alleenstaande mama's klets topic

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door Aurin, 17 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fontana

fontana Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.288
    0
    0
    zoekende.. maatschappelijk werk of jongerenwerk.
    ergens in t Noorden.
    Annetske:
    nog van harte met de verjaardag van je zoontje! Fijn dat hij zo genoten heeft, dan geniet mama natuurlijk ook mee, ook al is het druk druk druk. Nu lekker uitrusten op je vrije daggie. Genietse, t wordt prachtig weer!

Jewel: Welkom. Hier ook nog goede band met ex, ondanks alle shit die hij me heeft geflikt. Ben het eens met geduld is een schone zaak, t wordt wel beloond. daar ben ik wel achter.

lekker weertje vandaag zeggen ze. Gister ook al. Zou dan nu de zomer beginnen? Hope so. Niet te warm ik moet mijn zwangerschap nog uitzitten hhihi

2. Eliza1986

Eliza1986 Bekend lid

12 mei 2009
    517
    0
    16
    Zoetermeer
    Zo ben ik ook weer. Gister lekker bij mijn moeder geweest en lekker in de tuin gezeten. Ook heb ik gister een afspraak gemaakt voor een DNA-test. 31 mei gaat het gebeuren. Nou hopen dat mijn ex ook komt anders is het inplaats van 650 euro 700 euro (we delen de kosten).

Mijn ex is vandaag jarig ik twijfel of ik erheen zal gaan zonder aankondiging (hij doet toch wel normaal hem kennende). Het winkelcentrum zit vlakbij hem dus daar ga ik eerst maar heen en dan kan ik altijd nog daar beslissen hahaha.

Ik hoop dat het vandaag weer zulk lekker weer word ik voel me dan echt zoooveel beter.

Morgen naar een verjaardag toe van een vriendin heb daar echt zin in.

Hoe gaat het met de rest?

3. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @eliza, waarom zou je naar zijn verjaardag gaan? met welke reden?

Hier alles rustig..
    Collin is aardig aan t opknappen met de antibiotica (oorontsteking , keelontsteking en blaasontsteking :()
    Heb Collins vader deze week afgezegd, kon t er ff niet bij hebben Coll ziek en dan hem in huis terwijl Collin alleen maar mama wil! :p

We gaan nu lekker even wandelen met de hond en krijgen zometeen een oud collega van mij op visite. Verder doen we lekker niks vandaag! heerlijk!

4. Eliza1986

Eliza1986 Bekend lid

12 mei 2009
    517
    0
    16
    Zoetermeer
    Ik wil zijn reactie zien hahaha en moet doorgeven wanneer die dna test is (meneer heeft zijn telefoonnummer veranderd:x en via hyves weet ik niet of het aankomt en per post doe ik niet aangezien zijn mogelijk nieuwe vriendin zich er dan mee bemoeit). en dat doe ik het liefst persoonlijk.

Wat rot voor je zoontje dat hij zo ziek was zeg. Ik vind dat altijd zo zielig om die kleintjes ziek te zien. Gelukkig knapt ie al wat op. Hopen dat Colling snel beter is.

Ennuh groot gelijk dat je je ex hebt afgebeld om die reden hoor.

5. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    GVD..

ik ga even helemaal uit mijn plaat hier..
    Collin WEER koorts.. ik HA gebeld of de uitslag al binnen is en of de bacterie die in zijn urine zit al bekend is en of ik dan wel de goeie AB heb.

Blijkt dat er 2 bacterien in zijn urine zaten 1 die is resistent voor de AB dus hij moet nog een andere kuur!

ik word gek.. wat moet dat mannetje allemaal voor troep krijgen???

3e andere kuur in nog geen 5 dagen.. kan niet goed zijn dit!

