ow en dan wil ie ook nog beide keren samen dineren en dan wel in kerstsfeer... tjeeeeemig moet ik ook nog shoppen voor leuke kerstkleding.. vind t echt doodeng..of spannend..oww nu al paniek ( wel positieve paniek)
Fontana: Ja, honden en kinderen samen is sowieso eng, vooral als je niet oplet. Maar dit is nog een pup van 7 weekjes oud, dus hoef me nog niet echt zorgen te maken WauW! leuk joh dat F die dingen allemaal gepland heeft. Laat het gewoon allemaal lekker over je heen komen joh.....Wel leuk dat je je weer net 14 voelt Gelukkig heb je wel meer ervaring dan een 14 jarige . En je verdient het hoor, dat een man dat soort dingen voor je doet..... Hoe is het eigenlijk met ex, vriendin en baby on the way?
ex..tja dikke loser.. ik heb vorige keer heerlijk en uitgebreid vertelt over hoe ik me momenteel voel, vriendje, nieuwe baan met goede vooruitzichten op vaste uren, gezelligheid met vriendinnen enz enz.. En hij? Hij heeft nog steeds geen baan..zij wel maar zit nog met een koophuis wat niet verkocht wordt...baby? zal wel goedgaan daarbinnen in haar. Ik vind ex er down uitzien maar t boeit me geen moer. Zijn probleem. Hij zorgt goed voor de kids en dat is het aller belangrijkste. F zei net: T weekendje wordt steeds leuker en leuker.... ik vroeg wat ie allemaal aan t doen is. zegt ie "ik ben opzoek naar het perfecte kerstweekend voor de persoon die mij erg blij maakt" pfff ben dit echt niet gewent hahaha jaa en puppy's van 7 wk doen al helemaal niets! zooo lief, pluizig, schattig en om op te vreten.
@fontana: Hoop het! Maar zoals je al zei, alleen als ie weer single is. Vreemd gaan doe ik niet aan. Stappen gaan we begin volgend jaar plannen dan, lijkt me! Dit jaar wordt em niet meer. Lijkt me super! Heerlijk dat F. zo romantisch is!! Lijkt me echt fantastisch zo te zweven. Gewoon van gaan genieten! Oh en dan ook nog zulke lieve uitspraken *smelt* Ben stikjaloers hahahahaha
Fontana: Ik hoop dat het hem lekkr pijn heeft gedaan toen je dat allemaal vertelde....en dat het jouw heel goed heeft gedaan Super spannend dat kerst weekend van jouw! Ben jaloers.... Hier: *irritatie* Ik moet dingen printen/scannen en die printer begeeft het!!!!! aaahhhhhh morgen dus kijken voor een nieuwe :s En ik Heb het al zo druk morgen...Advocaat, fysio, zoon brengen en halen, 10 min gesprek op BSO en zwemles :s Kwam zaterdag toevallig een oude BSO begeleider van zoon tegen in de bus en zij was helemaal verbaasd over wat de juf van school zei over hem. Dus ben wel benieuwd wat ze te vertellen hebben morgen. Ik ga mijn bedje opzoeken....fijne avond en truste dames!!!!!
@Foxymamma: Die dingen gaan altijd op t meest ongunstige moment stuk. Balen! Je klinkt weer behoorlijk druk. Wel voorzichtig zijn he. Hoe gaat t nu met je aanvallen? Wat een schattige pup trouwens! Mamsvanrobin en kussiexx: alles goed? @hier: Gister een heel tijdje met I. gechat. Is nog niet helemaal beter. Ga kijken of Tess nu naar 1 slaapje per dag kan. Doet tot nu toe vaak 2. s morgens kan ze die tuk echt goed gebruiken, maar dan is de ruk naar bedtijd te lang. Daarom moet ze dan s middags ook eventjes, maar dat wil ze dan vaak niet en wordt dan dus te moe en jengelig enzo. Heb dus met de creche afgesproken dat ze moeten proberen haar s morgens niet naar bed te doen. Ik haal haar dan n half uurtje eerder op dan anders en dan kan ze hier meteen naar bed voor n middagtuk. Ben benieuwd hoe dat gaat. Als t niets is, kunnen we altijd weer terug naar 2x.
