alleenstaande mama's in love

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door kleinvisje, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

28 feb 2010
    3.062
    507
    113
    ik denk dat hij je nog wel leuk vind maar meer zit er nog steeds niet in, zelfde verhaaltje dus. wel de lusten niet de lasten
    heb je niks aan meid weg met die kerel!

2. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hee liefiej.... hmmmmzzz..
    rare snuiterd he die P ! ;)
    ik zou t niet weten schat ! ...

xx

3. Fje1

Fje1 Actief lid

10 aug 2010
    275
    0
    0
    Leidster in de Kinderopvang, showbiz en les geven
    Oss
    :( !

4. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    solliej!
    ik weet ook niet wat je met m aanmoet...
    gewoon vrienden proberen te zijn .... ikke niet weet moppiej..

5. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    uhm... moeilijk verhaal.. ik zou hem confronteren..

Goh P. je doet kortaf, bent duidelijk gekwetst door mijn opmerking vorige keer. Maar ondertussen zoek je in mijn ogen wel allemaal excuses om niet weg te hoeven als je vriend naar huis wilt! Whats up with that!

maar goed.. zo ben ik..

6. Fje1

Fje1 Actief lid

10 aug 2010
    275
    0
    0
    Oss
    nou even weer een update..
    of ja update. veel heb ik niet te vertellen haha

even denken nja ik heb hem niet meer gebeld niet meer gesmst.. hij mij ook niet.. gister ging ik met vriendinnen stappen. toen sprak hij me aan via hyves op die chat..
    hij vroeg wat dingen over wat ik die avond ging doen zeg maar..
    dus ik ook aan hem gevraagd en wat zijn jou plannen?
    toen kreeg ik geen reactie meer:O
    DAN NIET!
    nou ga ik dus ook niet meer op hem reageren als hij iets zegt via chat of een sms stuurt. en als hij belt ofzo dan confronteer ik hem er`mee!

overgens gister met een jongen gekust:) maar verder niks gewoon leuk voor een aafje ouwehoeren;)

7. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    goed zo... voor mij is dat in ieder geval altijd een soort van statement... met iemand anders zoenen dan is het echt over..

8. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

28 feb 2010
    3.062
    507
    113
    leuk fje1, leuk dat je met een andere boy hebt gezoent.
    zo is het ook leuk toch gewoon zoenen en voor de rest niks geen verplichtingen (doe ik ook)

9. Chantalleke1985

Chantalleke1985 Actief lid

10 apr 2009
    316
    0
    16
    Is inderdaad niets mis mee. Lekker je gang gaan en die andere zo snel mogelijk vergeten

10. Fje1

Fje1 Actief lid

10 aug 2010
    275
    0
    0
    Oss
    ja en ik heb het idee dat het wel werkt iig! dat ik met die andere heb gezoent!!! denk iig al een stuk minder aan P..

11. Chantalleke1985

Chantalleke1985 Actief lid

10 apr 2009
    316
    0
    16
    Ik zeg "vooral doorgaan" :p

12. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

28 feb 2010
    3.062
    507
    113
    gewoon zo doorgaan fje1

13. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    U go girll :p !

14. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

Hallo allemaal

zo weer even e.e.a. bijgelezen.
    Fje... goed dat je gewoon doorgaat !!

Bij mij was 10 nov. het drinken dus gezellig. in de tussentijd heeft S. me een aantal keer een sms gestuurd en is verder dus gewoon rustig gebleven wat ik wel prettig vind eigenlijk. Niet te benauwend ineens met elke dag tig sms-jes of zo. Ik weet nog van voorheen dat hij zo ook niet in elkaar zit. Hij weet echter wel steeds op de juiste momenten even wat te sturen. Onthoud als ik iets heb of zo.
    Vandaag stuurde die me een sms of we woensdagavond weer kunnen afspreken, of ik dat zie zitten. Heb sms gestuurd dat ik dat goed vind. Dan zie ik hem dus weer. Zoals gezegd houd ik het voorlopig gewoon rustig en zie wel hoe het gaat lopen. heb mezelf voorgenomen de komende periode ongeacht of er wel of niet iets ontstaan en er gevoel is enz niet het bed te delen enz. Vind het belangrijk te weten of hij hiermee kan wachten etc.

