Fje: heel goed meis!!! je kan het wel en nu volhouden Nou hier komt die dan, ik heb ook een date gehad gisteravond (nou ja date kan je het niet echt noemen). Hij is 27 een collega van me die op de tso/bso werkt. Echt ee charmeur is het, maar goed, ik kan wel heel erg met hem lachen en hij is ook wel lief! Nu ik voorlopig niet op de tso/bso werk (maar op kdv) had ik hem gebeld om te zeggen dat we elkaar niet meer zullen zien (voorlopig dan) en dat ik het wel gezellig heb gehad met hem eigenlijk. Hij had al eens aanstalten gemaakt dat hij wel is af wilde spreken, maar ik hield hem eigenlijk aan de zijde (muur om me heen). Dus toen zei hij het weer of we af konden spreken en of ik naar hem toe kon komen, maar dat is geen optie, want ik heb geen oppas, ik zei kom dan maar hierheen. Hij is blijven eten en mijn zoontje wilde uiteraard niet naar bed, die vond het veel te leuk al die aandacht. Dus gingen we met zijn 3e tv kijken haha. Toen zei hij ineens dat hij morgen (vandaag) ochtend een vergadering had, (hij woont in een andere stad en werkt in de plaats waar ik woon) of hij kon blijven slapen nou uhhh nee zei ik ten eerste kom je hier voor het eerst en dan blijf je zeker niet slapen en zowiezo slaapt er niet zomaar een man bij mij in huis ik heb een kind en al had ik die niet gehad had ik dat nog niet gedaan gelijk bij de 1e keer, zo goed ken ik hem nou ook niet, dus ik had al gelijk een vreemd gevoel. Ik had ook al eens eerder gezegd dat ik niet met iemand naar bed ga zomaar. Dus op een gegeven moment was mijn zoontje toch naar bed gegaan en ging slapen en gingen wij verder tv kijken en daarna begon hij beetje dichterbij te komen en vanwege die vraag of hij mocht komen slapen was ik al een beetje uit mijn doen eerlijk gezegd (ik nam afstand) en begon hij mijn arm te zoenen dus ik zei niet doen! Gelukkig werd hij gebeld en hij is gameverslaafde, nog een minpunt, maar dat leg ik zo wel uit. Er bleek vanacht een spel uit te komen ofzo en hij werd gebeld door vrienden of hij mee ging en dat wilde hij maar al te graag dus ik was blij dat ik hem niet zelf weg hoefde te sturen hij vroeg of ik het erg vond, ik NEEEEEE HOOOR!!! Ga maar lekker joh. Maar goed er waren nog wat minpuntjes (dit heeft met mijn "eisen"te maken ze maar voor iemand zich aangesproken voelt) 1 hij rookt, ik rook zelf niet en ik liever willen dat een man ook niet rookt, maar goed dat is ook weer niet zo'n grote issue hoor. 2 toen ik vroeg of hij ambities had haalde hij zijn schouders op en zei "ach ik zie wel wat er aan komt waaien"...ok, sorry maar dat vind ik wel belangrijk, misschien zijn een aantal van jullie er niet mee eens hoor, dat kan! 3 nou ja dat was dus dat hij aanstalten deed en ik duidelijk had gezegd dat ik daar niet voor ben! Dus einde verhaal. Zie hem nu toch voorlopig niet meer met werken en verder hoeft het van mij allemaal niet meer... Dit was het verhaal van mijn geflopte date
Wel echt wazig dat hij zelf dan zegt van kan ik niet blijven slapen.. Dat hij dat hoopt kan ik me iets bij voorstellen.. Wat betreft je "eisenpakket" dat is toch helemaal niet zo erg om dat te hebben? Ik heb ook een eisenpakket
ik vind het ook een beetje vaag dat hij meteen al zoiets heeft van ik blijf slapen! waarom wil hij dan op date.. dan denk ik meteen aan iets anders maar goed.. ene tja dit is de avond van mij en P. en ik zit thuis.. dus ik kan me er nog steeds netjes aan houden
Vandaag stuurde hij me een sms dat hij al 2 dagen zonder te slapen dat doelloze spel zit te spelen... :S
@winny, ahhh hij is Call of duty black ops aan t spelen (hier ook een gamer..) leuk spel.. maar 2 dagen zonder slapen.. no thanks..
nee zo'n spel spelen kan ik niet:O maar ja ieder zijn ding toch @ Winny echt waar pffff 2 dagen zonder te slapen:S mijn ex was ook zo! en niks vervelender dan dat.. ene de beste vriend van P had me vandaag gebelt.. ze wouden wat dingen op komen halen die nog bij mij lagen.. ik zei al ik ben pas rond 9 uur thuis.. nu komen ze waarschijnlijk morgen moet ik P toch weer even onder ogen komen. maar die zal nog wel een beetje (ik weet niet hoe ik het moet zeggen) over zaterdag.. dat ik die opmerking heb gemaakt.. ben benieuwd..
