Alleenstaande mama's kletsen hier verder

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door Wijffie75, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    Hey meiden,
    Rustig hier zeg! Hoop dat dit betekend dat we allemaal aan t genieten waren van t weekend :D

@hier:
    Druk geweest! Alles wat dit weekend gedaan moest worden, moest vandaag nog. Dus huisje schoongemaakt en aan de klus geweest. Alles is gelukt, alleen van de lamp bij de eettafel ontbreken een paar kleine dingetjes. Morgen even Ikea bellen of dat los kan krijgen, zo niet, even uitzoeken waar wel, maar dat gaat lukken.
    Lekker soepje met vers brood erbij gemaakt en samen met pap gegeten. Erg gezellig. Tess was vroeg thuis, dus dat is ook super. Kon ik nog even extra knuffelen met haar en kon zij nog even spelen en opa knuffen.
    Verder vandaag berichtje van I. op fb. Hij heeft n behoorlijk griep te pakken, maar wilde me graag zien van de week en vroeg of hij me mocht bellen als ie weer wat beter was. Tuurlijk mag ie dat! Mooi bericht als afsluiting van het weekend, dacht ik zo :D Zat echt compleet te stralen hahahaha. Mn pa keek me af en toe heel vreemd aan hahahaha.
    Morgen eindelijk weer eens lekker babyzwemmen met Tess. Heb ik echt gemist. T is zo leuk dat saampjes te doen! Dus daar zie ik erg naar uit. Mn meisje sliep trouwens al voor ze t kussen raakte, dus die heeft zich volgens mij ook flink vermaakt bij haar pappa.

@demaco: hoe is jou eerste nachtje alleen vergaan?

@all: Hoop dat jullie n leuk weekend hadden!

2. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

hoi meiden

idd rustig hier
    @tweetie: lekker weer je meisje bij je en fijn dat een hoop al weer gelukt is van het klussen.

hier
    afgelopen nacht luuk weer goed gaan slapen en weer 2x wakker. 1e keer zonder problemen in slaap gekregen rond 23:00 uur en de 2e keer om 03:00 uur was wel even moeizaam. maar goed ik met slaapkop er even bij, rustig aanspreken, uitleggen en uiteindelijk ging hij toch weer slapen tot 6 uur vanmorgen. pfff

vanmorgen relaxe begonnen, was niet helemaal lekker beetje buikpijn (griepje?) veel naar de wc en ook oor wat last (andere dan gaatje whahah)
    daarna naar fotostudio met luuk voor foto's samen en buikfotos. heb enkelen op camera al gezien, super !! heb ze nog niet maar zal ze posten als ik ze heb. luuk moest even loskomen, maar toen ging het prima al is foto maken van hem niet makkelijk... druk, stilzitten is moeilijk en hij wilde alles al zien voordat de foto geschoten was haha. erg leuk iig.

's middags lekker weer thuis saampjes
    lekker eten
    en toen brak ineens deel van een vulling af ..... AAAARRRRG morgen dus de tandarts maar bellen (ben ik dus echt geen fan van, maar goed moet maar he)

na een lekkere douche na het eten Luuk weer voorgelezen etc. en hij ging zonder mopperen of steeds roepen enz zelf prima slapen. Dat gaan slapen is nu dus geen probleem meer... de nachten hebben nog even nodig.

nu zo op bedje tv kijken... oor geeft nog wel wat last en doordat ik behoorlijk wat energie stop in het slaapgedrag van luuk 's nachts is mijn energie iets minder nu... dus kan rust ook wel even gebruiken.

hoe is met jullie allemaal meiden???

3. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    @kleinvisje:
    Heerlijk dat Luuk nu zo goed zelf inslaap kan komen! Jammer dat de nachten nog niet helemaal goed gaan, maar dat komt dan ook wel.
    Klinkt leuk, samen die foto's maken. Ben benieuwd!
    Balen dat je grieperig bent en nu last hebt van je andere oor. En erg vervelend van je vulling!
    Hoop dat je nu n beetje kunt bijrusten.

