Hoi meiden, ik wil me ook gezellig bij jullie aanmelden. Ik ben zelf 22 jaar,was 19 toen ik mijn dochter kreeg (7-9-2008 ). Ik ben alleenstaand, woon bij mijn vader. Werk wel gewoon (kraamverzorgster). Zou het leuk vinden om verhalen en ervaringen uit te kunnen wisselen met mede meiden die dus ook alleenstaand zijn.
Ik denk dat ik jullie maar ga verlaten binnenkort . Hier dus een huisje en een baan. En tot onze grote schik blijk ik ook nog eens zwanger te zijn! Vriend en ik gaan samenwonen, dus een alleenstaande ouder ben ik dan ook niet meer.
@queen; welkom ik was zelf ook 19 toen ik beviel van mijn zoontje. ben nu inmiddels 21 en woon sinds 3 maand alleen met hem. @pino; GEFELICITEERD MET JE ZWANGERSCHAP!! van mij mag je hier gewoon blijven kletsen ** ben er gisteren achter gekomen dat Liam pfeiffer heeft. het is aan de betere hand maar nog niet helemaal over. over 2 maand moet ik weer met hem bloedprikken en gaat de ha kijken of het dan minder is geworden. verder heb ik nu een vaste baan als thuiszorg ( schoonmaken ) yeey eindelijk loopt alles nu een beetje zoals het hoort liefsz liefsz
humbley thnx. ja ik krijg alles nu ook langzamerhand op rolletjes mijn leven. Na 2 jaar eindelijk het werk gaan doen watik al heel lang wil. Een eigen auto gekocht vorige week donderdag (heb zaterdag een week). Eigen huisje huren/kopen wil ik volgend jaar doen als ik dat zo red.... Oh das geen leuke ziekte pfeifer, sterkte ermee en betershcap voor hem
jeetje humbly pfeiffer, en zo jong klote man... ik heb daar echt ruim een jaar last van gehad en ik was 15.. sterkte! fijn dat het verder goed gaat!
@queen; hier nog druk op zoek naar een auto haha komt vanzelf wel zo denk ik maar en helemaal super natuurlijk dat je werk hebt wat je altijd al graag hebt willen doen @kuidebokibi; ja je kunt er idd heel lang last van houden.. ben wel blij dat hij het nu heeft en niet als hij ouder is nu lijd er nog niks onder. liefsz
zo... kom weer even spuien zit ik op hyves en zie ik dat iemand de vriendin van mijn ex heeft toegevoegd. niets mis mee hoor natuurlijk maar dan zie ik foto's van die vriendin met mijn ex op vakantie naar frankijk met zijn auto van de zaak terwijl hij die gezien schuldsanering helemaal niet meer prive mag rijden AAAaarg ik vind dat dan echt oneerlijk al die leugens en dingen van hem. Mij zwart lopen maken eerst bij kredietbank en nu merk ik dit. gewoon niet leuk meer. Ik las ook dat zij de hele maand julie (en ws al langer) bij hem ingewoond heeft wat dus ook niet mag omdat ze geen eigen huis had en daarmee bezig is of zo. Ergste daaraan vind ik gewoon dat hij dit nu allemaal wel met haar kan doen maar niet de moeite neemt voor zijn zoon enz. Grrrrr en dan is het ook nog eens zo dat de kredietbank nog geld naar me moet storten en daar al 2 weken te laat mee is. Zij hadden laatste deel nog ontvangen van wat iik nu zelf hoor te krijgen... komt wel goed maar moet ik dus weer achter hun kont aan zitten en dat gedoe met de advocate wil ook niet lukken aangezien ik niet alles vergoed ga krijgen w.s. Moet ik weer afwachten. Allemaal weer even vervelend dus. Afijn.. betreft mijn ex: zit er aan te denken om bij de kredietbank melding te maken van zijn autogebruik wat zouden jullie doen? en als ik niet alles vergoed kan krijgen onderneem ik nu verder maar niets met die advocaat want dat kan ik niet opbrengen maar houd ik gewoon stilte en zie ik wel hoe het verder gaat.
@mamametzoon: privegebruik van auto verschijnt op je loonstrook (in normale gevallen). Dus wat kredietbank betreft... hebben die geen inkijk in zijn financiele zaken (en daarmee dus ook zijn loon)? Of hebben ze er gewoon overheen gekeken en alleen beoordeeld wat hij netto binnenkrijgt? Je kunt zeker informeren, ook om na te gaan of ze zijn loonstrook kunnen opeisen t.b.v. controle... Het kan natuurlijk niet zo zijn dat meneer zorgeloos de bloemetjes buitenzet terwijl jij kromligt van jullie gezamenlijke schulden. Maar ik zou wel een beetje voorzichtig zijn en in eerste instantie alleen informeren om geen kolen op het vuur te doen (misschien is er iets anders aan de hand).
