Alleenstaande mama's kletsen hier verder

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door Wijffie75, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    @foxy
    breaking dawn. Was erg leuk

@ kussiexx
    Fijn dat de koorts van Stan minder is geworden. Als de koorts eenma gebroken is gaat t vaak snel beter. Lekker dat je nog ff bij je ouders kon zijn en dat t daar fijn is. *knuffel*

@demaco
    Super dat t zo leuk is, maar je snapt dat we details (euh niet TE veel hoor hihihi) willen :D

@hier
    Gister avondje film. Erg gezellig. Niet uit geweest verder. Zo kerstboom kopen, mam en hans halen me op. Vanmiddag taart eten bij mn stiefzusje en dan vanavond dus dat feest van de duikclub. Zie er tegenop omdat mn ex met huidige vriendin er ook zijn. Daarna waarschijnlijk uit, hopelijk met I. (duimen jullie voor me!) en anders met de duikclub. Met n beetje goede wil meot ex optijd naar huis om de oppas af te lossen en zou dus ook dat leuk kunnen worden. Druk, druk, druk.... Als t lukt laat ik nog wel ff weten of ik met I. opstap ga of niet, maar anders komt de update morgen.. Oh daar is mam, moet gaan.

Knuffel voor allemaal!

2. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

hoi meiden

@kussiex
    bedankt voor je reactie enne... het wordt nu goedkoper dus scheelt weer haha.
    En ben alweer rustiger hoor, zie wel hoe het gaat lopen ex is gewoon niet te peilen en dat wist ik al en het doet hem kennelijk meer dan hij altijd toe heeft gegeven aan een ieder of heeft laten zien, maar dat is idd ZIJN probleem en hoeft hij niet het mijne te maken of ik het mijne te laten worden. Hoe is het verder met jou? Begreep dat het wel weer wat beter gaat nu? gelukkig maar.

@demaco
    ben benieuwd naar een verslag hihi ;), fijn dat het leuk is geweest iig.

@tweetie
    ik zal voor je duimen hoor dat I. komt. Zou leuk zijn he

@foxy
    haha... idd nu al verstoppertje, Die van mij laat zich echt enorm voelen momenteel met draaien en bewegen :) Vanmorgen er echt last van mijn ribben door ook even en rug gaat meer zeer doen, maar ach komt goed.

hier:
    gisteren op nichtje gepast. daarna kwamen nichtje en Luuk met het idee dat Luuk en ik bij mijn zus en zwager moesten slapen. Vonden wij nog niet eens zo gek idee dus gedaan. Snel wat spullen in een tas en met ophalen dus met zus en zwager mee. Ik was eerst wat onzeker of Luuk nu ook daar ineens goed zou gaan slapen, maar totaal geen probleem, liedje, kusje en ik kon gaan. Geslapen van 19.45-04.45 en daarna tot 5.40 nog (toen echt wakker en nog even rustig op bed gebleven tot 6 uur en daar naar beneden gegaan rustig) Ik sliep bij hem samen op zolder (zelf pas vanaf 22.30 hoor en hij werd niet wakker). Dus ook weer een overwinning :) Voor mij ook weer even gezellig. Lekker gekletst en met gezamenlijk tv gekeken enz.
    Nu net weer ffies thuis en alles gaat zijn gangetje.

3. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    @kleinvisje:
    Wat super dat Luuk ook daar goed sliep zeg!! Echt gaaf. En dus maar 1 keertje wakker. Lekker.

