Oja, je had een date gehad. Heb je die gelijktijdig dan? Dus én een date én een friend? Jee wat ben ik nieuwsgierig vanavond
Nee, omdat ik die date toch wel erg leuk vind, heb ik de vriend 'afgezegd' zeg maar.. hé, hoe zegt dat. Nouja, geen 2 tegelijk! Maar nu ga ik dus voor de date.. En nieuwsgierig, valt wel mee toch?
nou... ik kan het dus blijkbaar ook niet sex zonder relatie.. Dit weekend bleef I. slapen.. en ja ook sex gehad.. het soort friends met benefits verhaal.. maar zodra ik sex heb met iemand slaan mijn gevoelens op hol.. word ik verliefd.. En dat was pcies wat ik niet wilde! Ben nu totaal de kluts kwijt..
maarre... als je dan date... dan zijn evt. kids dus bij oppas? Dat is dus ook meteen mijn probleem dan. ik heb niet zomaar oppas en mijn zoontje slaapt momenteel ook niet geweldig goed en ergens anders is dan nog moeizamer zeg maar. dus ik heb wel eens afgesproken bij mij thuis dan. maar zoals ik al zei... geen sex dan en dat soort dingen. en het zijn er in 2 jaar maar 2 geweest dus valt mee haha
Ja, op het moment heb ik oppas aan huis (ik woon weer tijdelijk bij mijn moeder) . Maar anders idd oppas, of de avonden dat hij bij zijn vader is.
ok vandaar.... tja zijn vader is niet in beeld en oppas is dus lastig. maar dan snap ik het idd wat beter hihi wel goed geregeld dan haha.
ja, lastig dat je zo lastig oppas hebt, ik vind het namelijk erg fijn om mn eigen dingen te doen. Door mijn ex heb ik mijn vrienden toen die tijd laten verwateren, heel stom van me! Voelde me namelijk best eenzaam soms. nu heb ik gelukkig weer meer contacten, ook gewoopn vriendinnen. Dus maak ik mooi 'gebruik' van mn moeder nu. (ze is 's avonds toch altijd gewoon thuis, en Finn word zelden wakker, dus dat is wel fijn)
dat heb ik dus ook en daarom doe ik het ook niet, het is toch iets intiems wat je deelt, daarom snap ik ook niet dat vrouwen dat kunnen gewoon voor de lust.
nee dat kan ik ook niet zo goed begrijpen! en zowiezo ben ik ook wel zo van waarom sex met iemand zonder dat ik er gevoel voor heb.. het lijkt me dan niet eens zo fijn!
ik heb even iets te melden waar ik helemaal trots op ben nog steeds hahahaha vrijdag avond op stap geweest met een hele groep was kei leuk. ik P links laten liggen. na het stappen toen ik thuis was samen met een vriendin van mij stond de vriend van P bij ons aan de deur. maar hadden wij geen zin in dus de deur niet open gemaakt. de volgende dag kwamen p en zijn vriend hier heen om spullen te halen en vroegen erna waarom hij niet binnen mocht. ik zei daar hadden we gewoon geen zin in.. P zei toen: nu is de liefde idus gewoon echt helemaal over. ikke: wat de liefde helemaal over? P: ja de liefde is helemaal over nu ikke: hoe kan de liefde nou in godsnaam over zijn als die er nooit is geweest!!! zijn vriend lag helemaal dubbel en zei jooooh wat een goeie opmerking! en P. zat met zijn bek vol tanden en zei dus helemaal niks meer. hahahhaa en ik ben er trots op!!!!
ik hoop het ook! zolang ik zo trots als nu blijf op mijn opmerking zal da ook wel gaan lukken denk ik!!! hihihi