@ Aurin, fijn dat hij terecht is! Is hij okeej? Wat zal dat een opluchting zijn zeg!! @ Visje, heb je al voor 2e keer gestoomt? Hopelijk heeft dat geholpen? Fijn dat Luuk het zo mooi heeft gehad op de sintviering!! En wat geeft de advocate jou toch altijd alles duidelijk door! Dat lijkt me heel fijn! Je weet zo wel precies waar je aan toe bent! @ Foxy, oef, dat jij je schuldig voelde ondanks dat je juist het juiste deed snap ik helemaal meis! Maar nu jah, je hebt het gewoon goed aangepakt... Maar wat zijn ze dan indd sterk heh! Tenminste, ik kan me er eigenlijk nog nie eens een voorstelling van maken... Maar Stan is met zijn 20 maanden nu al harstikke sterk, en kan flink spartelen!! @ Fontana, Hoe is ie?? Nog wat gehoord van F. Laat je even weer wat horen!! We miss you!? @ Demaco, hoe gaat het met jullie? Hoe is het met alle virussen/verkoudheidjes? EN hoe bevalt de bakfiets? @MamsvanRobin, hoest op de chatmet C.? @ Precious, hoe is het met jou? Liefs
Dank je, kussiexx @hier: Heb echt compleet geen stem meer. Heel erg lastig hahaha maar vind t dit keer niet zo erg hihihihi Moet wel ff bedenken hoe ik em weer n beetje rap terug kan krijgen want vooral met Tess is t wel erg moeilijk zo. Krijg er echt alleen wat gepiep uit. Morgen maar ff honing halen voor in de thee. Dat helpt in ieder geval.
Sorry ben een beetje druk haha. Hier gaat alles goed, iedereen nog wel vollop aan het snotteren en hoesten en lijkt ook nog niet weg te gaan. Chatten nog altijd elke dag wel even en soms avonden lang tot snachts haha. Erggg gezellig! Probeer echt zo snel mogelijk weer mee te kletsen hoor.
hoi meiden zo..zit net weer even hihi van 15.00-19.00 bezig geweest met bakken enz. daarna Luuk op bed gelegd (ging weer prima slapen) en vervolgens de was snel even opgehangen en nu lekker op de bank. morgen de boodschapjes doen en laatste dingen afbakken. luuk gaat morgen trakteren op kdv. en dan morgenavond als luuk slaapt t winkeltje in elkaar zetten. zaterdagochtend dan alles opruimen enz en voorbereiden en dan 's middags de verjaardag. pfff de komende dagen nog geen rust dus whahaha. maar goed, voor een goed doel ga nu zo nog keer stomen en bed in en tv kijken op bed.
@kleinvisje druk druk druk druk hahahaha Maar wel leuk hoor! Is t bakken goed gelukt denk je? Wat heb je gemaakt? Ik vind bakken echt heerlijk om te doen!!
haai girlsss sorry hihi ik ben ook zooo druk, moet mezelf verdelen tussen, kids, werk, vriendinnen, familie en F, en das best pittig haha maar ow zo leuk! Kleinvisje: prachtige foto's!! wauw vooral die van luuk zo tussen alle blauwe muisjes. heel schattig! spannend hoor 21 dec, snap dat alle vechtlust bovenkomt, hoop dat het daarna eindelijk rond is en klaar. Fijn dat luuk eindeljk een goed slaapritme te pakken heeft, houden zo! Tweet: wauwwww das een lange vent!!! woehoeee en wat spannend joh al die kriebeltjes.. idd gewoon eens benoemen dat je t jammer vind van zn vriedin en als t nog zo pril is, dan kan t ook altijd nog uitgaan en dan gaat er niet zoveel kapot. hihi Hoop echt dat t wat kan gaan worden voor je meis. ik gun jou ook dat fijne wat ik nu voel. Foxy: wat een lekkere pup!!! echt zooo cute zeg. Balen dat je kleine vent zo ziek is bleeh. Hoop dat ie snel weer beter is. vind dat je t goed aangepakt hebt met dat msn gesprekje. t lijkt me een beetje een dom geval. Kussiexxx: Negatieve sfeer bij je ouders? hoe kan dat joh... problemen met elkaar ofzo... hoop t niet zeg.. fijn dat je vriendin/paragnoste je weer even heeft kunnen oppeppen, dat is echt super dat ze er zo voor je is. fase: heel herkenbaar hoor, komt echt weer goed, niet de strijd aangaan, dan maar een stuk fruit ofzo aanbieden en zo niet dan maar niet. Hij gaat vanzelf weer eten, ook hij krijgt honger hoor hihi. Hier: t gaat allemaal zo leuk en goed dat ik