maar wat voor anders zou er moeten zijn dan auto prive rijden mag niet, maar hij is dus met zijn auto op vakantie gegaan met nieuwe vriendin naar Frankrijk. heb het idee dat hij wat heeft zitten bekokstoven daarin met zijn baas of zo. want sinds januari 2010 rijd hij niet meer prive oorspronkelijk. dus dan wordt er ook niets genoteerd. vind het iig weer erg oneerlijk allemaal verder weet ik nu dus ook wie zijn vriendin is. een meisje met een heel verleden ook kennelijk, heeft in een huis gewoond afdeling voor meiden (horizon / rijnhove) in 2007 nog en is dus kennelijk nogal jong 21 / 22 vermoed ik. het idee alleen al om dan mijn zoontje mee te moeten geven bij zo'n jonge meid met haar problematieken en met name mijn ex (want ik kan natuurlijk niet ineens over haar oordelen zonder haar echt te kennen maar van wat ik gezien / gelezen heb ) dat wil ik dus echt niet !!! bah
Ja meid, dat bedoelde ik.. als hij iets bekoostoofd heeft, dan heb je geen bewijs... en dan is het alleen 'met modder gooien'. Hoe oneerlijk ook. Dan is het misschien maar beter om alles wel bij te houden en je verder rustig te houden in de hoop dat hij het nu ook allemaal best vindt zo. En met zo'n meid zou ik ook absoluut niet zomaar mijn kind meegeven! Pfff wat een gedoe iedere x...
ja bedankt voor je meedenken dat denk ik dus ook. ik ga ook verder niets ondernemen hoor. ik noteer het dan wel voor mezelf en wacht wel af wat er verder komen gaat. Hopelijk gewoon verder niets meer !! gewoon rust. Hij zal immers ook stappen moeten ondernemen als hij echt iets wil en of hij dat zou doen... ben benieuwd. Ik geef mijn zoontje iig niet meer mee nu totdat ik zeker zou weten dat het goed zit en er geen leugens meer zijn. Dat duurt nog wel even dus als het uberhaupt al gebeurt. thx
hallo allemaal.. daar ben ik maar weer eens met de update financien de financien lopen redelijk, belastingdienst en kredietbank hebben nog de nodige fouten gemaakt maar gelukkig kom ik er met de bewindvoerder nu wel goed uit. betreft de advocate: ik krijg het geheel niet vergoed van de raad van rechtsbijstand omdat op het moment van aanvraag ik nog niet officieel toegelaten was in de wsnp en je dan dus niet vergoed krijgt. Als ik een maand later was geweest had ik de maximale vergoeding kunnen krijgen, maar de advocate was hier niet van op de hoogte en nu heb ik dus pech. Ik zou 478,00 zelf nu moeten betalen maar dat heb ik niet dus ik laat nu alles maar voor wat het is. betreft mijn ex: die heeft gisterenavond ineens weer gebeld met de mededeling of ik nog nagedacht heb over hoe ik alles nu ga doen / oplossen. Hij zegt de kleine wel te willen zien maar dat alles fout liep door mij omdat hij bij mij over de vloer kwam en dat ik hem dus beter maar gewoon mee kan geven. ik noem dat ik hier anders over denk en dat het voorheen ook fout ging als de kleine bij hem kwam. Dus meegeven is geen optie nu ook omdat de kleine hem nauwelijks kent. Dat doe ik dus niet zomaar. Uitgelegd dat ik hem niet meer vertrouw na alles wat er gebeurt is en het niet zie zitten om nu alles weer overhoop te gaan gooien om over enkele maanden weer terug te zijn bij af. ik ben de leugens, onrust enz allemaal zat nu en kan het niet meer opbrengen daarin mee te gaan. Hij probeerde alles bij mij neer te leggen. ik heb gezegd dat ik nu met rust gelaten wil worden en hij Luuk niet meekrijgt. hij noemde moet ik dan een rechtszaak aangaan. waarop ik antwoordde van mij moet je niets, maar als je serieus bent in dat je Luuk wilt zien dan zul je moeten laten zien dat dat zo is en ga je er zelf idd maar wat mee doen nu. Zonder leugens etc. Dat wordt dus afwachten nu. Hij heeft inmiddels dus ook die vriendin van ongeveer 21 jaar oud die in een inrichting / groep heeft gewoond. Afijn ik was trots op mezelf dat ik nu zo sterk was en hem nu duidelijk heb gemaakt hoe ik erover denk en hoe het zit. Het is gewoon zo dat ik niet opnieuw alles overhoop ga gooien om weer over een tijdje mezelf bij elkaar kan geven en luuk onrustig wordt. En zolang er niets veranderd zie ik nu geen mogelijkheden. verder Tja verder ben ik ook aan het kijken voor een huisje aangezien ik hier nu wel kan wonen maar uiteindelijk zal moeten verhuizen. Per 1 december kan mijn zoontje w.s. wel op opvang terecht vlakbij mijn werk zodat als ik kan