Heyy meiden!! @ Fontana Ahh heerlijk zeg, wat super leuk dat ie dat allemaal regelt en doet voor je maarrr je verdiend het dan ook!! XD Mooi om te lezen dat je zo in love bent Maar waar zijn je kids dan met kerst of gaan die mee?? @ Tweetie Wat spannend allemaal met die gozer zeg, hoop dat ie snel weer wat van zich laat horen @ hier Druk gehad de laatste dagen, vandaag heel me huisje schoongemaakt en vanaaf ook me douche een grondige beurt gegeven dus hoef deze week gelukkig niet meer te poetsen!! Morgen ga ik op kraamvisite bij me vriendinnnetje want die is vorige week bevallen Verder heb ik waarschijnlijk a.s. vrijdag een gesprek bij de gemeente!! Niks meer gehoord van die vriendin trouwens maar zit er totaal niet mee gelukkig. Verder deze week druk met de sint natuurlijk. Ohww en de juf is nu ineens heel tevreden met Robin en vind dat ie vooruit gaat!! Hoorde ook nog van een andere moeder dat haar zoontje ook moeite heeft met de kleuren...hij moet 1 of andere test gaan doen..en zo nog een paar moeders gesproken en veel vinden de juf maar niks..mja blijf maar gewoon oefenen en we zien t wel t zijn nog maar kleine kinderen van 4 jaar dus maak me niet meer druk. xxx
hoi meiden @fontana heerlijk joh dat hij zo veel voor je doet. zou er ook verlegen enz van worden. lekker van genieten joh !! En ex... hoop dat het hem idd wat deed whahah ;P @mamsvanrobin lekker druk dus. fijn dat alles gepoetst is. enne idd niet te druk maken om wat de juf zei. @foxy leuke pup !! jij drukke dag dus morgen... succes ermee en rustig aan he! @tweetie ben benieuwd hoe het verder loopt met I. fijn dat er iig goed contact is, maar idd zoals je al zegt even aanzien hij heeft nu immers relatie he. Moet ik wel eerlijk zeggen dat ik het wel erg vind van hem dat hij binnen die relatie zoent en .... met jou. Heel persoonlijk zou ik hem dan al niet meer hoeven want wie zegt mij dan dat ditzelfde niet later weer eens gebeurt als hij bijv. met jou zou hebben. Maar goed is wel weer beetje doemdenkerig van mij. Ben iig blij dat je het leuk met hem hebt. hier vanmorgen luuk naar de opvang gebracht en naar de tandarts gegaan. Viel allemaal mee. Vulling is gerepareerd. Verder daarna even op bed gelegen, bijkomen. Oor doet nog wel wat vervelend dus was wel even lekker. Vandaag dus eigenlijk weinig gedaan. Afgelopen nacht Luuk wederom rond 23 uur en half 5 wakker en is met een kusje en aai gewoon weer gaan slapen. Nu ook weer om 19.35 zonder problemen na zijn ritueel in slaap gevallen. trots rest van de week redelijk druk; morgen misschien ikea en huisje, donderdag sint op de opvang en bakken voor verjaardag luuk. hij gaat vrijdag trakteren op de opvang en dan doe ik de boodschappen en vieren we zaterdag zijn 3e verjaardag. En maar hopen dat ex dit jaar niet ineens voor de deur staat en anders laat ik hem er niet in. ga ook niets aannemen van hem en familie omdat ze anders dit tegen me kunnen gebruiken. Hoef gewoon niets meer van ze op die manier. Afijn winkeltje voor hem ga ik dus vrijdagavond in elkaar zetten zodat hij dit zaterdag als verrassing heeft.... verder geen bijzonders nu eigenlijk....
