Kussiex: Ja hoor gaat wel... Lig nu in mijn nest "Vermist" te kijken. Vandaag ook gechilled op de bank
Vind die battles niet zo leuk. In elk geval minder dan vorig jr. So you think you can dance is mijn ding tegenwoordig. Ben "verliefd" op 1 van die danders
hoi meiden @fontana lekker joh contract binnen. GEFELICITEERD! enne leuk dat je het gezellig hebt met F. ach, laat dude lekker joh @ tweetie lekker gaan genieten van je weekend, sms, uitgaan enz hoor. Even lekker opladen Hoe is het nu met Tess? @kussiex die gevoelens zullen echt nog met ups en downs gaan. Had ik ook. Ene periode voelde ik me enorm sterk, kon ik ex loslaten en het volgende moment wist ik wel dat het beter was maar kon ik er om janken en hem terugwillen. En dat alles ook in de zwangerschap en eerste periode na bevalling met alle hormonen toen whahaha. geen goede combi dus. Maar ach ik ben eruit gekomen en dat gaat jou ook lukken als je je maar richt op de toekomst ! @foxy ja zo'n website is ook een idee. heb ik het ook al vaker over gahd. Zat te denken aan het bouwen van een site en vragen of deze bijvoorbeeld dan gelinkt kan worden aan opvoedbureaus, consultatiebureaus etc. En dat ik wellicht op zo'n site iets zou kunnen plaatsen dat ze met specifieke problemen een afspraak met mij kunnen maken. Moeilijke daaraan is dat met alleen een site je niet echt verdiensten kunt maken denk ik. En met afspraken... dat is dan geen vast maandinkomen enz. snap je. betreft die uitspraken op fb. idd echt domme uitspraken. Vind ik ook niet kunnen hoor !! Hier noem ik zwarte Piet ook Piet, mijn zoontje ziet toch wel dat die zwart is. Hij is er trouwens vrijwel niet mee bezig nog hoor dus scheelt nog weer. hier: geen plannen of camping dit weekend. Enerzijds lekker om thuis even rustig aan te doen en bij te komen (gisteren ineens belletje van zusje of ik kon komen dus Luuk heel snel opgehaald en daarheen gegaan en heel de dag geweest. Zusje had baaldag en wat probleempjes met relatie en wilde even gezelschap) maar anderzijds zou ik het ook wel lekker vinden weer even aan de sleur te ontsnappen en weg te gaan, mensen ontmoeten. Ach tja... verder alles goed hier. Mensen gaan alleen in Luuk wel steeds meer mijn ex zien. Ikzelf met bepaalde dingen ook wel hoor hihi maar dat benoemde ik gewoon niet whahah. Heel raar is dat natuurlijk ook niet, is een jongen, wordt groter nu dus niet zo vreemd dat mijn ex ook wat meer naar voren komt nu in zijn uiterlijk en bepaalde grimassen, gezichtstrekken. Luuk is gewoon Luuk en ach zolang hij niet de domme acties overneemt van ex en de lakse onverantwoordelijke houding vind ik het allemaal prima Ik herken nu dus bepaalde uiterlijkheden, grimassen maar daarnaast ook soms een "loopje" en het feit dat Luuk echt heel geconcentreerd met 1 ding bezig kan zijn en dan geen weet heeft van de wereld om zich heen. (ex had dat ook heel erg als kind en ook in de relatie soms nog). Dromerig en geconcentreerd dus. Al is mijn zoontje er ook goed uit te halen hoor (mijn ex ging dat moeilijk) van mij heeft Luuk echt het kroelerige, praten, samen doen, onderhandelen, structuur willen en kunnen opruimen, doorzettertje en gelukkig ook nog delen van mijn uiterlijk waaronder mooie grote ogen en die van hem ook nog eens blauw ook hihi hoe dan ook.... blijft gewoon mijn schatje hoor natuurlijk