@hier:
    Goed nieuws: I. was begin van de middag al online. Gevraagd hoe t feest was. "Mega vet, maar wat doe jij vandaag " hihihihi Dus meteen afgesproken dat ik na t feest van de duikclub (half elf/elf uur) ff sms en dan spreken we precies af wat we gaan doen, maar waarschijnlijk filmpje kijken. Hij heeft echt een zware kater, maar wil toch graag afspreken. En ja, weet dat dat allemaal niet meteen wat zegt, maar t is n stuk positiever dan als we niets gingen doen. En na vanavond zou ik dan in ieder geval duidelijkheid moeten hebben over wat ie nou voor mij voelt. In theorie tenminste hihihihi. Nou ja, in ieder geval ben ik nu al op van de zenuwen (terwijl het niet eens echt een date is!) en wou ik dat ik geen duikfeestje had eerst!!! Ga ook wel eerder bj t feest weg waatschijnlijk. Naar mijn idee waren die feestjes vaak vroeg klaar, maar volgens mam is t meestal elf uur/12 uur. Nou ja, ga t niet riskeren dat ie dan al in bed ligt met zn kater en heb dus rond elf uur t grootste deel van t feest wel meegemaakt. Gister heb ik mn afspraak niet afgezegd, dus vanavond maar ff wa schikken hahahaha. En daarbij zie ik vreselijk tegen dat feest op omdat ex met vriendin er ook zijn en das voor t eerst. Lijkt me zwaar ongemakkelijk. Zij zullen wel bij de "jonge" lui staan en daar ga ik echt niet ook bij staan. Dus zit ik bij de oudjes. Ook gezellig hoor, daar niet van, maar dan zit ik liever naast een lekkere, leuke, lange vent thuis op de bank hihihihi. Nou ja, zoals jullie horen heb ik er vet zin in. Morgen doe ik uiteraard verslag! Hoop dat t n leuk verhaal wordt en geen uithuilen.
    Wens jullie allemaal een hele fijne avond toe enneh Demaco: waar blijft dat verslag. Duurt lang! :D :D :D

4. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Tweetie, nouw weet je meid, ik vind het WEL bijzonder, ik bedoel, hij heeft een vriendin, het is WEEKEND, en hij wil bij JOU zijn? En niet bij haar? Dat zou MIJN vriend nie hoeven lappen hoor, sorry, ik vind dát gedeelte dus een beetje erg vaag!!!
    Maar positief voor jou dus, (al denk ik dan wel weer verder en hoop ik niet dat hij zoiets dan ook bij jou zal doen als hij ooit wel JOU vriend word, snap je wat ik bedoel, maar hihi, dat ben ik natuurlijk weer... *SORRY*)
    Ik ben ook zooo benieuwd hoe het vanavond zal gaan! EN ik hoop ook zo enorm dat het niet "uithuilen" word... Kan nie wachten om het te lezen!!
    En oef, dat is indd een confronterende uitstapje dus, dat duikfeest... Meid, kan me voorstellen dat je dat even moeilijk vind, maarreh, denk jij op de moeilijke momenten aan I. en dan komt het vast goed!! :)
    En indd, gewoon ze niet "opzoeken" en contact vermijden! Dan gaat het vast okeej meis!! GOO GIRL! Je kan het!!

@ Visje, wauw, wat goed van jullie!! Overwinning voor beide!! Super meid, wilo graag langer reageren, maar Stan laat het nie toe.. Sorry

@ Demaco,*brand van nieuwsgierigheid* Kom maar op met je verhaal*

Liefs

@ hier, wil wel verder reageren, maar Stan huilt en huilt en huilt!!!

Liefs

5. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    @kussiexx:
    Als het nog aan is met die vriendin, heeft ie haar gister op dat feest gezien. En dat van dat zn vriendin iets misschien niet leuk vind, daar trekt ie zich niets van aan. Niet om haar, maar gewoon omdat dat zijn aard is. Vrijheid, niet claimen, alles moet kunnen. En als ie mijn vriend zou zijn, als ie open en eerlijk is, zou ik dat geloof ik niet zo erg vinden. Vreemdgaan vind ik niet kunnen, maar dat is het alleen als je "duidelijk" hebt dat je een monogame relatie hebt. Als je aan t daten bent, of er beide open over bent en t goed vind, zie ik dat niet zo als een probleem. Maar zoals ik al zei, als hij nog een vriendin heeft, gebeurd er verder niets (trouwens, ook van zijn kant niet dus he) dus zie ik niet zo'n probleem. En als die vriendin er nu nog is, weet ik dus ook meteen dat ie dit echt alleen als vriendschap ziet. Sorry is trouwens niet nodig hoor :D
    Knuffel voor Stan en jou!

6. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    Eerst even ego..
    Details zou ik maar achter wegen houden ;)

Even een update..

We zijn gisteravond de stad in geweest. Bij 2 verschillende plekken wat gedronken en daarna nog naar een bekend cafe geweest vlakbij de stad. Was echt erg gezellig. Ik was bang dat ik helemaal dicht zou slaan maar dit heeft gelukkig niet zo lang geduurd. Hij heeft best veel gevraagd steeds en daardoor kon ik wel een beetje los komen hahaha.

Daarna is hij nog meegeweest naar mijn huis. Nog samen wat gedronken enzo en daarna is hij naar huis gegaan. Was echt supergezellig.

Binnenkort weer afspreken :D.

7. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    @Tweetie, spannend zeg! Ben benieuwd hoe het vanavond zal gaan :D.

@Kleinvisje, Gezellig een nachtje bij je zus logeren :D.

@Kussiexx, knuffel voor Stan!

8. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Tweetie, dan is het helemaal goed meid! Dan heb ik nix gezegd! Wilde het gewoon toch even kwijt aan je, was goed bedoeld, maar als ik je reactie zo lees heb je het ook wel zo opgevat, maar ben je zelf gewoon ruimdenkend en zie jij het allemaal wat luchtiger! Gelukkig dan maar!! :D:D Wens je hele fijne avond!

@ Demaco, meid, super dat het zo'n fijne avond was en dat je niet bent dichtgeklapt, toch mis ik een soort van vonkje, sprankeltje, ben je "gewoon" voorzichtig in je uitspraken? Of miste er misschien iets?
    Fijn dat jullie wel weer gaan afspreken, das altijd een goed teken!!

@ hier, dat vele gehuil van Stan heh, ik word er zo moe van.. Ik hoop maar dat dit echt een fase is die allemachtig snel op gaat houden, want ik word er nie goed van.. Ik zie er nu al weer tegen op als het dalijk morgen is! :( De dag begint met huilen en gaat dan de hele dag door met huilen.. En ik weet gewoon nie meer, of het is omdat hij zich gewoon ook echt ziek voelt, of dat hij me weer es aan het testen is en zijn grenzen aan het verkennen is! :(:(:( Dit vreet zoveel energie en ik word er zooo moe van...
    Denk dat de AB ook iets helpt? Maar weet het ook nie hoor, de koorts is redelijk weg, 37,7 vanavond maar hij heeft nog steeds een lelijk hoestje, en die snottebellen blijven er maar uit rollen, of nee, water is het gewoon... :(
    Ik heb het zo met hem te doen, maar ik ben zo moe.. Heb nergens zin meer in... :(
    Sorry..

Liefs

9. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    @Kussiexx, ik heb meelezers hier op het forum ;) Vandaar dat ik het een beetje voorzichtig breng.
    Het vonkje was er zeker.. nu nog. Beide zijn we de hele dag al 'in de 7e hemel' zoals hij het noemde. Wel is het een beetje gek om dit nu mee te maken aangezien we elkaar al 15 jaar kennen.

10. Foxymama

Foxymama Niet meer actief

Demaco:
    Fijn dat het zo goed ging.

Kussiex:
    Ach meid, wat vreselijk allemaal. Ik weet dat je er geen zaak aan hebt, maar het gaat ECHT over!
    Probeer toch je rust te pakken en laat hem desnoods eff jengelen. Nog eff volhouden! Je kan het!

Tweet:
    Ik hoop dat je een top avond hebt! Ook ik ben het eens met Kussiex, maar je staat er nuchter in, dus veel succes en plezier met I.

Visje:
    Leuk zo'n logeerpartij en dat Luuk zo goed sliep!
    Aahhh bij jou zijn het de ribben dus. Maar toch leuk die drukke baby's :D.

Fontana & mamavR:
    Hoe gaat het met jullie??