4. Foxymama

Foxymama Niet meer actief

Hello ladies!

Visje:
    Top dat het met Luuk de goede kant op gaat qua slapen.
    Doe je zelf wel een beetje rustig aan met die klachten van jou?
    Alvast succes met de tandarts (hier doodsbang voor)

Tweet:
    Wat fijn dat Tess lekkr vroeg thuis was en dat I. je een berichtje had gestuurd.
    Vaag dat je lamp niet compleet is :s echt Ikea! Al heb ik daar zelf nooit echt last van gehad, maar wel gehoord van andere.

PinkPrec:
    Welkom

@ overige dames:
    Hoe gaat het met jullie?

Hier:
    Had vrijdag de boodschapjes al gedaan, dus had dit weekend niet veel te doen.
    Gister met me mams een nieuwe pup gehaald.
    Ze moest vorig jr noodgedwongen haar honden weg doen (wat achteraf gezien niet nodig was) en ik merkte dat ze die echt zo extreem miste dat ik dr over gehaald heb een nieuwe te halen. Ze voelde zich wel een beetje schuldig naar dr oude honden, maar uiteindelijk heeft ze zich erover heen gezet.

Op puppy jacht gegaan en gevonden! Super schattige rottweiler/stafford mix. Zoon was ook mee en die was helemaal happy! Zo'n schattig beestje....Als ik tijd had, had ik ook zo'n pup genomen. Zoon miste de honden ook (waren echt zijn beste vrienden) dus hij is weer helemaal gelukkig met zijn nieuwe vriendje.

Verder niet veel gedaan, wat administratie, beetje tv gekeken.
    Nu "Obese" aan het kijken. pffff echt spectaculair hoeveel die mensen afvallen....Dat moet ik ook kunnen :D

Ook SYTYCD aan het kijken, ook al is mijn lekkrtje eruit :(
    Gelukkig zie je hem vanavond af en toe :D

Morgen weer werken, nog niet helemaal beter (meer dan een week ziek geweest :s) maar wel goed genoeg om te werken. Nog een beetje keelpijn en verkouden, maar ach...overleef ik wel.

Fijne avond ladies!!!

5. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    @Tweetie, fijn dat alles gelukt is dit weekend! Haha heeft je vader stiekem iets door?? Leuk berichtje van I. Laat toch wel weer merken dattie graag bij je wilt zijn :D.

@Kleinvisje, oh leuk zo'n shoot zeg! Oeh de tandarts... Ik moet eigenlijk al een jaar lang een kies laten trekken en die breekt steeds verder af, maar ik durf niet zo goed. Fijn dat de nacht redelijk goed ging.

@Foxymama, oooh wat schattig zo'n puppy! Echt niet normaal wat die mensen in Obese afvallen he.. En ik heb al moeite om een paar kilo af te vallen (in vergelijking met hun dan)

Hier is het supergoed gegaan. Ik heb maarliefst tot 13.00 uur liggen pitten. Is zoooo niks voor mij, maar ik was dan ook wel echt oververmoeid. Vanmiddag lekker uit eten geweest. Met Vince is het supergoed gegaan en ook is toegezegd dat ex voortaan bij zijn zus zal verblijven als Vince er is. Ben ik superblij mee. Wordt hij vast mega verwend. We hebben ook besloten (mede hierom) dat hij vanaf volgende keer een heel weekend gaat. Ben heel benieuwd hoe dat gaat.

Verder weer heerlijk vanavond met C. gechat. Hij is zoooooo gezellig hahaha. Lig steeds in een deuk met hem.

6. Foxymama

Demaco:
    Lekker hoor tot 13.00 uur pitten! Sliep je dochter ook zolang of was die ook een weekendje weg?
    Blij te horen dat het goed ging met je zoon en zijn vader!

7. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    Mijn dochter was ook uit logeren. Die gaat voortaan elk weekend dat zoontje bij mijn ex is een nachtje naar mijn moeder. Heeft zij ook haar logeerpartijtje en ik lekken een nachtje rust. :D

8. Foxymama

ooooo Super! Leuk voor haar en dan heb jij ook eens een compleet kindvrij weekend.!

9. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    @Foxymamma:
    Lekker dat je zo'n rustig weekend had. En fijn dat je moeder een lieve puppy heeft gevonden.

@demaco:
    Heerlijk dat je zo lang geslapen hebt! Super dat je zoontje het zo leuk had met zn vader. Hoe had je dochtertje het bij oma?
    Wel komisch, fontana jij en ik hebben onze "kindvrije"weekenden tegelijk :D

@hier:
    Beetje zenuwachtig over het berichtje van I. Hij wil me zien zodra hij beter is. Niet binnenkort, of volgend weekend ofzo, maar zodra hij wat beter is. Vraag me nu af of ie als vriend komt, of dat t misschien wel uit is met zn vriendin. Hij komt dus in ieder geval hier, omdat Tess gewoon bij me is. Komt dan 's avonds, als Tess al in bedje ligt. Kan me hier echt helemaal gek over maken hahahaha. Ga proberen het los te laten, in ieder geval totdat ik weet wanneer hij komt. Spannend!!!

10. kleinvisje

hoi meiden

@demaco
    fijn dat het weekend goed is gegaan en Vince het ook naar zijn zin heeft gehad. Scheelt weer een hoop stress dan he :p Lekker ook dat je zo hebt kunnen bijslapen... goed zo.

@foxy
    Leuk een puppy uitgezocht voor je moeder. snap dat je zoon ook zo blij was. Luuk vind honden ook geweldig, maar dat gaat hier niet gebeuren hoor hahaha.

@tweetie
    laat je niet te gek maken hoor door je gevoelens en I. ;)

hier
    trots trots !! Luuk heeft geslapen van 19.20 tot 6.45 uur woow,
    ja wel met wakker worden om 23:00 uur en om 4.30 uur. Maar beide keren riep hij even, kon ik hem snel troosten met een kus, aai en "ik kom zo weer kijken tot zo, lekker slapen" en als hij dan nog 1x riep kon ik gewoon terugroepen ga maar lekker slapen ik kom zo kijken en was het goed. zonder huilen viel hij dan toch zelf in slaap. Het gaat dus echt steeds beter. :)

Zo dadelijk de tandarts bellen (wil eigenlijk niet whahaha) en verder heb ik er al een wasje inzitten.

heb trouwens 2 foto's alvast binnen... zal ik zo even posten :D zijn niet eens de mooiste, maar even voor het idee haha.

11. kleinvisje

hoi meiden

hierbij dan alvast 2 foto's van de " shoot " van gisteren. Deze heb ik alvast snel over de mail ontvangen. Rest moet ik nog krijgen.... maar dan hebben jullie een idee.
    Was niet heel makkelijk met een stuiterende en rondrennende Luuk whahaha. Stilzitten wat is dat?! :p

Bekijk bijlage 202258

Bekijk bijlage 202259

12. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    @kleinvisje:
    Wow! Wat goed zeg! Gaat echt steeds beter he :D
    Leuke foto's! BEn benieuwd naar de rest :)

@hier:
    Eindelijk weer wezen babyzwemmen!! Was zo heerlijk. Tess heeft echt n half uur liggen schaterlachen en ik lach ook t grootste deel van de tijd dubbel. Vanaf volgende week gaan we naar de volgende groep. Ze is echt toe aan iets meer zelf doen. En al haar babyzwemvriendjes zijn ook over, dus das ook wel zo gezellig. Heerlijk begin van de week!!

13. Foxymama

Visje:
    Wat een leuke foto's! Ben zeer benieuwd hoe die andere eruit zien.

Tweet:
    Aaah zo schattig dat babyzwemmen. Top dat jullie het beide leuk hebben gehad.

Hier:
    Weer aan het werk. Al mijn instellingen van bureau tot stoel zijn verkloot! Terwijl ik een blaadje op mijn bureau had staan dat ze dat niet moesten doen. Nu weer de arbo bellen om alles goed te zetten.

