@Kleinvisje, ben blij dat de kar bij jou beviel. Ik heb hem nog niet geprobeerd maar hij ziet er echt als nieuw uit. Het past allemaal maar net in de schuur maar ach. Hier liggen de kids weer in bed. Dus ik zit weer 'gezellig' in mijn 1tje. Ik moet nog afwassen en opruimen/stofzuigen maar dat doe ik in de reclames wel. Nu lekker GTST kijken met de laptop op schoot haha.
Hmmm weet ik eigenlijk niet. Volgens mij niet, maar de eerste keer hebben we ook maar heel kor gechat. Volgens mij eindigden we toen wel met "tot snel" maar Lieve lea zei hij toen zeker niet. Das nu voor t eerst, dus sinds we elkaar zaterdag hebben gezien. Dus dan zou dat wel naar positief neigen? Hoe dan ook, ik ben happy hahahaha
@kussiexx: Ow heb helemaal je berichtjes over het hoofd gezien. Sorry! Ja, weekend heeft me echt energie gegeven hahahaha. En jij dus "stiekem" op je werk bijkletsen he, tststs dat kan echt niet hoor @Kleinvisje: Gematigd positief is ook goed toch Ben niet zo goed in gematigd, ben er een van uitersten @hier: Tess is er weer, dus ik blij. Daarvoor die chat al en nu lekker gedouchd en op de bank met n kop thee. Wat wil je nog meer (sorry als mn ontzettend vrolijke geblaat irritant wordt, kan t niet helpen)
@ Tweetie, geblaat? Whahaha, vind het heerlijk dat je zo enthousiast bent, ik ben eerder (positief) jaloers.. Wou dat ik es zulk fijn nieuws kon melden.. Dat T. (zomaar) contact met mij op zou nemen ofzo..... Maar vandaag is het een week geleden dat ik het contact heb verbroken.. Pff het lijkt al wel maanden... Super dat hij even online kwam, en ik vind het ook een heel goed teken! (dat afscheid, hihi) Dus meid, geniet, en blijf lekker "steken" in deze blije bui!! Heerlijk toch!!! @ Demaco, een super cadeau dus!! Leuk joh! Kan je lekker op pad met je kids!! Wel jammer dat we nu net de koude periode in gaan! @ Visje, oeehh, wat leuk dat G. in ieder geval wel wil afspreken.. Maar jij doet maar lekker wanneer JIJ wil, en wanneer JIJ er aan toe bent meid! Kan me voorstellen dat je voorzichtig geworden ben! En hihi, die aap is leuk!! Ik zal hem zeker onthouden ook.. Mochten we er hier ook moeilijkheden mee krijgen, dat het de spuigaten uitloopt, en Stan begrijpt nog wat meer.. Dan kan het zijn dat hier ook zo'n ding komt!! @ Fontana, hoe gaat het met jou meis? Met F. En met het bericht dat je hebt gehad van ex en vriendin, kan je er een beetje mee dealen? @ Foxy, hoe gaat het met jou vandaag? @ hier, alles okeej, dalijk lekker douchen en vroeg onder de wol! Liefs
haai girls, Kleinvisje: Jeetje zeg wat een gedoe weer met die achterlijke belastingdienst, t kan ook nooit normaal. Snap dat je daar kwaad om wordt. Alsof jij dr wat aan kan doen. Hoop dat ze je idd uit die massa zoeken en je snel helpen, maar vrees dat ze daar toch niet hun best voor gaan doen, eikels zijn t. En dan nog een domper erbij van die babywalz.. gatsie, hopelijk vind je snel een ander leuk keukentje, ik zag er eentje in t krantje van gamma of karwei staan.. Kussiexx: oh jakkie balen van die nacht zeg, hopelijk slaapt ie deze nacht wel beter. Weet hoe vermoeiend het kan zijn. Dus ff bij de kapper geweest, coupe pittig? hihi Foxy: fijn dat alle bloedonderzoeken goed waren en dat de kleine dame het zo goed doet in je buik. Wel vreemd dat je nu nog niets weet over dat nare flauwvallen. Rustig aan maar. Tweet: Ik word gewoon happy van jou hahaha, super dat je zo lekker in je velletje zit en dat het zo goed gaat allemaal. Geniet ervan meid je hebt t verdient hoor. Spannend dat chatten he, vooral als er toch stiekem elke keer meer gevoelentjes bijkomen. lekker dr mee doorgaan. Demaco: Welkom en gezellig dat je ons team komt versterken Jeetje wat een verhaal zeg... dat is ook niet mis. Maar