Alleenstaande mama's kletsen hier verder

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door Wijffie75, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    Goedemorgen,

Jeej wat veel geschreven zeg hahaha.

@Foxymama, moooie tas!

@Kleinvisje, Fijn dat de sauna zo lekker was. Ik zou graag weer eens willen maar ik durf echt niet meer nu mijn buik verschikkelijk is toegetakeld in de zwangerschappen. Wat goed dat Luuk al zo snel in slaap viel!

@Kussiexx, Wat goed dat je niet zoveel meer aan je ex denkt. Het kan natuurlijk niet in 1 keer compleet weg zijn maar als jij al vooruitgang ziet is dat supergoed.

@Tweetie, fijn dat het wat beter gaat met Tess! Hopelijk knap jij ook snel op!

@Iedereen die ik vergeet, sorry..

Hier, Ik heb al dagen geen fut gehad om goed te reageren. Ben erg moe en het chatten tot heeeeeel laat maakt dat er niet beter op natuurlijk. Maar het is wel supergezellig steeds. Gisteren maar eens redelijk optijd naar bed gegaan. Vandaag een rustig dagje. De kids zijn nog steeds verkouden (snotneusje en veeel hoesten) en dat gaat maar niet over. Waarschijnlijk omdat ik tot nu toe nog elke dag met ze naar buiten moest. Morgen ook weer dus vandaag maar eens binnen blijven. Bij mezelf heeft het niet doorgezet gelukkig.

Vandaag ga ik maar eens wat orde in huis brengen. Moet kleertjes uitzoeken om op mp te zetten en de rest gaan opgeborgen worden voor een keer rommelmarkt ofzo. En een hoop bende opruimen. Helaas heeft ex nog de nodige dingen laten liggen die naar het grofvuil zouden moeten.
    Gisteren heb ik hem gesmst vanwegen zijn fiets. Hij heeft zijn fiets nog in zijn schuur staan en die moet er echt uit. Door de nieuwe fietskar enzo heb ik geen ruimte meer over. Dus had hem vorige week gevraagd of hij hem op kon halen. Maar toen zei hij dat hij afgelopen weekend een slot zou kopen zodat hij hem op kon halen en bij hem buiten neer kan zetten. Gisteren nog niks van hem gehoord dus maar gesmst. Geen reactie gehad. Ik heb gezegd dat hij alleen deze week nog de tijd heeft om hem op te halen. En voor mezelf bedacht dat als hij dat niet doet dat ik de fiets dan gewoon buiten zet en hem dit laat weten. Is hij weg voordat hij er is is het zijn probleem. Of ben ik dan hard? Ik heb de ruimte echt nodig in de schuur en hij is nu al 2 weken weg. Tijd zat gehad of niet?

Oh en gisteren heeft Vince zich voor het eerst opgetrokken aan de bank :D. Zooo trots! Hij ging gewoon zelf staan haha.

2. Foxymama

Foxymama Niet meer actief

Demaco:
    Je kan altijd een slot bij action kopen voor een paar euro en dan die fiets buiten zetten, maar dan wel met slot.

Kan hij niet boos worden als de fiets gejat wordt en heb jij je ruimte.

Super goed dat je zoon zich ging optrekken!

3. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    Ja maar dat is een punt. Er zit hier geen action in de buurt. En om nou naar de andere kant van de stad te fietsen met 2 kids terwijl hij misschien al wel een slot heeft maar geen zin heeft om de fiets op te halen ofzo.. En ik heb hem nu laten weten dat hij alleen deze week nog heeft om hem op te halen. Ben benieuwd of hij dat echt gaat doen.

4. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    @foxymamma:
    Is wel gaaf inderdaad. Hoop dat je em nog kunt vinden. Op de site van de jonge gezinnen beurs staat trouwens een lijst van standhouders met daarachter hun website dus als je weet welke stand die tas was, kun je via die site naar hun website en dan misschien wel bestellen.

@demaco:
    Vervelend dat je kids zo blijven kwakkelen. Maar lekker dat t bij jou niet heeft doorgezet!
    Die fiets, zou ik ook na t weekend gewoon buiten zetten. Je hebt hem netjes de tijd gegeven en op een gegeven moment is het dan ook goed.