Tweet: Goede deal met de kdv, Hoop dat het werkt...Leuk dat je weer gechat hebt met I. Heb je nog wat gehoord van je weekend vlam eigenlijk? MamavR: ooo eindelijk die afspraak....Lekkr hard zijn daar en bij je standpunten blijven hoor! Vaag dat die juf nu opeens weer de andere kant op slaat Is ze een beetje koekoek ofzo? Maar gelukkig doet Robin het wel goed, maar dat deed ie al Visje: ahh lekkr zo'n rustig dagje. Alvast veel plezier bij ikea...altijd leuk! Hoop ook niet voor je dat ex en fam opeens voor je deur staat, want eigenlijk of je het weigert of accepteert, ze kunnen beide manieren tegen je gebruiken. Vervelend maar ik hoop dat Luuk zijn 3e verjaardag een super leuk groot feest wordt voor hem en jou. Hoe is het met de overige mama's? Hier: Heb echt zwaar teveel gepland vandaag. Kan ik ECHT niet meer doen. Had geen moment van rust en alles was hollen vliegen rennen. Zit nu pas eigenlijk sinds vanochtend....hele dag niet kunnen doen. Fysio ging ook goed, Rug gaat stukken beter alleen met staan nog wat pijn enz. Advies gekregen zo'n fitnessbal te kopen. Goed voor spieren, dus maar gedaan. Alleen nog geen puf gehad om op te pompen Gesprek op de BSO ging goed. Ze herkennen zich totaal niet in het commentaar dat de juf gaf. Dus ik denk dat het wel aan de juf zal liggen Werd vandaag ook aangesproken door een vrouw...in het Arabisch!! Toen ik zei dat ik dat niet verstond keek ze heel verontwaardigd Ben al bij vele "groepen" geplaatst, maar Arabisch is weer een nieuwe Ik duik mijn nest in en wens jullie alvast een fijne avond!!!
@mamsvanrobin: Lekker druk zo te horen! Leuk dat je morgen op kraamvisite gaat. Veel plezier. En nu zegt de juf dus opeens dat t goed gaat? Heel apart. Zou me er inderdaad neit al te druk om proberen te maken. @kleinvisje: Beetje misverstand denk ik. Heb met I. niet gezoend. Helemaal niets gedaan behalve wat gewone vrienden doen. Vreemd gaan doe ik niet aan. Als hij me leuk vind en wat met me wil, zal hij het toch echt eerst uit moeten maken met zn vriendin. Dat van afgelopen vrijdag was iemand anders. Niet I. maar J. Die is wel vrijgezel. LEuk zeg, al die voorbereidingen voor zijn verjaardag! En wat heerlijk dat t slapen zo goed gaat Super hoor! @hier: weinig nieuws. Tess vandaag 1 slaapje, ipv 2. Ging eigenlijk heel goed. Heeft lang geslapen vanmiddag, mara dat had ik wel verwacht. Morgen is ze s middags bij haar pappa. Ik heb een drukke dag. Moet de sint-inkopen nog afmaken (voor Tess nog kleinigheidje en dan voor mam en hans nog iets), s middags laatste keer maatschappelijk werk en eigenlijk nog even naar de ikea kijken of ik de onderdelen voor die lamp kan krijgen... Zit wel echt zwaar te wachten op een belletje van I. Das niet zo mooi voor me, want als ie gewoon als vrienden af wil spreken betekend dat dus dat hij niet zo over mij voelt, maar ik begin hem volgens mij wel leuk te vinden... Nou ja, ff afwachten maar. Fijne avond!!