15. Fje1

Fje1 Actief lid

10 aug 2010
    275
    0
    0
    Oss
    nou mamazoon dat is natuurlijk ook wel lekker! gewoon lekker afwachten hoe het gaat lopen! en als het voor jou gevoel zo lekker loopt, lekker laten gaan:D

ik heb toch weer iets mee gemaakt met P. ik zet het er straks op.. moet zo gaan werken dus dat haal ik nu even niet...

het is nog wel nog steeds klaar hoor;) ben maar niet bang hihihi

16. Fje1

Fje1 Actief lid

10 aug 2010
    275
    0
    0
    Oss
    oke, ik kan het nog wel ff net snel halen.. wist niet hoeveel ik nog bij moest lezen in de andere topics;)

nou ik kon het toch niet laten en ik heb hem toch gebeld. ik begin het telefoontje heel onschuldig om gewoon te vragen hoe het ging. ik kreeg eigenlijk meteen een hele botte reractie van hem..
    mijn opmerking daarop was dan ook meteen als je niet wil dat ik bel zeg het dan gewoon meteen..
    hij zo ja je mag wel bellen maar ik zie het nut er niet van in..
    ik: en hoezo dat dan?
    hij: ja ik ben helemaal klaar met jou ik heb er geen zin meer in.
    ik : prima. dan ga ik bij deze ophangen..

na een uurtje belde hij weer.. ik had eerst zoiets van ik neem niet op nu flikker je maar op.. maar goed toch opgenomen.
    toen zei hij:

je moet me niet verkeerd begrijpen ik ben klaar met de manier waarop we bezig zijn. ik wil dat niet meer. ik wil gewoon vrienden zijn en meer niet! minder contact enz.. maar wel gewoon contact houden en met elkaar om blijven gaan..

mijn reactie erop,

je bent altijd heel onduidelijk in wat je vind. en je doet de ene keer kei bot en de andere keer aardig.. net als nu en het vorige telefoontje er zit een wereld van verschil in..
    maar wat ik aan jou kwijt wil.. IK ben er klaar mee! ik wil je niet meer zien.. je hoeft me niet meer te bellen of te smsse. het is gewoon helemaal over..

zijn reactie was maar een beetje van ooh als jij dat wilt..
    (ik weet zijn reactie niet eens precies meer)

ik heb er wel even wat moeite mee gehad. omdat het zo definitief is! maar ik heb ook echt zoiets het is nu duidelijk! en ik heb het zelf aan hem duidelijk gemaakt dat ik niks meer met hem te maken wil hebben. zo kan ik ook verder en weet iedereen waar hij aan toe is!

17. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    goed gedaan Fje!! :D

Ik ben met I. ook die kant op aan t gaan.. zouden vrienden zijn.. maar hij wil meer.. en loopt te roepen dat ik hem nooit een kans gegeven heb blablabla.. ben t zo spuug zat.. dat gepush.. oppleuren!

Ondertussen ook leuk contact met een andere jongen.. gaan maandag daten als coll bij de gastouder zit overdag :D

18. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

nou haha ... er wordt dus nog wel gedate door mij en anderen merk ik, maar echte relaties komen er tot nog toe niet van. ach.. :) wie weet

kuide... hoe ken je die jongen waarmee je maandag gaat daten? Kende je hem al, of echt nieuw iemand?

Fje... duidelijk zo nu toch! en nu idd volhouden anders blijven de signalen dubbel he.

Zelf zie ik vanavond S. dus weer. Hij komt tussen 8 en half negen. Gewoon wat drinken, kletsen en filmpje of zo.

19. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    Is een vriend van mij, die ik via via ken, hij is maandag langs geweest om mijn computer te maken, en mijn huisje te zien, en coll te zien (had ie nog nooit, omdat we normaal altijd afspreken als coll er niet is)

Ken hem van t gamen (jaja) al een jaar of 7 ondertussen..
    We zien elkaar 1x per jaar sowieso op een meeting van een groep waar we allebei in zaten vroeger..
    En daarnaast paar keer per jaar op verjaardagen van de leden, of als we spontaan een bakkie koffie gingen doen ergens.

Maar maandag was t ineens erg gezellig, giga spanning, maar niks gebeurd.. dus ik heb dat uitgesproken.. en bleek dat hij de spanning ook voelde.. dus we gaan nu maar is kijken of t maandag nog zo spannend is :D

20. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    Nou maandag redden we allebei niet meer (erg he?).. dus hij is gisteravond al gekomen..
    Avond liep iets anders dan gepland.. ik ben ziek dus lekker bankhangen enzo.. heel gezellig saampjes.

Helaas belde zijn vader, dat zijn oom (broer van zijn vader) gister avond zelfmoord heeft gepleegd.
    Hij was behoorlijk van slag... zo zielig :(
    Maar ondanks dat is hij de hele avond hier geweest en hebben we het toch nog gezellig gehad en vooral veel geknuffeld..

Deel Deze Pagina