Hier:
    Had last van nesteldrang :)
    Boodschapjes gedaan met me mams.
    Net had ik volgens mij wat voorweeen. Het leek in elk geval op de kramp bij het ongesteld zijn. Baby was weer erg druk en drukte erg beneden, maar goed... Laatste lootjes he!
    Verder alles goed :)

11. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    @Kussiexx, mijn dochter is altijd extreeeem huilerig als ze verkouden is. Blijkbaar kunnen ze zich er echt enorm slecht door voelen. Hopelijk is het snel over! Even een knuf!

@Foxymama, oh lekker nesteldrang! Ik vond dat altijd zo heerlijk!

@Tweetie, ben heel benieuwd hoe het gegaan is. Hoop dat je een leuke avond hebt gehad.

Hier vandaag aan dagje samen met mijn meis. Gisteren nog gechat van 16 tot 24 uur hahaha. Zoo heerlijk!
    Gisteren nog met mijn moeder naar wat tuincentra's geweest. Was wel leuk. Lekker wat plantjes gehaald, is wel zo gezellig.
    Vandaag nog geen plannen verder.

12. kleinvisje

jemig demaco... lekker dat het zo klikt en zo leuk is geweest
    chatten van 16-24 uur ??!? neem aan met pauzes dan natuurlijk ivm eten, je kids en op bed leggen van hun etc? whahah
    zo lang

13. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    Hahaha ja met kleine pauzes ja :p. Mijn meis kwam vlak voor bedtijd thuis. Die heeft nog even gek gedaan met C. voor de cam :p En daarna lekker gaan slapen. En ja.... eigenlijk chatten we bijna dagelijks lang haha. Zeker vanaf dat de kids op bed liggen tot 24 uur haha.

14. Setteke

Setteke Niet meer actief

Hallo allemaal! Ik kom even ego doen, ik heb geen internet in mijn huisje dus moet via mobiel en dat wil niet echt lekker met teruglezen en reageren. Morgen ben ik in het huis van mijn ex en kan ik met de laptop dus dan even een bijdrage van mijn kant!

Gisteren ons nieuws aan de kinderen verteld en die namen het heel goed op, of eigenlijk de oudste, de jongste snapt het niet zo! Nadat we hebben uitgelegd dat ze gewoon een papa en een mama blijven houden wilden ze heel graag zien waar mama nu woont dus hup, in de auto! Ze vonden het heel mooi, en willen wel eens bij me logeren! :D We zijn ons er wel van bewust dat de klap nog kan komen dus we houden ze goed in de gaten! Om het niet extra verwarrend te maken ben ik vandaag in mijn eigen huisje en ga ik met etenstijd weer naar het huis van mijn ex. Dus relaxdagje vandaag, ook wel lekker hoor!

15. kleinvisje

hoi meiden

@setteke; idd je kids goed in de gaten blijven houden. lijkt me erg moeilijk hoor wonen in een huisje zonder je kids. Succes met alles verder

even ego verder
    Kreeg vandaag 2x een alarmerend sms-je en telefoontje van vrienden van mijn ex. Dat het heel slecht gaat met hem en ze niet weten waar hij toe in staat is. Ze gaven aan dat hij ontzettend depri is omdat hij niet meer weet hoe hij moet handelen, maar het leven met mij en zijn zoontje wel mist. Of ik aub aub wilde bellen naar hem om tot hem door te dringen. Deze mensen doen dit niet zomaar. Ik twijfelde enorm maar heb uiteindelijk toch mijn foon gepakt en naar ex gebeld. Hij nam op (bijzonder genoeg al eigenlijk) waarop ik noemde dat ik berichten hoorde dat het niet goed gaat en of hij kwijt wilde wat er aan de hand was omdat ik begreep dat het ook mij betrof.
    Maar zijn reactie was dat hij niet wist waar ik het over had, immers alles komt door mij en mijn kl*te streek om een rechtzaak aan te gaan want ja hij heeft heus de brief wel gelezen en hij gaat echt Luuk niet afstaan en blabla. En ja dat het slecht met hem ging kwam doordat hij ooit met mij getrouwd geweest was en dus de stomste fout in zijn leven had gemaakt en door alle geldshit zo noemde hij. Afijn kort gezegd hij gaf mij van alles de schuld en verweet me van alles enz enz. Heb niet gereageerd, het aangehoord en toen hij klaar was benoemd dat ik merkte dat het idd niet goed met hem gaat, hij uit boosheid en verdiret lijkt te handelen en hij daarmee maakt dat anderen zich zorgen maken en hij mensen afstoot. Dat ik dus geen gesprek met hem kan en wil voeren op deze manier. Maar dat alles -aangezien hij zo kan reageren op mij door de foon - verder wel mee leek te vallen en ik dus genoeg wist en op zou hangen. Hij leek toen zenuwachtig te raken, stamelde ja maar ik ... maar ik hing op.