t gewoon eng vind, dit is niets voor mijn leven namelijk. Dat gaat nooit zo gemakkelijk en nu ineens binnen een maand, heb ik een baan en een vriendje. En op mijn werk zijn ze zooo enthousiast over mij dat ze me meenemen in de sollicitatieronde voor januari, dan heb ik de kans op 28 vaste uren. Hoop zo dat ik t wordt. heb nu 0-uren contract maar alles word ingehouden op de bijstand dus werk ik nog voor jan... maar ja ik heb t zo naar mn zin. Met F gaat t ook super, we hebben t echt leuk saampjes, knuffelen enzo heerlijk!! de kids vinden hem ook erg leuk en hij sliep van dinsdag op woensdag ook bij mij. ik moest vroeg werken dus ex kwam de kids vroeg ophalen ik zei nog tegen F..niet treuzelen want dan krijg ik strax zo'n vreemde situatie. maar goed je weet hoe mannen zijn, haantjes dus F bleef net zolang tot ex binnenkwam. ahum... nou ik voelde me het meest rare volgens mij, want de mannen deden alsof t de normaalste zaak van de wereld was... handje, babbeltje. F ging weg, sem erachteraan "knuffel, knuffel" nou hij knuffel en mij nog een kus met "daag schatje" en toen ging ie weg. zegt ex "oh lijkt me leuke gozer" pffff man man ik vond t maar stom. gelukkig niets meer over gesproken. Nou dat was t weer hahaha ik moet nu weer rennen om de kids bij ex weg te halen.. kusssss voor jullie allemaal
Fontana, zeg wat een mooie meid ben je!!!! JE EX IS GESTOORD DAT HIJ JE HEEFT LATEN LOPEN!!!! ja vind ook dat je eruitziet als een 23 jarige met 0 kinderen haha!
@fontana: Heerlijk wat klink je vrolijk!!! Wat lekker zeg, dat alles zo goed gaat voor je. Ben echt blij voor je (ook wel beetje jaloers, maar das niet zo gek ). Wat gaaf dat ze je meenemen in de sollicitatieronde!! Dat zou wel echt super zijn voor je. Zal voor je duimen! Lijkt me een hele rare situatie met je ex en F. Maar goed hij moest eens komen en nu heb je t dan maar meteen gehad. I. is inderdaad lang. Vind ik echt super! @hier: Tess is ontzettend met haar tandje bezig. Ze was de hele dag hangerig en jengelig geweest bij opa en oma en kwijlt alles bij elkaar. TOen we thuis waren meteen een paracetamol gedaan en n kwartiertje later ging het weer. Nu slaapt ze, want ze heeft overdag welgeteld 1 kwartiertje geslapen. Heel sneu. I, postte vanmorgen op fb dat ie n ontzettende allergische reactie had en helemaal onder de blaasjes zit. Heb ff met em gechat (te laat op mn werk uiteraard ), zalfje aangeraden en toen snel weg. Heb vandaag eindelijk weer eens gebakken. Kleinvisje had me op n idee gebracht. Vind t zo leuk om te doen, maar neem er te weinig tijd voor. Maar goed, vanmiddag dus wel. Maar dan heb ik een hele taart voor 2 p. Beetje veel. Vriendin krijgt morgen n stuk voor haar en haar vriend mee, maar dan nog. Dus op fb gepost dat ik gebakken heb, maar taart over heb. Zie ik net een reactie van I. : Ik zou wel een stukje willen komen eten. Wow!!! Hij is echt zwaar beroerd van die reactie, hele nacht niet geslapen, ha geweest enzo en dan toch zo'n reactie. Was echt helemaal happy hahahaha. ZOu best kunnen dat die reactie was om te laten merken dat ie wel zou willen komen, maar dat nu even niet red, of misschien dat ie straks wel komt. En onderwijl dat ik dit typ, stuur ie bericht dat ie er aan komt!!! AAAAHH! Nou meiden, ik ga afsluiten. Dikke knuf! Kleine aanvulling: Hij vindt t ammer dat Tess al in bed ligt, had graag nog eve met haar gespeelt. *smelt*
Daar bloeit iets! Wat ik je brom!! En de liefde gaat bij een man door de maag, dus ik hoop maar dat je een verdomd lekkere taart hebt gebakken, whahahahaha!! GRAPJE NATUURLIJK!!! Meid geniet er van!! En ik hoop dat Tess lekker doorslaapt vanacht!!! Liefsss
@kussiexx Die taart zit wel goed. Chocolade Helaas nog wel vriendin. Tenminste, anders moet ie haar gisteravond hebben gezien en uit hebben gemaakt. Lijkt me sterk...