@hier:
    Vannacht heeft Tess wel flink liggen hoesten, maar gelukkig niet de hele nacht. Hebben dus wel wat geslapen ook. Ze is nu wel een spookje, zo wit. Maar goed, wat extra slapen en goed hoestdrank nemen.
    Verder alles goed. Verkoudheid lijkt niet door te zetten maar voor de zekerheid vandaag en morgen nog ff stomen.

5. Foxymama

Demaco:
    Ja, action was maar een voorbeeld. Hema ofzo heeft ook niet van die dure sloten. Ik zou de fiets in elk geval niet zomaar buiten zetten, al is het puur om de vrede te bewaren. Plus, alles wat jij nu doet, kan ooit tegen je gebruikt worden (iets wat ik geleerd heb in mijn tijden toen ik nog werkzaam was in de advocatenbranche)

Tweet:
    Heb al op die lijst gekeken, maar die mensen die daar stonden zijn leveranciers aan bedrijven. Dus hebben zelf geen (web)winkel :( ga gewoon blijven zoeken. Had gewoon die tas toen moeten halen, was ook een stuk goedkoper. Helaas pindakaas!

Jammer dat Tess nog zoveel hoest. Ik las gister trouwens dat je kamilossan stoom druppeltjes je ook voor kids mag gebruiken. Misschien een kommetje onder haar bed leggen, zodat alles open gaat? Zag ook bij de apotheek een spray tegen het hoesten (volgens mij van Daro) schijnt erg goed te helpen. Of misschien (als je veel last heeft van slijm) het loskloppen, dat wil bij mijn zoon altijd wel helpen.

6. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @foxy: ISOKI hier een lijst met bij Netherlands alle verkopers en de distributeur. Kon alleen jou tas niet vinden, ik zou de distributeur bellen joh!

7. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    @foxymamma:
    Mag inderdaad ook voor kids, maar zou niet weten hoe ik haar kan laten stomen met dat spul. Geloof nooit dat ze stil boven een bak gaat zitten met haar hoofdje :D En onder haar bed heeft hierbij volgens mij geen zin.
    En voor die tas, zou inderdaad zoals aurin voorstelt die distributeurs bellen/mailen. Soms kunnen ze je ook doorverwijzen als ze hem zelf niet rechtstreeks aan je willen verkopen.

@aurin:
    Hoi :D *zwaai*

8. Foxymama

Aurin:
    Heb echt al die links al bekeken :p Maar niks gevonden....goede tip! Ga gewoon bellen! kijken of zij mij kunnen helpen. :D

Tweet:
    aahh jammer, Hoop dat ze wel snel beter wordt. Zal jouw ook weer wat schelen qua nachtrust.

Overige dames:
    Wazzuuuuuuuppppppp????

Hier:
    Koppijn! Maar gister in de natuurwinkel kamille druppeltjes gekocht en helpt wel, want me holtes zijn eindelijk open, net als me neus.
    Blijf morgen ook nog lekkr thuis.

Heb wel echt een hormonen aanvalletje :p Beetje kattig en irriteer me aan de meest domme dingen, maar ach....mag ook wel eens :D

Heb boekjes gekocht voor zoon om te oefenen met schrijven, lezen en cijfers. Vind ie nog best leuk ook en hij kan ook al wat woordjes lezen.

Verder alles prima :)

xoxo

9. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Heey meiden!!

Hier ben ik ook weer...
    Pfoeh, even flink ziek geweest! Migraine gehad waar je u tegen zegt! Ik dacht dat ze met messen in mijn oog aan het snijden waren!! Nie normaal meer!! Wat een pijn! Heb werk en CB afgebeld (hadden afspraak staan voor vanmiddag)
    En oma zou al oppassen, maar heb haar gebeld of ze Stan wilde halen, durfde zelfs nie te rijden...
    Heb tot 2 uur op bed gelegen.. Daarna nog weer van alles moeten regelen, omdat ik weer es een bijdrage niet toegekend krijg van het CAK die ik normaal wel krijg.. GEDONDER ook..
    Maar goed.. Is ook weer klaar.. Maar wel weer teveel gedaan, waardoor migraine nu weer terug komt.. Dus dalijk na GTST douchen en weer op bed...
    Serieus wat een leven heb ik.. De zorg voor Stan en slapen.. Geen wonder ook dat er nooit meer een kerel in mijn leven komt....
    :(:(:(
    Wanneer moet ik die tegenkomen??
    Zucht...
    *sorry, moes ik effe kwijt*

Nouw jah, truste meiden!!
    Reageer later weer op iedereen!!!