zoals onze onderschriften zeggen Wij redden t wel! hihi Dat die chauffeur gewoon wegreed, wooow wat eng! kreeg er nu al hartkloppingen van, laat staan dat t me echt zou gebeuren. Arme schat, hoop dat ze snel van haar bus angst af kan komen, want zo bang zijn is niet leuk natuurlijk. Hier: Beetje bekomen van t achterlijke nieuws, heb t naast me neergelegt en bedenk me elke dag N.M.B (niet mee bemoeien) Dat helpt tot nu toe redelijk. Dude: heb ik sinds 2 dgn van fb geflikkert, nog niets gehoord via whats app dus volgens mij heeft ie t nog niet eens door whahaha.. nou ik mis em niet in ieder geval, F: ik vind em helemaaal leuk. Veel aan t whats appen en liever dit en schatje dat. Denk aan je enz enz.. ow ik zit op een wolkje. Hoop dat ie morgen bij me wil komen...heb dagdienst dus 18:00 thuis en vrijdag de kids halen om 15:00 dus genoeg tijd, alleen hij traint op donderdagavond (voetbal) En hij werkt ook gewoon op vrijdag.. dus strax ff peilen wat er mogelijk is. Met mij gaat t verder ook prima.
@kussiexx: Slaapse @fontana: Ja, niet mee bemoeien is inderdaad t beste, maar soms ook best moeilijk, lijkt me. Goed van je dat je dude geknikkert hebt! En hij heeft het dus nog niet eens door? Pff nou, dan weet je zeker dat je t juiste hebt gedaan. Super dat t zo leuk gaat met F.! Zijn je kids morgenavond bij hun vader? Hoop ook voor je dat ie langskomt morgen. Heerlijk hoor, dat je op zo'n wolkje zit @hier: Blij dat mn enthousiasme/vrolijkheid aanstekelijk is hahahaha Knuffels voor jullie allemaal!
hoi meiden @ tweetie nee joh lekker vrolijk blijven hoor, juist fijn !!! Heerlijk Lekker dat alles zo goed gaat toch. @fontana goed dat je t naast je neer gelegd hebt. hoe moeilijk ook idd is nmb denk ik het beste. knuf wel fijn dat met F. alles zo goed en leuk gaat. hoop voor je dat je hem snel weer kunt zien en idd goed dat je dude va fb hebt gehaald. @kussiex ja meid moeilijk he volhouden om niets te doen. maar kop op hoor je kan het. hier wauw Luuk heeft op 1x wakker worden na prima geslapen. was dus wel even vroeg wakker, maar zonder zeuren gewoon blijven liggen.. verder gaan slapen totdat ogen van aap open gingen. trots trots. afijn ik zelf wel 4x wakker door plassen of dorst of niet lekker liggen maar oke. gisteren met G. op msn gezeten nog vroeg in de avond. uiteindelijk toch even met cam. Was gezellig en zo over de msn is hij netjes etc. We hebben het over van alles... wat we gedaan hebben op zo'n dag. weet nu dat hij in nl geboren is en hindoestaans is. Hij wil ook best afspreken maar laat het aan mij... en tja enerzijds lijkt het me leuk en anderzijds weer enorm eng. Ik heb nu alles juist lekker op orde, er is rust, regelmaat en ik heb mijn draai hier helemaal in gevonden. Dit zou alles weer op zijn kop kunnen gooien en zou ook weer een teleurstelling kunnen worden. Msn is lekker veilig op afstand, afspreken is gelijk zo echt dan. stel dat ik hem dan echt leuk ga vinden?! pffff. aaaaarg echt erg dit.
Hey meiden, Even ego, vanaf kantoor... Heb net een afspraak gemaakt voor een ID voor Stan.. Kost namelijk nu nog 9,20 En volgend jaar iets van 35 euro ofzo... Dus ik bellen... En toen opeens uit het niets zei ze dat ik toestemming moest hebben van de vader... Het was alsof mijn hart oversloeg... Ik begon helemaal te trillen.. Het kwam zo onverwachts.. Ik zei toen dat er geen vader is.. Toen zei ze heel nuchter dat het dan nie nodig is.. (en het is ook nie nodig want hij heeft geen gezag..) Maar ik weet niet wat het is, maar ik ben helemaal raar hier... De tranen zitten me zo hoog... Het was alsof ik een mokerslag kreeg... Pfffff. Stom heh... Werd er zo opeens zo keihard mee geconfronteerd... Allemachtig... Sorry, moest het even kwijt... Liefs mij...
