alleenstaande mama's in love

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door kleinvisje, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleinvisje

    kleinvisje Niet meer actief

    hoi dames,
    wat is het stil hier :p

    ik zat me net te bedenken dat ik nu 3 weekjes met mijn nieuwe vriend heb, het lijkt alleen al langer. Voelt allemaal erg goed nog steeds. we spreken elkaar nog steeds dagelijks wel via bellen en zien zo'n 2x per week, afgelopen week is hij ook een keer blijven slapen. dat ging goed. voor hem alleen nog wel moeilijk omdat hij dan wel bij mijn zoontje ook is, maar niet met zijn dochter. is dan even confronterend. Mijn zoontje reageert ook goed op alles. wil wel alles dan even zien enzo, maar gaat ook goed tussen hun gelukkig.
     
  2. Aurin

    Aurin VIP lid

    10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Fijn dat t zo goed gaat!!

    Ik ga maandag midweekje weg met mijn vriend...
    Heb wel steeds meer twijfels, hij word heel afhankelijk en claimerig. En stelt zich onzeker op, geeft geen tegen gas etc.

    Ik krijg ook steeds sms'jes met mis jullie... Maar ik mis hem niet....
     
  3. kleinvisje

    kleinvisje Niet meer actief

    Hoi kuide....
    leuk zo'n midweekje weg. Betreft die twijfels... dat is wel vervelend. Misschien heeft het toch ook te maken met het feit dat wij als alleenstaand moeder weten dat we niet meer iemand nodig hebben maar het alleen ook prima redden en misschien (onbewust) ook uitstralen. Jouw vriend heeft zelf immers ook nog geen kinderen toch, dus dat zal ook wel wat schelen.
    Ik red me alleen ook prima en heb ook dat ik dat wel uitstraal. Laat de kaas niet van mijn brood eten en ben zelf iemand die ook wat tegengas nodig heeft hierdoor. Mijn ex lulde ik bij wijze van zo onder de tafel.
    Mijn nieuwe vriend echter heeft zelf ook een dochter, nu co-ouderschap en is iemand die ook tegengas geeft en zelf nodig heeft. Daarin lijken we elkaar gelukkig goed aan te vullen.
    En ik mis hem wel in de zin van zijn aanwezigheid hoor.... vind het echt leuk als hij er is en andersom ook... maar ook niet in de zin van nodig hebben of me zonder hem geen raad weten. Hij is ook totaal niet afhankelijk gelukkig.

    Maar lijkt me inderdaad wel lastig hoor als je zelf dus heel onafhankelijk en zelfstandig bent en dan een partner hebt die dat minder is en claimt.
     
  4. ikke84

    ikke84 Fanatiek lid

    28 feb 2010
    3.057
    505
    113
    Hier gaat alles nog steeds super!! mijn vriend mag zijn kindeen weer zien en als het goed is word het gezag deze week ook geregeld dus dat is een toch wel stresspunt minder
    Het voelt gewoon zo goed en hij doet zoveel moeite voor me
    het is gewoon een schat!!!

    Oei dat klinkt niet zo fijn Kuide,maar ik denk dat het voor ons ook wel meer dan normaal is dat je twijfels hebt, ik heb ze ook wel gehad meer in de zin dat ik gewoon bang was om weer gekwetst te worden, maar mannen die zich zo claimerig opstellen hou ik ook niet van hoor.maar ddat je hem niet mist klinkt niet zo positief mss hem nog een kans geven dit weekendje of erover praten? hoelang gaan jullie nu met elkaar?

    Mamametzoon, ik heb dat ook hoor als mn vriend zn kids heeft 1x ind e 14 dagen heeft hij zijn kids en ik mijn kids niet dat voelt dan toch best wel vreemd.
    en idd dat gevoel dat je hem veel langer kent heb ik ook
     
  5. Aurin

    Aurin VIP lid

    10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Pff ti's zo lastig !

    Hij is super met Collin.
    En gaat de zondagen dat ik moet werken ( per 18 feb nieuwe baan!)
    Op coll passen.

    Maar alleen super met coll is geen relatie... En ik zie geen communicatie. Ik merk aan m dat er dingen zijn maar hij spreekt niks uit. En ik blijf niet vissen zeg maar! Die tijd heb ik gehad!

    Zijn nu midweekje weg, en nog geen 3 maanden samen!
     
  6. kleinvisje

    kleinvisje Niet meer actief

    Kun je hem niet zeggen dat je wilt praten als en laatste poging... dit is anders toch ook niets.
    Zijn er verder geen signalen die je opvallen? Bepaalde momenten waarop je iets merkt??

    Leuk dat hij het zo goed doet met Collin, maar zoals je zelf ook zegt dat moet natuurlijk niet het enige zijn.
    Lastig hoor.
     