misschien niet zo handig geweest om hem idd te bellen, maar ik begreep van de vrienden dat het echt echt niet goed gaat en alhoewel ik boos ben op de dingen die hij heeft gedaan, hem liever niet meer zie of spreek zou ik het toch ook niet tof vinden als hij echt heel erg in problemen zou komen verder (en zichzelf wat zou aandoen) zonder dat ik dit heb geprobeerd tegen te houden. nou oke, heb het geprobeerd en kreeg alles over me heen dus ben er weer klaar mee pff:p

(denk nu wel dat hij naar rechtbank komt de 21e trouwens aangezien hij nu zo boos was en alles. zal hij wellicht toch proberen tegen te gaan houden, dus ben benieuwd)

16. Foxymama

Foxymama Niet meer actief

Pfff vervelend hoor Visje.
    Misschien idd niet slim om te bellen, maar ik snap het wel. Je hebt je best gedaan.
    Kan je die vrienden van hem niet zeggen dat ze het voortaan zelf maar moeten oplossen met hem? Vind het best vervelend van hun dat ze jou (zwanger en al) gaan lastig vallen met de problemen van je ex.
    Je hebt dit soort stress niet nodig nu.

Maar wel heel goed van je hoe je het hebt aangepakt!

17. MamsVanRobin

MamsVanRobin Niet meer actief

Heyy meiden!!

Hier weer een bericht van mij, ik was de laatste week erg druk vandaar..

@ Foxy
    Jeetje al weer 31 weken, wat gaat dat ongeloofelijk snel zeg!! Nog ff en ze is er :D Lekker bezig met de laatste dingetjes zie ik, best bizar idd dat je nu met de kleertjes bezig bent en dat dat kleine meisje in je buik het straks gewoon aan heeft haha :D vond dat ook altijd zo bijzonder! :D

@ Visje

Ik snap echt niet dat ze jou ermee opzadelen hoor...het is niet voor niks jou ex en je bent zwanger van een tweede, jullie zitten in strijd om de kleine man en dan moet jij intresse in hem gaan tonen? Daar zijn hun voor en niet jij!! Straks gaat ie het nog tegen je gebruiken in de rechtzaak..dat je contact met hem opneemt ofzo..kweenie maar t zou kunnen toch...er worden vaak smerige spelletjes gespeeld in dit soort situaties... Mooi dat het verder met jou goed gaat!

@ Tweetie

Hoe was de avond, ben zo benieuwd geniet altijd van dit soort berichten!! :D En snap dat je allang blij bent om dit verliefde gevoel weer te voelen ook al is het miss niet wederzijds....Als je na een ellendige tijd met je ex merkt dat het gevoel er toch nog kan zijn voor iemand anders, is dat heerlijk!!

@ Demaco

Oehh ook al zo`n leuke date gehad, heel leuk om te horen! :D Geniet er maar lekker van hoor, en als de kids lekker op bed liggen is chatten met een leuke man/gozer een heerlijk tijdverdrijf :p

@ Kussie

Ben je zo ziek geweest...ah meis!! Als er niets niet lekker is is het de buikgriep wel..rennen en vliegen naar de wc is niet fijn! Gelukkig gaat het inmiddels iets beter met je :D Alleen met de kleine man is het ff aanpoten zie ik...echt weer een fase waar ze ff doorheen moeten :( en dat kan heeeeelheeeelheeelll vervelend en vermoeiend zijn ja! Succes..