@Kleinvisje, fijn dat luuk doorslaapt door dat wekkertje! En ja, dat gevoel over een date zal altijd wel blijven denk ik. Zal je doorheen moeten. Wel spannend allemaal. @Fontana, ja ik had ook flinke hartkloppingen toen het gebeurde hoor. Komt F vanavond nog? @Tweety, fijn dat je meisje weet thuis is! En ik vind het zeker positief klinken hoor Hier.... Gisteravond aan de chat geraakt met een oude bekende.. Het was toch wel echt heel erg gezellig. Hij is een stukje ouder dan ik en als puber was ik heeel stiekem verliefd op hem hahaha. Maar hij was getrouwd. Nu is hij al een tijdje gescheiden. Ik heb hem de laatste jaren wel vaker gesproken via msn/hyves maar toch anders dan gisteren. Ik ben er behoorlijk van in de war moet ik zeggen. Ach ja, gezellig chatten kan zowiezo nooit geen kwaad .
@Kussiexx, hmm volgens mij had ze beter eerst kunnen vragen of de vader gezag heeft. Doen ze hier gelukkig wel steeds. Knuf!
hoi meiden hahaha wat een hoop meiden aan de chat / msn ... lol @kussiex kan me voorstellen dat je schrok. gelukkig is het niet nodig in mijn geval (ex heeft wel gezag, probeer het ongedaan te maken maar duurt wel even) moest ik wel zijn kopie paspoort en handtekening hebben. duurde toen 4 mnd voordat meneer na mijn veelvuldig waarschuwen etc eens meewerkte grrrrr.
Hey meiden!! @ Demaco, welkom hier super gezellig! @ Kussie, jemig meis ik snap dat dat ff heel hard binnenkomt...je verwacht die vraag natuurlijk helemaal niet en dan wordt je toch weer even met je neus op moeilijke feiten gedrukt! *dikke knuffel* Gaat t voor de rest wel een btje met je??? @ Fontana, heel goed dat je die lul eraf geflikkerd hebt! Je hebt niets aan hem en je hebt nu een veeel leukere dude ontmoet Hoop dat je lekker van em kunt genieten de komende dagen @ Tweetie, hahaha wat super om te horen dat je zo top in je vel zit! Helemaal leuk dat je zo in de wolken bent, heerlijk gevoel is dat he @ hier Ook nog steeds aan t msnen/pingen met een gozer die ik via de chat heb ontmoet. Hij is 25 jaar en een echte vent om te zien...een mooie bos krullen en lekker lang 1.93 , maar het allerbelangerijkste...het klikt heel goed tussen ons en hij heeft leuke toelkomstplannen (wil graag een groot gezin)!! Het is niet zo`n doorsneefiguur, ik heb hele serieuze gesprekken met hem...hij houd ontzettend veel van zijn familie en kinderen (heeft hij zelf nog niet, hij heeft ook nog nooit een lange relatie gehad)..hij heeft wel veel dingen meegemaakt de laatste tijd van begin deze maand heeft hij zijn moeder plotseling verloren en woont daardoor ook tijdelijk bij zijn zusje om haar te steunen..vlgns mij heeft hij ook geen vader meer Maar goed, heb nu eindelijk het id dat dit miss wel een leuke gozer voor me is, nu nog een keer date Verder gaat t met mijn opa en stuk beter Van de gemeente heb ik nog niets gehoord..maar kan me er niet zo druk om maken..wacht het gewoon af!
