Alleenstaande mama's kletsen hier verder

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door Wijffie75, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    @Foxy:
    oh dus jij hebt een flinke meanstreak hahahaha En, zeggen ze nee? Ik ga voor the menthalist en castle vanavond :p
    Die stoute schoenen trek ik momenteel vaak aan hahahaha. Denk dat dat een teken is dat ik me goed voel :D En tot nu toe heeft t goed uitgepakt.
    Goed van je dat je t gister rustig aan hebt gedaan. Lekker dat je uitje vandaag zo leuk was en super dat je colega's zo op je passen. Fijn dat je moeder oppast en je dus rustig aan kunt doen morgenochtend. Heb je ook wel nodig!

2. Foxymama

Foxymama Niet meer actief

Tweet:
    Ze hebben idd "nee" gezegd :p

Ze moeten bij mij echt niet met een gaar bloemetje en een camera komen om het spijt me te komen zeggen.

Zou idd goed kunnen dat je zo stout in je schoenen staat, omdat jij je zo goed voelt. Helemaal toppie toch :d vooral doorgaan!

3. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    whaahaa dan is t voor jou dus een geslaagde avond :p Nee, zou ik ook niet pikken.

Net op de chat met I. T is zaterdag geworden. Kwam hem beter uit en kan ie meteen Tess zien! Zou ik niet hebben gedaan als ik al met em aan t daten was, maar aangezien dat niet zo is en ik ook helemaal niet weet of hij dat wel wil, vind ik t niet erg. Dan is t gewoon iemand die ze ontmoet. Spannend!!

4. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

hoi meiden

@foxy
    haha ik heb dat dus ook...voel me beetje zeekoe en vind het dan wel extra vreemd te msn-en met iemand haha en weet ook niet zeker wat ik nu wil. vind het lekker zo alleen, komen genoeg veranderingen aan nog maar aan de andere kant ook wel leuk iemand te msn-en en misschien te leren kennen. zie t wel.

hier
    druk druk druk geweest vandaag
    lig nu net met laptop op matras weer.
    alle spullen zijn verhuisd en ik ga het weekend een poging wagen het bed wat ik nu heb in elkaar te zetten.
    ben helemaal op nu dus ga lekker tv kijken en in slaap vallen want jeetje wat een dag, gesjouw en gereis allemaal. maar ach voor een goed doel en was zo gezamenlijk ook wel gezellig

doei

5. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    @kleinvisje:
    Fijn dat t verhuizen gelukt is. Straks wel lekker zeg, een nieuw bed. Rust maar goed uit.

@hier:
    Weinig nieuws. Huis vandaag aan de kant gemaakt. Verder naar de stad geweest. Moest ff luiers halen en ben meteen doorgegaan naar t station om mn ov-chipkaart op te laden. Wil morgen geen gehannes en gekloot daarmee. Wil n beetje leuk voor de dag komen hihihihihi. Ben wel n beetje nerveus, maar komt helemaal goed. Zondag niets gepland, rustig met Tess samen thuis.
    Jullie horen morgenavond natuurlijk hoe het was :D

6. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    @Tweetie, veel plezier morgen!

@Kleinvisje, fijn dat alles verhuisd is.

@Foxy, klacht is ingediend en als het goed is gelijk wat mee gedaan. Klinkt gezellig zo'n uitje van je werk!

Voor de rest weet ik het even niet meer.

Hier zijn beide kids verkouden. Zoontje is dus ook constant wakker.
    Vandaag de fietskar gebruikt. Beviel me erg goed!

En wederom gisteravond en vanmiddag even gechat met die oude bekende. Was wederom super super gezellig. :)

7. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Foxy, hihi, kon jij je hard gister even ophalen bij het spijt me!! :D:D
    Leuk, dat team uitje!! Fijn ook dat ze je goed in de gaten hielden!
    Als een banaan eten en wat eten hielp, zou het dan toch met je suikerspiegel te maken hebben?

@ Visje, ligt de matras lekker?
    Fijn dat verhuizen goed is gegaan, en dat het ook nog gezellig was zo gezamelijk!

@ Tweetie, oeeh, morgen zover!! Leuk hoor!! Die stoute schoenen van jou vind ik leuk!!! Ik vind echt gezellig om je posts te lezen! :D:D
    Ben heel benieuwd morgenavond!

