alleenstaande mama's in love

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door kleinvisje, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

nou leuk dat jullie elkaar alvast gezien hebben en het gezellig hebben gehad. idd wel erg sneu voor hem dat hij zo'n boodschap te horen heeft gekregen. :(
    Lekker van elkaar genieten dus !!

S. was afgelopen woensdagavond weer geweest. Ook nu was het gezellig. We hebben veel gepraat. Zoonlief had alleen e.e.a. in de gaten toen er gebeld werd en was wakker geworden. Wilde daarna niet meer slapen. Maar erbij genomen. Ook daar ging S. goed mee om. Alhoewel ik weet dat S. best meer zou willen houd hij zich keurig in en gaat geen stap te ver. Behalve zoenen is er niets gebeurt.
    Tot nog toe houd ik het dus gewoon op vriendschap met mogelijkheden haha :p. Eerst maar eens even zien hoe het verder gaat ontwikkelen, hoe serieus hij er in is en wat hij uiteindelijk wil. Voor mij geld namelijk wel dat als het meer is dan vriendschap dit dan ook betekent dat je uiteindelijk toe gaat werken naar een serieuze relatie (huisje, boompje, beestje) en dat het niet alleen gaat om lang leve de lol en sex.

En ach... anders is gewoon vriendschap ook prima. (al voel ik stiekem wel meer hoor ;) maar blijf ik bewust heel rustig)

2. kleinvisje

Hallo allemaal,

Ook hier wel toenemende spanning...
    Gisteren stuurde S. me een sms dat hij me wilde zien en of hij mocht komen. uiteindelijk is hij gisteravond dus langs geweest. Gepraat en geknuffeld. Daar hebben we het bij gelaten al kostte het moeite moet ik er eerlijk bij zeggen. De spanning is duidelijk merkbaar. Desondanks wil ik niet op korte termijn me al weer helemaal aan iemand geven na alle ervaringen van afgelopen 2 jaar met jongens. Heel netjes is hij echt gewoon afgegaan op wat ik toeliet en dat waardeer ik wel.
    Maar echt zeg.... wil hem zo graag al weer zien hahaha. te erg gewoon.

Vooral het praten en gewoon het knuffelen samen op de bank, tegen hem aan kunnen zitten doet me goed. Hoop dus dat ik daar nog lang van kan genieten :)

3. Fje1

Fje1 Actief lid

10 aug 2010
    275
    0
    0
    Leidster in de Kinderopvang, showbiz en les geven
    Oss
    ooh echt leuk om te horen dat het zo leuk is! en goed voelt! lekker vol houden;)

tja en die spanning zal misschien alleen maar erger worden;) maar gwoon doen wat goed voelt!

Geniet ervan!

4. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    nou t rustig aan doen, was hier even ver te zoeken..
    zondag is B. hier heen gekomen... hele dag bij mij op de bank gehangen omdat ik nog niet helemaal je van het was..
    s avonds ging ik uit eten met de klussers als bedankje voor t klussen en verhuizen (beste vriendin en dr vriend, zusje en dr vriend, mijn vader, oom en tante) en B. ging mee :p
    hij is blijven slapen en gister voelde ik me stukken beter, zijn we wezen bowlen en uit eten gegaan in scheveningen..
    Heb echt de 2 dagen van mijn leven gehad.. zo fijn!!

5. kleinvisje

Klinkt goed... !! :)
    maarre... ik bedoelde dat rustig aan ook meer op andere wijze whaha :p;)

6. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

28 feb 2010
    3.062
    507
    113
    ik ben hier helemaal klaar met de mannen!!! arg zijn ze nu allemaal het zelfde?? wat voel ik me kut zeg snif man nm... die niet normaal is

ik zet t ff niet hier openbaar neer maar alsje het wilt weten stuur me een pb

7. kleinvisje

jeetje ikke dat klinkt allemaal als niet leuk en erg vervelend. Vast rotte ervaring(en) achter de rug.
    Ik moet zeggen ik ook wel hoor de afgelopen 2 jaar daarom nu dus ook voorzichtig..

