hoi hoi @kussiex ach doorgaan vind ik makkelijker dan stilzitten maar moet eerlijk zeggen dat ik het erg fijn vind dat al die extra dingen (laminaat leggen, klussen etc) me ook allemaal goed afgaan alleen (al is het laten doen makkelijker.... hihii had een onwijs handige ex namelijk maar goed) En betreft die andere kamer... ja ik hoop dus ook dat Luuk daar beter gaat slapen. Vannacht ging goed, maar we waren beiden dan ook echt moe trouwens als jij je prettig voelt bij die paragnoste,... gewoon doen. De meeste mindere reacties (vanuit ZP) weet ik nog kwamen mijn idee voort uit dat zij zowel jou als je ex begeleidde / hielp en dat kan heel moeilijk zijn. En ieder ook zijn eigen ding he. en ja heerlijk sinterklaas !! @ tweetie wat je schreef over je ex.. heel herkenbaar ! Mijn ex leek op slag wel een heel ander mens te worden toen hij is weggegaan. Hij heeft na de scheiding etc. ook echt dingen gedaan waar ik enorm van schrok omdat ik het totaal niet verwachtte. ik heb echt van hem gehouden, hadden 8 jr... maar nu zou ik niet meer van hem kunnen houden zo kil en vol leugens is hij nu. zo'n ander persoon ineens. Snappen kan ik het niet, maar ach ik ga gewoon door hoor. En je gevoelens voor I. zijn (nog) geen verliefdheid dus. Dan scheelt het idd. Lekker gewoon van de vriendschap genieten dan he !! hier: lekker rustige ochtend. Luuk ligt eventjes te slapen (lijkt niet helemaal lekker... wat diarree en verkouden). Ik ga strakjes even met hem naar Zuidplein, de gewone boodschapjes halen en even kijken of ik wat leuke oranje opberboxen kan scoren voor op zijn kamertje. (wil 2 mandjes / doosjes neerzetten met boekjes op een plank). Dan is voor mijn gevoel zijn kamertje helemaal af.
Oke oke hahaha hier is mijn verhaaaaaaaalll gisteravond kwam ie dus rond 21:30 bij me, meteen dikke knuffel en kus. Hij is gewoon bij ajax weggelopen om bij mij te zijn ( was op tv) dat vond ik zo lief. Heerlijk tegen elkaar aan op de bank gehangen en over vanalles gepraat. Hij wil me t kerstweekend meenemen naar vlieland... ik zei prima maar dan 2e kerstdag bij mijn ouders..want s'morgens moet ik de kids weer ophalen. vind ie eng, nou ik heb zijn moeder al 2x gezien in nog vreemdere omstandigheden haha. naja we hebben een deal maar moet nog zien of t doorgaat. Om 23:30 werd sem wakker, wilde niet meer slapen, mee naar beneden genomen. Meteen klik met F en sem heeft bijna een half uur bij hem op schoot gelegen. owkeeyy?? hm naja zal wel, daarna ging ie lief slapen en gingen wij ook op bed. Heeerlijk zo'n warm lijf tegen je aan... zegt ie " wanneer zeg je eigenlijk i love you tegen elkaar" ik zei nou als je een relatie hebt waarin je zeker weet dat t goed zit op dat moment.. dus ik vroeg.. hebben wij al wat dan? hele discussie erover gehad en uiteindelijk dus nog niet een relatie maar "opbouwen naar..." ook goed, ik merk dat ik veel te snel wil. En ik moet ff mijn vlinders in toom houden want te snel is niet goed. Toch praat hij veel over toekomst... met mij en de kids en 1x per jaar op vakantie en dat wij nog kids krijgen en trouwen enz enz.. tja ik weet t niet. Maak mezelf soms gek en dan word ik weer zooo onzeker. Ik vind t nu super leuk en ik hoop dat t nog lang mag duren. Vanmorgen ging t ook super, kids heel de tijd bij ons op bed gespeeld en daarna heb ik ze in badje gedaan. Lekker ontbijtje gehad en f heeft super leuk met ze gespeeld. Ik vind em echt zooow leuk!!! alleen t sexleventje moet echt gepimt worden...maar hoe? ik schat em op 12cm ofzo.... t is echt lastig..... tips? whahahahahaa Tweeet: Wat je eerder schreef over je ex... ook hier heel