Fontana: En is F nog blijven slapen gister? Wees idd maar blij dat je niet getrouwd bent met die oelewapper. Heb je dus al van je facebook af gedonderd of hij op toch nog wat boeiends te vertellen? Kussiex: Lullig dat mensen zeiden dat Stan veel op je ex lijkt om je te raken :s Mensen en hun ongevoeligheid. blegh.... Mamavr: Ahh bah, logisch dat jeje zo klote voelt. Bel de gemeente lekkr plat maandag en idd zeggen dat je een klacht gaat indienen. Ik zou wel ook nog een brief erachter aan sturen. Dan kan jij altijd bij de klachtencommissie bewijzen dat je geprobeerd hebt contact te leggen en zij er geen gehoord aan gaven. Domme stront vriendin. Lekkr laten gaan hoor. Jij bent beter dan dat. Gelukkig gaat alles weer een stuk beter met je opa. Toch nog een lichtpuntje Komt allemaal wel goed hoor meis...vergt alleen allemaal erg veel tijd en energie (i know!) xx
hoi meiden @ tweetie lekker zo'n weekend en super dat het uitgaan zo leuk was. heerlijk is dat he @ foxy goed dat je neef van je fb gegooid hebt belachelijke opmerkingen pfff hier heeeeeerlijk dagje en ben zo trots. vanmorgen dus al leuk met schoencadeautje. Daarna luuk weer in zijn blote kont laten lopen en spelen en de zindelijkheid vandaag gaat weer prima Wel even een enorme rommel met spelen en alles door elkaar doen hahaha, maar heb weer het nodige gedaan nu net; sopje, prullenbakken eens poetsen, vloer etc. Nu dus ook alles weer aan kant. Verder lachen om Luuk zijn opmerkingen enz. nee we hebben nog niet geslapen... luuk wilde nog niet, Ik ga zo - om te voorkomen dat hij nu direct in slaap valt - maar even lekker met hem in bad en daarna even actief met hem doen. Dan vanavond eten en proberen niet te vroeg op bed te gaan.... en dan hopen op een goede nacht. hihihhih o ja ik heb ook zijn haar weer met tondeuse gekort. Dat is altijd wel drama... nu dus ook wel weer maar echt vele malen minder dan normaal gelukkig. Tussendoor veel tegen hem praten en uitleggen en even voor de tv en dat hielp toch wel wat. hmm nog best wel wat gedaan dus hihihi... en dat alles met een lach, kan niet beter hihi
@kleinvisje: Heerlijk dat je zo'n goeie dag hebt. Jammer dat jullie niet hebben geslapen, maar wie weet komt dat de nachtrust tengoede . Fijn dat je ook nog wat dingen gedaan hebt gekregen. @hier: Lekker rustig aan gedaan. F1 gekeken en n beetje gedommeld ondertussen (was niet echt spannend helaas). Bult was weer weggewerkt. Straks lekker koken en dan is Tess er ook alweer zowat . Helaas hebben we dan alleen tijd voor n snel badje en n fles, voordat ze naar bed gaat, maar toch.
Kom even zwaaien! En iedereen een dikke knuffel geven die het nodig heeft *knuffel!!* Hier alles goed en zn gangetje!