  7. Aurin

    Aurin VIP lid

    10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Heb al meerdere malen een gesprek aan gegaan, maar dat helpt dus niks, en merk duidelijk signalen dat hij ergens mee zit of op bepaalde momenten iets niet zegt, maar als ik dan vraag, zegt hij dat er niks is! Dus tja dan niet, maar ik hou dat niet lang vol!

    Net als nu... Hele dag nog geen woord gewisseld behalve over en om Collin. Dag planning etc komt allemaal vanuit mij, geen ideeën of initiatief of vragen vanuit hem... Bah!
     
  8. ikke84

    ikke84 Fanatiek lid

    28 feb 2010
    3.057
    505
    113
    Is toch al een aardig tijdje 3 maanden vind ik hoor.
    maar ik zou daar idd ook niet tegen kunnen dat er niks word gezegt of dat zijn problemen worden uitgesproken.

    en idd alleen het leuk zijn met collin is geen bassis natuurolijk
    succes met je keuze.

    Hier gaat alles nog steeds goed we zijn dagelijks bij elkaar praktisch wonen we dus al samen haha.
    zijn in de weekenden dat hij zijn kids niet heeft mijn huisje aan het opknappen (slaapkamer is al geverft nieuw bed inelkaar gezet, overloop en morgen doen we de gang) het is nog al een handige klusser.

    wat kopen julie eigenlijk voor valentijn?
     
  9. Aurin

    Aurin VIP lid

    10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    nou gister aaf het gesprek aan gegaan, over hoe ik vind dat t gaat, etc..

    hij was t met me eens, maar weet niet waarom hij zo doet.. ook is hij heel passief (in alles... omgang met coll, wat we zullen eten, wat ze zullen gaan doen, plannen.. alles komt vanuit mij)
    Ook daar had hij geen antwoord op.
    Maar hij snapt dat ik t zo niet trek..
    Zijn gaan slapen toen.. vanmorgen heeft ie niks meer gezegd, hele rit in de auto naar huis niet erover gehad (sowieso amper gepraat, behalve over coll en om coll)
    Net thuis zegt ie, ik ga zo naar huis, en weg was hij.. niks meer praten of bespreken, we hadden nog nie eens afgesproken wanneer hij naar huis zou gaan, want ik weet niet beter dan dat hij t weekend ook nog hier zou zijn..
    En ook niet afgesproken wanneer we elkaar weer zien..

    lekker wazig dus
     
  10. kleinvisje

    kleinvisje Niet meer actief

    hmmm dat is inderdaad wazig. Lijkt er toch op of hem heel wat meer dwars zit dan hij aangeeft
    of
    dat hem niets dwasrzit en hij gewoon zo is en hij niet weet hoe er mee om te gaan nu jij daar last van hebt

    tja... al met al lastig.
    Echter zomaar weggaan is ook niets....
    je kan het nu helemaal op zijn beloop laten en kijken of hij zelf weer contact zoekt of zelf toch contact zoeken. Beiden wel moeilijk denk ik.

    @ ikke... wij hebben samen afgesproken niets voor valentijn te doen. Reden: hij zit nog in alle verwikkelingen, ik ben binnenkort jarig dan gaan we ws uit eten en het voelt voor ons allebei dubbel... vinden gewoon dat je niet 1 dag nodig hebt om je liefde te laten zien en juist leuker als het spontaan gebeurt. Maar dat is ieder voor zich he. :D
     
  11. ikke84

    ikke84 Fanatiek lid

    28 feb 2010
    3.057
    505
    113
    Lekker wazig idd al weer wat gehoord van hem?
    misschien kan hij het niet goed hendelen als je een zoon hebt ofzo hoor je ook wel eens

    nou het is een parfum geworden, doe daar normaal ook niet aan maar heb al zoveel van hem gekregen dus dan moet er ook wat terug
     
  12. Aurin

    Aurin VIP lid

    10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    weer gepraat vanaf mijn kant..

    hij gaat nadenken en heeft tijd nodig.. dus voorlopig tot hij dus contact zoekt is er radiostilte..

    maar ergens ben ik er wel klaar mee... heb ballen nodig..
     
  13. Aurin

    Aurin VIP lid

    10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    even melden dat mijn naam veranderd is! nog steeds zelfde persoon (zoontje Collin)
     
  14. Aurin

    Aurin VIP lid

    10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    ik meld me sinds gister aaf weer als Single mama :p
     
  15. kleinvisje

    kleinvisje Niet meer actief

    heb je hem nog gesproken dan?
     