@kleinvisje: OW wat heerlijk dat Luuk zo goed heeft geslapen! Die aap is echt een succes zo te horen Dus toch met de cam Leuk hoor dat t zo fijn gaat. Ik snap die twijfel om af te spreken maar al te goed! T enige wat ik kan zeggen: volg je gevoel. Als je denkt dat t beter is even te wachte, moet je dat gewoon doen. Maar als je t eigenlijk wel heel graag wil: go for it @kussiexx: Ah meis, kan me voorstellen dat je daar ff flink door geraakt wordt! Zo onverwachts. Dikke knuffel! @Demaco: Ook met een oude bekende aan t chatten Leuk hoor!! Chatten kan nooit kwaad. Lekker doen. @Mamasvanrobin: Ook al aan de chat!! Super. En leuk dat t zo goed klikt. LEkker, gen doorsnee-type. Hou ik ook wel van Fijn dat t beter gaat met je opa! @hier: Vanmorgen maar weer eens met Tess naar de HA. Nu alweer bijna 2 weken diaree en t werd me toch wat te gek. En ja hoor, virusje op virusje, is het oordeel. Dit omdat ze tussendoor 2 dagen iets minder diaree had. Niet uitgedroogd (wist ik wel), maar wel wat meer rimpels op dr buikje. Even in de gaten houden weer. Maar haar velletjes waren nog dik genoeg en veerden mooi terug, dus nog geen uitdroging. Zalfje gekregen voor dr billetjes want die zijn van al die diaree zo stuk! Daar valt niets tegen te doen, maar heb nu dat zalfje om te voorkomen dat ze er een schimmelinfectie bij krijgt. Met haar verminderde weerstand en dat stukkende kontje, is die kans flink aanwezig."*zucht* was ook alweer een week of 2 helemaal in orde voor die diaree. Zat vanmorgen ff op het punt mn hele vrolijkheid weer kwijt te zijn. Maar heb me herpakt, stevig toegesproken en mn vrolijkheid herpakt Dus: Tess weer ziekig maar niets ernstigs en ik nog altijd vrolijk. Merk wel dat ik erg veel aan I. denk en daar ben ik het niet zo mee eens. Vind ik veel te snel, bedoel, heb hem 1x gezien en 2x gechat. Dus ook daar ga ik me even streng over toespreken hahahaha Knuffels!
haai haai, Kleinvisje: ooh goed van luuk zeg 1x wakker, gaat de goede kant op. En tja die nachtelijke wc bezoekjes haha dat mis ik dus echt niet...zwangerschapskwaaltjes. Wat gaaf dat je ook op de cam hebt gezien hoe G is en eruit ziet. Gewoon maar kijken waar het heen gaat en zolang t leuk is gewoon doen. Kussiexx: ow wat naar joh, kan me voorstellen dat je daar een vette mokerslag van kreeg. Gooi t er maar uit hoor en als t je even hoog zit mag je daar best een dikke traan om laten. T is niet niets hoor wat je allemaal doet alleen. Dan komt toch weer even om t hoekje dat het ideaalplaatje er niet is voor jou op dit moment en dat doet pijn. Tweet: he jakkie jij blijft heen en weer lopen met tess en de huisartsen he. Hoop echt dat t snel een keer over is. Super knap en stoer dat je je weer zo herpakt hebt! You go girl, laat je dr niet onder krijgen. Kleine kids zijn idd wel vaker ziek en ze worden ook weer beter. Knuffel!! mamavanrobin: ieehh coooool joh!! we zijn allemaal lekker op de chat idd hahaha. mooie lengte die gozer! ( en dan heb ik t echt over de lengte Hij heeft wel heel veel voor zijn voeten gehad zeg pffff lijkt me heel zwaar. Ben blij dat jullie zo'n leuk contact hebben, hopelijk kan er wat moois groeien. top dat t goed gaat met je opa!! blij te horen dat ie weer aan de beterende hand is. Hier: F moet vandaag weer tot laat werken... snik.. hij maakt deze wk weer 70 uur. Hij werkt in t bedrijf van zn pa en doet in de avonduren dan nog langer doorwerken. T is momenteel ontzettend druk. We what appen tussendoor wel, kusjes en lieve dingen. Dat ie de hele dag aan me denkt enzo.. *smelt* Naja, ik moet maar ff zien, hij wilde dit weekend ook wel afspreken, maar dan heb ik de kids. Hij weet dat ik ze heb, zegt dat hij t geen probleem vind, maar ik ben zooooo bang dat ie er wel op afknapt. Ze zijn nog zo jong he. En ben bang dat ie t gewoon niet kan handelen ofzo. Zou ik heel moeilijk en jammer vinden als t op de kids zou stuklopen. Maar als ie bijv zou blijven slapen, tja dan moet ik minimaal 3x eruit s'nachts en we zijn om 6 uur wakker. Probeer me dr nog niet te druk over te maken, maar ben best wel bang en onzeker.