@ Fontana, whaha, ik vind het om te gieren, die ex van je en je vriend!! Whoppa!!! Go girl!! Je ex krabbelt zich echt nog wel 3x achter zijn oren!!! Vind het wel stoer dat F. is "gebleven" tot ex kwam... Ik vind het zo super heerlijk dat je zo geniet! En lees indd dat je het druk hebt.. Tjah, dan komen wij op het laatste plan heh! Meid, geeft nix.. We horen vanzelf weer van je!! Ennuh, ik duim voor je dat je dat contract in de wacht sleept!! In combi met het verhaal van Tweetie, geeft ons meiden dat toch weer moed hoor! HET KAN TOCH ECHT! Er bestaan lieverds!! HOERAAA!!
@ Kleinvisje, hoe is het vandaag gegaan?? Nog kunnen stomen? En alle boodschappen binnen gekregen? En hoe vond Luuk het om te trakteren? Is het allemaal goed verlopen? Heb je een beetje de kracht voor morgen?? @ Demaco, lekker rustig aan doen, en genieten van je chatgesprekken!! Heerlijk toch!! Liefsss
Hey allemaal!!!! Hier echt een nare dag gehad... Ben voor het eerst weer half in paniek geweest.. En das (zelfs voor mij) toch al een poosje geleden.. Stan is nog steeds lange nie fit.. Vanmorgen om 5 uur huilde hij ook weer flink, dus ik er uit en toen leek het ook weer of hij moest kotsen, maar tis net of het nie lukt ofzo.... En dan raakt ie in paniek? Nu jah, poosje op schoot, schone luier, en toen nog even weer terug gelegd. Toen heeft ie nog even gespeeld met auto en boekje.. Gelukkig. Was om half acht "dag" Nu jah, toen op visite geweest, wat erg gezellig was, maar ook daar was hij niet te passe... Hangerig, huilen, maar ook wel weer lekker spelen, en paar super mooie foto's kunnen maken.... Hoe dan ook... Later kwamen we thuis en hij raakte me toch overstuur.. Ik dacht al wel dat ie wat oververmoeid was... Wilde hem nog wat pap geven en naar bedje doen, maar hij heeft 3 hapjes gehad onder groot protest en daarna ging het helemaal mis.. Was echt eng meiden... Ik heb dit nog nooit met hem meegemaakt. En geloof me, hij is heus wel vaker écht driftig... Het leek wel of hij er in bleef ofzo.. Het was zo naar, hij bleef maar huilen en schreeuwen, wilde niet op de arm (gooide zijn hoofd achterover, je weet wel, dat overstrekken, wat baby's doen) Kon hem nauwelijks houden, hij wilde op de grond, ging hij op zijn buik liggen, en toen tegen mijn knieen aan (ik zat op knieen bij hem) toen wreef ik over zijn rugje en praatte rustig en sussend.. Leek hij heel eventjes te kalmeren, en toen ging hij weer zitten, en draaien en wiebelen, en liet zich vallen, en toen leek het net of hij gewoon buiten zinnen was ofzo, of hij er gewoon "in bleef" Alsof hij zich geen raad meer wist met zichzelf... Het was zoo eng, het leek wel een "aanval" ofzo... Ik heb gelijk mijn wijkverpleegkundige gebeld van CB maar ja, die nam natuurlijk nie op.. Mijn moeder hoef ik nie meer te bellen, want die kan het allemaal nie meer aan... Zou het paniek kunnen zijn geweest van het niet kunnen maar wel moeten kotsen? Ook voor die "aanval" maakte hij die nare slikbewegingen... Of "gewoon" een "serieuze" driftbui??? Herkennen jullie hier iets van?? Als jullie kids zóó boos zijn, dat ze er ook in "lijken te blijven"??? Help? Want ik vind dit echt traumatisch gewoon.... Liefsss Ps. sorry voor ego bericht...