6. Eliza1986

Eliza1986 Bekend lid

12 mei 2009
    517
    0
    16
    Zoetermeer
    Jezus dat is idd belachelijk. Huisartsen zijn vrij makkelijk antibiotica voorschrijven valt mij op. EN al die verschillende kuren voor zo een klein lichaampje is echt niet goed.

Ik hoop dat je zoontje zich snel goed voelt.

7. namya

namya Niet meer actief

beterschap voor je kleine man

8. Het is ook wel eens heeeel erg moeilijk geweest. Hij is bij me weggegaan omdat hij een ander had.. Dus ik ben alleen bevallen..
    Na mn bevalling wilde ik echt mn eigen leven oppakken en heb haar toen ook uitgenodigd bij mij om een goede band op te kunnen bouwen voor Mali.
    Nu doen we dus regelmatig een bak koffie als ze Mali komen halen en mn ex komt sowieso een paar keer per week koffie drinken.
    Eerlijk gezegd is het gewoon écht een leuke meid dus hoe oneerlijk ik de situatie ook vond ik mocht haar graag, EN het allerbelangrijkste voor Mali was/is ze super!
    Liam is wel een ander verhaal.
    Mn ex heeft geen moment naar Liam omgekeken en kent hem dan ook amper.. Ookal ziet hij hem vaak pas sinds een paar weken pakt hij hem op als die hier komt..
    Echter heeft hij nooit zn best gedaan om mij te helpen(bijv in de kraamweek door eventjes op Mali te passen, terwijl hij wel vrij was) en heeft hij mij financieel ook nooit gesteund.
    Daardoor heb ik ook gezegd Liam heb ik alleen gedaan en zal ik ook alleen doen.
    Het is niet het probleem dat hij me heeft verlaten in mijn zwangerschap maar wel hoe hij na de bevalling ermee om is gegaan.

9. Tammie26

Tammie26 Bekend lid

18 dec 2007
    656
    0
    0
    Rotterdam
    Hi Meiden,

Ik heb weer iets leuks om naar uit te kijken!
    Vakantie is geboekt joehoeeee:D
    In augustus ga ik lekker met mijn zoontje en beste vriendin een weekje naar Mallorca.. even uitrusten en leuke dingen doen na bijna 2 jaar van verdriet,ellende,woede en onmacht!

10. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

hi jewel... knap hoor en fijn dat het zo kan. al blijft het lastig
    en betreft je laatste zin... zo waar
    het feit dat mijn ex weg is gegaan en er niet meer mee om kon gaan vind ik niet eens meer erg
    wel het feit dat hij zo makkelijk is, egoistisch en hoe hij nu met alles omgaat en om alles liegt. en ergste... niet informeren etc vanuit zichzelf naar zijn zoon.

vandaar ook dat er nu dus even niets is.

11. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

lekker tammie
    gelijk heb je :)

12. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Ik vind het echt ongelovelijk hoe een aantal exen met hun kindjes omgaan zeg, kan er met m'n pet niet bij. Een kennis van mij is onlangs gescheiden en mag van zn ex zn kinderen niet zien, nou hij zou hemel en aarde bewegen om wat tijd met zn kids door te gaan. En dan lees ik hier over mannen die er niet naar omkijken. Onbegrijpelijk. Ik vind jullie onwijs stoer hoor, hoe jullie mama en papa tegelijkertijd voor je kindje proberen te zijn. Petje af!

13. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    Thanx voor je lief berichtje, ja ik kan me daar ook zo boos om maken ,ik had juist gewild me kids een vader had die naar ze omkeken:x, gelukkig weten ze niet beter, want ze waren heel jong toen hij uit hun leven verdween, maar ik zal niet de enige zijn die het zich heel anders had voor gesteld als je samen er voor kies om voor een wondertje te gaan.

@tammie lekker op vakantie! zal je manneke ook leuk vinden;)

@all ik heb een mooie echo gehad met een mooi kloppend hartje :D, alleen ben 1 week terug gezet! heb 15 juni nog een echo en krijg dan de definitieve datum te horen.