Hey allemaal, Ik meld me ook weer!! EINDELIJK! HEB JULLIE GEMIST!! Fijn om weer bij te kunnen lezen! Lang en chaotisch weekend gehad! En nog nooit zolang niet op laptop geweest!! Gewoon vanaf vrijdag al nie meer! Maar ik ben er weer!! Maar tis nu al zo laat, dat ik maar gauw op bedje ga! Ik heb bijgelezen hoor!! Maar nu geen puf meer om te reageren!! Sorryyy!!! Ben nu gewoon wel stiekem heeel moe.... Hihi... Als ik het morgen nog weet, reageer ik weer!! Veel liefsss en een knuffel voor jullie allemaal!! Ah, nog even snel dan; @ Precious, welkom meid! Leuk dat je er bent, en tuurlijk mag je meekletsen!! @ Tweetie, woww, hihi, wat lees ik nouw, mijn ogen klapperen ervan!! J. dus.. Fijn dat alles nog werkt!! En vooral fijn dat je geen pijn had meis!! En wat I. betreft.. Haha, jij zegt dat je geen gevoelens voor hem hebt. Wil je wegwezen, ik geloof er nix van!! En ik weet nie hoor, maar volgens mij speelt er andersom ook wel meer.. Hij heeft toch een vriendin? En toch wil hij je zien? Hmm... Ik weet nie hoe ik het zou vinden als mijn vriend dat zou doen.. (als ik uberhaupt al een vriend had, whaha) Ik denk dat er meer speelt tussen jullie.. Maar goed... @ Fontana, zoooo fijn dat je zo happy bent met F. En wauww, hij is wel spectaculaire zaken aan het regelen! Echt te gek!! En tis je gegund meid!! En dat ex down is, hihi, vind je het HEEEL gek!! *GRIJNS* GOOO GIRL!! @ Foxy, die foto is gewoon TE lief van dat hondje!! *smelt* wat mooi!!! Wat een schatje!! En volgens mij neem je weer te veel hooi op je vork meis, slow down a little!! Ps. Hoe is het met je duizeligheid/hoofdpijn/flauwvallen?? @ Demaco, fijn dat je ex met je kleine naar zijn zus gaat! Kan me voorstellen dat je dat veel rust geeft!! Komt goed meis! En laat je ons weten wat kinderarts zegt morgen?? *knuffel* Ben ook benieuwd, Stan wil momenteel ook bar slecht eten, maar ook drinken.. Soms zelfs droge luiers! En hier ook binnenkort weer afspraak bij CB... En hij is al nie de zwaarste... @ Kleinvisje, jou aanpak heeft duidelijk zijn uitwerking wat betreft het slapen van Luuk!! Super hoor!! Vind echt heel knap hoe je het volhoud enzo! En wat een mooie foto's zag ik voorbij komen!! Ik kan nie wachten tot je de rest komt showen!! 2 kanjers en nog 1 kanjertje in je buikie!! Wauw! @ MamsvanRobin, hihi, chat ze met C.!! Geniet er lekker van! Leuke afleiding is alleen maar beter! @ all, sorry als ik iets of iemand vergeet!! Das echt nie bedoeling, maar tis al zoohoo laatttt!! @ hier, vertel ik nog wel! Nu ga ik dus echt op bed.. Zijn al weer kwartier verder... hihi.. Liefss
Goedemorgen, Ik verwaarloos jullie ook een beetje moet ik toegeven Ben toch wel erg druk met alles en savonds lekker aan de chat met C. Gisteren zelfs van 17.00 tot 02.00 haha en de cam is ook nog aangeweest. Nu wel heeeeel moe hahaha. Kinderarts heeft niet gebeld dus ga zelf zo maar even bellen. Straks naar een uitzendbureau en eind van de middag naar de advocaat voor het alimentatiegebeuren. Tussendoor nog boodschappen doen met mijn moeder en de kids. Nu eerst even ontbijt maken voor mijn meis (kleine jongen slaapt nog) en dan maar eens een boodschappen lijstje maken.