herkenbaar, heel goed dat jij je grenzen bewaakt en de duidelijkheid voorop stelt. Geen geruil of gedoe met kids, structuur s belangrijk. oke logeren bij opa/oma is niet erg, maar dingen moet je plannen in je vrije weekend punt. Verder lijkt t me best lastig om zulk leuk contact te onderhouden met een man die al een relatie heeft.. want volgens mij vind je em wel een klein beetje meer dan gewoon leuk. Zoiets groeit elke keer weer. Goed je gevoel in de gaten houden en ervoor zorgen dat je niet gekwetst wordt meis. En verder idd lekker genieten zolang jij dat prettig vind. Kussiexxx: oh wat fijn dat je weer naar de paragnoste kan, hoop dat ze wat voor je kan betekenen en dat je weer even wat rust krijgt in je koppie. knuffel! Kleinvisje: goed bezig meid!!! heerlijk dat je t nu al voor een heel groot deel op orde hebt. Hopelijk slaapt luuk lekker op zijn nieuwe kamertje. hmm vergeet ik nog iemand? .. hoop t nie, anders sorry.
Hey meiden, @ Kussie Hoop dat de paragnoste je weer goed kan helpen! @ Visje Goed bezig! @ Fontana Heerlijk zeg!! Geniet er maar lekker van @ Tweetie Super leuk om te horen dat je het zo naar je zin hebt met hem en je ziet vanzelf of t wat wordt of niet, je hebt zowiezo een leuke tijd!!! @ Hier Gaat ze gangetje, vandaag feest gehad van me werk dus net pas thuis na een lange dag werken. Chatten doe ik niet meer, ben er helemaal klaar mee en heb alleen nog via de ping contact met die lange gozer maar weet niet of ik echt zin heb om af te spreken...ga eerst maar is lekker aan mezelf denken en t via de ping gezellig houden!! Strakkies grenzeloos verliefd kijken met een lekker bakkie thee en optijd naar bed want moet morgen weer werken. Met Robin gaat alles ze gangetje, elke dag naar school wat hij met plezier doet en voor de rest helemaal into de sinterklaas natuurlijk haha! Fijne avond!
@kleinvisje: Beterschap voor Luuk! Vervelend dat hij ziek is. Ben je nog geslaagd voor je opbergdozen? @Fontana: Ow wat klinkt dat heerlijK! Echt een lekker weekend zo te horen. En dat jullie dan dus officieel nog geen relatie hebben, jullie klinken wel heel erg als een relatie moet ik zeggen. Maar zolang jullie het zo leuk hebben met elkaar, is het toch prachtig! Hoop ook voor je dat t heel lang mag duren . En super dat het goed gaat met je kids. Zorgen voor niets gemaakt hihihihi. Eneuh wat tips betreft... Zou t niet zo goed weten. Misschien speeltjes samen proberen ofzo? Ik let goed op mezelf. Vooralsnog hier geen probleem, en anders ga ik t daar gewoon met em over hebben en dan dus geen vrienden meer. @mamsvanrobin: heel goed dat je aan jezelf denkt. En zolang t pingen leuk s, is dat toch ook goed @hier: Alles goed. Helemaal kapot vandaaag. Tess ook trouwens. We hebben een heerlijk rustige dag thuis gehad met zn tweetjes. Echt genieten. Nu ook met thee op de bank, alleen dan hawai 5-0 en NCIS LA op de buis
Hey meiden!! @ hier, was echt fijn bij paragnoste, gewoon onbegrenst even over jezelf kunnen praten (kan hier ook) maar verder in mijn omgeving met niemand... En face to face gewoon even je kunnen laten gaan en dan ook gehoord worden.. Wat is dat toch fijn... En dan ook nog daarmee verder geholpen worden; tips en tools, handvaten meekrijgen.. Echt, daar heb ik tenminste wat aan.. Kortom, nu compleet LEEG in mijn hoofd *wat een rust* Nu zien vast te houden!! @ hier, Stan heeft de hele dag met zijn trekker gespeeld! Tot hij naar bedje ging! Geweldig toch!! Wat genieten is dat toch!! @ Fontana, ik snap dat je in je enthousiasme dan graag "snel" wilt hoor (tell me about it) Maar tis goed zo denk ik; "rustig aan opbouwen" *tis maar