Hey meiden!! @ Tweetie, whoeehooeej, heerlijke avond gehad dus! Lekker hoor! Tis je gegund! En wat fijn dat I er ook nog was! Geeft zo'n avond toch nog even een extra tintje heh! Leuk leuk! @ Fontana, en hoe is jou zaterdagavond verlopen? Hihi... Hoest met F. gegaan? TELLLL US! @ Foxy, nee toch, nie weer.... Pff, ik hoop dat er gauw uitslagen bekend zijn! Dit is nie fijn meer toch? @ Visje, wauw, wat is Luuk toch een bijzonder mannetje... En die lieve dingetjes die hij altijd zegt! En vandaag alles zo goed gegaan! Fijn hoor! Jullie zijn ook al zo'n super team!! @ Sinterklaas, dus jullie hebben het schoentje al gezet... Ik dacht dat dat meer rond 5 december zover was! Wij hebben de sint gemist, omdat Stan toen nog lekker lag te slapen... Liefs
@ Aurin: Fijn dat alles zo goed gaat en jij ook een knuffel! @Kussiexx: Inderdaad, was erg leuk. Enneuh, hier nog geen schoentje hoor. Maar Tess is eigenlijk ook net wat te klein daarvoor. Die snapt dat echt nog niet. Doe t dit jaar nog niet, volgend jaar wel. Volgens mij is ze met haar pappa (en vriendin+kindje) naar de intocht geweest en ze hebben de schoen gezet. Het kindje van zn vriendin is ruim 3, dus die snapt het wel en dan wordt uiteraard de schoen van Tess ook gezet. Ze heeft een popje gehad. Dat dochtertje was ook mee Tess wegbrengen. Heel leuk kindje, erg enthousiast. Rende ook zo naar binnen, in de woonkamer kijken "oh wat is jullie kamer mooi!" en was honderd-uit aan t vertellen over de sint en wat Tess had gehad en wat zij kreeg. Maar zelf dus ook de sint niet gezien... @hier: Alles goed. Gister vroeg mn nest ingedoken. Tegen de avond begon is echt wel te merken dat ik uit was geweest hahahaha. Vanmorgen liet Tess me voor t eerst uitslapen. T was kwart voor 8!! Was helemaal verbijsterd. Hiervoor heeft ze t 2x tot kwart over 7 gehaald, maar meestal is t half7/kwart voor 7. Was dus echt heel blij verrast Zag vanmorgen ook dat ik al n berichtje terug had van I. Hij schreef onder andere dat hij t ook erg leuk had gevonden en hoopt me gauw weer te zien . En hij had teruggekeken in de oude foto's van mn fb, want bij een van de eerste foto's had ie n opmerking geplaatst. Samengevat: Goed begin van de week! Fijne dag allemaal!!
Visje: En hoe is het slapen verlopen? Wat goed dat de zindelijk zo goed gaat. Binnenkort is hij geheel uit de luiers hoor (maar dan is de volgende aan de beurt ) Hier zit zoon ook voor de tv als ik zijn haren doe. Scheelt echt een hele hoop. Aurin: *Zwaait terug* Blij te horen dat het goed gaat! Kussiex: Is idd niet fijn meer...wordt er ook echt moe en angstig van. Hier mag hij de schoen zetten als de sint aankomt en op 5 dec. Als de sint aankomt is het meestal wat snoepgoed en/of klein kado. 5 Dec komen de grote kado's. Hoest verder met jullie? Tweet: Heerlijk dat Tess je liet iutslapen Super dat I. zo snel gereageerd heeft! Hopelijk kunnen jullie snel wat leuks doen ofzo. Hier: Was gister gezellig met die vriendin. Zij heeft gekookt en we hebben eff bijgekletst. Alles prima verder. Beetje moe en baby druk. Druk dagje voor de boeg. Vanavond naar school van zoonlief om de school te versieren en het kado uit te zoeken en inpakken (moeten de ouders zelf doen, best gezellig) voor Sinterklaas. Was gister gezellig met die vriendin. Zij heeft gekookt en we hebben eff bijgekletst. Morgen ook weer een druk dagje, Ochtendje meelopen in de klas, naar de VK en zwemles (zijn eerste ) Heb van die neef niks gehoort. Me moeder heeft hem nog wel aangesproken, maar hij kwam met allemaal blablabla, dat het humor was en wij het verkeerd zagen, was allemaal geen rasisme/discriminatie. Dus me moeder heeft hem er ook afgeknald (van facebook). Vind het wel jammer voor haar. Zo'n grote familie en zij wordt echt behandeld als 't zwarte schaap, omdat ze met een donkere man getrouwd was en "donkere" kinderen heeft en daardoor dus ook tegen de wil van de familie ging.
