alleenstaande mama's klets topic

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door Aurin, 17 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Humbly89

    Humbly89 VIP lid

    15 apr 2008
    8.514
    2.233
    113
    Vrouw
    Productiemedewerker
    @mamametzoon;
    super nieuws zeg!! hopelijk gaat het de goede kant op :D

    liefsz
     
  2. annetske

    annetske VIP lid

    14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    mooi en goed nieuws! :D het is je zo gegund! :) en idd heel spannend allemaal, laat alles maar over je heen komen zeg ik dan maar altijd en idd rustig aan doen. Hij is op de hoogte van je eerdere ervaring? ik denk dat dit wel beter is omdat hij er dan rekening mee kan houden ;)
     
  3. ikke84

    ikke84 Fanatiek lid

    28 feb 2010
    3.057
    505
    113
    Leuk mamametzoon, snap dat je het mega spannend vind.

    Hier ook vrijdag iemand ontmoet, heb er niet naar gezocht zo snel na de volgende, hij is hier nu 1x geweest bij mij thuis, hij heeft wel te kennen gegeven dat hij het te druk voor een relatie heeft nu
    (heb het hem niet gevraagd) hij kwam er zelf mee , hij werkt van sochtend vroeg tot savonds laat. en helpt in het weekend een maat van hem met een huis.maar hij vond mij een superleuke meid
    Maar heb gezegt dat ik het rustig wil aan doen niet gelijk een relatie maar eerst elkaar beter leren kennen, daar vond hij een leuk en mooi antwoord haha.

    nouja we zien wel waar het op loopt, hij is wel leuk ouder dan mij en heeft een dochter. maar ik hou het ook in mn achterhoofd hoor, want misschien zegt hij wel gewoon dat hij het te druk heeft maar wie zegt dat dat waar is? maar ach dit keer maar een beetje vertrouwen hebben hoor

    heel misschien komt hij zondag.

    zouden morgen een rechtzaak hebben over de kids, maar heb het afgezegt we hebben het ouderschapsplan beide ondertekent dus vind het onzinnig om samen in een kamer met een of andere med nog wat het nog een keer te bespreken vind het zo wel goed hoor.
     
  4. kleinvisje

    kleinvisje Niet meer actief

    Nou mijn sms-jes lopen momenteel over haha.
    Klikt in ieder geval wel, dus zullen wel zien hoe het verder zal gaan.
    En Annetske... ja hij is op de hoogte hoor van alles wat er voorheen is gebeurd dus zowel van ex als ook de sanering enz.
    Zelf heeft hij ook een ex en 2 kinderen, maakt het wat makkelijker allemaal en bovendien is hij ook erg open.

    @ikke: joh jij ook iemand ontmoet dus.. spannend hoor. Ook maar afwachten wat er verder van komt dus. Is best vreemd weer na 2 jaar hoor moet ik zeggen. Ik sta ook nog niet te veel stil bij wat er nog gaat komen .. zie het wel. Beetje zelfbescherming ook denk ik haha
     
  5. Fje1

    Fje1 Actief lid

    10 aug 2010
    275
    0
    0
    Leidster in de Kinderopvang, showbiz en les geven
    Oss
    hallo allemaal,

    zat eeen beetje hier en daar wat te lezen en de laatste pagina helemaal. ik vond het leuk om te lezen dat een paar van jullie iemand tegen zijn gekomen!

    ik ben zelf namenlijk ook iemand tegen gekomen. een jaar ouder als mij.. geen kids.. en hij vind het nog wel lastig dat ik er wel 1tje heb maar hij acepteerd het wel.. hij is 2 keer hier geweest en hij heeft mijn zoontje 1keer gezien.. hij reageerde wel erg leuk! dus dat was ook erg positief!

    verder zegt hij dat hij me erg leuk vind! we hebben elke dag contact en smsse dan wel 100 keer ofzo en regelmatig bellen!

    ik vind het erg leuk maar ondertussen toch mijn twijfels en ik vind het moeilijk! blijf voorlopig nog even rustig aan doen..

    (maak me vandaag al wel de hele dag zorgen) meneer is vissen en zou om 8 uur weer aan "land" komen (hij was ergens op de zee) maar heb nog steeds niks gehoord. heb gebeld.. maar krijg meteen voicemail.. 2 dingen die in mij omgaan. 1 er is iets gebeurd. 2 hij heeft er geen zin meer in en heeft zijn tel expres uitgezet.. ben in staat om in de auto te stappen en te gaan kijken of zijn auto thuis is...

    klinkt wel heel erg als ik het zo lees... :$
     

Deel Deze Pagina