wat je rustig aan noemt trouwens; samen slapen, moeder 's morgens zien, met de kerst naar vlieland, whahahaha* Maar dat terzijde... Ik vind het heerlijk om je verhaal te leze!! @ Tweetie, YOUUU go girl!! Heerlijk zo'n relaxdag toch! En was ook wel even nodig lijkt me, na gister, treinen enzo, en misschien toch ook wel beetje spanning, of de klik er was met Tess? @ Visje, dat geeft ook zeker voldoening hoor als je het zelf kan en doet!! Hihi, I know that! @ Exen, gek en raar heh (en ook eng) dat ze zo veranderen kunnen en zulke enge dingen ook kunnen zeggen/doen.. Dat vind ik bij W. ook... Het leek wel of er een waas over hem heen trok... Brrr... Ik ga zo afsluiten! Ben moe en ga lekker op bedje, moet ook nog was op hangen, jek! Liefs
@kussiexxx: Wat heerlijk dat de paragnoste je zo heeft kunnen helpen. Fijn dat je hoofd even leeg is. Lief dat stan de hele dag zo lekker heeft gespeeld met zn trekker Het uitrusten was inderdaad hard nodig. Vooral vanwege al het lopen gister en van de week al. @hier: Was nog vergeten te zeggen. Morgen controle bij de gyn ivm mn ingreep. Ben heel nieuwsgierig en best zenuwachtig. Mn knip doet verder geen pijn, dus heb goede hoop dat dat er netjes uitziet, maar voglens mij zitten de hechtingen er nog wel, dus hoop dat ze die er uit kan halen. Daar is t de vorige keer namelijk waarschijnlijk fout gegaan. Ook vloei ik af en toe nog behoorlijk, dus ben benieuwd wat ze daarvan zegt. VErmoed zelf dat dat niet van mn knip komt. Even checken dus of dat zo is en als dat zo is, of het normaal is dat dat na t plaatsen van n spiraaltje gebeurd.
@Tweetie, veel succes bij de gyn vandaag! Lekker zo'n rustig dagje gisteren. @Kussiexx, fijn dat weer rust hebt gevonden na de paragnoste. Lijkt mij heerlijk! @MamavanRobin, goed dat je lekker aan jezelf denkt. @Fontana, ik begrijp heeel goed dat je te snel wilt. Dat heb ik namelijk ook altijd. Klinkt wel als een zeer geslaagde tijd! @Kleinvisje, hoe gaat het nu met Luuk? Hier gisteren weer heeeeel gezellig gechat met C. Hij was niet bij het darten komen kijken. Maar goed ook want ik had geen oppas en was er dus ook maar heel eventjes. Verder heb ik nu keelpijn, de kids zijn verkouden dus ze zullen me wel aangestoken hebben. En ik ben lekgeprikt door muggen! Vandaag even op zoek naar een prodeo advocaat voor de alimentatie en zo even een afspraak maken bij de huisarts voor mezelf. Moet toch een keer weer aan de anticonceptie. Maar ik krijg enorme migraine van de hormonen. Koperspiraal 1 keer gehad en die zat al snel niet goed meer (na een paar dagen) dus nu wellicht kijken of de speciale bv-pil wat is. Die heeft die vervelende hormoon er niet in zitten. Ook kijken of ik een pand kan krijgen van mijn werk overdag. Zo niet dan moet ik snel op zoek naar wat anders.
hoi meiden fontana leuk dat je het zo naar je zin hebt gehad. En idd rustig aan maar, als het er in zit komt het vanzelf ook wel blijft spannend he. kussiex fijn dat paragnoste je weer heeft kunnen helpen door te luisteren. Heerlijk dat Stan zo lekker aan het spelen is tweetie lekker relaxdagje dus. Mooi. foxy hoe is het met jou???? hier: gisteren wilde ik dus naar zuidplein. even vergeten dat ov niet rijd gisteren. toen maar gaan lopen. heb 2 witte mandjes gekocht (waren geen oranje) en een oranje fleechedeken. kamertje is nu leuk geworden voor Luuk. ook gelijk nieuw winkeltje besteld die w.s. deze week wordt bezorgd. verder heb ik G. vanaf vrijdag al niet meer op msn gesproken. ik was druk, maar hij was ook steeds niet online. Misschien ook druk (of spoed met werken). Ach zie wel of ik hem nog weer spreek.