Visje: Ik was al een tijdje bezig met het idee van een website. Staat alleen nu eff in de ijskast, omdat ik het nu te druk heb. Ik hoef ook niet perse een maandinkomen ermee te genereren. Zou leuk zijn, maar is niet mijn eerste intentie. Herkenbaar die trekken van ex terug zien. Al moet ik wel zeggen dat mijn zoon belachelijk veel op mij lijkt, zowel uiterlijk als innerlijk en de uiterlijke trekjes die hij heeft van ex vond ik ook mooi aan hem toentertijd Zolang ze niet in de voetsporen treden van die idioten is alles prima toch Geniet van je weekendje thuis! Hier: Moet eigenlijk opstaan, maar ben lui Zo naar de Sint intocht in het dorp en moeders gaat mee voor de zekerheid (stel dat ik weer om ga ofzo) Morgen komt een vriendin eff bijkletsen en eten, dus vandaag ook eff opruimen. Fijne dag dames! Xoxo
@Kussiexx: Whahhahahaha Voelt ook goed! En dat lef om te smsen komt vooral omdat ik Nynke nu gezegd heb dat ik dat ging doen. Heb haar niet gezegd dat ik twijfelde, maar echt DAT ik t ging doen. Dus nu kan ik niet meer terug. Opzettelijk zo gedaan, als stok achter de deur Tess is vanmorgen pas naar haar pappa gegaan. Die had gister een feestje, dus kon ze vanmorgen pas heen. Morgen zie ik haar weer, dus heb niet gevraagd of ie kan smsen hoe t gaat. Hij doet me al moeilijk genoeg de laatste tijd. @kleinvisje: Kan me voorstellen dat je er wel eens uit wilt. Is er niet iemand waar Luuk een keertje kan logeren ofzo, zodat je een keertje kan stappen? Inderdaad, was te verwachten dat Luuk meer op zn vader ging lijken. Maar hij zal vast ook een heleboel van jou hebben, zoals je zelf al schreef. En t blijft een heerlijk ventje! @Foxy: Lekker hoor, zo;n luie ochtend Veel plezier bij de intocht. Verstandig van je dat je moeder meegaat. En leuk dat er morgen een vriendin komt. Altijd gezellig! @hier: Tess lijkt op dit moment ontzettend op mij. Uiterlijk is ze precies mij op die leeftijd, echt nauwelijks uit elkaar te houden. Verder kan ik t niet zo goed zeggen, behalve dat ze erg driftig kan morgen terwijl er eigenlijk niets aan de hand is, en dat heeft ze ook echt van mij. Ik kon ook heel veel herrie maken als iets niet lukte of ik mn zin niet kreeg. Echt pruil lipje, schreeuwen, acherover gooien en op de grond slaan. Dat is echt heel typisch ikke hahahaha. Ben vandaag lekker bezig geweest al, en zo weer ff verder. Vanmiddag flinke middagdut en dan vanavond stappen
Mijn ventje vonden ze toen ie net geboren was veel op zijn papa lijken.. Dat zei tenminste 1 deel van kennissen enzo (maar had ook wel es het idee dat ze dat wilden zeggen om me toch ergens te raken...) Maar tis toch echt een Klundertje (dus mijn kant, mijn vaderskant) Maarrr ook heel veel zeggen dat hij op mijn moeder lijkt.. Zelf herken ik vooral mijn broertje in.. Al moet ik nu zeggen dat hij vooral ehm op zichzelf lijkt.... Een echte eigen ik krijgt? Ik zie er weinig W. in.. Misschien verdring ik dat ook wel... Hihi... Zolang ik het nie zie, alleen maar prima! Wens iedereen een fijn weekend!!! Liefsss...