10. Foxymama

11. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

tweetie
    hoop dat tewss snel beter is en ook jou het stomen etc goed doet en je snel weer helemaal 100% bent.

foxy
    fijn dat de kamille wat helpt en je iets beter bent. Rustig aan. enne die hormonen... tja heb af en toe ook een momentje hoor maar moet zeggen valt echt heel erg mee bij mij. vorige keer ook weinig last van gehad (behalve toen ex wegging en ik met 6 mnd alleen kwam... maar was alles bij elkaar toen)
    succes met vinden van de tas :)

aurin
    weer even een zwaai :p

demaco
    ik zou net als foxy ook zeggen de fiets niet zonder slot buiten te zetten. snap je wel hoor... maar jezelf niet tot zijn niveau verlagen is zoveel sterker en knapper. Bovendien kan je dan ook niets verweten worden.

hier
    de banken zijn inmiddels opgehaald, dus weer lekker ruimte ;)
    daarna boodschappen gedaan en bij ouders gegeten.
    Vervolgens lekker in bad gegaan met Luuk, schoentje gezet voor Sint en hem daarna op bed gelegd met een verhaaltje en hij viel dit keer zonder huilen al in 5 min. in slaap (was moe) met nog 1x roepen mama waar ben je waarop ik hem noemde mama wacht in de woonkamer en jij mag slapen ik kom zo kijken. dat was voldoende. De nachten zelf gaan nog niet vlekkeloos (nog wel wakker worden en roepen, huilen en even troost nodig) maar dat zal ook steeds wat beter gaan.

verder alles zijn gangetje. Nu lekker relaxen op de bank :D

12. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    zwaai terug..

ga weer snel mijn bed in.. ben sinds zondag ziek... heb bronchitis en keelontsteking. Sinds gister ab kuur en codeine tegen t hoesten. Maar damn wat kan je je ellendig voelen door zo benauwd te zijn.. Alles doet ook zeer door t hoesten.

13. Foxymama

Visje:
    Wat goed dat het al zo goed gaat met Luuk! Doe je goed hoor.

Heb ook niet vaak last van hormonen (vorige keer ook niet), maar vandaag merkte ik het wel.

Aurin:
    Beterschap! Hoop dat je snel weer beter wordt....Zorgt je mannetje wel goed voor je? :p

14. kleinvisje

aurin
    beterschap meid!!!

Zat me net ineens te bedenken.. luuk bijna jarig en op zijn verjaardag is het nog 3 maanden tot uitgerekende datum. Bij luuk zijn zwangerschap kwam ik op dat moment alleen te staan.. bizar. Ben zo blij dat het nu allemaal zo veel prettiger loopt in die zin dat ik weet dat ik daar niet meer om hoef te stressen etc. In zijn zwangerschap had ik toen nog niets in huis (vanwege de geldproblemen die toen uitkwamen alles geannuleerd etc) en heb ik vanaf 6,5 mnd / 7 mnd wat spulletjes bij elkaar weten te krijgen en ongeveer een maand voor geboorte kwam nicht met man toen een kamertje die ze via via hadden met mij in elkaar zetten. Heb toen ook alles voor elkaar gekregen hoor, maar zat toen echt vol stress en emotie. pfoe. Zo veel sterker ben ik dan nu. toch goed dat die dingen soms gebeuren bedenk ik me dan :)

15. Foxymama

Visje:
    Alles wat gebeurt, gebeurt om te sterker te maken of om iets van te leren. Ben daar echt een believer in. :d

Denk er precies zo over als jij!
    Als ik kijk naar de stress met ex en zijn exen/vriendinnen, school en stage, die ik had de vorige keer en hoe rustig het op dat vlak is nu.
    Heb wel stress, maar dat is te overzien. Plus ik weet nu precies wat ik eventueel kan verwachten...
    Jij nog 3 maandjes joh! tijd gaat snel zeg! Ik moet nog "maar" 11 weekjes....aaaaaaahhhhhhhhh
    Al mag het van mij nu wel snel gaan.