@demaco: Stomme vraag misschien maar wat is een bv-pil? Ik dacht dat t enige zonder hormonen inderdaad t koperspiraaltje was... Fijn dat je weer zo leuk gechat hebt met C. Wel balen dat je kids je aangestoken hebben, maar zat er natuurlijk dik in . Je hoopt voor overdag een pand van je werk te kunnen gebruiken? Ik zag ongetwijfeld iets gemist hebben, maar mag ik vragen waarvoor? Super dat je zoontje kruipt!! @Kleinvisje: Oja, ov staakte in t westen das waar ook. Lastig. Moest je ver lopen? Fijn dat t kamertje van Luuk nu af is. Hoe vindt hij het geworden? Jammer dat je G, sinds vrijdag niet meer gesproken hebt. Maar inderdaad, als je beide druk bent, loop je elkaar al snel mis op msn. Je klinkt er in ieder geval heel nuchter onder. Lijkt dat alleen zo of is dat ook zo? @ hier: Tess was vanmorgen om 6.15 al flink aan t praten. En wel op zo'n niveau dat ik haar niet kon laten liggen. Dan was de hele flat wakker geweest. Was niet aan t huilen ofzo, maar gewoon erg enthousiast. Meestal al ze zo vroeg is, blijft ze gewoon tot half 7 in haar bedje met haar knuffels spelen en met hen praten, maar dat zat er vanochtend echt niet. T scheelt maar n kwartiertje met anders en weet dat velen er vroeger uit moeten, maar vind kwart over 6 toch geen tijd! Maar goed, kom ik wel weer overheen Nu ligt ze op bed, ochtendtukje. ALhoewel ze nog niet slaapt, maar ze was wel erg moe dus dat komt zo wel. Ik ga ook nog ff relaxen op de bank. Straks gyn. Hans (stiefvader) past dan even op Tess, want t is nog voor de creche begint. Fijne dag meiden!
Goeiemorgen meiden, @ Visje, denk dat dat juist wel heel mooi is? Wit bij oranje? Dat breekt wat lijkt me? @ Demaco, dat ie nie gekomen is nie zo erg? hihi, vond grappig om te lezen!! Vervelend dat je je nu zelf ook lange nie fit voelt. Hier trouwens ook nie helemaal, wat last van de keel... Maar jah, het schijnt (weer) te heersen ook.. Ben ook nie hoofdpijnvrij en moe ook... @ Tweetie, succes bij Gyn! Ik hoop dat het indd allemaal mooi geneest en dat ze de hechtingen kunnen verwijderen! Succes meid! Fijn dat je oppas hebt voor Tess ook, kan je toch even "op je gemakt" heen om het zo maar te zeggen... @ Visje, jammer van G. Ik ben ook benieuwd of je echt zo nuchter er onder bent, of dat je het toch wel jammer vind? Is toch nie erg? @ Foxy, hoe is het met jou? @ BV-pil ofzo, Weet nie meer wie dat zei, maar wat is dat? Ik ken het ook nie? En een koperspiraal? Is dat ook nog weer wat anders/aparts? En migraine, hou maar op, weet er helaas alles van.. Wat een drama!!!! @ hier, ben op kantoor, dus ga gauw weer verder, wilde even zwaaien hier!! *zwaai* Liefs
Goedemorgen dames! Kussiex: Leuk dat Stan zo goed speelt met zijn kar. En top dat je wat aan die paragnoste gehad hebt. Zoals visje zei, denk dat mensen hier bezwaar hadden aan een paragnoste omdart ze voor 2 partijen "werkte", zoals voor jou als je ex dus. Maar als jij je er goed bij voelt moet je schijt hebben aan die mensen (incl mij dus ) Fontana: Leuk dat het zo goed ging met F. Hier geen tips voor kleine pikkies. Penispomp was het eerste wat in mij op kwam Leer hem anders maar goed te werken met zijn vingers en tong ofzo? Tweet: Volgens mij vind je die gast wel iets meer dan alleen "leuk" maar goed. Let gewoon goe dop dat je niet meer gaat voelen als daar geen mogelijkheid voor is van zijn kant. Demaco: Pro-deo advocaten bestaan al jaren niet meer. Het gaat nu aan de hand van toevoegingen. Je moet dus een eigen bijdrage betalen, dat berekend wordt aan de han dvan je inkomen. Laagste is volgen smij rond de 100,- en dat geld kan je eventueel weer terugkrijgen bij de gemeente dmv bijzondere bijstand. Griffiekosten kunnen er echter wel nog bijkomen. Die