Kussiexx: Ja ik weet hoe je je voelt..bin there. Maar jij bent net als mij een super sterk wijf en ook jij denkt over 2 jaar pffff ben ik ff blij dat ik niet met T ben gebleven. Kun je je nu gewoon niet voorstellen maar t slijt. Ik zou gisteren op 11-11-11 trouwen, ik werd wakker met een brok in mijn keel.. maar als ik erover nadenk ben ik blij dat ik niet met hem ben getrouwd, dan zat ik nu waarschijnlijk vast in een ongelukkig huwelijk. Nou dan liever alleen. Foxy: Jeetje wat een domme opmerkingen zeg, ik heb daar echt een hekel aan, van die racistische lui. Gatver, vooral omdat ik nu ook met alleen maar donkere meiden werk, ga ik hun culturen ook steeds meer begrijpen en ik vind t zo interessant allemaal. En zwarte piet tja dat begrip bestaat al jaren en volgens mij heeft t ook met slavernij te maken.. sint en zijn hulpjes. Opzich vind ik het allemaal best racistisch dat hele sinterklaasgebeuren. Lekker jezelf blijven, maar dat hoef ik je niet te vertellen jij weet heel goed wat je wil en niet wilt. Tweetie: Heeel veel plezier vanaaf!! maak er een vette party van, ik doe mee hihi. Thx allemaal voor de felicitaties voor mijn contract!! whoeheoee Sem lijkt precies op mij, vooral als ik mijn kindfoto's nu naast die van hem leg, echt sprekend. Alleen dan was ik vrouwelijke versie hihi. Ik herken in sem ook heel veel karaktereigenschappen van mezelf en dat vind ik heel fijn. Demi lijkt niet op mij en niet op mijn ex maar op de familiekant van mijn moeder. babyfoto's van mijn moeder en oma echt sprekend demi. Ze heeft ook veel karakterdingen van mijn moeder van vroeger. mijn oma ziet dat en geniet daar zo van hahaha. Ze heeft wel de krullen van mijn ex, das dan wel fijn. Verder heeft ze fel blauwe ogen en waar die vandaan komen?? geeeen idee. Ik hoor nooit dat ze op mijn ex lijken en dat geeft me wel een goed gevoel hihi. Dude nix meer van gehoord maar heb t idee dat hij me uitdaagt via fb, door bepaalde dingen te plaatsen die mij raken of triggeren. Ik like dat gewoon en als ie binnen 3 dagen nog niet gereageerd heeft op mij flikker ik em dr af en dat doe ik ook echt! F heb ik gister nog gesproken via whats app, hij heeft nu team uitje met t voetbalteam...nee hij speelt niet bij cambuur hihi maar hij heeft wel t lichaam hahahha. Hopelijk zie ik hem vanaaf in onze stamkroeg en stiekem hoop ik dat hij bij me blijft slapen.. hoef geen sex maar alleen lekker tegen hem aan liggen en knuffelen.. hmmm hopelijk wil ie dat, hij wil namelijk rustig aan doen. ( komt uit relatie van 6jr) Ik respecteer z'n keuze maar ik word daardoor wel uitgedaagt hahaha. fijn weekend nog ffies meiden. xxxx
Hey Ladys, @ Fontana Gefeliciteerd met je contract, super goed gedaan meis! En heel veel plezier vanaaf @ Foxy Was het leuk met sinterklaas?? Lief dat je ma meeging! @ Kussie Hoe is het met jou? @ Hier Bagger....ik voel me zwaar klote... Niks meer gehoord vd gemeente, moet vlgd week maar weer bellen en ik zeg dan gelijk dat ik een klacht indien als ze binnen 5 dagen niks hebben laten horen. Kwam net die "vriendin" tegen in het dorp, gelukkig zag ze me laat en ik keek weg. Sinterklaas opgewacht en gezien vanmiddag, kon er totaal niet van genieten voel me weer helemaal down. Raak ook echt van alles geirriteerd, ga zo maar ff slapen denk Met me opa gaat het gelukkig een stuk beter die is weer thuis, das wel heel mooi!