@fontana: Ja, beter wordt ze zeker. Hoop dat er straks ook een periode komt dat ze wat minder vaak ziek is. Maar dat zal vast wel. Ze heeft nu echt last van haar billetjes met verschonen, das wel heel sneu. Super dat F.zo lief whatapped Jammer dat ie zoveel werkt, maar hij denkt wel aan je! Kan me voorstellen dat je t eng vindt dat hij de kids zou ontmoeten. Zeggen dat je t geen probleem vind is 1, maar als je er dan echt mee geconfronteerd wordt... Aan de andere kant, als dit serieus wordt, komt t toch n keer... En je kids zijn super, dus wat dat betreft @hier: Ow word zenuwachtig!!! Had de hele dag het idee dat ik I. n berichtje wilde sturen dat ik nar zn expo toe wou (hij is kunstenaar) en of ie dan mee wilde. maar goed, wil niet opdringerig overkomen, dus besloten niet te doen. Kom ik thuis, heeft hij n status update over zn expo's. Alsof t zo moest zijn. Perfect voor me om op in te haken zonder dat t pushy overkomt. Dus ik gereageerd: Ben best nieuwsgierig naar je kunst, zou best willen kijken. Maar ja, zo'n tentoonstelling is natuurlijk het mooist al je begeleidt wordt door de kunstenaar... Heb net een berichtje teug: Nou Lea, dat kan geregeld worden. Ze het maar, morgenmiddag of zaterdagmiddag. AHHH!!!! Heb teruggemaild dat ik morgen zonder tess of zaterdag met tess kan. Ben heel benieuwd. Jullie horen van me!
hoi hoi @tweetie jeetje arme tess en jij... goed dat je nog vrolijk bent enne te veel denken aan I... hahaha. rustig aan en idd zoals ieder zegt gevoel volgen @fontana fijn die smsjes met F. betreft afspreken met kids... als je laat om hem... misschien juist de kans om te zien hoe hij met kids is.. die horen bij jou, zijn belangrijk en als hij daarom af zou knappen weet je genoeg. Ik kan me wel voorstellen dat je het niet doet omwille van je kids die je niet gelijk met een man wil confronteren die je nog niet zo lang kent etc. @mamsvanrobin fijn dat het beter gaat met je opa. en leuk ook aan de chat.... ben benieuwd hangt in de lucht al dat chatten.. nu duimen dat het voor ons allen positief is haha. hier vanmorgen luuk weer potjestraining en ging weer goed. Daarna bij ouders gaan poetsen en even met moeder winkels in voor boodschapjes. thuis mijn bed uit elkaar gehaald. Morgen gaan we dus huis van mijn overleden opa en oma leeghalen en aangezien ik hun bed krijg moet die van mij eruit. Nu dus vast uit elkaar gehaald en slaap vannacht dus maar even nachtje op matras. Lekker met Luuk gespeeld etc en vandaag op tijd bedje in... morgen pittig dagje. luuk 7 uur op opvang brengen, daarna met ouders en zus naar noorden naar huis opa oma... sjouwen etc en middag weer terug dan rond 16/17 uur en dan direct Luuk weer halen. ik doe wel voorzichtig met sjouwen hoor ivm zwangerschap, maar help wel wat. verder vandaag ook nog even met G. op chat gezeten vanmorgen. Klikt toch wel goed zo op msn. maar heb verder nog niet afgesproken. Als het goed gaat en hij echt wil vind hij niet erg om te wachten en heb ik nog even de tijd
@kleinvisje: Klinkt al n heftige dag morgen. Wens je alvast succes en pas wel op jezelf he! Leuk he, al dat chatten . En je hebt gelijk, als hij voor je gaat, kan hij best even wachten. Fijn dat t zindelijk worden goed gaat.
