alleenstaande mama's in love

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door kleinvisje, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

28 feb 2010
    3.062
    507
    113
    nou mama met zoon, ik zou gewoon voor de gezelligheid een drankje doen hoor als je dan denkt het word niet heb je het in iedergeval gezellig gehad.

@ kuide goh jouw ex vriend ook al, die van mij(die van 1,5 maand) zag ik zaterdag na 2 maanden mn hele avond was best wel verpest! ik vind hem qua uiterljik niet meer aantrekkelijk maar er is toch nog wel een beetje gevoel.
    hij zag me zogenaamd de hele avond niet, zn beste maat (die mij niet mocht mede daarom uitgegaan) zat wel de hele tijd te kijken.
    dus mijn vriendin hem uitschelden dat hij de andere kant moest opkijken etc (tja had veel drank op) ging vervolgens mijn ex mij en een andere vriendin uitscheldn, bah wat kunnen jongens soms hard zijn zeg.

owh en spannend heb over 2 weken een date via via via, ach ik denk gewoon voor de gezelligheid.
    maar het is eigenljik helemaal mijn type niet hij gaat niet te stappen etc. maar hij ziet er niet verkeerd uit en volgens mij is hij ook best lief.

fje1 jeetje zeg wat heb jij het zwaar nu, ik denk eerlijk gezegt dat je het een stuk zwaarder hebt als je hem blijft zien, weet natuurolijk niet wat voor lichamelijk probleem je hebt maar je ouders kun je daar toch ook wel mee terecht?

2. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

hoi meiden

R. belde zonet nog even. Hij vroeg hoe de dag was gegaan en hoe het met mijn zoontje gaat.
    Ik dacht die gaat vast vragen of ik al een beslissing heb genomen over morgen, maar nee gewoon lekker gekletst. Ik eindigde met "je belde zeker om te weten over morgen". hij noemde... nee eigenlijk niet. Als jij morgen wat wilt drinken moet je dat gewoon zelf kunnen aangeven hoor dus ik hoor het wel van je, ik snap dat je rustig aan wilt doen dus wees niet bang.

Oke... dat was dus net wat ik wilde horen. Dus heb hem daarna sms gestuurd dat hij morgenavond welkom is om wat te drinken.
    Hij een berichtje: lijkt me gezellig. Zeg maar hoe laat ik welkom ben. Morgen dus nu afgesproken tussen 19 en 19.30 uur. :)

Ben benieuwd. Ik ken R. al wel hoor, maar gewoon als vriend uit vriendenclub. nooit echt samen geweest of zo dus we zullen wel zien. Echt heel ander type.... universitaire opleiding, komt oorspronkelijk uit indonesië, vind koken erg leuk en is gek op kinderen. Hmmmm dat klinkt allemaal goed natuurlijk. maar zoals gezegd ik weet nog niet of ik weer een relatie aan zou durven en of het helemaal zou klikken dus doe ik nu gewoon maar niets behalve vriendschappelijk een drankje drinken (en ondertussen toch nu beetje zenuwachtig zijn voor wat nu als er toch gevoel ontstaat en ik hem leuk vind en het dan alsnog weer fout zou kunnen gaan)

haha echt he... soms zou ik gewoon willen dat ik nu al gewooon weer maanden een relatie met iemand had... dat die onzekerheid en die eerste fase niet hoefde whahaha.
    ach ja.... eerst dat drankje maar gewoon eens drinken hihi

3. Fje1

Fje1 Actief lid

10 aug 2010
    275
    0
    0
    Leidster in de Kinderopvang, showbiz en les geven
    Oss
    veel plezier! maar dat zal dan wel goed komen!

mooi dat hij begrijpt dat je het ook rustig aan wil doen!!!

4. winnythepooh

winnythepooh Niet meer actief

Ik snap iets niet hoor...WAAR HALEN JULLIE AL DIE MANNEN VANDAAN????:p

ik kom ze iig niet tegen...

5. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    hahaha je haalt me de woorden uit de mond!
    Hier ook geen loslopende vrijgezellen hoor.:D

6. kleinvisje

haha voornamelijk uit vriendengroep van voorheen (heb aan dansen gedaan, brede vriendenkring toen en sommige kom ik nog wel eens tegen) maar ook via vriendinnen / verjaardag.

Afijn mannen raken hier nu wel beetje uitgeput hoor want R. is gisteren geweest maar die heb ik na tijdje de deur maar gewezen. Begon gezellig enz. en gewoon wat herinneringen opgehaald enz. Maar na tijdje (kleine lag op bed hoor) wilde hij duidelijk meer. ik zeg dus van hé pas op he... je weet wat ik heb gesteld. Maar hij kwam steeds net wat te dicht in de buurt, probeerde te zoenen en wilde me aanraken enz. Dus heb toen gezegd: luister als jij niet als vrienden gewoon met me om kunt gaan moet je nu maar vertrekken want je weet wat ik heb gezegd - geen relatie nog - en ik ben al zeker niet van one night stands of al intiem zijn op een 1e date.
    Toen kwam hij met excuses enz, maar ik merkte dat hij zijn aandacht niet bij een gesprek had maar meer wilde dus heb hem alsnog weggestuurd.
    Kreeg er gewoon kriebels van pfff. Dus afijn op zich in het begin was het leuk, maar dit gaat het dus niet worden

7. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Jee jammer Mamametzoon. Maar super goed van je dat voet bij stuk hebt gehouden en 'm de deur hebt gewezen. Good for you!