zijn meestal rond de 70,- Voor actuele bedragen kan je kijken op de site van raad voor rechts bijstand. Voor een advocaat die werkt met toevoegingen (lang niet allemaal doen dat) kan je het beste even kijken op orde van advocaten of via het juridisch loket. Leuk dat je kleine al goed kruipt. Mamavr: Leuk dat geping! Al wat gehoord van de gemeente? Aurin: Zwaait weer eff terug Visje: Goed gevoel geeft dat he, als alles klaar is! Let je wel op dat je niet teveel doet! En hoe vind Luuk zijn nieuwe kamer? Hier: Sinds vrijdag griep gehad. Mijn moeder heeft zoon dus ook pas zaterdag thuis gebracht en toen ook wat boodschappen voor me gedaan. Nu voornamelijk nog wat hoofdpijn en verstopte neus, maar goed, kan wel wat dingen doen. pfff kan niet wachten tot mijn verlof begint! Heb zo geen puf meer! Zoon was gisteravond namen aan het verzinnen voor zijn zusje. De meest geflipte dingen kwamen eruit (van pokemon en bakugan figuren). Heb hem toen een deel vd echte naam verteld en daar kon hij mee leven. Wel gezegd dat het een geheimpje was. Hij vroeg toen of hij het wel aan oma mocht vertellen en dat mocht van mij. Heb met mijn moeder nog een heel gesprek gehad over mijn ex (mr loveoflive, maar asshole). Dat ze denkt dat ie misschien wel weer terug komt. Vond ik heel wat van haar kant, aangezien ze geen hoge pet van hem op, heeft na alles wat ie gedaan heeft. Verder alles prima eigenlijk. Sorry als ik iemand vergeten ben!
foxy: penispomp whahahahaha mij kon je opvegen... zal t em maar niet voorstellen dan ist meteen over denk ik hahahaha. Balen dat je de griep hebt gehad, maja misschien ben je nu wel klaar voor een hele tijd klaar dr mee. Leuk dat je kleine vent nu ook de naam weet en je moeder ook! Waarom denkt je moeder dat je ex weer terugkomt dan? En beter nog, zou jij hem terug willen? Tweet: succes bij de gyn, ben heel benieuwd of het nu echt klaar is voor je en dat t genezen goed verloopt. Vloeien, tja geen ervaring met spiraaltjes ofzo, dus i don't know. en 6:15, hmm standaard hier hahahaha Kussiexxx: heerlijk meis dat je hoofd weer even lekker leeg is, fijn dat het je rust geeft. Zwaai terug naar je * zwaaaaaaaaaaaaaiiiiii* Visje: denk ook dat wit wel heel mooi staat bij oranje, net als wat kussieexx zegt, dat breekt het een beetje. Demaco: leuk he chatten! al is het natuurlijk nog veel leuker om de man in het echt te zien. Dus jij wilt ook weleens te snel? Hoelang ben jij nu vrijgezellig dan? Ik ben alweer anderhalf jaar single en ik heb wel eerder een soort van verliefdheid gevoelt, maar uiteindelijk bleek het iedere keer een vlucht van mijn kant, zo van ik moet iets hebben. Beetje rebound gedoe.. maar nu is het echt zooo anders. weet ook niet goed wat voor pil je bedoelt.. maar ben wel benieuwd ik heb ook altijd last van die hormonen maar dan in de vorm van stemmingswisselingen.. grrrr Ik zal strax sem weer ophalen van de psz. Hij vind t zo leuk nu, verder al de hele ochtend opzoek naar een schoen van sem.. echt ik heb alles al over de kop gehad. Dat ding is gewoon weg!! maar dat kan niet, de ander ligt hier wel.... ik snap er nix van. maar weer ff door met zoeken dus... boeh
Fontana: Ik zou het hem ook niet voorstellen idd Mannen en hun penislengte :S Heb geen idee waarom zij dat denkt. Ik zeg nooit nooit, maar mocht meneer terugkrabbelen, moet ie wel echt compleet veranderd zijn in de man waarop ik jaren geleden verliefd werd. Die man zit nog wel ergens in hem, maar hij heeft (mama en papa) issues en is makkelijk beinvloedbaar door (verkeerde) vrienden. Haahah heel herkenbaar die dingen die kwijt zijn! Je kan beter stoppen met zoeken, dan komt het vanzelf wel naar boven ooit Wel super dat Sem het zo leuk vind op de psz.