Thanks voor jullie begrip!! Dat doet me goed!! Was er (serieus) een half uur voor nodig om bij te komen, toen ging het wel weer, en nu.. Ach.. Ik besefte me opeens dat dat betekend hoezeer ik gewend ben dat we SAMEN zijn, het met z'n twee doen... Ik denk wel altijd dat ik "iemand" mis voor ons... Maar nu merkte ik echt dat ik dacht? EEN VADER?? WTF?? Whahahaha... Best wel stoer heh!! Maar vanmorgen was het effe andere koek, vandaar ook dat ik gelijk na het gesprek hier mijn ei kwijt moes! @ all, fijn dat jullie zo lekker aan de chat zijn... Vind dat zo heerlijk om te lezen! Al die positiviteit, en het feit dat er ook leuke en lieve mannen zijn die (in ieder geval zo op het eerste oog) nie moeilijk doen dat we kids hebben!!! Ik hoor op moment wat minder van P. (De cateraar) Maar ach, al krijg ik van hem 100 mailtjes... Er blijft er maar 1 in mijn hoofd zitten... VERDOMME meiden, hoe krijg ik hem nou d'r uit... Ik ben weer begonnen aan mijn hobby, ga een nieuw aquarium opstarten, ik wil een kleinere bak, en mijn broer neemt de mijne over (Tegen een kleine bijdrage, waardoor ik een kleinere bak kon kopen) Dus ik kan daardoor mijn zinnen wel iets verzetten, want vind dat echt heel leuk om te doen, maar pfff.. Elke keer schiet T. weer in mijn gedachten hoor... Het lukt me niet... Tis nu een week geleden.. Dat ik het heb gezegd; geen contact meer... Maar het voelt wel als een jaar.. En waarom komt ie er nou nie op terug. Waarom staat ie nie aan de deur en zegt ie nie dat ie dit helemaal nie wil zo???? Ik kan wel janken... Heb echt een dikke dip.... Sorry... Liefs
@kussiexx Fijn dat je weer een beetje bent bijgetrokken na vanmorgen. En ja, dat je T. niet uit je hoofd krijgt is heel vervelend voor je. Zou graag helpen, maar ben bang dat t moet slijten. Snap dat t zo lang lijkt te duren voor je gevoel. Som zou het heel fijn zijn als je de tijd even kon doorspoelen naar wanneer die pijn weg is. Maar hou in ieder geval in gedachten DAT het beter wordt. Weet niet wanneer, maar wel dat t gaat gebeuren. En geen sorry voor zeggen. Is niet nodig. Dikke knuffel!
Visje: Doe jij wel eff rustig, met je bedden uit elkaar halen enz! Wat goed van Luuk dat hij blijft liggen tot die oogjes open gaan. Slimme uitvinding die wekker. Moet ik onthouden. Leuk dat gechat met die arts. Lekkr rustig aan doen op jouw tempo hoor. Fontana: Leuk dat F, zo aan je denkt. En de kids en hem, tja,...aan de ene kant weet hij wel meteen hoe je leven eruit ziet, maar aan de andere kant kan je het vroeg vinden om je kids aan een nieuwe vent voor te stellen. Tweet: Pff weer een virusje :s Blijft maar doorgaan, hoop dat ze snel weer beter is. Lol, weer de stoute schoenen aan gedaan....doe je goed MamavR: Gelukkig gaat het alweer een stuk beter met je opa. Ik zou wel eff die gemeente goed in de gaten gaan houden hoor. 'T is toch alweer bijna 2 weken geleden. In bezwaar gaan zit namelijk ook een termijn aan vast en je hebt officieel toch nog niks op schrift? Straks doen ze alle veranderingen met terugwerkende kracht. Leuk dat je chat met zo'n lange gast. Kussiex: Met dat soort dingen wordt je wel hard op de feiten gedrukt. Met de tijd gaat dat wel over en heb je je woordje klaar staan. Komt goed en gooi het er maar uit hoor! Demaco: Welkom! Tips heb ik niet zo 1,2,3. Misschien gaandeweg wel Zou wel een klacht in dienen over die buschauffeur. Wat hijd eed was absoluut niet acceptabel! Hier: NIET aan het chatten met mannen Geen behoefte aan. Vind het ook een beetje raar, nu ik zo massief groot en zwanger ben Gister drukke dag gehad op het werk. Was alleen en deed werk wat we eigenlijk delen met zijn 4'en. Heb het wel rustig aan gedaan. Vandaag afdelingsuitje. Naar Burgers Zoo. Was leuk. Wel vermoeiend en veel lopen. Werd door iedereen in de gaten gehouden. Was wel grappig. 1 mini "aanval" gekregen. Heb een banaantje gegeten en gedronken en was weer prima. Zoon is bij oma, dus ik kan morgen lekkr uitslapen. Ik ga lekkr "het spijt me" kijken en hopen dat ze lekkr NEE zeggen ( ja ik ben gemeen ) Fijne avond ladies xox