Alleenstaande mama's kletsen hier verder

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door Wijffie75, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    @foxymamma:
    Thanx :)
    Gefeliciteerd met je moeder! Leuk idee voor cadeau. Balen van je magnetron. Zulke dingen komen vaak in 3en en dat zou met je magnetron dus zo zijn. Hopelijk is dit t laatste voorlopig!
    Nog maar 3 of 5 weekje werken. Wow wat gaat dat snel zeg :) Lekker genieten van je lange weekend.

@kussiexx:
    Ow wat beroerd meid! Ik ken het wel. Heb t ook niet vaak, maar de vorig jaar nog. Wordt je heel creatief met prullenbakjes enzo ;) . Het enige voordeel is dat buikgriep vaak niet zo lang duurt... Veel beterschap! En wat naar van Stan! Zo zie je maar, altijd naar je mamma-instinct luisteren. pfff alles bij elkaar dus. Wens jullie beide veel beterschap. Knuf!!

@kleinvisje:
    Leuke foto's! De kamertjes zijn mooi geworden en zo te zien is Luuk helemaal in zn nopjes met zn winkeltje. Super!
    Fijn dat er al zo snel een plekje is voor Luuk! Gaat hij nu maar 1 dag p.w. naar de opvang? Das niet veel. Dat prijsverschil is wel heel groot inderdaad!
    Leuk dat je die vriendin weer hebt gesproken. Snap dat je van slag bent door wat ze over je ex hoorde. Pittig hoor. Maar je hebt van te voren goed nagedacht over je stappen en die zet je niets voor niets. Heel sterk van je en dit moet dat niet veranderen. Snap dat je nu bang bent dat ie toch contact wil zoeken, maar buiten wat je van haar hebt gehoord, zijn er geen aanwijzingen dat ie dat gaat proberen. Over 2 weken weet je echt of ie wat gaat doen. Makkelijker gezegd dat gedaan, maar probeer n beetje rustig te blijven. Knuffel!
    Mooi dat de controle weer goed was. En voor de zekerheid even nakijken van je urine kan nooit kwaad.
    En geen sorry nodig! Helemaal goed dat je t zo lekker van je af kan schrijven.

@hier:
    geen nieuws eigenlijk. Lekkere dag gehad met Tess. Fijn gespeeld. Niet zo jengelig als gister gelukkig. Wel fijn knuffelen nog. Nu lekker op de bank tv kijken en n beetje proberen bij te rusten voor t weekend...

2. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    @foxymamma:
    Goede deal lijkt me :D
    Ja, op zo'n moment zou n partner wel handig zijn... Als je ze nou heel lief vraagt, zouden ze dan misschien bezorgen :p

3. Foxymama

Foxymama Niet meer actief

Tweet:
    Zoooooo hahaha, als de mac zou bezorgen zou ik zo zwaar overgewicht hebben volgens mij :p

4. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    Foxy:
    Echt? Doet me echt helemaal niets, de mac. Af en toe vind ik wel oke, maar weel dan ook echt niet...

5. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

meiden bedankt al voor de lieve woorden /reacties. Weet ook wel dat ik gewoon door moet gaan op de weg waarop ik al bezig ben hoor.

@tweetie
    Luuk ging altijd 4 dagen naar de opvang. Hij gaat nu nog tot/met 23 dec. alleen sinds ik thuis ben houd ik hem ook vaker dagje thuis en breng ik hem geen volle dagen omdat ik dat dan gewoonweg niet nodig vind. Ik breng hem wel voor 't contact met zijn leeftijdsgenootjes en zodat hij in een soort van ritme blijft en dit niet ontwent en vandaar ook de keuze toch voor psz straks. hele dagen bij mij thuis met straks de baby er ook bij is voor hem ook niet erg leuk lijkt me. dus ben idd blij dat er snel een plekje vrij komt

6. Foxymama

Ik eet het ook niet vaak, maar dat komt ook omdat het niet in de buurt zit bij mij. Maar juist daarom kan ik er wel van genieten :)

Maar moet eerlijk zeggen dat een lekkere mcchicken/mcdeluxe menu met een grote patat er nu wel heel erg goed in zou gaan :D

7. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    @kleinvisje:
    Maar als Luuk 4 dagen ging per week, is dat dus 8x zoveel als straks... Dan klopt t geld al weer iets meer...

@foxymamma:
    misschien ook een beetje door de zwangerschap ;)

8. Foxymama

Tweet:

O dat zou best kunnen ja.