  16. ikke84

    ikke84 Fanatiek lid

    28 feb 2010
    3.057
    505
    113
    Dus het is definitief over? van jouw kant of de zijne?

    vind je het erg? of heb je er vrede mee

    nou nu maar rustig aan doen qua relaties voor je zoontje.
    als ik het goed herinder is dit je 3de relatie in vrij korte tijd die ook je zoontje heeft gezien? moet je helemaal zelf weten hoor.
    Maar ik heb er best wel spijt van dat ze mijn eerste vriendje hebben ontmoet etc ik hoop dat deze relatie wel blijft steeds een andere man bij kids en daar toch een band mee opbouwen etc t blijft lastig
     
  17. Aurin

    Aurin VIP lid

    10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @ikke, definitief over mijn besluit, maar hij staat er achter.
    En het is mijn 3e relatie klopt, maar 1 daarvan heeft mijn zoontje niks van mee gekregen, en de ander is een goede vriend van mij, die nog steeds zeker 2x in de maand op visite komt (ook als coll er is, en ook als hij er niet is) dus die blijft sowieso in zijn leven, daarmee is het ook niet anders dan toen we een "relatie" hadden, behalve dan het feit dat we geen sex hebben en hij hier niet slaapt, wat toen ook maar 1x voor gekomen is toen coll thuis was...
    Dus denk dat Coll er niet veel last van heeft gehad.
    Maar nu met B. wel.. merk dat hij naar hem vraagt, is ook logisch.. maar komt wel goed.
     
  18. kleinvisje

    kleinvisje Niet meer actief

    jeetje Aurin... maar komt wel goed

    ik ben sinds vanavond weer single ook. Totaal onverwacht eigenlijk.
    Mijn nieuwe vriend heeft het momenteel erg moeilijk met zijn situatie en zichzelf. Voelt zich schuldig tegenover mij, tegenover zijn kindje en weet even met alles geen raad. Logisch ook gezien zijn situatie nu. Omdat we het rustig aan deden en we ontzettend goed kunnen praten ging het allemaal prima, maar toch beangstigt het hem nu weer vol ergens voor gaan. Hij wil rust, even helemaal niets, dat alles voorbij is enz.
    En oohh wat herken ik dat van mijn eerste periode toen de relatie is geeindigd.
    Hij zat het me hier allemaal bijna huilend te vertellen want ja hij vind me leuk maar hij wil zich nu focussen op alles op de rit krijgen en meest belangrijk zijn kind. Ik snap het zo goed maar het maakt het niet minder pijnlijk.

    We hebben dus nog een tijd gepraat en besloten dat we het even laten bezinken en als ik dat ook wil - wat ik denk van wel - we gewoon als goede vrienden verder kunnen. We kunnen immers goed praten, hebben lol samen en ook kunnen we genieten van dagjes weg met de kids. Dit zou zeker een hele goede vriendschap kunnen zijn en ik ben blij dat we dat kunnen blijven behouden, maar o wat voel ik me nu even verdrietig zeg. het leek zo mooi en hij is echt heel lief en goed. Maar oh wat begrijp ik ook goed waarom het hem nu niet lukt nog.

    pfoe... toch even moeilijk hoor.

    Ik ga gewoon verder nu en hopelijk met een goede vriend rijker.
     
  19. ikke84

    ikke84 Fanatiek lid

    28 feb 2010
    3.057
    505
    113
    @Airin, owh dat valt dan wel mee idd, moet je ook helemaal zelf weten hoor waar bemoei ik me ook mee haha
    moet je denk ik maar blij zijn dat niet al te lang heeft geduurd nu zal col hem niet lang herinderen.

    @ mamametzoon he bah wat vervelend meid, snap zijn kant ook wel natuurlijk, maar aan de andere kant waarom heeft hij dan wel voor een relatie gekozen in de eerste instantie.
    Veel sterkte ermee.

    He bah wel jammer zeg van al die verbroken relaties, ben ik nu de enige die nog een relaite heeft?
    moet zeggen dat ik er ook wel wat onzeker van word het kan gewoon ineens voorbij zijn zonder dat je het verwacht etc.
    zou dat echt rot vinden
     
  20. kleinvisje

    kleinvisje Niet meer actief

    @ ikke...
    hij is de relatie met mij in gegaan met het vertrouwen dat het wel kon. zich niet nog realiserende dat de klap nog kon komen en het allemaal zo veel met je gevoel kan doen.
    Tja, er is niets aan te doen. Ben er nog steeds wat verdrietig over... heb vanmorgen wel gewoon mijn dingetjes gedaan hoor.. maar denk er zo tussendoor wel aan. Ben ook absoluut niet boos. Vind het wel vervelend dat nu ik juist zo'n goed gevoel erbij had het ook nu fout loopt.

    Ach... ben iig blij dat mijn basis met zoontje stabiel is en al is dit vervelend en doet het echt eventjes zeer ik weet dat het allemaal gewoon weer doorgaat. En ik kan hem nog wel als vriend blijven zien wat toch ook bijzonder is.

    en ikke.... weet niet of je nu de enige bent. wel jammer dat er steeds zo veel mis gaat, geeft ook niet echt vertrouwen he. Snap ik, maar ach elke situatie is anders hoor.
     

Deel Deze Pagina