mijn ex was ook gameverslaafd (vdr van zoontje) enne ik heb vanavond toch gedate... met die jongen waar ik vorig jaar ongeveer 1½ maand mee heb gehad. Hij probeerde al even contact te zoeken en ik hield het steeds af en twijfelde totdat een vriendin tegen me zei vandaag van joh al heb je een leuke avond.. ook goed toch. Toen dacht ik ach waarom ook niet en... het verliep erg prettig. Rustig, niets gebeurd gewoon gepraat en hij heeft steeds excuses gemaakt enz. nu ben ik niet achterlijk en naief dus heb nu gewoon zoiets van ik kijk wel hoe het verder loopt. Het gevoel (leuk vinden) was er wel direct weer en het voelde op de één of andere manier ook wel vertrouwd maar ik heb nu wel zoiets van ik ga geen relatie aan. Ik ga nu gewoon voor een vriendschap, elkaar af en toe zien, samen wat kunnen drinken of dagje weg met zoontje of zoiets als het gewoon leuk loopt allemaal. Mocht er dan meer uit onstaan en ik me daar goed bij voelen is dat oké en zo niet... ook best. Zo heb ik het hem ook benoemd en hij vond dat een goed idee. Nu verder afwachten dus. Ik laat het ook aan hem om af te spreken. Kijken wat hij erin doet verder. Heb anderen ook nog niet verteld van mijn afspraakje vandaag met hem. vermoed dat ze het niet verstandig zouden vinden en alleen opmerkingen zouden hebben en bovendien wat als blijkt nu of over paar weken dat zowel vriendschap of relatie niet werkt dan heb ik weer hetzelfde als voorheen dat ik kan vertellen van he dit was het ook niet. Heb daar even geen behoefte aan dus denk dat ik het nu maar even voor mezelf houd totdat we echt wat verder zijn... als me dat lukt tenminste haha.
@ mamazoon, als het op deze manier kan dan is het toch ook helemaal prima gewoon lekker rustig aan en als vrienden... kan altijd nog wat worden! en anders heb je er toch gewoon een leuke goede vriend bij! wel leuk om te horen dat de avond in ieder geval prettig is verlopen!!! en zolang het nodig is moet je het gewoon lekker voor jezelf houden niet iedereen hoeft te weten wat je doet toch deel het maar met ons hahahahha
@gamen, mijn ex (vader van coll) gamede ook hele nachten.. Nou game ik zelf ook.. maar das max een uurtje per dag.. (vaak niet eens dagelijks..) Maar kan het ook niet uit staan als mensen "verslaafd" zijn hoor! @mama, prima toch als t zo gaat? @fje, tja hij zal nog wel op zijn pik getrapt zijn
ach een uurtje per dag gamen kuide noem ik ook niet echt gameverslaafd hoor. maar idd mijn ex speelde (en nog steeds) world of warcraft een online game. en dat dus ook uren en soms hele weekend door. Dat is toch niet tof hoor. Speelde soms zelf ook, maar was het dan idd met een uurtje (max 2) ook wel zat eigenlijk. Enne ja, ik kijk idd gewoon hoe het verder gaat lopen hoor Fje en deel het voorlopig hier wel gewoon hihi
@Mama, ja WOW heb ik ook gespeeld 2,5 jaar.. zwaar verslavend spel.. mijn ex (niet coll zijn papa) speelde dat... hij speelde ook nachten door, ik niet want ik moest werken, hij werkte niet, studeerde nog.. echt belachelijk en dat spel kost een geld!
nee een uurtje is geen verslavind idd.. tja nu komt hij vanavond langs om spullen te halen met een vriend van hem.. ben benieuwd hoe die zal doen! zal jullie meteen op de hoogte brengen als hij weer weg is
nou een lang verhaal gaat het niet wroden.. ze kwamen binnen er kwam nog net hoi vanaf bij P. zijn vriend was wel erg aardig en sociaal.. vroeg van alles en we zaten eigenlijk de hele tijd te kletsen.. P zei niks.. ja als we aan 1 stuk door aan het kletsen waren dan onderbrak hij het gesprek en ging met zijn vriend praten.. ik deed dan niks en zei niks. en zodra hij klaar was ging ik gewoon verder met het gesprek dat we hadden.. volgens mij vond hij dat ook niet zo grappig... hij heeft daarna 1 ding tegen me gezegd (omdat take me out op stond) zal ik jou ook voor dat programma opgeven? ik zo nee ik heb geen vent nodig! kan prima zonder.. en weer geen reactie.. toen wou zijn vriend gaan. hij zo ik heb mijn drinken nog nie op.. hij zo ja zuip door dan.. toen had hij zijn drinken al een tijdje op en die vriend weer kom we gaan.. P weer.. nog ff sigaretje roken dan gaan we.. nou dus hun allebei sigaretje gerookt.. dus vriend weer kom jongen we gaan.. P weer. aaah da weer.. ff wachten tot het wat minder hard regent.. daarna gaan we! dus P vraagt aan mij of hij nog wat drinken mocht.. daar was zijn vriend het NIET mee eens.. toen zijn ze gegaan.... hoezeo excuuses om te blijven!! maar goed dan is bij mij weer de vraag.. waarom? waarom wil hij dan blijven? waarom wil hij dan hier zijn en nog niet naar huis. zou hij dan toch meer voelen? ik weet dat het fout is om dat te denken.. maar die vragen roept het dan gewoon weer bij me op