verhuizen niet opnieuw naar andere opvang moet gaan zoeken terwijl ik moet verhuizen en dan dus met een probleem zit. Dat huizen zoeken valt idd niet mee. heb al een woonpas vanaf 2004, maar sta nog steeds laag op de lijsten hoor bovendien zal ik de verhuizing ook zelf moeten betalen tzt maar heb geen idee waarvan... vanuit wsnp krijg je er iig geen geld voor en sparen gaat zo niet. Maar even gaan bedenken hoe ik dat moet gaan doen dan verder gaat mijn zoontje erg goed momenteel. Gaat steeds meer kletsen ook. zo schattig. Gelukkig heeft hij geen last van alles. ik eigenlijk ook niet meer echt. ondanks dat ik dingen in de gaten moet blijven houden en moet blijven regelen enz. is er wel duidelijk meer rust dan voorheen... ik denk doordat ik nu eindelijk voor mezelf keuzes heb durven maken dat ik voorlopig geen contact met mijn ex meer aanga en dat ik een plan heb waar ik naartoe wil werken. komt allemaal wel goed dus
Leuk zo een klets topic,heb het een en ander ff snel gekezen.. Zal me ook maar ff voorstelen hier, ben Zahra, 30 jr en heb een dochter van nu 3 mnd. Ben zwanger geraakt van een man waar ik wat mee had, toen ik het hem vertelde, bleek hij een gezin te hebben... Heb er voor gekozen om het aleen te doen, hij is 2 weken geleden voor het eerst komen kijken bij der, zijn vrouw en kinderen weten er niks van af, hij mag van mijn zijn dochter komen bezoeken, omdat ik vind dat zij haar vader wel moet leren kennen. Nou toont hij heel weinig belangstelling voor der, dus ik laat het voor wat het is, heb hem steeds gevraagd langs te komen, en pas na 10 weken kon het een keer, en dan maar een uurtje blijven... en daarna niks meer gehoord van hem.. Groetjes Zahra
hoi meiden ik ben nieuw hier,, hele tijd geen zin meer gehad in zw pagina door alles dat ik aan me hoofd heb en doordat we met de januari mama's ook naar een prive sectie zijn gegaan ,,, waar ik nu dus ook al een tijdje niet meer mee praat :S maar goed ik ben 26 jaar sept 27.. ik ben mama van jazzley die is 26 januari geboren . Me meis is me alles natuurlijk ik ben ongeveer 4 jaar met haar papa geweest maar na ongeveer `1 jaar kwam ik erachter dat deze meneer meer problemen had dan ik had durven dromen .. maar het was niet iets wat tussn ons hoefde te staan en we vochten ervoor op een gegeven moment leek het of ik alleen vocht voor alles en vanaf daar ging het downhill het laatste jaar a anderhafl is alleen maar strijd geweest wie heeft gelijk wie zit fout wie doet wat goed en noem eht zo maar op gewoon meer drama dan liefde .. desondanks hou ik nog steeds heel veel van haar vader, Ik moet elke dag op me hoede zijn om gewoon verder te gaan want het is zo verleidelijk om elke keer weer in die mooie praatjes en beloftes te trappen . Maar de laatste maanden hebben we meerdere keren zo erg aan de stok gehad dat het nu echt over moet zijn! nou whhaahha lang verhaal maar hoi
Welkom chicka en Mecha Gezellig nog meer mama's erbij! @chicka, jeetje wat een zak van een vent je bent behoorlijk bedrogen dus. En wat vreselijk dat ie geen interesse toont, ik weet hoe klote je je daardoor kan voelen! @mecka, Jou situatie lijkt heel erg op de mijne, alleen heb ik t vechten na 6 maanden al opgegeven.. maar de beloftes en mooie praatjes waren hier ook vaak te zoeken! Ziet hij zijn dochter wel?
Meiden, er is ook een hyves van een aantal van ons, waar we al een tijdje proberen een meeting te realiseren.. misschien leuk voor jullie ook? Mamaplus - Hyves.nl
Ik ga ook maar eens proberen mee te kletsen hier! Ik heb hier ooit al eens eerder meegeschreven, maar ik ben daar toen mee gestopt, omdat ik niet zo lekker in mijn velletje zat. Ik schrijf nu ook onder een andere naam.. Ik zal me even kort proberen voor te stellen..of dat lukt is een tweede haha. Ik ben 25 jaar en sinds de derde maand van de zwangerschap in de steek gelaten door mijn ex. Hij heeft daarna ook totaal geen contact meer opgenomen en laatst hoorde ik dat hij het wel allemaal prima vond zo:x maar goed..Mijn zoontje en ik redden het prima hoor! Mijn zoontje heet Finnley en hij is een maand te vroeg geboren. Gelukkig was en is hij een vechtertje en gaat het nu hartstikke goed met hemHij is inmiddels een jaar geworden en het is een echte ondeugd8) Ik ga straks even wat pagina s teruglezen om er een beetje in te komen hier!