Zag via e mail dat de vacatures open hebben voor een functie 3 schalen hoger :D
    HBO werk- en denk niveau, maar niks over diploma (wat ik dus helaas niet heb) :p Dus ik ga eff peilen bij mijn leidinggevende wat mijn kansen zijn en solliciteren!

Verder alles cool hier :)

14. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    @Tweetie, spannend zeg met I. Mijn dochter heeft het ook heerlijk naar haar zin gehad bij opa en oma. Fijn dat het zwemmen zo leuk was!

@Kleinvisje, mooie foto's! En wat goed zeg dat Luuk nu zo goed slaapt.

Hier, net met Vince naar het cb geweest. Sinds hij met 5 maanden over is van de Neocate naar de normale melk schommelt hij enorm met zijn gewicht. Tijdje terug afgevallen, toen ineens aangekomen, nu in 3 weken tijd 10 gram aangekomen en dit is al meerdere keer zo gegaan. Morgen word ik gebeld door de kinderarts. Op het cb blijven ze zeggen 'ja hij ziet er goed uit, hij is mooi gemiddeld, hij kan het hebben'... Word er helemaal gek van. Hij is door al die schommelingen nu gezakt tot onder het gemiddelde en hij begon boven de +1 lijn. Maar ja, hij zag er ook heel goed uit toen hij een bacterie in zijn darmen had waardoor zijn verteringsproces bijna plat lag. Dus daar heb ik echt niks aan...
    Morgen maar weer even afwachten dus.

15. fontana

fontana Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.288
    0
    0
    zoekende.. maatschappelijk werk of jongerenwerk.
    ergens in t Noorden.
    hey girls,

ik ga niet alle 6 pagina's, die t inmiddels zijn geworden, teruglezen voor de tweede keer...dus reageer maar ff op de berichtjes van de laatste 2 pagina's hihi.

Demaco:
    grappig dat jij ook t zelfde weekend hebt steeds..moeten eigenlijk een keer flink opstap dan he hahahaha.Volgens mij zijn wij niet los vertrouwd. Vince is dan wel een heel stuk naar beneden gegaan idd, jeetje ik snap je angst wel hoor. Hou het goed in de gaten en anders aan de bel trekken ook al zegt t cb dat hij t kan hebben.

Tweet:
    Zoooowww joh, ga je op de fontanatour? hahahaha mooi man dat je ff los bent gegaan, enne nu weet je ook dat t weer werkt down under? of was t alleen bij zoenen gebleven...volgens mij niet toch. hihi cool hoor!
    fijn dat tess en jij zo genieten van t zwemmen samen, heerlijk om iets voor jullie tweetjes te hebben.
    Spannend zeg die "afspraak" met I ben heel benieuwd wat zijn gevoelens nu zijn...want t moet niet zo wezen dat ie jou strax aan t lijntje houd en dat jij gevoelens krijgt... duidelijkheid boven alles hoor. maar wel leuk vooruitzicht natuurlijk hihi.

Foxy:
    och balen zeg dat je nu alles weer overnieuw moet regelen op je werk. Als goedmakertje moeten ze jou die andere baan maar geven hahaha. nee dat zou wel te makkelijk zijn maar wel gaaf zeg als je daarop zou mogen solliciteren.
    cool een puppy!! maar die raskruising, vind je dat niet een beetje eng? Zijn nou niet de meest "lieve" rassen. Nou ja dat is ook maar net hoe je ze opvoed natuurlijk maar ik blijf t altijd wel eng vinden omdat je zoveel verkeerde verhalen erover hoort, met name over de staffords dan. Rotweilers zijn van nature volgens mij juist ontzettend lief, maar ze kunnen ook agressieve lijnen hebben.

Kussiexx:
    hoe issie met je meis? las wat over je migraine...balen dat je daar zoveel last van hebt. Hoop dat je snel wat over T heen bent, ook qua gedachten. xxx

pinkprec:
    welkom

kleinvisje:
    wauw wat een prachtige foto's!!!
    en wat top dat luuk zo goed en lang heeft doorgeslapen, kijk dat gaat de goede kant op. nu volhouden haha.
    t gaat lekker bij jou zeg, eerst je oor, nu je kies.. balen! Sterkte bij de tandarts brrrrr

Ik vergeet vast weer de helft.... sorry! ... als ik mijn kindvrije weekendje heb gehad ben ik altijd zo'n eind achter hier....