@ Fontana, hoe is het met jou? Nog wat gehoord van F.? Nog leuke smsjes, of is ie nu iets te druk?

@ Demaco, och allebei je kids ziek! :( Veel beterschap voor je kleintjes!!
    Hebben ze jou ook aangestoken? Of ben jij nog wel fit?
    Leuk dat jij ook nog weer hebt gechat! En super dat de fietskar ook bevalt!! Was dus leuke dag vandaag! :)

@ hier, vandaag dus ID laten maken.. Guts, was ik het net weer kwijt, vroeg ze weer om het toestemmingsformulier van de vader... (was natuurlijk een ander) Dus weer uitgelegd dat die er nie is.. Ging ze het nakijken in computer en toen schreef ze het indd op.. En was het goed... Toch effe apart! Pasfoto maken ging super!! Gossie wat staat ie er leuk op! Echt zo lief!
    Echt een jochie al hoor! Poeh!
    En hij was ook ondeugend joh! Hij ging zowel bij de fotograaf als bij de gemeente aan de sjouw!! Hij kroop zo achter de balies!! :$:$ Kon ik er achter aan hobbelen, met open tas en open portomonnee, omdat ik net aan het betalen was! :):D:D

Liefs

8. fontana

fontana Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.288
    0
    0
    zoekende.. maatschappelijk werk of jongerenwerk.
    ergens in t Noorden.
    haai haai

Kussiexx:
    top dat de foto's goed gelukt zijn! Grappig dat stan ff lekker op onderzoek uitging hahaha tja dan moet je dr achteraan idd, zie je al gaan met alles half uit je tas.

Tweet:
    spannend joh een afspraak met I. Ben heel benieuwd hoe je het gaat vinden. En idd als ie gewoon langskomt dan weet tess ook niet beter. Maar dat zouden mijn kids toch ook hebben als ik F zou laten zien hier... terwijl wij wel "iets" hebben.

Demaco:
    oh balen joh die verkoudheidjes, heel herkenbaar en dan ook die slapeloze nachtjes. Sterkte en beterschap voor je kids.

Kleinvisje:
    ff lekker relaxen met je laptoppie op bed, klinkt goed! rust maar ff heerlijk uit, morgen weer een nieuwe dag.

Hier:
    Gister nog even drankje gedaan in de stamkroeg, F moest trainen en kwam daarna nog. uiteindelijk bij hem blijven slapen.. weer zn moeder gezien s'morgens. Vind dat toch minder, hij kan beter bij mij blijven pitten. Maja hij moest vanmorgen werken, dus 6:00 wekker pffoei dus ik naar mijn huis gefietst daarna (is 400mt) en toen nog lekker geslapen tot 12:00.
    Maar ik kan dr wel aan wennen om heerlijk tegen zo'n warm lichaam aan te liggen.. armpje om me heen, kusje op mn voorhoofd. owww wat fijn!
    Hopelijk zie ik hem morgen weer, wel contact via whats app gehad natuurlijk en ik zie wel hoe t loopt. Ben helemaal in de wolken.
    Ook gesprek gehad gisteren nog over mijn angst dat ie zal afknappen op de kids, nou dat vond ie zo'n flauwekul haha gelukkig dan maar. T is wel fijn dat ik alles met hem kan bespreken, ik gooi echt alle onzekerheden eruit en hij ook. Dat maakt t duidelijk.
    Ik ga lkker op bedje.. ben moeee

kuss

9. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    ff ego, zal straks ff reageren.

