alleenstaande mama's in love

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door kleinvisje, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fje1

Fje1 Actief lid

10 aug 2010
    275
    0
    0
    Leidster in de Kinderopvang, showbiz en les geven
    Oss
    mamazoon.. ja je hebt wel gelijk denk ik

2. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

ja volg je heel goed whahaha :D
    we hebben geen tijd om ZOMAAR SPONTAAN weer een relatie in te gaan want idd we hebben van alles te doen, een kind enz enz
    en buiten dat zijn onze "antennes" extra snel overprikkeld. hiermee bedoel ik dat we kritischer worden en er sneller alarmbelletjes gaan rinkelen. In mijn geval wel tenminste.
    Ik heb nu zoiets van... ik wil een goede vent en moet gewoon kloppen. en tuurlijk wil ik een relatie, gezinnetje... maar voor minder neem ik geen genoegen maar na de ervaring met mijn ex etc.

3. kleinvisje

gaat het nu een beetje met je

En kuide... met jou ook??

4. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    ja hoor gaat prima hier! lig er echt niet wakker van..

Hij is maandag nog geweest, begon weer terug te krabbelen dat hij misschien te voorbarig was geweest uit angst...

Toen heb ik de knoop door gehakt en gezegd dat hij niet de persoon is met wie ik mijn leven verder zie. Als vrienden prima, maar geen relatie materiaal.
    Zijn leven is te anders dan dat van mij, en mijn beeld van de man waarmee ik een relatie zou willen is totaal t tegenovergestelde van hoe hij is!
    Daarbij ben ik erachter dat ik nog helemaal geen behoefte heb aan iets vast, aan regelmatig contact, het benauwde me zo erg! t rekening houden met iemand, verantwoording afleggen.. nee.. bah!

5. Fje1

Fje1 Actief lid

10 aug 2010
    275
    0
    0
    Oss
    nog steeds niet echt geweldig... te veel dingen doen me nog aan hem denken! krijg hem nog nie uit mijn hoofd.. maar goed zal ook wel wat tijd over heen moeten gaan...

het is allemaal wel beter zo! dat besef ik iig wel

6. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

28 feb 2010
    3.062
    507
    113
    Geeft het je ook wat rust nu fje1 nu je weet waar je aan toe bent?
    dat had ik igg wel toen ik eindelijk het verlossende smsje (jaja via sms) kreeg dat ie het uit wou maken (na dik een week vaag doen)

7. Fje1

Fje1 Actief lid

10 aug 2010
    275
    0
    0
    Oss
    oooh men via sms :O wat erg pffffff.

maar eehm nee het geeft me geen rust en waarom niet.. hij geeft nog steeds gemixte signale af! ja nog steeds! hij smst me nog belt me nog. en dan zegt ie ook dat ie me mist enzo!
    dus nee het geeft me totaal geen rust! maar ik heb wel tegen hem gezegd. dat hij verder niks met me wil! dat zijn zijn eigen woorden! en dat hij mij dan ook met rust moet laten en de tijd moet geven om over mijn gevoel voor hem heen te komen

8. Fje1

Fje1 Actief lid

10 aug 2010
    275
    0
    0
    Oss
    overgens net pas gedaan.. dus nog geen rust in mijn lijf..

9. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

28 feb 2010
    3.062
    507
    113
    Dan zou ik het hard spelen en niet meer reageren etc, dat is even helemaal kut, maar over een paar weken heb je er profijt van.

tja en een sul die het niet eens face tot face kan uitmaken daar ben ik blij om dat ik die niet meer als vriend heb

10. Fje1

Fje1 Actief lid

10 aug 2010
    275
    0
    0
    Oss
    ja dat is waar..

ene ja dan zou ik daar ook blij mee zijn ja! bah bah! heb er een hekel aan als ze da op die manier doen!

11. Fje1

Fje1 Actief lid

10 aug 2010
    275
    0
    0
    Oss
    deze topic zakt alleen maar verder naar beneden:( jammer dat het bij iedereen zo "slecht" is afgelopen:(

12. kleinvisje

ja, inderdaad jammer... maar ach. Er zullen heus wel weer positieve verhalen volgen hoor. Maar misschien duurt het idd een tijdje ... we willen allemaal immers wel het beste he ;)
    en zo niet.... dan maar niet haha

13. Fje1

Fje1 Actief lid

10 aug 2010
    275
    0
    0
    Oss
    ja idd hahahaha

14. kleinvisje

hoi meiden ... hoe is het, niemand meer kriebels?