hoi meiden @tweetie OH SORRY HAD JE VERKEERD BEGREPEN / GELEZEN DAN !! dacht al vond het niets voor jou. maar goed je hebt dus meer gedaan met J. en wacht op meer van I. omdat er toch wel wat ontstaat maar dan moet het eerst uit zijn... ja snap ik. ben benieuwd ! @kussiex hoi... leuk dat je er weer bent ! @demaco lekker aan de chat !! heerlijk toch druk dagje dus vandaag. succes met alles. @precious helpt het hier beetje mee te lezen enz.? hier; weer goede nacht van luuk van 19.40-6.45 uur met 23:00 en 5 uur wakker worden en even kleine troost en weer verder slapen. helaas wel beiden grieperig nu. Luuk enorm verkouden en beetje diarree en ook bij mij is de verkoudheid niet minder en heb ik last van af en toe wat buikkramp (griepje) en veel maar moeilijk naar de wc gelukkig niet misselijk of spugen, maar fijn is anders. Ik houd vandaag Luuk maar even thuis.... even bijkomen want morgen is sint op opvang en vrijdag viert hij verjaardag daar en zaterdag thuis. dus even rust maar.
nou meiden net terug van huisarts... want ontdekte raar plekje op mijn huid en bovendien wel veel last van oor nu. (niet die met gaatje) heel gedoe om assistente te overtuigen dat ik echt even wilde laten kijken maar oke. 1) oor met gaatje is nog niet dicht maar gaatje is wel minder groot nu. 2) andere oor door verkoudheid dichtgeklapt en dat geeft pijn. helaas behalve stomen enz wat ik allemaal al doe niets aan te doen. 3) plekje niet erg gelukkig conclusie; enorm verkouden en te weinig mogelijkheid om op te laden. moet meer rusten eigenlijk en blijven stomen etc. pfff zo niets voor mij dit. probeer vandaag maar beetje op de bank te hangen. voel me echt niet helemaal lekker. dat oor is echt rot. pff bah en dat net voor luuk zijn verjaardag
hoi meiden kreeg net foto's binnen. hier alvast 2 Bekijk bijlage 202717 Bekijk bijlage 202718 www.adb-fotografie www.sjudith.nl zijn de sites van de fotograaf en visagiste
hier nog eentje. ook zo mooi (allemaal hoor, maar beetje veel om ze allemaal te plaatsen haha) mijn ventje Bekijk bijlage 202720
@ Visje, weet je op wie Luuk lijkt.... Op Sven Kramer, de schaatser!!!! (en reken maar dat dat een compliment is!! ) En vind die foto met die ehm, hoe noem je dat nouw, ah, confetti, ook zoo mooii!! @ Demaco, thanks voor jou bericht, doordat jij begon over de kinderarts herinnerde ik me weer dat ik CB moes bellen, maar die zijn natuurlijk weer nie te bereiken en ik word waarschijnlijk pas VOLGENDE week teruggebeld voor een afspraak... Nu jah.. Kan ik ook nix aan doen... Heb jij ondertussen al heen gebeld en gehoord hoe of wat? @ Visje, wat vervelend zeg, dat je je zo ziek voelt! En tjah, dat meer rust nemen enzo, ik ken het, maar HOE indd.. Das dan effe zo balen heh... In ieder geval een dikke digitale *beterschapsknuffel* van me!! @ Tweetie, hihi, weet je nog van wie je dromen wil! J. of I. !! @ Fontana, dat wilde ik trouwens nog zeggen, kan me goed voorstellen dat je hier heel onzeker van word, die overweldigheid aan liefde die je nu krijgt.. Zou ik ook hebben hoor!! Woow!! Hij is wel helemaal the one als je jou verhalen zo leest! Echt zooo lief!! Ik zou er gewoon van genieten! Het mag nu, tis nu jou tijd! Je hebt genoeg narigheid voor je kiezen gehad!! Hihi, Dude zal zich nog wel effe voor z'n kop slaan! @ hier, alles nu weer best redelijk.. Het weekend had ik het best wel even heel moeilijk en was ik zo klaar met het "alleen" zijn dat ik bij mijn