Ex smste: kan tess volgende week vrijdag bij jou slapen, dat je haar zaterdag na haar ochtendslaapje brengt. Ik heb een afspraak die ik niet af kan zeggen.
    Tegen beter weten in smste ik terug: Nee kan niet. Ik heb vrijdag een feest.
    Hij terug: Dan hebben we een probleem. Dan moet S. (vriendin!) maar oppassen ofzo.
    Toen heb ik toc maar gebeld. Gezegd dat dit niet werkt, dat ie meot bellen bij dit soort dingen. Hij zei dat ie dacht dat dat alleen bij kerst-zaken was enzo. (DUH!!) Maar goed, hele discussie. Hoezo hij zn afspraken niet gewoon buiten zn Tess-weekenden kan plannen enzo. Doe ik ook. Of Tess al slaapt als ie weggaat. Ja. Dan is t niet erg dat S. oppast. Later bleek dat ie juist zaterdagochtend die afspraak heeft?! Hij had begrepen dat ze toch die nacht bij mij kon blijven. Ik weer: nee heb een feest. Hij: en dat kan je neit afzeggen? Ik: waarom zou ik. Tess is bij jou dat weekend! Je hebt zaterdag een afspraak, hoezo kan Tess dan niet bij jou zijn? Nou ja, uiteindelijk heeft ie toegegeven dat het slecht gaat met hem op t moment. Werkt helemaal niet. Hij had die rust vrijdag echt nodig. Of Tess dan bij zijn ouders mag logeren, want ik deed haar ook wel eens uit logeren. Aangegeven dat ik dat nog nooit heb gedaan. Maar goed, na heftige discussie afgesproken dat Tess wel bij zn ouders mag slapen vrijdag, zodat hij de rest van t weekend beter is voor Tess. Heb hem duidelijk gemaakt dat ik vind dat ie er voor Tess moet zijn in die weekenden. Dat vond hij zelf ook en wil ie ook. Later nog gezegd dat ik weet dat hij heel belangrijk is voor Tess en dat ze gek is op hem. Dan wordt ie heel kribbig en zei ie dat ie dat wel weet. Nou ja, voor deze keer dus geregeld. Hoop dat dit niet heel vaak gaat gebeuren. Ook aangegeven dat dat gewoon niet kan en gezegd dat ik ook een leven heb als Tess er niet is en dus ook afspraken heb.
    Pfff ben ff helemaal shakey. Sta op janken! Heb t volgens mij netjes gedaan, maar voel me ff zwaar kut! Misschien wel de ontlading hoor, dat kan best. Bleh!

10. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    @demaco:
    Ah sneu dat de kids verkouden zijn. Fijn dat je weer gechat hebt :D

@kussiexx:
    hahahaha leuk zeg dat hij zo lief en ondeugend was bij t fotos maken.

@Fontana:
    Ow kan me helemaal voorstellen dat t lekker is tegen zo'n warm lijf aan wakker te worden hihihihi WIL IK OOK :D :D :D hahahaha Snap dat t minder is zn moeder s morgens dan te zien...

@hier:
    Pfff hart zit me in mn keel. Voel me echt een heks als ik zo tegen hem praat. Heb af en toe het gevoel dat ie niet snapt dat Tess ook zijn verantwoordelijkheid is. Alhoewel hij vanavond wel beter overkwam (lulliger, dat wel, maar wel alsof ie meer snapt dat hij ook voor haar verantwoordelijk is). Als ik echt t gevoel heb dat ie dat snapt en er niet onderuit probeert te komen, zal ik er ook minder moeilijk over doen als hij een keer wel een afspraak heeft waar ie niet onderuit kan, of een verjaardag ofzo als Tess bij hem is. Daarom zou ik hem graag live spreken. Dan kunnen we dat soort zaken een keer bespreken... Maar goed, als ie zo slecht in zn vel zit, snap ik dat ie daar geen zin in heeft.
    Nou ja, met n beetje goede wil heb ik morgenochtend mn vrolijkheid weer terug. Moet lukken! :D Vind t veel te lekker zoals ik me afgelopen week voel.
    En nu t moeilijkste: Wat doen ik morgenmiddag aan!!! hahahaha Hakken red ik niet. Deed me vandaag vet zeer, en moet behoorlijk wat lopen morgenmiddag, dus dat gaat em niet worden. Gympies dus. Maar dan iets erop.... hmmm.... even goed over nadenken

11. fontana

fontana Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.288
    0
    0
    zoekende.. maatschappelijk werk of jongerenwerk.
    ergens in t Noorden.
    aaaahhh ff ego, ik lees morgen alles...
    F komt nu deze kant op, hij zou eerst ajax kijken maar na een kwartier vond ie t wel prima en hij verlaat dus gewoon DE voetbalkantine.
    vind t spannend de kids zijn ook gewoon thuis...naja ik zie wel hoe t loopt. Ben gewoon zenuwachtig.
    breng morgen verslagje uit.