jeetje kussiexx, dat is idd even schrikken zeg.. zit me even goed te bedenken wat het zou kunnen zijn, maar ik weet t echt niet. Hoe is het mijn zijn poepen? Zou het misschien kunnen zijn dat ie pijn in zijn buikje heeft ofzo? Omdat je zegt dat hij niet fit is... jeetje lastig hoor. En als je dan even helemaal geen "hulplijn" hebt zou ik ook ff in paniek raken hoor. Maar probeer voor hem kalm te blijven en alles uitleggen, het is ook niet erg om je eigen gevoel te vertellen, dat mama het ook eventjes niet weeet maar dat je wel je best doet en dat je er voor hem bent. Beetje warme melk en dan proberen om hem op bedje te leggen. Veel sterkte meissie, weet hoe vervelend t is... had gewilt dat ik je kon helpen, maar ik weet t ook niet. gatsie vind t echt naar voor je en voor stan ook die kleine schat.. ex, ja ik was er vanmiddag om de kids op te halen, kreeg me toch een preek!! of ik wel wist of dit de ware was.. omdat ie de kids al had gezien.. naja alsof ik elke week een ander voorstel.. ik zei nee, je weet nooit of je de ware te pakken hebt, dat dacht ik namelijk bij jou ook en jij liet me na 7 jr vallen dus ik geloof er niet meer in. maar voor nu ben ik heel gelukkig en daar kun jij nix aan veranderen en dat hoef je ook niet te proberen. hij had F via google helemaal nagetrokken, hij wist vet veel van em!!!! belachelijk, ik vroeg waarom die dat deed. ja nou hij gaat met onze kids om... pff alsof ik al die wijven van hem heb nagetrokken flikker op zeg. Zou die jaloers zijn ofzo... hij zei nog ik gun je het geluk hoor. jaja blablablalalalaaa eikel.
@Fontana, wat een nare streek vind ik dat. Als je idd elke week een ander voor zou stellen aan de kids of de kids zouden herhaaldelijk verontrustende dingen over hem vertellen aan hun vader dan zou hij misschien recht hebben om je hierop aan te spreken. Maar komop zeg! Alsof jij als moeder geen rekening met je kinderen zou houden. @Kussiexx, heeft hij geen angst gecreeerd om te spugen? Ik heb dat zelf wel echt gehad en hield dit dan ook verschikkelijk tegen altijd. Ik kan me voorstellen dat je daar als jong kind toch ook van in paniek kan raken. Wil je wel even een hele dikke knuffel geven! Slaapt hij inmiddels rustig? Sterkte ermee. @Tweetie, oh wat leuk zeg dat hij dat nog post op het moment dat hij eigenlijk een 'rotdag' heeft gehad. Hij vind het blijkbaar erg leuk bij jou Ik voel ook wat opbloeien daar hahaha. Hier, waar zal ik beginnen. Even een update vanuit hier. En dan met name met betrekking tot de C. Waar het namelijk begon als gezellig bijkletsen met een oude bekende ging het al snel meer richting 'spanning zonder veplichtingen' zeg maar. Het was ook de bedoeling dat hij soms zou langskomen enzo als de kids er niet waren, gewoon voor de 'leuk' maar niks serieus. Maar nu..... het bovenstaande is echt van de baan. Van beide kanten uit zien we inmiddels dat het uitbloeid tot iets met gevoel. Hij is wat relaties betreft verschrikkelijk onzeker. Hij heeft 1 relatie gehad van 15 jaar en dat was het. Zomaar even langskomen is er dus niet meer bij hahaha. We hebben aankomende vrijdag onze 1e officiele date hahaha. Ik ben zoooooo happy!!! Maar ook zo verschrikkelijk zenuwachtig! Ik ben namelijk echt heeeel stil de 1e date hahaha. Nou gaat C. van onzekerheid juist veel praten dus hopelijk heft dat elkaar op. En vanavond heeft hij zelfs even met mijn dochter zitten gek doen op de cam hahaha. Zooo schattig haha. Hij is wat dat betreft ook wel echt gek hoor. Zitten ze met zijn 2en gekke bekken te trekken of hun haar door de war gooien enzo haha. Mijn dochter vond het in ieder geval fantastisch! C. praat inmiddels al zo dat het toch wel erg de serieuze kant op gaat. Toch voelt het wel een beetje gek haha. Hij kwam al bij ons over de vloer toen ik ongeveer 10 jaar oud was. En toen was hij dus al getrouwd en in mijn ogen oud (22 ofzo haha). Hij is dus 12,5 jaar ouder dan ik. Heeft geen kinderen, want zijn ex wou absoluut geen kinderen. Maar hij is wel heel gek van kinderen wat natuurlijk wel heel belangrijk is. Ik ben erg benieuwd hoe dit allemaal gaat aflopen.