@fontana: hahahaha super! Vandaag nog een jurkje gescoord en ben nu echt klaar voorlopig Heb ontzettend zin in vanavond! Straks ff smsen, maar anders dus in ieder geval met vriendinnetje uit. Leuk wordt t sowieso! Hoop voor je dat F. blijft. Lijkt me best leuk, weer eens naast een leuke vent wakker worden @mamsvanrobin: Wat naar dat je je weer zo rot voelt! Komt dat doordat je die "vriendin" tegenkwam? Dikke knuffel in ieder geval en fijn dat t met je opa een stuk beter gaat!
Updateje: Heb gesmst, maar nog niets gehoord. Niet erg hoor, Weet dat hij erg flakie is, had ie ook al gezegd. Ben niet verdrietig of boos of wat dan ook. Vriendinnetje gebeld en die was heeeeeel blij dat I niet antwoordde, want ze had ontzettend zin om met mij uit te gaan. Heb er waanzinnig zin in. Heb 1 van mn nieuwe outfits aan en we gaan beginnen in onze oude stamkroeg. Ga er lekker van genieten, meiden. Hoop dat jullie ook een hele leuke avond hebben!!
Zal morgen eff reageren op iedereen. Hier vandaag dus naar de haven geweest voor de Sint intocht. Was al niet lekker toen ik nog thuis was en daar dus tijdens het wachten weer bijna flauwgevallen. Zodra ik me niet goed voelde ben ik gaan zitten op een rustiger plekje. Gelukkig was me moeder erbij zodat zij met zoon naar de Sint kon blijven kijken. Zoon was helemaal blij met zijn pepernoten Zit nu languit op de bank "ik hou van holland" te kijken en baby is druk aan het draaien. Duik zo mijn nest in. Moet nog wat opruimen morgen voordat vriendinnetje langskomt. Fijne avond dames!
hoi meiden mamavanrobin wat vervelend dat je je zo down voelt, heb je zelf een idee hoe het komt? hoop dat vandaag een betere dag is voor je. knuf tweetie leuke avond / nacht gehad? jammer dat I. niet kon. maar met vriendin is ook leuk. Fijne dag ook vandaag en lekker bijkomen. foxy heb je zelf een idee waar dat bijna flauwvallen vandaan komt. ik kan me in jouw situatie voorstellen dat het door alle zorgen / stress kan komen. Eet je verder regelmatig en voldoende, ijzer oke? Ik weet dat ik ook gevoelig ben / kan zijn voor stress. Heb mezelf daarom aangeleerd dingen meer los te laten. Mij helpt het om een takenlijstje bij te houden. Dus als er iets geregeld moet worden, ik iets in de gaten moet houden noteer ik het op mijn to do lijst en dat helpt mij iig enorm. Zo weet ik wat ik moet doen en tot welke periode ik heb (einddatum noteren) en dan hoef ik niet alles te onthouden in mijn hoofd wat dan te veel wordt. lijstjes en overzichten helpen mij enorm vandaar dus ook o.a. dat draaiboek. maar zo maak ik ook elke maand een maandbegroting financieel en houd ik mijn agenda goed bij en dus de to do lijst. Dit maakt dat ik het opgeschreven heb en rustiger wordt erdoor. betreft heel je gedoe is idd wel fijn dat je moeder af en toe ook wil bellen, maar anders toch eens kijken zoals ik ook al in pb schreef of je iemand anders kan krijgen of desnoods een mw-er even keer kan bellen. Dit is namelijk zo echt niet goed voor jou en alle stress en bijna flauwvallen ook niet voor je kleine !!! En toch nog keer langs de huisarts hoor. Beter te veel dan te weinig. hier gisteren intocht gekeken op tv en gisteravond met luuk schoen gezet. Dacht dat hij het niet zou begrijpen nog, maar hij begreep meer dan ik verwachtte. Sint liedje gezongen en daarna naar bed. Vannacht zowel hij als ik helaas weer veel (en vroeg) wakker, vanmiddag dus beiden maar even gaan slapen denk ik zo hihi. Zonet met hem bij het wakker worden naar de schoen - jawel had hij zelf onthouden - daar vond hij een mandarijntje en een plastic smiley bekertje met sintchocolaatje erin en hij was me blij. ik vraag hem; he wat heb je daar? Hij : oh mama kijk sintte dootje in soen stopt met Piet. Hij vond het helemaal leuk en heeft gelijk bij zijn boterham zojuist een mandarijntje gegeten. Leuk hoor ! hahaha blij met een mandarijntje in de schoen... zo mooi !! Nu ik dus even lekker op bank met laptoppie en hij is met zijn blokken aan het spelen hier bij me op de grond. pfff jemig dat hij al zo wakker is whahahaha.