xxxx

12. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    @Fontana:
    Ow wat leuk!! Spannend! Maar heel veel plezier en zal vast goed gaan. Super dat ie gewoon uit de kantina weggaat omdat ie liever bij jou is :)

@hier:
    Super dagje gehad! Was echt heel gezellig met I. TOen we op weg waren naar t station belde hij. Schrok me wild. Dacht dat ie af zou zeggen. Maar nee, hij was al in enschede, dus hij zag me daar op t station. Prima natuurlijk. Dus Tess en ik in de trein. Eerste keer voor haar! Ze maakt er helemaal niets van. De mensen waren interessant, maar t hele idee van n trein ging volgens mij helemaal langs haar heen. Toen op t station. Hij had gesmst dat ie iets later was, maar toen ik aankwam belde hij al dat ie voor t station stond. Ik de trap af met Tess en buggy. Vroeg nog of ie kon helpen, maar ik wilde stoere moeder zijn ( :D ) dus zelf gedaan. Naar zn expo toen. Was een kleine ruimte, allemaal afstudeerprojecten van afgelopen jaar. 1 was van hem. Mooi ding. Was een van zijn shelters. Het was daar heel rustig, dus Tess heeft lekker rondgebanjerd en wij hebben gekletst en hij heeft heel leuk met Tess gespeeld. *smelt* Hij was zo leuk met haar!! Bleek dat ie spw heeft gedaan omdat ie kids zo leuk vindt. Nou ja, toen ff de stad ingelopen. Ze had bij de expo een hele tijd met zijn brillenkoker gespeeld, dus ging ie kijken of hij er 1 kon regelen voor haar. Mislukt, maar lief idee. We zijn n beetje de hele stad doorgelopen en na n tijdje nog ergens wat gedronken. Echt een superdag dus. En hij is echt leuk. Maar goed, hij heeft dus wel een vriendin en zolang dat zo is, ga ik niets proberen of kijken wat hij vind ofzo. Voorlopig in ieder geval dus gewoon een vriend van me en das ook goed. Tot nog toe heeft ie nog geen echte lange relaties gehad (zoals hij het zegt 1 lange relatie, die duurde een jaar :p) . Hij zei wel dat ie het leuk vond om vaker af te spreken. Beetje mixed signals dus, maar komt wel goed. Ik vind em wel leuk, maar ben niet stapelgek op em ofzo, dus ook als vriend is het goed. Ben verder ook niet gebonden, dus als er tijdens uitgaan een ander leuk iemand is, is dat ook goed. hahahahaha
    Was dus een heerlijke middag. Wel erg lang, half 1 wandelden we hier weg en half 5 waren we terug. Ben net gewend zoveel te lopen dus heb vreselijk spierpijn hahahahaha
    Hoop dat jullie ook een leuke dag hadden!!

13. Soda Pop

Hey allemaal,

@ Tweetie, ik vind die ex van jou toch een aparte... Kan er nix aan doen... Als jij je slecht voelt kan je toch ook nie zeggen dat je Tess nie kan hebben?
    Ik voel me ook wel es nie goed, maar kan dan ook nie zeggen dat ik Stan nie kan hebben hoor...
    Vind geen goeie zaak! Vind dat je je punt heel duidelijk heb gemaakt!En heel goed dat jullie toch gebeld hebben... Per sms is zowiezo not done.. Telefonisch is in iedergeval nog een middenweg, als hij je dan perse niet in real-life wil zien...

@ Fontana, oeeh, tis dus wel menus met F. gaaf voor je meid! Ik ben zo benieuwd hoe het nu is!!
    En of de kids nog wakker zijn geworden? Of denk je dat ie vanacht blijft en ze dus morgen zal zien???

@ Tweetie, wauwww, wat leuk de dag vandaag.. En hmm, je krijgt indd wel mixid signals!! Pfff ik zou daar helemaal dol van worden...
    Ik kreeg die namelijk ook, al was er hier dan geen andere vriendin in het spel.... Maar ik ben blij dat jij jezelf zo in de hand hebt!
    Super meid! Be proud of yourself!

Ik mag morgen weer naar I. de paragnoste... Hopelijk kan ze me even weer de goede weg op helpen!!

Liefs en truste! Ik ga zo maar weer es op bedje!!

14. Soda Pop

@ Foxy en Visje, hoe ist met onze lieve zwangere mama's??