ouders ben blijven logeren, maar daar hangt momenteel zo'n negatieve sfeer dat ik dat gelijk oppik.. Pfoeh, was er helemaal min van geworden.. Zondagavond is mijn vriendin/paragnoste bij me gekomen om me op te peppen en dat heeft wonderen gedaan, in combinatie met mijn superrr beoordelingsgesprek wat ik maandag had op mijn werk... Dus gaat nu weer prima!! Verder heeft Stan momenteel een fase van niet willen eten en ook slecht willen drinken! Dus maak me wel beetje zorgen... Hopelijk komt het gauw weer goed.. Dat niet willen eten hoor je wel vaker, maar hij drinkt al zo weinig.. En dat vind ik zo nie fijn... Liefss
@kussiexx: Ik geloof het zelf inmiddels ook niet meer hahahaha. Van zijn kant weet ik overigens niet hoor. Zou kunnen dat ie me alleen als vriendin ziet. ff kijken wat de afspraak gaat brengen en als ik erg twijfel, dan vraag ik het hem, heb ik me voorgenomen. En zoals ik al tgen kleinvisje zei, als hij een vriendin heeft, gebeurd er echt niets. Dan eerst uitmaken. En ja heeeel fijn da alles werkt Blij dat je er weer bent. Heel naar dat je zo'n rotweekend had. Kan me voorstellen dat t je af en toe helemaal de keel uit komt, dat alleen zijn. Mij ook, maar moet zeggen dat t wel helpt dat ik om het weekend uit kan. Geniet ook nog veel meer van de weekenden met Tess. Dikke knuffel! Oh en van wie te dromen, das een eitje. J. had echt helemaal niets met gevoelens te maken maar met een veeeeeeel te lange periode zonder en dat ie een ontzettend lekker ding is hahahaha Ken hem van vroeger, maar geloof me, hij is ontzettend opgeknapt hahahah. Maar zoals ik al zei, niets gevoel daar. Hebben geen eens telefoonnummers uitgewisseld ofzo . @demaco: Ow wat leuk dat chatten!! Balen dat de ka niet gebeld heeft. Wat zeiden ze toen jij belde? @kleinvisje: Groot gelijk dat je Luuk thusihoudt vandaag. Hij heeft de komende dagen zoveel leuks op stapel staan, zou zonde zijn als ie dat niet meemaakt doordat ie echt ziek wordt. Ontzettend balen van je verkoudheid! En ja, dat rusten met zo'n kleintje en al die leuke dagen voor de boeg, is waarschijnlijk niet echt een haalbaar iets... Beterschap *knuffel* Wat een super foto's!! @hier: Kan niet anders zeggen dan dat t lekker gaat! En dat terwijl ik zwaar verkouden ben en een vreemde, pijnlijke plek in mn nek heb hahahaha. Die weekenden uit doen me echt goed. Geniet ook nog meer van de tijd dat Tess wel bij me is (als dat mogelijk is!). Verder nog niets van I. gehoord. Maar goed, t is n man met griep en das meestal wel heeeeeel erg hahahaha dus kan nog wel n paar dagen duren misschien. Ben alleen helaas niet zo goed in geduldig zijn! Zo nog naar mn laatste keer maatschappelijk werk. Heb er echt super veel aan gehad en ben heel blij dat ik me nu weer zo happy voel.
kussiex en tweetie fijn dat jullie je ondanks minder weekend kussiex en verkoudheid toch ook happy voelen. ik ook hoor op het ziekjes zijn na enne die confettie zijn blauw witte muisjes voor op beschuit erg leuk !! was ook erg gezellig hier lekker op bankje met laptop en Luuk op de grond met puzzels en blokken enz aan t spelen. merk dat ik moe ben en best zou willen slapen, maar DAT laat luuk dan niet echt toe. dommelen en bankhangen vind hij allemaal niet erg maar als ik echt in slaap zou vallen roept hij hahahah en gelijk heeft hij. Hij is zelf niet moe en slaapt eigenlijk niet meer overdag... dus houd ik het maar uit tot hij ook naar bed gaat. komt wel goed.