8. kleinvisje

Ja, kom op zeg. Sommige jongens / mannen denken dat wij (alleenstaande mamas / vrouwen) wanhopig zijn of zo en dan dus maar in alles meegaan of zo kennelijk. Weet niet hoor maar die denken dus makkelijk over grenzen heen te kunnen stappen

nou hell no :$
    heb genoeg doorstaan de afgelopen periode, heb gewoon alles zelf op de rit en geen man nodig i.p. maar een relatie die goed zou gaan zou leuk zijn. Maar hé ik ben geen sekspop of zo en doe het al tijden zonder dus waarom zou ik dan nu ineens op een 1e date willen whahahaha... echt niet dus !!

9. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    hahaha helemaal mijn mening ja! :)

10. Fje1

Fje1 Actief lid

10 aug 2010
    275
    0
    0
    Oss
    even nog een reactie op mamazoon!

wat je zegt dat is ook gewoon echt zo.. mannen denken zo over je omdat je al een kindje hebt.. ongeloofelijk gewoon..
    terwijl wij denk ik juist een stuk minder wanhopig zijn en veel beter op onze eigen benen kunnen staan..

ik heb pas ook een man een klap in zijn gezicht gegeven.. hij was met een vriendin van mij "bezig" en wij gingen daar even langs.. hij stuite toen op mijn tattoo en vroeg van wie die naam was. ik zo ja van mijn zoon!

ooh je bent dus een MILF zei hij! ik zo nee ik ben geen MILF en zeker niet voor jou.. vervolgens noemde hij me de hele avond zo heb hem toen gewaarschuwd en toen hield hij er mee op.. daarna kwam ik hem weer een keer tegen en zei hij Heeeeey MILF,

nou ik haalde uit en hij kreeg me toch een klap.. nou sorry maar nee daar ben ik niet van gedient. kan best tegen een geintje maar als ik zeg dat je op moet houden moet je ook ophouden en zeker met zoiets.. daarbij op da moment dat hij Heey MILF naar me riep stonden er denk ik 20 man bij.. nou sorry niet echt grappig...

11. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Oh ik word ook echt gek van die term! Ik vind dat zo'n onbeschofte benaming, blij dat ik niet de enige ben.

Winny: MILF=Mother I Like to Fuck

12. Fje1

Fje1 Actief lid

10 aug 2010
    275
    0
    0
    Oss
    juist

13. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    Precies!!! Ben blij dat jullie het met me eens zijn!!! Ik houd uberhaupt niet van dat soort termen.. En ik ben juist eerder kieskeuriger geworden sinds ik mijn kleine mannetje heb dan dat ik ineens wanhopig ben geworden..
    Ik heb een heel leuk verhaal voor dit topic maar ik moet eerlijk zeggen dat de openbaarheid me tegenhoud..

14. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Pbtje dan lotte? ;) Ben nu wel nieuwsgierig :)

15. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    nou ja je hebt pb

16. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    haha je bent niks verplicht hoor :)

17. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    dat weet ik, maar verhalen zijn leuker als er interactie is

18. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    nou goede morgen moedertjes!! hoe is t hier..

Ik heb nooit zon probleem met het woord milf.. al ligt het er wel aan in welke context en wie t zegt natuurlijk ;)
    Maar voel me soms ook wel vereerd hihi.

Hier alles lekker.. verhuisd en wel.. helemaal happy :D
    Vanmiddag komt mijn kleine ventje weer thuis, benieuwd wat hij van zijn kamertje en t huisje vind :D

Voor degene die interesse hebben fotos @ hyves

Laura Profiel - hyves.nl (toevoegen mag hoor, moet denk ik ook wel wil je fotos kunnen zien!:))

Fijne zondag allemaal

19. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    Goeiemorgen meiden!
    Ik kom me hier melden... i'm in love geloof ik;)
    Had vorige week een topic geopend dat ik een date had, en dat dat erg gezellig was...

Het is zo raar.. heb hem nu 2x gezien (waarvan 1x een kwartiertje) , dus ken hem eigenlijk nog niet eens zo heel erg goed, maar ik moet de hele tijd aan hem denken!

vage shit...:)

20. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Hahaha vage shit noemt ze t dan ook nog:) Leuk voor je Sanne, geniet ervan hoor:)

Deel Deze Pagina