@ Demaco, hoe is het met jou? En met je kindjes? Zakken de verkoudheidjes al weer af?

@ MamsvanRobin, hoe gaat het met jou?

@ Aurin, lekker aan het genieten van je kersverse gezinnetje?? ;)

Liefs

15. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    @Kussiexx:
    Denk wel dat het bij mij een iets andere situatie is. Ik bedoel, hij zegt niet dat ie me leuk vind of gek op me is ofzo. Volgens mij is dit veel meer zijn manier van doen, gewoon wie hij is zal maar zeggen. En ik weet hoe t zit met zijn vriendin, we hebben geen realtie gehad. Die mixed signals vind ik dus in dit geval niet zo erg. Als we nou wat zouden hebben ofzo, zou ik t ook niet oke vinden.
    Die ex van me is een vreemde inderdaad. Ook pas sinds de scheiding trouwens. Heb eigenlijk weinig zin om meer aan hem te denken, maar vond t heel fijn t gister ff kwijt te kunnen.

Lekker dat je morgen naar je paragnoste kan, hoop dat ze je n beetje kan helpen. *knuffel*

16. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

hoi meiden

@kussiex
    succes bij de paragnoste. Hoe is het nu met je?

@ tweetie
    wauw klinkt als een hele leuke dag :) Lekker hoor !!
    Lekker van genieten en houd gewoon in de gaten hoe het gaat want al is hij gewoon zo en zie je het als vriendschap het kan alle kanten op gaan ineens. Vind het knap dat je het ook gewoon als vriendschap kan zien zo.

@ fontana
    wow lekker met F. dus. ben benieuwd hoe het was :)

hier:
    beetje druk geweest
    vrijdag dus alles verhuisd. Gisteren nesteldrang of zo whahaha...
    heb bed in elkaar gezet (gelukt !!) maar heb ook gelijk Luuk toch verplaatst naar de andere kamer zodat de baby in slaapkamer naast mij komt te liggen. Komt wel goed uit ook eigenlijk. De kamer waar Luuk nu in slaapt heeft dus oranje vlak en oude kamertje groen (limegroen)
    Maar heb aan babyspulletjes veel limegroen en blauw... dus die kan ik dan leuk hergebruiken en Luuk heeft dan oranje vlak en rode / oranje assecoires. :)
    Gisterenmiddag is mijn oude bed nog opgehaald.
    Vandaag niet zo veel plannen.. even rustig aan na al het sjouwen, poetsen en drukte. Deze week ook rustig dus denk dat ik deze week de bouwmarkt in ga voor definitieve vloerplintjes (moest nog), gordijnen etc. en ook de babykamer en t winkeltje voor Luuk ga proberen te regelen. ;)
    Ben blij als dat allemaal gedaan is zodat als ik straks echt verder ben ik niet meer hoef te sjouwen etc met grote spullen.

alles verder goed met iedereen?
    beetje rustig hier

17. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    @Tweetie, Fijn dat het zo gezellig was! Ik vind het knap van je dat je daar zo goed mee om kunt gaan hoor! Ik zou dat persoonlijk niet kunnen. Maar zou wel willen dat ik dat kon. Wat betreft je ex, ja ik vind het een hele vreemde reactie! Maar het zou wel ook een actie zijn voor mijn ex. Wat hebben die mannen toch?? ;)

@Kussiexx, wat leuk een paragnoste. Ik zou dat ook zo graag een keer willen!

@Kleinvisje, zo jij bent druk geweest zeg gisteren! Wel fijn dat je bed nu in elkaar zit en de babykamer leeg is. Hoe vind Luuk zijn nieuwe kamer?

@Fontana, spannend zeg! Ben benieuwd naar je verhaal.

Hier afgelopen dagen niet gechat, wel gesmst met dezelfde. Ik zal hem C noemen, is makkelijker. Vandaag ga ik even met de kids bij een darttoernooi kijken. Daar is hele familie zo ongeveer en vind mijn dochter prachtig! C zou misschien ook nog even langskomen haha. Volgende week als het goed is een keertje afspreken. Kan ik ook mijn huis even uit haha. Dan zijn de kids er allebei niet die gaan beide een nacht uit logeren. Even lekker savonds eruit.

18. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    @kleinvisje:
    hahahah dank je. Das het voordeel dat ik op t moment ook niet perse op zoek ben naar een vaste/long-term relatie. Denk dat t dan makkelijker is.
    Wow jij bent druk geweest zeg! Wel n beetje om jezelf denken hoor! Maar kan me voorstellen dat je t lekker vind alles af te hebben voor je echt verder bent. Alhoewel je al over de helft bent :)
    En inderdaad rustig hier! Beschouw het maar als n goed teken. Iedereen druk :D

@demaco:
    Ja, exen zijn vreemde wezens! Die van mij leek heel leuk en normaal en dat was ie dus tijdens de relatie ook. Maar toen dat over was (zijn keuze!) was ook alle redelijkheid in een klap weg.

@hier:
    Beetje kater gevoel. En dan echt mn lijf hoor. Veel te veel gedaan. Het gaat de laatste tijd zo goed, dat ik n beetje overmoedig was geworden. Sorry lijf, zal ik niet meer doen hahahaha. Vandaag dus een dagje thuis relaxen met zn tweetjes. En dan trekt het wel weer bij van de week. Hoofd is nog steeds erg vrolijk, dus dan komt t helemaal goed :D
    En wat I. betreft: zo moeilijk is dit niet. Echt. Tussen leuk vinden en gek zijn op zit nog een heel gat, in mijn beleving. Vind em leuk, maar daar houdt t ook op. En ja, zou t heel leuk vinden te kijken waar t heen zou kunnen gaan, maar aangezien dat er op dit moment niet in zit, is t ook zo goed. Als ik gek op em was, was t een heel ander verhaal. Dan zou ik ook erg moeilijk gewoon vrienden kunnen zijn. Mocht ik dat wel worden, dan ga ik het daar gewoon met hem over hebben, heb ik besloten. Op die manier weet hij er dan tenminste van. En dan kan hij kijken of ie daar wat mee wil en zo niet (lijkt me logischer als ie dan nog een vriendin heeft) snapt ie in ieder geval waarom ik niet gewoon vrienden wil/kan zijn.

Wens jullie n hele fijne zondag toe!

@fontana:
    Ben erg benieuwd hoe t met F. is!

19. Soda Pop

@ Tweetie, hihi, tis duidelijk dat er (nog) geen verliefde gevoelens bij zitten, want je bent zo nuchter als een kalf! :D:D:D
    *grijns*
    Met echte gevoelens er bij zal het verhaal indd even iets anders worden... Maar ik blijf er bij! Respect voor jou! En ik vind het super hoe je het aanpakt, er instaat en er van geniet, en nu toch inziet dat je even "overmoedig" bent van alles wat je allemaal aanpakt en deed de laatste dagen/weken, dus vandaag mooi ff nix doen, en genieten met Tess!! Go Girl!

@ Visje, woww! Jij bent ook echt een bikkel heh!! Ik vind het super hoe je zo door werkt en door doet!! En dat het je dan ook allemaal maar lukt!! Super hoor, maar blijf goed om jezelf denken! Misschien gaat Luuk ook wel beter slapen joh, in een andere kamer, zou dat even mooi meegenomen zijn!!!

@ Demaco, ze is inderdaad heel bijzonder, en eigenlijk ook een vriendin van me geworden... ;)
    Ik heb al onwijs veel aan d'r gehad... En denk ook dat ik nog veel aan haar zal gaan hebben! :)
    Persoonlijk vind ik het een aanrader voor iedereen, maar om eerlijk te zijn krijg ik er enorm negatieve reacties op..
    Of in ieder geval.. Laat ik het zo zeggen, niet echt positieve reacties, hihi... :p

@ Fontana, hoe is het gegaan? Is F. gebleven? En hoe reageren de kids?
    *zoo benieuwd, hihi*

@ hier, wauw, Stan gilde het uit van plezier toen hij zijn cadeautje uitpakte en zag dat er een trekker met kar in zat!!! Echt geweldig joh!! Wat genieten!! Hij speelt er nu de hele morgen al mee! :D
    Heerlijk dit! (Sinterklaas is geweest)

Liefs

20. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    @kussiexx:
    Nogmaals Thanx :D
    Wat super dat Stan zo blij is met zn cadeautje! Lekker he, als ze zo lief spelen. Geniet ervan!

Deel Deze Pagina