hoi meiden @kussiex... ik reageer onder wel even hoe de dag was. Allereerst betreft Stan. Het gedrag van overstrekken en huilen, spugen opwekken kan meerdere oorzaken hebben. belangriijk is voor een volgende keer de volgende stappen te bekijken 1) is hij ziek / niet lekker. Zo ja dan kan dat natuurlijk een oorzaak zijn van het moeten spugen (maar niet kunnen / durven en daardoor zichzelf verliezen in zijn gedrag) --> doen; lichamelijke pijn verlichten en rust bieden 2) is het niet (alleen) lichamelijk kan het idd een driftbui zijn. kinderen kunnen zich hierin verliezen, stoppen met ademen, spugen opwekken etc. om zijn zin te krijgen en sommige kinderen blijven hier lang in hangen. --> doen is per kind wat verschillend maar benoem dat je ziet dat hij boos doet of bang lijkt. probeer rust te brengen, lukt die niet door even bij je te nemen kun je bijvoorbeeld even zingen of aaien. Accepteert hij dit niet dan is het soms even nodig om te zeggen " Stan stop nu!" het kan geen kwaad om dan even weg te lopen (wel kunnen zien) wat water te pakken (voor jezelf en kleine) en dan opnieuw een poging te wagen. op die manier kun je bij een dirftbui laten zien dat hij anders moet reageren op zijn zin te krijgen en wat de anderen ook al zeiden: blijf rustig, blijf zoveel mogelijk praten en uitleggen en probeer wat te drinken, benoemen wat je ziet etc. Luuk had het eerder ook wel hoor. Boos, hoofdbonken, overstrekken, gillen, dan even stoppen met ademen enz. ik probeerde dan ook de rust er in te krijgen. dit lukte ook niet altijd en dan noemde ik dat ik zag dat hij boos was en of mama moest helpen... bij geen reactie noemde ik dan dat ik zo hem niet kon helpen en liep ik even weg de keuken in. Vaak met als resultaat nog meer drama, maar daarna wel direct een opening om het te doorbreken. succes ermee @demaco jij ook lekker druk en aan de chat dus en gevoel on the way... nou gewoon kijken hoe het gaa lopen toch en heerlijk van genieten. Heerlijk al die meiden aan de chat en met (beginnende) gevoelens. @tweetie succes met Tess en ook jij lekker dat het zo gaat met I. @fontana ex-en blijft gedoe he. Ach jij mag heus gewoon met F. lekker daten hoor, laat je ex maar praten en doen. Het zal idd wel met controle te maken hebben vermoed ik. Mannen vinden het heerlijk als hun meissie (ex) geen andere vriend heeft. Alsof hun dan zo belangrijk zijn geweest dat er geen betere is. Het doet hun ego zeer als er dan ineens iemand anders is. Maar ach bij veel van ons meiden werkt dat in feite (in begin) net zo. Doet zeer als je ex ineens (voor eerst) een ander heeft en jou aan de kant heeft gezet. Bij mannen is dat volgens mij dus net zo alleen willen ze perse macho zijn dus uiten ze het anders. En ja jaloers... zal ook best wel. maar ach... zijn probleem toch !!! lekker genieten !! hier pff wat een dag 8 uur zoontje met traktatie naar de opvang gebracht. vervolgens boodschappen gehaald voor de verjaardag morgen met mijn moeder en met haar naar de IKEA. zij had stof gezien voor gordijnen daar voor Luuk en baby en wilde me dit showen. Oke dan. Erg leuk met auto's en dus gekocht. Daarna verder gegaan met bakken. Heb cake / cupcakes etc gemaakt en een quiche. Eenmaal klaar met moeder begonnen aan gordijnen maken van de stof. Is nog niet af maar al een aardig eindje. Maar ook wel aardig werkje haha. Afijn