Ik heb vandaag van iemand gehoord dat hij me leuk vind maarre na alles durf ik niet meer zo goed.
    R. zou graag wat met me willen gaan drinken enz. en aan de ene kant denk ik ach, waarom niet.. kan geen kwaad maar aan de andere kant... tja.
    lastig hoor. Vind hem ook zeker wel lief en zo. maar of ik weer een relatie zou durven aangaan nu weet ik niet.

Ik heb mezelf iig voorgenomen dat als ik weer een jongen zou leren kennen ik het de eerste maand of zo niet zou benoemen naar familie, Dit om te voorkomen dat ik anders steeds benoem weer iemand te hebben ontmoet en na 3 weken of zo weer te zeggen dit was het toch niet.

maar pfff. lastig hoor. ik ben dinsdag en woensdag vrij en hij heeft me nu uitgenodigd dinsdag wat te drinken. Hij heeft gezegd dat de uitnodiging staat maar dat ik zelf moet bekijken of ik wil en kan. Ik heb gezegd erover na te denken en het hem nog te laten weten.
    Wat zouden jullie doen??

15. Fje1

Fje1 Actief lid

10 aug 2010
    275
    0
    0
    Oss
    tja wat zou ik doen? P is nog steeds volop in mijn hoofd! ben er elke dag misselijk van.. eet ook bijna niet meer door al het gedoe.. dus ik zou nee zeggen..

in jou situatie.. wat heb ik te verliezen??? ik zou denk ik ja zeggen...
    we horen het vast wel van je :p

16. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    hai meiden..

hier alles heel druk..
    En ja.. ben E. heel snel vergeten, hij heeft heel gemeen gedaan dus dan ben ik er snel klaar mee..

Wel veel gezellig contact met een andere vriend van mij, waar ik vorig jaar kerst en oud en nieuw ook al een poging voor een relatie mee heb gedaan, maar dat werkte gewoon niet.. hij studeert nog en woont 1,5 uur bij mij vandaan.. maar tis en blijft echt een goeie vriend van mij.. hij komt komend weekend ook helpen met verhuizen... en belt elke dag hoe t met ons is.. maar ik heb duidelijk aan gegeven geen relatie te willen, ben er nog nie klaar voor heb ik gemerkt..
    zeker nu met mijn huisje enzo.. eerst weer lekker met mezelf en coll zijn :)

17. Fje1

Fje1 Actief lid

10 aug 2010
    275
    0
    0
    Oss
    dan moet je ook lekker voor jou en coll kiezen!!!!! da ga ik ook doen as ik P uit mijn hoofd heb!

18. kleinvisje

Jeetje Fje speelt het allemaal nog zo heftig dan? Spreek / zie je hem ook nog dan of heb je dat nu wel weten af te houden?

Kuide... vervelend dat E. zo gemeen heeft gedaan maar goed dan ben je er igg wel klaar mee. ik was ook snel weer klaar met J. hoor. Jij zit dus in feite in hetzelfde schuitje als ik ... ;)

Ik denk dat ik idd hetzelfde ga doen als jou... wel gewoon op vriendschappelijke basis met elkaar omgaan en dan maar zien hoe het verder loopt en kijken of ik er klaar voor ben en me er goed bij voel. Ik wil gewoon na alles niet te hard van stapel lopen en liever een goede vriend dan een korte relatie die weer stuk loopt.
    Pfffff.

19. Fje1

Fje1 Actief lid

10 aug 2010
    275
    0
    0
    Oss
    ja ik spreek hem en zie hem nog steeds als vrienden.. maar goed het heeft een reden dat ik hem dus niet uit mijn hoofd kan zetten ben er vandaag ook voor bij de dokter geweest.. ik heb lichaamelijk problemen (heel erg met mijn hormonen) waardoor ik ultra gevoelig ben en waardoor ik ook nog steeds zon moeite heb met P. ik moet zo snel mogelijk (als alles een beetje normaal verloopt) een spiraal laten plaatsen.. dan ben ik ook van mijn gevoelens af.. het is niet te houden op het moment..
    en waarom ik P. niet af houd.. tja ik heb nog meer lichaamelijke problemen (ernsitger) en er is maar 1 iemand waaruit ik die steun kan halen op het moment.. en dat is hij.. klinkt misschien heel achterlijk en kan ook begrijpen als jullie er zo op reageren! hij weet dit ook! en wil er dan ook zijn als vriend voor mij!

20. kleinvisje

ik begrijp niet zo veel meer van je verhaal nu... maar dat zal komen omdat ik je achtergrond niet ken met je (lichamelijke) problemen. Wil je iig sterkte wensen en hopelijk voel je je snel beter in alles

Deel Deze Pagina