@ Foxy, heb je de uitslag al gekregen? Pff, hoe eerder je duidelijkheid hebt, hoe beter.. Kan me voorstellen dat je hier toch wel angstig van word hoor! Je zou er een trauma door oplopen en niet meer weg durven... Dikke knuffel voor jou! En wat een leuk vooruitzicht voor vanavond! Leuk dat zulke avonden er zijn en dat je dan ook andere ouders spreekt! Alvast veel plezier! Vervelend van die neef van je! Wat een draak van een vent! Ik heb een machtig hekel aan racisme! Kan er nie over uit! Wat heeft het voor nut! Waarom laten mensen elkaar niet in hun waarde?? Doet me veel verdriet... @ Tweetie, heerlijk heh als je zomaar es mag "uitslapen" Weet er alles van! Hier af en toe ook es van die verassingen.. Mocht van mij wel wat vaker, hihi... @ hier, gaat goed hoor, maar ehm... nouw..heb het toch best wel moeilijk ook met vlagen.. Pfff. Ik sta vol achter mijn keuze.. Maar zijn reactie.. Stiekem had ik denk ik ergens gehoopt dat het zijn ogen zou openen? Dat hij wakker zou worden geschud? Dat hij helemaal niet zou willen dat het contact verbroken werd? Maar helaas... Tis nie anders.. Sorry! Wil er helemaal nie meer over beginnen... Maar it still hurts... Liefsss
Kussiex: Nee nog geen uitslagen, denk dat ik dat morgen bij de VK hoor. Gooi het maar gewoon eruit hoor Logisch dat het allemaal erg moeilijk is. *knuffel*
Girls!!!! Allereerst breaking news waar ik bijna van moest kotsen... ex en vriendin zijn zwanger. De manier waarop ik dr achter kwam was nog sneuer... zn vriendin zou me foto's laten zien van sem met lampion maar ging 1 fotootje te ver en oepss.. echofoto.. tering!! schrok me ten eerste kapot, daarna ze met veel moeite gefeliciteerd en tegen ex uitgevallen dat ie stom bezig is. Toen kids ingepakt en weggegaan. Wat een debielen zeg, hoe dom kun je zijn, ze zijn nog niet eens een jaar samen! F hihi ik heb bij hem geslapen, maar hij woont momenteel bij zijn moeder dus die s; morgens ook maar meteen een handje gegeven. :-S was ff vreemde situatie haha. maar t gaat goed, en ik vind em echt heel leuk. Alsof ie t ruikt is dude inene ook weer super actief op fb...wat moet je dr mee tssss oww kids wakker... reageer snel ff op jullie allemaal. xxxx
Fontana: WOW!! Pff wat dom zijn ze idd....hebben ze echt snel gedaan zeg! Heeft ex nog wat gezegd toen je was uitgevallen tegen hem? Whaha, akward met zijn mams erbij lijkt me. maar wel leuk dat je bij hem bent blijven slapen. Gooi dude lekkr van je facebook af joh
@Foxy: Ja was echt ideaal!! En I., ja dat afspreken zal pas over 2 weken kunnen. Ik bedoel, tot die tijd is Tess hier gewoon lekker. En als ie dat voorstelt is hij van harte welkom hier, maar daar is ie niet echt het type voor, denk ik. Dus ga er zelf vanuit dat ik hem over 2 weken (op zn vroegst, want voor t zelfde geldt heeft ie dan wat anders) weer zie, en tussendoor misschien nog op fb, maar verwacht ik ook niet al te veel van. Lekker dat die vriendin gekookt heeft en super dat t zo gezellig was. Pas je wel een beetje op met die drukke dagen!! Morgen eerste zwemles: Spannend!! @Kussiexx: Ja, vakaer mag altijd, maar vond dit inderdaad al zo fantastisch Je mag er hier altijd over beginnen, dat weet je! We zijn er voor je. Dikke knuffel! @Fontana: Dus toch zwanger!! En al echo, dus ook niet heel pas. Jemig!! Snap je echt niets van... Wat leuk dat je bij hem geslapen hebt. En dus meteen zn moeder ontmoet hihihihi. Mooi dat t zo leuk is En dude: Wat wil je? Als je t vervelend vind zoals ie doet, moet je hem eraf knikkeren, maar als je t leuk vind hem af en toe te spreken... @hier: Superdagje. Loop echt te zingen en te stralen En das nou neit direct door I hoor. Ben niet opeens zwaar verliefd ofzo, geen verwachtingen of wat dan ook. Komt veel mer doordat ik nu echt door heb dat t best wel weer behoorlijk goed gaat met mij en met Tess en dat ik dus een hele goede alleenstaande mamma kan zijn, die daarnaast ook uitgaat en het dus zelf ook heel leuk kan hebben. Kan t niet goed omschrijven, maar zit ff heel relaxt in mn vel Bijna tijd mn meisje weer op te halen