Ga jij eigenlijk nog een pretecho maken?
    Ik wil er eigenlijk nog 1 maken binnenkort. Deed ik vorige keer ook bij zoon in het laatste trimester en ik herkende hem gewoon toen ie eruit was....super leuk!

16. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    @foxymamma:
    Fijn dat de druppels wat werken! EN wat super dat je zoontje de boekjes leuk vindt :)

@kussiexx:
    Rot dat je zo slecht te pas bent. Op zo'n dag voelt alles negatief, snap ik. Maar komt echt wel weer goed. *knuffel*

@kleinvisje:
    Wat super dat Luuk zo goed in slaap viel vanavond!!

@aurin:
    Veel beterschap gewenst!!

@kleinvisje en Foxy:
    FIjn dat jullie er nu zo goed en sterk in staan!!

@hier:
    FIjne dag gehad. Pap is vanavond komen eten en nog even spelen met Tess natuurlijk. Erg leuk.
    Verder weinig te melden. Tess blijft erg hoesten. Hoop dat t vannacht mee zal vallen, zodat we beiden lekker kunnen slapen.

Knuffel voor jullie allemaal :D

17. kleinvisje

hoi meiden

@foxy ja dat geloof ik dus ook dat dingen je sterker maken etc. ja ik nog 3 maandjes en een week hihi. mag van mij ook wel wat sneller gaan nu hoor hihi. vooral omdat dingen nu redelijk geregeld zijn of bijna en dan wachten pfff.
    betreft die pretecho. bij luuk niet gedaan maar toen kreeg ik een paar keer een 3d echo in het ziekenhuis mee. (ijsselland) verwacht niet dat ze dat in maasstad ook doen maar kan ik keertje opgooien en anders ga ik wel overwegen om een pretecho te doen. Luuk leek ook enorm op de 3d echo haha.

hier
    luuk vannacht eerst 23:00 wakker... is met 3 minuten en even een aai weer gaan slapen. toen 0.30 weer wakker... 10 minuten nodig gehad om hem te kalmeren en toen uiteindelijk 6 uur. dus viel mee.
    nu net zijn cadeau van sint uitgepakt (kleurboek) en helemaal blij. dalijk naar de opvang
    ik verwacht vandaag deel van de bestelling, ga weer even verder op marktplaats zoeken vandaag en misschien nog ff dat er een vriendin langs komt.

18. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    @Aurin, beterschap.

@Kleinvisje en Foxymama, wat fijn dat jullie het nu kunnen doen met veel minder stress.

@Kleinvisje, wat fijn dat de nacht goed ging!

@Kussiexx, dikke knuffel! Ook jij komt vast een droomvent tegen!

@Foxymama, wat goed dat hij al een paar woorden kan lezen!

Hier weer wat grieperig. De kids lijken er ook niet echt vanaf te komen. Nou ja, we zullen zien. Zo douchen en dan boodschappen doen met mijn moeder en de kids.
    Weer lekker aan de chat geweest de afgelopen dagen. Heeel gezellig. Nog geen plannen voor morgenavond, dan ben ik voor het eerst een nachtje alleen. Maar ja, misschien ook maar gewoon gaan bijslapen. We zullen zien.

19. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    @kleinvisje:
    Lekekr dat de nacht steeds iets beter gaat :)

@demaco:
    Minder dat jullie niet echt van die griep afkomen. Morgen eerste nachtje alleen. Spannend!

@hier:
    Werken klaar, boodschappen zijn binnen dus laat t weekend maar beginnen!
    Heb weer allerlei klussen op t programma staan voor t weekend. Wil planken aan de muur van mn waskamer maken en de lamp boven de eettafel hangen en aansluiten. Ben benieuwd! Alles in huis, dus kijken wat t wordt.
    Had eigenlijk gepland vandaag t huis schoon te maken, maar mn rug werkt niet mee en heb vanavond n leuk feest, dus ga denk ik gewoon bijrusten zodat ik vanavond wat beter te pas ben. Schoonmaken kan zaterdag en/of zondag ook.
    Vanavond dus feestje! Eerst met vriendin wat drinken en dan daarna daar heen. Haar vriend draait. Ik ken hem al n jaar of 8/9 en heb hem gewoon nog nooit zien draaien *schaam*. Vanavond dus eindelijk wel. Ben heel benieuwd, want t is niet echt mijn muziekstijl. Maar waarschijnlijk zijn er een boel vrienden van vroeger, dus heb er echt vet zin in!!!

20. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Hoi allemaal!!

@ Aurin, beterschap meid!! Zo eng ook heh, dat benauwd zijn.. Heb het ook zo vaak gehad... Heb jij het ook vaker? Misschien dan es een test laten doen? Mocht je asmatisch zijn kan je misschien ontstekingsremmers krijgen? Meende dat je het niet zo lang geleden ook al es had?

@ Foxy, geloof ik ook stellig in hoor, dat alles met een reden gebeurd, maar soms denk ik wel; moet dat nouw op zo'n harde manier, hihi... Dan denk ik, ik wil het ook wel es leren op een ietwat normalere, meer prettige manier zeg maar, maar jah, of je er dan indd wat van leert! ;)

@ Demaco, tjah, in eerste instantie had ik die fiets dus ook naar buiten gepleurd hoor.. Ben ik heel eerlijk in, maar nu ik al die reacties hier lees, hebben de meiden gelijk.. Je moet je natuurlijk nie verlagen tot zijn niveau... Al vind ik het ook ver gaan dat JIJ een SLOT moet gaan kopen omdat HIJ niet op komt dagen.. Tis ZIJN verantwoording, niet de jouwe... Dus tjah.. *twijfel*
    Hmm, ja nouw, ik blijf toch bij mijn mening denk ik; hij heeft zijn kans gehad, je hebt hem nog gebeld, gesmst; hij doet er nix mee, naar buiten met dat ding... :):):)
    Hihi, das nouw eenmaal mijn natuur.. Ik kan er nie tegen zo als ze kunnen doen hoor.. BAH BAH en nog es bah..
    Zou mooie bak zijn als JOU fietskar hier door buiten moet staan!! Das toch van de zotten!! :$:x

@ Visje, wauw, je doet het super goed met Luuk joh! Dikke duim hoor!! Ik vind het knap hoe je het volhoud en dat het duidelijk ook al zijn uitwerking heeft op hem! En weet je, ik ben blij te lezen dat je Luuk een kleurboek hebt gegeven! :) Ja klinkt misschien stom, maar was bang dat dat alleen voor meisjes was, maar vind zelf kleuren ook heel leuk, en lijkt me super om dat "straks" ook met Stan te doen.. Hihi.. Doen we nu ook al trouwens met krijtjes, dan wil hij ook echt dat ik tegenover hem kom zitten.. Maar jah, naar 10 minuten vliegen de krijtjes door de kamer, en DAS nou net NIET de bedoeling...

@ Fontana, hoe is het met jou??

@ Tweetie, oeeeh, klinkt goed meid, een feest vanavond!!
    En wat leuk dat je nu dan toch de vriend van je vriendin gaat zien draaien, ik zeg maar zo; beter laat dan nooit, toch!!
    Ik heb ook zin om er weer op uit te gaan, de laatste keer was Racoon en das al weer dik anderhalve maand geleden.... :)
    Of doe ik nu verwend... :) Zou wel graag even weer een avondje Sandra willen zijn, ipv mama... Vooral de afgelopen 2 weken waren zooo knettervermoeiend met die fase van het niet willen slapen en de gebroken nachten... *okeej, klaagmodus weer uit*

@ Zwangere mama's.. Bliksems meiden, jullie gaan het laatste trimester in!! SPANNEND JOH!!
    Pfoehieej!! LEUK LEUK!!

@ Hier, vanmiddag de visjes in broer's aquarium doen (mijn oude bak dus) en dan kan ik beginnen aan mijn eigen nieuwe (kleinere bak)
    Leuk vooruitzicht, heb er echt zin in *Afleidingggg*
    Heb net al klein beginnetje gemaakt!
    Wat dingetjes gewassen enzo (pomp en aquarium zelf schoongemaakt, en nu het woestijnhout en "meubeltje" wat er in komt uitgekookt... )
    En de voedingsbodem ligt er al in...

Liefs

Deel Deze Pagina