Visje: Ik denk dat het gister qua stress allemaal wel meeviel. Heb vrijdag idd lijstjes gemaakt en iedereen gebelt die ik moet bellen, dus alles is grotendeels geregeld. MW ook gebelt, maar wordt volgende week teruggebelt, we hebben er maar 1 in dit dorp en zij was vrij op vrijdag. Ook alles in excel gezet dus weet nu weer precies van hoe en wat. Dat heeft mij heel erg geholpen en het is een stuk rustiger in mijn hoofd. Moeder heeft ook gister geholpen met alles weer in de mappen te doen (liep ik wat mee achter) en dat gaf ook alweer veel rust. Qua voedsel kwam me moeder gister met een ijzerpakket aanzetten van spinazie tot roosvice fero. Enigste verband die ik kan vinden met het (bijna) flauwvallen is drukte. Met uitzondering van me werk was het overal druk met veel mensen om me heen. Mijn VK heeft een samenwerkingsverband met mijn HA, dus wacht eff af wat de VK dinsdag te zeggen heeft mbt de bloeduitslagen. Deze zwangerschap is veel zwaarder dan de eerste. Geen ex die me het leven moeilijk maakt, maar nu weer andere dingen Ga vandaag dus echt eff geen moer doen. Vriendin vond het prima om te koken dus ik ga wel aanwijzen waar alles ligt in mijn keuken. Thnx voor me medeleven en tips! Helpt echt! Xx
En wat schattig van Luuk!!!! Pienter mannetje hoor! En dan ook zo blij reageren, geweldig! Leuk dat ie zijn schoen mocht zetten en dat ie zijn kado's leuk vond. En idd onbegrijpelijk dat die kids zo goed wakker zijn! Hier ook schoen gezet en gezongen. We hadden vrijdag al speelgoed uit het intertoys boek geknipt en op een blaadje geplakt, zodat de oma sint en mama sint oprecies weten wat meneertje wil. Aangezien meneertje niet van choco enz houd heb ik gewoon wat gehaald wat op zijn lijstje stond. Hij kreeg een pak met stiften en potloden. Dus hij is nu druk met kleuren
hoi foxy idd even de uitslagen even afwachten dus. Kan best zijn dat het een combinatie is van meerdere dingen hoor en je lichaam even moet afreageren zeg maar. Rustig aan hoor !! Snap je wel hoor... mijn vorige zwangerschap was op zich prima maar werd zwaar toen ex met 6 mnd wegging; alle emoties. Nu geen gedoe met ex en dan is het weer dat ik mijn baan kwijt ben geraakt met alle regelzaken die daar dan weer bijkomen, het overlijden van mijn opa en oma etc. Gelukkig heb ik snel de rust hervonden en al zit ik met de schuldsanering heb ik het geluk dat ik een goede bewindvoerder heb en dat alles inmiddels prima zijn gangetje gaat daarmee. Ik ervaar deze zwangerschap niet zwaarder dus alleen misschien in opzicht dat je echt door moet als je moe bent vanwege Luuk die ik nu al rond heb lopen natuurlijk. Wel goed dat jij ook alles op papier bent gaan zetten enz. knuf en succes