Tweet: Moest echt eff lachen om jou. Echt helemaal top dat je je zo goed voelt en je doet het toch ook goed! Mag je idd best trots o zijn hoor! Ach contact via facebook is ook leuk....lekkr rustig kijken waar het op uitloopt kan geen kwaad Ik ga mijn pc afsluiten en richting trein waggelen, snel naar huis, eten (mams haalt zoon op en kookt ) en dan weer naar school. Zal zeer blij zijn als mijn hoofd op mijn kussen ligt Alvast fijne avond voor als ik niet meer online kom
hoi meiden @kussiex je weet je mag hier altijd je verhaal doen hoor, is ook niet ineens weg al dat gevoel. maar kop op he @fontana jemig zwanger dus je en lullig dat je er zo achter moest komen. pfff wel leuk dat je het zo leuk hebt met F. houden zo @foxy succes op school @tweetie lekker dat het goed gaat en hopelijk zie je I snel weer hier: vanmiddag ook met iemand via site aan de msn geraakt. die komt strakjes weer online. 27 jr. woont op zichzelf, is oogchirurg en lijkt alles aardig op de rit te hebben. Via msn maar even gaan checken wat voor persoon het is verder voordat ik uberhaupt aan meer ga denken. Ben inmiddels wel genoeg teleurgesteld door mannen. oh enne nee hij heeft totaal geen moeite met kids / zwangerschap zo stelt hij. dus ben benieuwd. iig gezellig even msn kan ook geen kwaad. verder alles zijn gangetje hier. vanmorgen was weer vroeg. helaas... nu zoontje even flink toegesproken. haha dus wie weet
@Foxy: Super dat je moeder kookt. Met zo'n dag als je hebt, kun je dat ook wel gebruiken! Voorzichtig hè! @Kleinvisje: Leuk zeg, via msn iemand leren kennen. En ja, beetje kletsen is niets mis mee toch. Meer kan altijd nog @hier: Tess lekker opgehaald, samen gegeten, badje gedaan en madam ligt er al weer in. Ik vanavond lekker op de bank, beetje t kijken en niksen. Alles af wat gedaan moest, dus heb een vrije avond Knuffels to all!
Hey allemaal, @ Fontana, dat vind ik echt shocking!! Die meid, ze weet nie waar ze aan begint!! Ow wat is dit toch onwijs sneu voor dat kindje wat op komst is! Echt heel erg.. Ging ze overigens niet "perongeluk-expres" een foto te ver? @ Tweetie, heerlijk toch dat je je zo lekker voelt.. Das misschien toch één van de voordelen dat je kindje dan soms even naar papa is, zo heb je ook echt even tijd voor jezelf en dus ook om even lekker uit te gaan enzo.. Hier is dat eigenlijk nooit aan de orde.... Kan wel es weg, maar dan nog nie uitbundig of laat maken, want ook al past mijn moeder wel es op (1x in de maand een avond) Dan wil ze de volgende morgen er niet uit voor Stan, dus uitslapen is er nooit bij..> dat in combi met migraine is geen doen, dus ik mis dat zelf heel erg.. Daarom word ik des te vrolijker van jou bericht! Heerlijk hoor! Blij dat je zo genoten heb en nu helemaal relaxed ben naar zo'n weekend!! @ Visje, leuk dat jij ook iemand op msn hebt nu om mee te kletsen, gewoon voor de leuk! Hopelijk is het ook echt een fatsoenlijke kerel!! Dat gedonder zijn we nu wel es zat, nie dan.... @ Fontana, hihi, bij F. geslapen.. Toe maar!! En dan ook nog kennis maken met moeders. Whoeps, gaat goed daar!! Hoe kwam ze over? @ Foxy, hoop dat het allemaal goed is gegaan op school en dat je nu ik dit schrijf lekker op je bedje ligt! @ hier, ik ga ook zo lekker douchen en op bed... Stan ligt nog te kletsen.. Zucht, ongelofelijk, waar haalt hij de energie vandaan, hij heeft onderhand meer als mij, whahaha!! Liefs en truste allemaal!
