haha, kan het ff niet anders omschrijven. Had niet verwacht dat ik weer zo snel verliefd zou kunnen zijn...
Vraag ik mij ook af! Ik lees zo nu en dan mee. Leuk om die verhalen te lezen! Aan de ene kant lijkt het me zo fijn een leuke man tegen te komen maar aan de andere kant, al die onzekerheden enzo! hihi!
leuk sanneT enjoy! Ik merk dat ik iedere vent op afstand hou, en iig geen gevoelens wil krijgen.. Ben gewoon echt nog niet klaar voor een relatie... I. (ex van mij, heb ik het rond kerst vorig jaar nog mee geprobeerd, maar afstand, zijn studie en mijn leven, gingen gewoon niet) is hier het hele weekend geweest, van vrijdag tot vanmiddag.. Geholpen met klussen, verhuizen etc etc.. echt super lief. Hij heeft hier dus ook 2 nachten geslapen.. wat ook erg fijn was.. Maar gelijk benauwd het me ook weer.. Hij is stapel gek op mij, en ik ook op hem. Maar ik wil t niet.. ik wil niet meer.. ik wil geen verplichtingen geen rekening houden, niet delen! haha egoïstisch he... En tegelijk ben ik heel bang om gekwetst te worden, dus hou ik mijn muur ook toren hoog.. Maar pff wat moeilijk..
sanne je moet er gewoon lekker van genieten! en kuike ik vind je niet egoistich ik sna het wel dat je zo denkt. en je moet gewoon doen waar jij je goed bij voelt!!!
kuide.... tja die muur he... niet weer opnieuw gekwetst willen worden, niet weer opnieuw alle onrust, veranderingen en dat wat je (met moeite) alleen hebt opgebouwd, de stabiliteit weer in "gevaar" brengen. zo herkenbaar nu !!
Mag ik jullie eens een hele brutale vraag stellen? Als je niet wilt antwoorden alle respect hoor Maar ik lees dus regelmatig over 'tis niet echt een relatie' en ook over 'blijven slapen'. Hebben jullie dan ook sex met deze man? Waar ligt voor jullie de 'lijn' zeg maar? Sex gewoon omdat het lekker voelt of pas als het een serieuze relatie is etc? Ik hoor tegenwoordig zoveel om me heen over 'scharrels' en 'rondsnoepen' en weet ik veel wat, dat ik me wel eens afvraag hoe dat voor jullie zit eigenlijk.
nou... tis dat ik I als 6 jaar ken.. en dus ook een verleden met hem heb... en ja hij is blijven slapen en we hebben sex gehad.. (kan hem gewoon niet weerstaan....) Maar mannen die ik niet/amper/net kan.. blijven echt niet slapen en zal ik ook zeker niet snel sex mee hebben... Maar goed zoals ik al zei..we hebben een verleden...
bij mij geen sex zonder relatie. dus geen one night stands of zo. Ik persoonlijk kan dat niet los van elkaar zien namelijk. Maar dat is ook ieder voor zich. En al is er een relatie dan is de 1e keer slapen ook nog geen sex hoor. Uit principe. Even checken of ze ook kunnen wachten hihi. Betekent niet dat ik maanden wacht hoor, maar geen sex om de sex dus
Goh, misschien gek maar ben blij met jullie antwoorden Dacht al dat ik een uitstervend ras was ofzo. Voor mij is sex onlosmakelijk verbonden met relatie, totaal geen type voor scharrels of onenightstands. Maar krijg tegenwoordig nogal de indruk dat dat erg raar of wereldvreemd is en dat 'elke week een ander schatje' nogal de norm geworden is ofzo. Blij dat jullie er toch anders over denken haha.
Nou, ik heb wel onenightstands, maar dat is gewoon puur lust. Natuurlijk is sex veel beter met een relatie, dan zonder.
one nights stands is oke als je je daar zelf goed bij voelt maar als single moeder vind ik wel dat je er extra mee moet oppassen. steeds een andere man 's ochtends bij mama in bed aantreffen is toch ook niet geweldig voor je kind he denk ik dan. Niet dat het direct traumatisch is of zo... maar kan wel onrust geven enzo. En kinderen hebben meer in de gaten dan wij denken m.b.t. sfeer enzo. Als ik dat dus al zou doen dan zou ik zorgen dat de date voor opstaan van de kleine weer weg is.
Ik nodig een date uberhaupt niet bij mij thuis uit, dus dat is er al niet haha. En sex alleen voor de lust..nee dat ken ik niet (en kan ik niet haha). Moet iedereen voor zich weten hoor, maar mijn ding is t niet Heeft wel als gevolg dat ik veeeeeeel te lang euh........nouja, je snapt t wel haha. Maar om dan maar gewoon een kerel in de kroeg op te pikken, nee das niks voor mij
ik nodig ook niemand uit bij mij thuis. Dus finn krijgt daar niks van mee, daar zorg ik wel voor. Ik wil niet dat hij allemaal verschillende mannen ziet (niet dat het er veel zijn hoor)
Mag ik zo brutaal zijn om te vragen waar je zo'n man dan treft? Bij hem thuis? In de kroeg? Gewoon interesse hoor, geen oordeel
ik hou ook niet van one night stands, ik heb wel best vaak een scharrel maar dat gaat niet verder dan zoenen. ik wil niet op die manier een naam opbouwen want ik heb wel kinderen!!!
ik doe ook niet aan one night stands. en als ik bij iemand blijf slapen net als de afgelopen tijd bij P. hebben we meestal niet eens sex eigenlijk... ik moet eerst iemand goed leren kennen en vind het niks om zo met iemand het bed in te duiken.. heb het wel eens gedaan maar het beviel me absoluut niet. ben meer iemand van met het gevoel erbij enzo...
Oh oke, das dus niet echt een onenightstand dus..das meer nights Soort friend with benefits als t ware? (sorry tis wel heel prive nu ineens he, hihi)