@BV pil, hoe heet die ook alweer. Er is maar 1 soort pil die je kan gebruiken als je bv geeft. Die heeft minder hormonen. Wel is hij zo licht dat het niet een handige pil is volgens mijn huisarts. @Fontana, ja ik ben ook iemand die altijd te snel wilt. Nu probeer ik mezelf gewoon steeds te vertellen dat dit chatten heel leuk is en als het meer wordt ook prima. Mocht het ooit uitlopen tot een relatie is dat ook super want hij is zeker potentieel relatiemateriaal maar als het bij deze gezelligheid blijft vind ik het ook super. Ik ben pas net single (2 weken nu hahahaha) dus ik heb geen haast. Ik had zelf ook niet het idee dat dat chatten zo deze kant op zouden gaan. Dat is van C zijn kant af gekomen. We zullen wel zien waar het heen gaat. Veel succes met het zoeken naar die schoen haha. @Foxymama, is dat zo ja? Ik heb nu een advocaat die met die toevoeging werkt. Dan kan ik net zo goed blijven hier. Ga zo wel even kijken of ik kan bellen met het juridisch loket. Griffiekosten zouden er niet bijkomen denk ik. Ex is tot nu toe erg meewerkend. Bij mijn dochter was het bedrag dat ik moest betalen 100 euro en 100 euro griffiekosten. Nu is het bedrag 125 euro (inkomen is net zo laag als de vorige keer haha). Wat leuk zeg dat je zoontje mee ging helpen namen te verzinnen haha. Beterschap! @Kussiexx, hahaha ja zo kan het ook nog gelezen worden natuurlijk Ik bedoelde natuurlijk dat hij niet langsgekomen was hahaha Werkse! @Tweetie, Ik werk in de schoonmaak en zoek dus een pand om overdag schoon te maken. Maar zoals het er nu uit ziet is dat niet echt direct een optie.. @Kleinvisje, staat vast heel leuk op het kamertje! Hier bij de huisarts geweest en we gaan nu eerst de nuvaring proberen. Volgens haar moet de migraine hiervan minder zijn of helemaal niet. Omdat dit plaatselijk is. Als dat goed gaat ga ik denken over de mirena, want dan zou dat ook goed moeten gaan. Ook heeft mijn zoontje een schimmelinfectie op de billen. Nu dus smeren.