Mijn weekendje was leuk, vrijdag zwaluwhoeve heerlijk relaxen in de blote kont piemels kijken. Heb wel ff gekeken van s,m,l of xl maar als ze allemaal in de relaxstand staan dan zijn t allemaal s of m. hahaha
    vrijdagavond thuis gebleven, was helemaal kapot. Ow ik ben donderdag ook nog weggeweest, met de vriendinnen en toen bij F blijven slapen.
    Zaterdag kroeg weer en toen is F bij mij blijven slapen, hij heeft zn knie kapot, voetbal he... dus vanmiddag moet ie naar de arts ben benieuwd.. Dus helaas is de sex een beetje op laag pitje maar dat maakt me nix uit, urenlang knuffelen en kusjes geven en heerlijk in zn armen liggen maakt me ook zooo gelukkig!
    hij zei zondag dat ik officieel zijn vriendinnetje ben... cool!
    mijn ouders zijn ook wel kroegtijgertjes dus die waren zaterdag ook in de kroeg waar ik was... de vader van F was er ook, dus iedereen heeft elkaar ook al ontmoet whahahaha hoe goed!
    ben echt blij blij blij
    dat was t wel ff geloof ik.

16. Foxymama

Fontana:
    Nee, helemaal niet bang. Ligt echt aan de opvoeding van hond ( en kind :p)

Onze vorige rottweiler was echt mega lief met zoon en beschermde hem ook. Was een mega beest van 55 kg :O
    De stafford die wij hadden vroeger kon je ook alles mee doen. Me zusje lakte de nagels en kamde dat beest alsof het een barbie was.

Plus het ligt er ook aan hoe de ouders zijn en de vader van deze pup was zo'n rustig beest en de moeder super lief.
    En je moet kinderen/volwassenen ook leren om te gaan. Niet aan het eten komen, laten slapen, niet vervelen, etc etc.......

Wist je trouwens dat de meeste bijtincidenten zijn met labradors en retrievers? ;)

Leuk dat je officieel zijn dinnetje bent nu!!!!
    Lol @ piemels kijken.......geweldig! Ik ga zelf nooit naar die mix dagen. Liever badpak/vrouwendag.

Demaco:
    Logisch dat je bezorgd bent..gewoon je gevoel blijven volgen hoor!

17. Foxymama

mini ego:
    Kan niet solliciteren. Ze zoeken echt HBO'ers/juristen blijkbaar :(

Op naar de volgende vacature :)

18. kleinvisje

@fontana; lekker sauna en lol... piemels kijken whahaha. Leuk trouwens dat je nu officieel vriendin genoemd wordt exyn alles zo lekker gaat !! Geniet ervan,

@foxy; jammer dat je niet kunt solliciteren... verder zoeken. pfff moeilijk he.

hier:
    fotoboek voorbereid 2011 van luuk. opgeslagen en nu einde december de fotos van december nog toevoegen enz. en bestellen.
    Verder tandarts gebeld. Eigen tandarts is op vakantie, maar ik kan morgen terecht bij een waarnemende tandarts daar in de buurt 10:45 uur. houd er echt niet van, maar heb al geen geweldig gebit en niets doen kan pijn gaan geven of alles verergeren dus toch maar even de moed verzamelen en morgen gaan. Heb ik dat tenminste ook maar gehad. Oor blijft vervelend maar komt ws gewoon door de verkoudheid, neus speelt ook mee dus ik blijf spoelen. Moet volgende week weer bellen om andere oor na te laten kijken of gaatje er nog zit (ik vermoed van wel want komt nog die " wind" doorheen zeg maar) en als het an nog niet gesloten is moeten ze kijken hoe verder. Dan laat ik ook direct wel weer dit oor ook controleren. Verder voel ik me gelukkig wel goed.

verder belde werkcoach vandaag van uwv (ww) die nam even alles door aangezien zij nieuwe contactpersoon is. Ze kwam er echter al snel achter dat ik zelf aardig bijdehand ben en alles al helemaal uitgezocht heb enz. haha ;) Dus eindigde ze met; volgens mij heb je me niet nodig maar mocht wer wat zijn kun je online via de werkmap contact met me opnemen. succes verder je doet het prima" whahaha

19. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    @foxymamma:
    Balen dat ze toch aan je stoel hebben gezeten! jammer dat je niet op die functie kan solliciteren. had leuk geweest.