9. kleinvisje

tweetie
    luuk gaat nu 4 hele dagen kdv
    en straks 4 halve dagen psz en is dus nu 2x zoveel als straks

nu betaal ik aan kdv 1241,10 per maand waarvan ik 1030 vergoed krijg van belasting

straks betaal ik voor psz 10,00 per maand

maar goed het verschil zit hem ook gewoon omdat kdv en psz niet vergelijkbaar gesteld wordt. bovendien moet je bij psz vaak luiers meegeven, ze eten er geen brood enz. (want dat is gewoon thuis) maar toch blijft het een enorm verschil he.

10. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Flutter is bevallen!!

Nova is geboren!!

Na een turbobevalling is om 3.03u ons meisje geboren! 4160 gram en prachtig!

11. kleinvisje

iets gemist??
    wie is flutter

iig gefeliciteerd

12. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Lol verkeerde topic

13. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    @kleinvisje:
    Ow dan begreep ik het verkeerd...

14. Foxymama

Leuke ego:

Baby beweegt, Ik pak camera, baby stopt.
    Ik leg camera weer weg, baby begint weer.....vermoeiend! Maar toch grappig om te zien :p

Ze is heel erg druk vandaag! Drukt soms ook gigantisch op me schaambeen. Steken gewoon. Heb volgens mij een gekneusde blaas intussen....
    Maar verder goed :D

15. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    whaahaa ze speelt nu al verstoppertje met je :D

16. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    Aaaaahhhhh... Zenuwen slaan op hol op dit moment.
    Zo de bus pakken naar de stad voor de date :D.

17. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    @demaco
    Heel veel plezier!!! euh maar dat lees je waarschijnlijk niet meer... Hoe was het??? Ben niet nieuwsgierig hoor ;)

@all
    Verder nog plannen, dames?

@hier
    Straks naar de stad, maar de film met een van de meiden van t twente-topic. Daarna misschien nog ff de kroeg in. Weet nog niet zeker.

Fijne avond allemaal!!

18. Foxymama

Demaco:
    veel plezier en succes! wel een update geven he :p

tweet:
    jij ook veel plezier, naar welke film gaan jullie?

Hier:
    geen plannen (ook al zou ik wel willen :(). Zit met een koppie thee op de bank en vind dat wel prima hoor :D

Net weer eff wat kleren voor de baby gewassen. Raar idee dat er strak een kleine is die die dingen echt aan gaat doen. Ben vreselijk benieuwd hoe ze eruit ziet!

19. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Visje, wooww wat een bericht van jou, over je ex.. Ik vind het wel even heavy, maar wat al gezegd is, het is niet JOU taak/verantwoording om tot hem door te dringen, hij heeft zijn zaakjes zelf zo laten verslonzen.... En hij is zelf verantwoordelijk voor zijn eigen daden etc.
    Dus meis, ik ben heel blij dat je het met ons hebt gedeeld en dat je dat ook goed doet!! Want daar zijn we ook voor!! :)
    Maar jij bent goed bezig, je weet dat dit goed is voor LUUK maar ook voor JOU!! Dus laat je niet beinvloeden door wat je met je vriendin hebt besproken, je bent sterk, en je kan het!!!
    Je doet het zooo goed!!

Verder vind ik de foto's echt mooi! Wauw het is echt zo mooi geworden allemaal!! :)

En super dat Luuk terecht kan bij PSZ!!!
    Das helemaal fijn!
    Dat van dat geld snap ik nie helemaal, word het dan duurder of juist goedkoper voor jou?

@ MAC, ik vind het vreselijk, jeks, wat een naar voedsel.. Hihi...
    Echt nie te verhappen!!

@ Demaco, ships, je leest dit nie meer, maar ik hoop dat je een geweldige date hebt meis!! Echt, vind zooo spannendd!
    Hou ons op de hoogte heh!!

@ Hier, plannen?? Ik zou wel op bed willen, haha, maar ik doe tegenwoordig nie anders, dus ik ben aan het forummen (wilde zo graag weer es reageren op iedereen, dus bij deze, hoop dat ik nix ben vergeten) EN ik kijk the voice!!
    Verder nix.. Ow jah, slaap nog een nachtje bij mijn ouders.. Ik heb dat alleen zijn even helemaal gehad...
    En de stemming is fijn hier!! Is leuk! Stan had vanmorgen geen koorts meer, maar vanavond wel, wilde ook nie slapen, flink huilen, dus paar x bij hem geweest...
    Nu is ie stil! Hopelijk vanacht een goede nacht!!

Liefsss

20. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    Even snel... Was een supergeslaagde avond :). Echt super. Nu eerst naar de intratuin en meer info volgt later..

Deel Deze Pagina