hoi meiden eerst even foto van kamertje Luuk, zal zo ffies reageren op de foto niet te zien; rechts boven 2 planken met daarop dus de 2 witte mandjes en heb er daarna nog een oranje fleeche deken dus bijgelegd op bed. o enne let niet op de gordijnen... die moeten nog wel veranderd worden Bekijk bijlage 200582
zo nu ff reageren demaco balen dat je ziekjes bent. beterschap ! En jeetje wat goed dat je zoontje kruit nu zeg super. Betreft de advocate... wat foxy zegt klopt. ik loop zelf momenteel ook bij een advocate en je hebt op basis van inkomen een eigen bijdrage die je dan moet betalen. tweetie ja was stukje lopen; ongeveer 2 km. maar ach. Luuk vind zijn kamer erg mooi al wil hij hier ook niet langer dan tot 5 uur 's ochtends slapen, maar door wekkeraap weet hij nu wel dat hij nog niet naar de woonkamer kan. hij komt nu met wekkeraap naar mij, komt naast me liggen en kroelen en wacht tot de ogen open gaan en zeurt niet. Is iig al iets haha.Vind het ook niet erg dat laatste uurtje bij mij hoor als hij maar niet steeds eruit gaat, vraagt, zeurt etc. Dus die 6.15 / 6.30 van Tess.... heerlijk hihihihi. betreft G. ja ben nu dus wel echt zo nuchter eronder (verbaas me er zelf ook over hihi) Maar komt misschien ook omdat ik mezelf nu ook echt had voorgenomen niet snel te gaan en gewoon door te gaan en er niet te veel van te verwachten (me er al beetje op had voorbereid zeg maar). Wie weet spreek ik hem binnenkort weer en anders zegt het ook genoeg he. Hoe was het verder bij de gynaecoloog? kussiex werkse meid !! Betreft G. zie Tweetie mamav.R idd al iets gehoord van de gemeente? aurin zwaai even terug. Gaat lekker daar? ;P foxy ja idd een fijn gevoel dat er steeds meer al af komt voor de baby etc. Luuk zijn kmr nu dus af en nu op de komende weekjes met de babykamer. Komt goed. Hoe ver ben jij met alle voorbereidingen? Luuk vind zijn nieuwe kamer leuk hoor trouwens Leuk dat je zoontje ook zo met de naam bezig is hihi. Luuk heeft dat allemaal wat minder door nog. Betreft die ex van je... als hij idd terug zou komen... let op he!! Maar ach weet je zelf ook wel. Toevallig noemde vriendin van mij vanmorgen over de telefoon dat ze ook vermoeden had dat ex binnenkort langs zou komen.. me terug wil (had ze via via vanuit vriendengroep of zo). Deels geloof ik het wel aangezien ik weet dat er wat dingen spelen en hij spijt zou hebben. Maar is meer dat hij het te lastig vind allemaal en weer iemand wil die hem helpt etc. Afijn mocht mijn ex zich bedenken zou ik hem geen kans meer kunnen geven hoor... te veel gebeurd. fontana schoen al gevonden ;P hier nou meiden.. vanmorgen Luuk (inmiddels beter gelukkig dus viel alles mee) naar de opvang gebracht. Daarna snel wat boodschapjes gehaald en traktatie voor opvang afgerond. Daarna van 10-13.30 mijn moeder geholpen in huis. (die wordt gek van alle spullen / dozen enz van mijn opa en oma die nu bij hun in huis staan en uitgezocht moeten worden, dus even samen weer een deel uitgezocht) Vanmiddag bevestiging gekregen dat winkeltje wordt geleverd dus die kan ik morgen of woensdag verwachten gelukkig !! straks Luuk weer ophalen en verder rustig aan
Oef, gauw reageren en rectificeren!! hihi... Wat betreft paragnoste en negatieve reacties!! Lieve meiden; dat is algemeen genomen! Daar bedoelde ik nie eens zozeer jullie mee joh! Okeej, die waren ook vooral voorzichtig/waarschuwend en gewoon een mening die we niet helemaal delen, maar in mijn omgeving, dus real-life zeg maar, heb k het ook een paar mensen verteld en nouw jah.. Die reageren dus een stuk pittiger zeg maar... @ all, ben aan het eten! Dus reageer verder even niet, dis mijn kans om eindelijk weer es iets warms binnen te krijgen (Stan slaapt) meestal is het of koud of aangebrand.. Dus ik geniet er ff van! Sorry, best ego...
@kussiexx Hier aan het koken dus eff snel via mobiel Best naar dat mensen zo pittig reageren op die paragnoste! Laat iedereen in zijn/haar waarde zou ik zeggen, ookal ben je het er niet mee eens. Mijn part aanbidden mensen kippen of slakken of gaan ze wekelijks bomen knuffelen. Ieder zijn/haar ding toch? Maakt je geen minder mens.... Reageer later eff op iedereen