14. Eliza1986

Eliza1986 Bekend lid

12 mei 2009
    517
    0
    16
    Zoetermeer
    Zooo ben ik weer.

Ben de afgelopen dagen lekker veel buiten geweest met Jayden.
    Vrijdag heeft mijn moeder even op Jayden gepast zodat ik zelf even kon winkelen voor mijzelf had ik ook echt nodig hoor.

Gister ben ik met mijn moeder naar Leidschehage in Leidschendam geweest en besloot daarna naar mijn ex te gaan maar die was er helaas niet haha heb ik het lef issie er niet.

Zometeen ga ik weer lekker naar buiten van het weer genieten en nog even 2 weken zonder ex genieten hahaha (31 mei DNA test 10 juni daarvan de uitslag).

Ik voel me eindelijk weer is lekker in mijn vel zitten heeeeeeeeeeerlijk:D

15. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @eliza, klinkt goed!! fijn dat je je goed voelt..
    Leuk jij ook in leidsenhage (ik woon daar vlakbij ;))
    geniet ervan!

16. Eliza1986

Eliza1986 Bekend lid

12 mei 2009
    517
    0
    16
    Zoetermeer
    Ow dan ken jij mijn ex misschien wel. Zal ik je mijn msnadres ff pmen??

17. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Dank je wel voor je lieve berichtje :D Het is soms echt zwaar. Vooral als je ex inene weer van zich laat horen na een jaar niks te laten horen... dan komt alles weer naar boven. Maar ik vecht keihard terug! En mama en papa zijn tegelijk is soms ook zwaar maar ik red me aardig gelukkig haha. En mijn zoon heeft een hele lieve Opa die gek op hem is en alles voor hem over heeft en echte mannendingen met hem onderneemt :D

Wat is het prachtig weer vandaag he? heerlijk genieten van de zon vandaag!

@tammie: lekker he naar de vakantie uitzien! Ik zie er ook zo naar uit. Nog 3 weekjes werken en dan 3 weekjes vakantie! Ik ga 2 weken weg met mijn ouders en zoon naar de Veluwe. Wij blijven in Nederland maar toch echt even in een hele andere omgeving voor ons (bossen ipv. kale vlaktes en zee ;)) Ik kijk er ook echt naar uit :D

18. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Hoe gaat het nu met je Zoon? knapt hij alweer wat op?

19. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Wat een heerlijk weer zeg, ik ben flink bezig geweest om mn dakterras. Ik woon hier nu zo'n 1.5 maand dus nu t binnen op orde is, heb ik tijd voor buiten. Enen flink lopen sjouwen met van die betonnen tegels, jee op zo'n moment zou een sterke man toch wel welkom zijn. Mn dochter is een paar dagen bij dr vader, dus probeer ik maar zoveel mogelijk nuttigs te doen. Ze heeft t prima naar dr zin bij dr papa maar ik mis r enorm hoor. Das dan weer het nadeel van regelmatig naar papa gaan haha.

20. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.719
    3.151
    113
    Vrouw
    Heey meiden

Even snel voorstellen,

ik ben Nicole en ben 20 jaartjuhs jong ( bijna 21 in juli ) en heb een zoontje van 14 maand. Ik was net 19 toen ik zwanger raakte en ook toen ik beviel van een prachtige zoon Liam. De vader en ik zijn uit elkaar gegaan toen ik 10 weken zwanger was. Nooit geen contact geweest verder en dit komt er ook niet meer. Sinds 2 weken woon ik alleen met Liam in ons eigen huisje en vanaf 7 juni ga ik ook 3 dagen per week werken :D
    ik heb daarvoor altijd bij mij moeder en 2 jongere zusjes in gewoond..

Liefsz!

( ps kom niet zo heel vaak nog, krijg pas vanaf 1 juni internet in mijn huisje ;) )

Deel Deze Pagina