echter ik ben nu toch echt wel verliefd aan het worden... euh worden nou ja ben het wel
    mijn hoofd zit steeds bij hem en hij stuurde me vandaag sms of hij weer mocht komen. S. is nu inmiddels net weg. Voel me echt wel goed bij hem en hij is echt wel leuk ook. Ik blijf op de één of andere manier alleen bang wat als het maar voor even is enz. Toch geniet ik van de momenten en zijn aanwezigheid. Ik zou hem graag willen vragen hoe hij het verder ziet, wat wil hij, wat verwacht hij enz. Echter op de een of andere manier krijg ik het hem nog niet gevraagd. Vind dat ook eigenlijk nog te snel... herkennen jullie dit. Eigenlijk wil ik gewoon weten of het goed zit.. of hij voor mij kiest en mijn zoontje en ook even serieus daarin is als ik zou zijn. Wil niet eeuwig daten en altijd op deze manier contact hebben maar zou ook graag elkaars familie willen leren kennen, samenwonen enz. uiteindelijk he... nu nog niet hoor hahaha :p
    maar meer in de zin van ziet hij dat ook zo of is het alleen voor de leuk en zolang het duurt. Die gedachte beangstigd me een beetje. Al denk ik dat het wel goed zit hoor, maar heb immers geleerd.... je weet het nooit zeker.

8. Chantalleke1985

Chantalleke1985 Actief lid

10 apr 2009
    316
    0
    16
    Ik denk dat het gezien jou situatie heel logisch is dat je op de man af vraagt hoe hij tegenover jullie staat. Als hij inderdaad zo leuk is als jij zegt zal hij je directheid alleen maar kunnen waarderen. Dan weten jullie beiden wat je van elkaar kunt verwachten.

9. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @mama, snap dat je dat wilt weten.. ik heb t gewoon op de man af gevraagd, en kreeg de reactie: heb je nog meer domme vragen? tuurlijk wil ik niets liever dan mijn leven delen met dat lieve ventje, en natuurlijk zijn lieve moeder.. :p

10. kleinvisje

whahaha... wat een reactie :p

ja denk dat jullie ook wel gelijk hebben hoor chantalleke en kuide. Toch maar vragen dus.
    Zo van: "is allemaal heel leuk zo, maar hoe zie jij het verder voor je,wat zijn je verwachtingen". pff jemig hoe vraag je dat zonder stom te klinken whahaha ;)

kuide ook nog kriebels dus en verder nog gezien na weekend of gesproken??

Ik heb alleen beetje nog een moeilijkheid / dubbel gevoel.
    Heb eerder 1½ maand met S. gehad. Dat ging toen uit en natuurlijk heeft familie dat meegekregen. Heb familie ook nog niets verteld verder. maar heb S inmiddels 4x weer gezien en zou het leuk vinden - als hij dat ook wil - als hij op verjaardag van zoontje is. familie weet van niets en ik weet ook niet of ze positief zouden reageren. Immers pas nog J. gehad en deze jongen een jaar terug. Niet dat ik met allemaal jongens date of zo hoor, maar meer van dat ze zoiets hebben van is het wel verstandig, is eerder uit geraakt enz.
    Aan de ene kant deel ik eigenlijk altijd alles wel met ze (globaal dan he) en ben ik hierin ook heel eerlijk. maar heb geen zin in reacties die negatief zijn en ook geen zin een eventuele naam te krijgen mocht het alsnog fout gaan, echt moeilijk.

11. Chantalleke1985

10 apr 2009
    316
    0
    16
    Kan altijd zeggen dat het nu nog "gewoon" een vriend is. En zodra het allemaal wat langer gaande is het aan de familie vertellen.

12. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @mama... ik ken t.. zo zit er elke kerst een nieuwe vlam van mij aan tafel haha :p
    Ach mijn familie kent me.. en weet hoe ik ben, en respecteert dat en oordelen niet. En als ze dat wel doen, dan nog heb ik daar schijt aan, het is mijn leven!
    B. zit dan ook 2e kerstdag gezellig hier aan tafel, en oud en nieuw vieren we samen.