daarna Luuk gehaald. Leidster vertelde dat hij het niet leuk had gevonden zijn verjaardag. hij wilde niets, zo ook niet zijn cadeautje (puzzel) uitpakken. Was nogal van slag. Even doorgenomen wat er gebeurd was, maar eigenlijk geen aanleiding... Luuk is best van de structuur en gisteren sint, vandaag verjaardag, hij merkt dat er dingen aan zitten te komen dus dan trekt hij zich terug zeg maar. hij wil ook niet volop in de aandacht dan. Eenmaal terug thuis weer volop vrolijk en cadeau nog uitgepakt. Samen met mij de cupcakes versierd enz. Na eten en lekker even kroelen etc uiteindelijk 20 uur in slaap (ging weer prima) op verjaardagskussensloop (oma borduurt elk jaar iets op dit kussensloop). Toen heb ik tafel klaargemaakt voor verjaardag morgen, het winkeltje in elkaar gezet en ballonnen geblazen enz. Druk druk druk dus... maar goed ging uiteindelijk wel alhoewel vanmorgen nog wel moeizaam. morgenochtend nog laatste dingen in huis opruimen / schoonmaken en natuurlijk winkeltje laten zien aan Luuk (verstopt onder fleechedekens) ben benieuiwd hihihih
ff ego: Tess is nu echt flink ziek. Ontzettend hoesten telkens. Vaak wakker dus. Behoorlijk koorts, maar ze heeft al n flinke zetpil gehad, dus mag voorlopig niet nog een. Heb al n dun slaapzakje aangedaan en haar broekje uit, maar ze is helemaal heet, dikke rode kop en rode, hete plekken op haar knietjes. Met hoesten zit ze telkens te kokhalsen en ook regelmatig al voor t hoesten. Pfff... Net n half uur met haar op schoot gezeten. Werd ze wel rustig van, maar niet in slaap vallen. Dus nu weer ff in bed gelegd om te proberen. Volgens mij gaat slapen voor mij niet echt lukken vannacht. Zit gewoon te janken op de bank bleh! I. vertel ik later wel over. Was weer gezellig, mara mn kop staat er nu helemaal niet naar om er over te vertellen...
@ Hier, nouw meiden, vanavond heeft Stan heel veel huiltjes gehad in zijn slaap en rond half 10 ofzo (weet de tijd nie eens meer) werd het huilen toch wel wat harder. Dus weer gaan kijken en hij was me toch heet!! Ik tempen; 39,4... Nouw dat in combi met die "aanval" van vanmiddag, ik vertrouwde het nie meer hoor, voelde me er totaal nie lekker bij.. Heb hem even uit bedje gehaald (hij was zo heet) Dus even lekker bij me op schoot op de bank genomen en de HAP gebeld.. EN situatie uitgelegd, dat hij van ene virus in andere over gaat en hoe hij vanmiddag helemaal van slag was... Zij denkt dat die "aanval" van vanmiddag een voorbode was op deze koorts van nu... Zolang hij geen schuim op zijn mondje had en wegdraaiende ogen, nog geen ernstige zorgen zeg maar... (had ik nie eens aan gedacht, terwijl mijn pa zelf epilipsie heeft, MET schuim en wegdraaiende ogen, hoe dom) Stan had ook rode vlekjes op buik; onder navel tot aan luier, maar waarschijnlijk puur van de hitte (hij was eigenlijk helemaal behoorlijk rood) Maar kon ook geen kwaad, koorts en vlekken is gevaarlijk of kan gevaarlijk zijn bij vlekken over het HELE lichaam.... Pffff... Ik vind het maar nix dit... Hij ligt nu weer in bedje, met een dunnere slaapzak, ik gooi de was nu in de machine en ik ga ook op bed, ben kapot joh!! Dit kost me toch bergen energie!!! Liefsss
Sorry voor mijn ego bericht, reageer morgen op jullie, ben bekaf nu, ik ga op bed! Eerst nog even was in de machine! Zo geen zin in!! Knuffel voor iedereen!! Liefsssss