@demaco:
    Vervelend dat Vince zo schommelt in zn gewicht. Kan me voorstellen dat je daar onzeker van wordt. Op zich is wat onder gemiddeld niet zo erg, maar dat schommelen zou ik ook vervelend vinden. ff afwachten wat de KA zegt. Ben benieuwd!

@Fontana:
    Ja, daar lijkt t wel op he hahahahaha. En inderdaad alles werkt :D . Viel me erg mee, was wel bang dat t misschien zeer zou doen zo'n eerste keer, maar niets geen last van.
    Inderdaad heb ook geen zin om aan t lijntje gehouden te worden. Als ik uit de komene afspraak niet iets meer kan halen van hoe hij er nu in staat enzo, ga ik t em maar eens gewoon vragen denk ik. Eerst maar ff afwachten. Maar met een uitspraak als: ik wil je graag zien zodra ik beter ben, schep je wel verwachtingen...
    Oh en je voorstel aan demaco vind ik helemaal niet zo gek!
    Wat heerlijk zo'n relaxdagje!! En in relaxte toestand lijkt t allemaal n beetje even groot hahahaha (vrijdag was trouwens ook n ruime m, dus tref het wat dat betreft goed hihihihi)
    Super dat F. zei dat je echt zn vriendinnetje bent!!! Leuk hoor. Balen dat zn knie kapot is. Jammer van de sex, maar inderdaad dat knuffelen is ook heerlijk. Zo'n lekker warm lijf naast je, heerlijk! Daar zou ik ook zo verslaafd aan zijn :D

@kleinvisje:
    Balen dat je zo blijft kwakkelen met je oor en verkoudheid enzo. Lekker dat de werkcoach wel snel door had dat je wel goed bezig was zelf. Scheelt een boel gezeur.

20. fontana

fontana Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.288
    0
    0
    zoekende.. maatschappelijk werk of jongerenwerk.
    ergens in t Noorden.
    foxy:
    hmm balen joh van die vacature... nou ja jou kans komt vast nog! wat betreft rassen, ja t is idd opvoeding van de hond, dat denk ik ook. En tja ik vind t sowieso wat eng, kleine kids en honden..ook al is het zo'n lieve labrador..

Tweet:
    hahaha fijn hoor, dat t weer helemaal in orde is down under, goede manier om erachter te komen haha.
    Ben echt heel benieuwd of er meer achter zit bij I, t kan zo zijn dat hij meer voelt voor jou, maar dan wel eerst de andere relatie verbreken.
    En dat stappen, ik vind t prima!!

Kleinvisje:
    ik heb ook een hekel aan de tandarts hoor, brr maar zoals je zegt gewoon maar gaan, dan ist ook weer klaar.
    mooi dat die werkcoach zo positief is over jou, lekker zelf doen idd en fijn dat je hulp kunt vragen als dat nodig is.Als ze zo op je huid zitten is dat alleen maar irritant.

Ik zou met kerst een nachtje in een hotel met F.. whats appt ie net, we gaan van vrijdag op zaterdag naar alkmaar, en van zaterdag op zondag naar zandvoort en ik heb ook een massage erbij geboekt.
    oowwwkeeee... word er gewoon verlegen van zeg... dit soort romantische praktijken ben ik niet gewent.. vind t gewoon een beetje eng, voel me beetje bezwaard.. weet niet hoe ik me moet voelen/gedragen voel me gewoon weer 14 en onzeker haha.. hoe erg!!

Deel Deze Pagina