Daarbij kan ik wel zeggen dat het behoorlijk serieus aan t worden is, ik ga zondag zijn ouders ontmoeten..
    En hij komt vandaag/vanavond hierheen.

Krijg wel grappige reacties uit mijn omgeving..
    - ow wat is hij rustig, niks voor jou
    - goh wat een "normale" jongen, positief hoor!

Tja ik denk laat ik t is over een andere boeg gooien en gewoon voor de rustige normale boy next door gaan ipv de foute zwoele praatjesmakers :p

13. kleinvisje

klinkt goed zeg !! Leuk :)
    ik ga zodra ik S. weer zie dus toch maar idd op de man af vragen hoe hij dingen verder ziet en hoe serieus hij is. Dan is dat tenminste duidelijk en als dat idd positief is kan ik hem vragen of hij op de verjaardag van zoontje wil komen / kennis wil maken met mijn ouders. Dan merk ik wel hoe hij er werkelijk in staat.
    Hij heeft al wel gezegd dat hij me een keertje meeneemt naar zijn huis zodat ik die ook kan zien. Dus ik hoop dat zijn verwachtingen inderdaad overeenkomen met die van mij.
    pfoe... toch spannend dit. :p

14. kleinvisje

zo ben ik weer

heb S. vandaag op msn gesproken en dus maar gevraagd hoe hij het allemaal zag en wat hij verwacht etc. hij noemt dan dat hij het rustig aan wil doen.. mede omwille van mij en nog niet direct familie er in wil betrekken. eerst elkaar maar de tijd geven enz.

op mijn vraag hoe hij het dan in de toekomst zag stelde hij dit
    "nou, weet 1 ding,,,,,wil niet eeuwig alleen blijven......hoop dat k daarmee antwoord geef op je vraag" ;)

was wel blij dat te horen dus. hoopte daar wel op en stelt me wel wat gerust nu iig. Ik bekijk nu gewoon met hem hoe het loopt en we doen samen gewoon rustig aan. Hebben afgesproken gewoon steeds te bekijken wanneer we kunnen afspreken en ook keertje gewoon dagje met zoontje van me weg te gaan en dan zien we wel wanneer we waar aan toe zijn.

Hij lijkt dus iig serieus genoeg om verder te gaan en te zien wat het gaat brengen. Dat ga ik nu dus ook maar doen zonder gelijk alles te plannen en iedereen er in te betrekken (vind dat wel moeilijk nog hoor hihi)

15. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    Goed dat je het gevraagd hebt, en fijn dat hij zo reageerde, toch?

Nou hier is t officieel.. ik heb een relatie.. en ben dolgelukkig :) gister goed gepraat, en hij is zo super met coll, gaat zo vanzelf en natuurlijk allemaal.. zo fijn!
    Ga dit weekend zijn ouders ontmoeten...

16. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Super leuk laura :D ! ( sorry breekt ff in ;) )

17. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

28 feb 2010
    3.062
    507
    113
    wow kuide heb even wat gemist geloof ik, laat deze man dan ook volgend jaar kerst gewoon bij je aan tafel zitten.
    en idd mss is een iets rustiger jongen (weet wat je bedoelt) toch wel de goede

18. kleinvisje

super voor je.. :D

en ja ben idd wel blij met hoe hij reageerde. al is het nog geen kennismaken en zijn we beiden voorzichtig, heb wel het gevoel dat dit wat kan worden. Tijd zal het leren :p

19. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

28 feb 2010
    3.062
    507
    113
    straks geen alleenstaande moeders meer over haha

zijn jullie ook sneller verliefd dan anders? zo van het toch wel onbewust graag iemand willlen hebben?
    ik betrap me zelf er enkelt wel eens op

20. Chantalleke1985

10 apr 2009
    316
    0
    16
    Jawel hoor, ik ben hier voorlopig nog gewoon te vinden;)
    Hoewel ik het niet erg zou vinden om zo iemand tegen te komen. Alleen is ook maar zo alleen he;)

Deel Deze Pagina