hoi meiden even ego berichtje vanmorgen al weer flink balen... nog geen geld van de belastingdienst en normaal heb ik dat de 15e al vroeg. Aangezien het vorige maand ook fout liep maar weer gebeld. En ja hoor moet weer door regiokantoor door verrekeningen en dus kan 2 tot 4 weken langer duren. Ik boos en gezegd dat iemand van regiokantoor me dan terug moet bellen want ik had vorige maand hetzelfde en al afgesproken dat het vanaf november allemaal weer goed zou gaan. Dus nu wachten op telefoontje grrrrr. Balen dus !! altijd dat gedoe. Toen kwam daarna G. (ja ook maar letter gerbuiken) op msn van gisteren. Hij heeft deze week vakantie en is daardoor bij zijn ouders in r'dam. Woont zelf in Amstelveen, werkt in zkh in A'dam als oogchirurg. Over msn is het echt gezellig en jemig voor het eerst dat ik echt zo'n slimme vent tref. (tja arts he). Lekker gekletst over van alles... wat hij allemaal doet, hobbies, waarom eerdere relatie stuk liep etc. Hij vraagt uit zichzelf hoe zwangerschap gaat enz. enz. Hij wilde wel graag cammen maar heb ik nog wat afgehouden, was ook geen punt. Lijkt (tot nu toe) dus best een leuke knul. Ergens wil ik best wel eens (nee niet nu) afspreken als het zo goed blijft klikken, maar ergens ben ik ook angstig voor weer een teleurstelling en voor verandering die dat allemaal met zich mee kan brengen. Hmmm ach... zie 't wel. hoe is jullie dagje verder? Ik moet straks naar internist (controle medicatie) en ga vanavond even langs mijn ouders. oh slapen van Luuk ging beter. gisteren wekker met aapje die ogen en open dicht doet neergezet. Uitgelegd je mag pas naar de kamer als de ogen open zijn. Dat ging uiteindelik goed al moest ik wel een paar keer reageren op zijn geroep dat hij naar aapje (momo) moest kijken. Maar goed, begin is gemaakt.
@kussiexx: Jammer dat je niet echt uit kunt. Maar die ene avond in de maand, als je dan gewoon niet drinkt, kan je toch wel lekker de stad in? Ik bedoel, t is fijner als je er niet vroeg uit hoeft, maar als je die volgende avond vroeg naar bed gaat, kan t toch wel n keertje? Of is dat zo vermoeiend dat dan je migraine meteen opspeelt? Lag Stan om half tien nog steeds te kletsen?? Wow! Tess red half 8 niet eens . En dan toch vroeg wakker? Energiek mannetje @kleinvisje: Wat balen dat t geld er nu weer niet optijd is!! Hoop dat ze snel terugbellen en t kunnen herstellen. Bah wat een gedoe. Fijn dat t zo gezellgi was chatten met G. En als t wat lijkt, kun je t altijd proberen. (zeg ik, die dat n maand terug niet durfde ) Succes bij de internist! FIjn dat t aapje werkt @hier: Goeie ochtend . Zo Tess ophalen. Vanmiddag komt n vriendin met haar zoontje. Die is een paar maand jonger dan Tess. Kunnen zij lekker spelen en de mamma's theeleuten Stiekem hoop ik dat I. vandaag misschien wat laat hopen, maar niet al te hard hoor. Weet dat de kans groot is dat dat pas eind van de week ofzo weer komt en das dan ook goed .
@ Visje, die belasting is echt waardeloos!! Oww, wat is dat dan weer een tegenvaller! En altijd maar weer er achter aan moeten, word je ook harstikke gaar van!! BAH!! @ Tweetie, hoop dat gezellig is met vriendin en haar zoontje! @ hier, vanacht er 3x uitgeweest!! Pfff.. Niet leuk, zulke nachten... Hopelijk gaat het vanacht weer beter! Net naar kapper geweest! Echt een flink stuk eraf, poeh! Maar ben er erg blij mee! Liefs...