijn vertouwen wel ee beetje word geschaad, ik bedoel het is een klein leugentje niet eens zo hele erg maar er moeten niet meer kleine leugentjes bijkomen of een nog grotere leugen daar ben je dan toch wel bang voor
     
  18. kleinvisje

    kleinvisje Niet meer actief

    Dat zijn dingen waar ik idd ook niet goed tegen zou kunnen.
    Nij mij nog niet aan de orde aangezien we elkaar nog maar 2x echt gezien hebben.
    We bellen wel bijna elke dag (en dat kan dan gerust 2 uur zijn hahaha).

    Hij is vanaf vandaag weekend weg voor werk... dus is dat iets lastiger.. en stomme is; mis hem nu al whahahah erg he !!!
    Niet dat ik me niet red hoor, maar hij doet echt wat met me :)
     
  19. kleinvisje

    kleinvisje Niet meer actief

    Hoi meiden wat is het stil hier.

    Ik heb mijn nieuwe vriend inmiddels afgelopen dinsdagavond ook weer gezien. Spreek hem nog steeds elke dag. Gevoelens nemen steeds meer toe en kan zeggen ben echt erg verliefd nu. :p

    A.s. zondag komt hij 's avonds weer en blijft hij voor het eerst slapen. Toch wel spannend hoor allemaal, maar voelt tegelijk ook allemaal zo goed en vertrouwd. Toch raar is dat.
     
  20. ikke84

    ikke84 Fanatiek lid

    28 feb 2010
    3.057
    505
    113
    Spannend mamametzoon.

    Hier gaat ook alles prima, voelt allemaal heel super nog steeds.
    hij is tegenwoordig ook elke dag bij me anders missen we elkaar haha(hij ziet de kids alleen op de woensdag dan blijft hij eten )

    ik zelf voel me de laatste week niet zo lekker (een of ander virus op evenwichtsorgaan) waardoor ik steeds bepaalde momenten niet goed word duizelig enzo, gelukkig heeft mn nieuwe vriendje daar wel begrip voor.
     

Deel Deze Pagina