@Foxy: Alweer?! Gaat niet goed he. Bah.Ben heel benieuwd wat de VK dinsdag te zeggen heeft! Dat ijzerpakket kan in ieder geval geen kwaad @Kleinvisje: Wat leuk dat Luuk het toch al zo goed snapt! Schattig he, dat ze met zoiets kleins al zo lekker blij zijn. Super! Jammer dat jullie beiden weer zoveel wakker waren vannacht. Hoop dat t vanmiddag lukt beiden evene te tukken. @hier: Was supergezellig gister!! Met vriendin naar de stad geweest en I. kwam wel nog . Was heel leuk hem weer te zien. Echt een leuke vent, lekker relaxt. T is echt een halve hippy. Maar dat vind ik niet erg. Ik ben ook absoluut niet iemand die in een hokje past, behoorlijk ruimdekkend en heel erg leven naar mn eigen ideeen. Dat trekt me dus in hem just wel aan. Heeft wel een soort vriendin, maar niet heel vast, geloof ik. Is trouwens gister ook verder niets gebeurd hoor. Een relatie opbreken doe ik niet aan en vreemd gaan ook niet. Maar zoals ik hem inschat, is die relatie open. Zolang hij dan open is naar haar en naar mij, zou dat dan helemaal geen probleem zijn. Ach ja, zie ook wel. Hij heeft een paar keer gehint dat ie me wel vaker wil zien (mooie aanleiding voor een volgende afspraak, over 2 weken kun je weer uit, dat soort opmerkingen) en mn vriendin had van de vriend die hij mee had meegekregen dat ze speciaal voor mij (hij had een afspraak met een mooie meid ) naar Louis waren gekomen, voordat ze naar t feest gingen in Enschede. Dus ik heb de stoute schoenen vanmorgen aangetrokken en hem een berichtje gestuurd via fb. Aan t eind van de avond vroeg hij of ze nog leuke/knappe mannen hadden gezien, maar voor we konden antwoorden, moest ie al weg. Dus daar nu over bericht naar hem, met daarbij dat ik niet wist of ik dat wel moest zeggen ivm die vriendin. Zo kan ik meteen peilen, hoe dat zit. Als dat een echte traditionele relatie is, doe ik er verder niets mee. Heb echt energie gekregen van gister. Mn vriendin vond t ook super en wil vaker samen uit Was vanmorgen optijd wakker, huis is al schoon en lig nu lekker te relaxen op bed. Wow wat een weekend!
Tweet: Whaha, geweldig! Toch die stoute schoenen aan gedaan! Zoals je het beschrijft heeft ie wel interesse in je, maar idd die vriendin. Gewoon lekkr afwachten wat ie zegt en dan zie je wel waar het op uit loopt toch? Geniet lekkr in je bedje Hier: Heb mijn neef van me facebook gedonderd. Wat een randdebiel is dat zeg....bah! Hij had zelf nog niet gereageerd op zijn eigen vraag (neger piet enz) dus was wel benieuwd. Nou vanochtend zijn reactie: Kijk dat zijn nog eens tips . Ik heb ze nu uitgelegd dat niet elke neger zwarte piet is. Helaas komt het niet echt door en hoor ik vaak dat ze tegen elkaar zeggen "kijk daar is grasmaaipiet of politiepiet, of parkeerpiet: maar de mooiste vond ik :kijk daar is robot piet"(verkoper bij de verkeerslichten) Mijn reactie daarop was kort, maar (vond ik) wel krachtig: Ach, Rasism is'nt born, Its taught primarily by the parents. Mijn moeder was echt pislink op me neef. Die heeft al het nodige meegemaakt met haar fam en heeft echt een gloeiende hekel aan dat soort opmerkingen. maar ach.....Veel kan je er toch niet aan doen als mensen net willen leren. Zorg gewoon voor voldoende afstand tussen die mensen en mijzelf (en zoon)