@ Hier

Bezig met van alles en nog wat...met de krullebol is het niets geworden want hij was wel heel aardig en lief maar de vonk was er van mijn kant niet..en dan houd het op. Maarrr harry uit brabant waarmee ik in maart al eerder afgesproken heb..melde me achter mekaar aan op de ping..dus weer met hem gepraat en hij mist me heel erg en wil me heel graag weer zien...(vorige keer wilde die alleen vrienden blijven omdat hij zijn vrijheid niet kwijt wil).. Nu zegt hij dat ie me erg leuk vind maar het rustig aan wil doen, gewoon weer is een filmpie kijken en t gezellig maken en dan zien we wel...maar allereerst gewoon als vrienden. Ik snap het wel, ik ben iemand die heel snel van stapel loopt..maar je kunt beter rustig beginnen en zien wat er van komt. Dus in januari gaan we afspreken :p

Gister heb ik voor kleren geshopt met me pa..pff en ik pas gewoon bijna nergens meer in...:$ ben zoveel aangekomen door t stress eten dat ik nu gewoon maat xxl heb!! Dus...ik ben vandaag aan de lijn en eet alleen nog s`ochtends, s`middags en s`avonds de maaltijden met mate en tussendoor alleen fruit.. Meiden jullie willen niet weten wat ik op een dag allemaal heb gegeten al anderhalf jaar :$ echt bizar veel...schaam me ook kapot daarvoor maja als je niet lekker in je vel zit dan ga je toch een vluchtweg zoeken en dat was dit voor mij :( 2 jaar terug paste ik nog in maat 36 en ik heb helemaal geen aanleg om dik te worden dus moet je nagaan hoe veel ik gegeten heb..:( Mja vanaf nu al de vette rotzooi zoals turkse pizza`s/chips/2 pakken chocomel op een dag/koek enz enz laten staan in de supermarkt en hard zijn voor mezelf..anders weeg ik straks 100 kilo!! :( En zowiezo is het heel slecht voor de gezondheid.. Mensen zien wel dat ik dikker ben geworden natuurlijk maar omdat ik best lang ben 1.78 is het gelukkig wel verdeeld.. Wordt dus keihard werken de komende maanden!!

Verder heb ik vlgd week vrijdag een gesprek bij de gemeente dus ben benieuwd!

XXX voor jullie!

18. kleinvisje

hoi meiden

@foxy en mamsvanr
    ja is idd ook wel beetje stom van me geweest toch te bellen, maar toch voelde het zo. vrienden hadden ook al zoveel geprobeerd noemde ze en niemand dringt door tot hem vandaar hun actie (ze wisten het ook niet van elkaar). ik doe het dus ook niet weer opnieuw inderdaad, jullie hebben gelijk. Kreeg net namelijk een sms van 1 van die vrienden dat ze hadden gehoord dat ik gebeld had en dat ex spijt had van zijn reactie maar het allemaal te moeilijk voor hem is.
    heb enkel sms terug gestuurd dat ik mijn laatste poging gedaan heb en geen contact meer wil en ze me met rust moeten laten verder omdat dit het allemaal alleen maar gecompliceerder maakt voor iedereen. klaar ermee dus!

@mamsvanr
    balen dat je door alles zo aangekomen bent, maar knap van je dat je nu gaat lijnen. lekker de draad weer oppakken dus.
    Jammer van meneer krullebol.. maar leuk van Harry haha.... en idd gewoon rustig aan doen hoor

@hier:
    zonet even de eerste babykleertjes gewassen en opgehangen die ik nog had. En genoteerd wat ik nog moet gaan aanschaffen.
    Valt allemaal mee, heb vrijwel alles aan kleding wel.
    verder lekker relaxe dagje.. lekker mijn kloffie aan en gewoon geen plannen, lekker thuis met mijn manneke. Luuk is helaas nog erg verkouden en heeft veel poepbroeken maar is wel vrolijk gelukkig.

19. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    @demaco:
    Wat super dat het zo gezellig was! Gaaf dat jullie snel weer af gaan. Spreken.

@kussiexx:
    Wat vermoeiend en naar meis dat Stan zo huilt. Snap dat je helemaal kapot bent en eht erg moeilijk hebt. Dikke knuffel!!

@setteke:
    Wat fijn dat je kids goed reageerden op het nieuws en zo enthousiast waren over je tijdelijke stek.

@kleinvisje:
    Wow wat heftig! Moeilijk gesprek zeg. En wat zal je zijn geschrokken dat ie zo tekeer ging! Denk dat je t gesprek wel goed hebt aangepakt. *knuffel*

@mamsvanrobin:
    Fijn ff van je te horen! Jammer dat het niets is geworden, maar inderdaad als die vonk er niet is, wordt t niets. Leuk dat je in januari met harry afspreekt.
    Succes met lijnen!!

@hier:
    Heel wisselvallig weekend gehad. Veel ups en downs.
    Vrijdag dus naar de bios met vriendin. Erg gezellig. Zou gisteravond naar feestje en daarna I. zien. Feestje was in t begin heel moeilijk. Was de eerste keer dat ik mn ex met zn vriendin in zo'n sitautie zag en vond t echt heel erg moeilijk. Was t eerste uur vooral bezig niet te gaan janken. Ze zat ook ontzettend aan hem te plukken, knuffeen, vasthouden enzo, deed echt zeer, ookal wil ik hem absoluut niet terug. VOelde me ook ongemakkelijk op t feest, wist niet goed met wie ik moest praten, wat ik moest doen enzo. Maar goed, op n gegegevn moment met Olav (ken ik al heel lang, nu 19 jaar) aan de praat geraakt en was erg gezellig. Toen I. gesmst op afegsproken tijd, maar die was echt te brak en zag t toch niet zitten. Ik balen, maar goed, t feestje was leuk geworden, dus ik ben gebleven, Heb tot half 2 zitten kletsen met Olav, mn stiezusje en een andere meid daar en daarna met mn sitefzusje, haar vriend en Olav mee naar huisgegaan, na borrelen en ik kon blijven pitten. Dus toch n leuke avond.
    Wel zwaar de balen dat ik I. niet had gezien en dat ik nog niets verder wist van wat ie nou wel of niet wil. Heel irritant. Dus vanmiddag een bericht gestuurd, of ie vanavond tijd had. Kreeg net een bericht terug dat ie een filmpje doen wel erg gezellig zou vinden, maar dat ie vanavond naar zn vriendin gaat, koken en daar blijft pitten. Doordeweeks graag, hij laat van zich horen. Kus I. BALEN!!! Heeft dus nog vriendin, gaat daar pitten, dus conclusie, ziet mij echt gewoon als een vriendin en kus/liefs dat ie me wil zien enzo hoort echt bij zijn manier van met mensen omgaan. Zwaar balen en ben wel ff verdrietig. Maar goed, dat hoort erbij. Vind t in ieder geval wel leuk dat we vrienden blijven, maar had wel echt gehoopt op wat meer... Dus nu ff een avondje verdrietig zijn, me troosten met wat lekkere mannen op tv (jaja zondagavond dus hawai five-o en NCIS LA) en dan morgen weer met frisse moed verder. Weet nu tenminste wel waar ik aan toe ben.
    Helaas dus neit zo'n mooi einde. Maar dat komt vanzelf wel weer. Gewoon rond blijven kijken ;)

20. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    ff aanvulling meiden op mn ego hierboven.
    Berichtje van I. nogmaals gelezen.Staat niet mijn vriendin, maar een vriendin...
    t is dus nog steeds vaag... Mijn beste vriendin, hele nuchtere meid, die I. ook kent, denkt dat dit gewoon zijn vrijbuiterige instelling is. Dus dat dit gewoon een afspraak is die al stond, dat t handig is daar te pitten, maar echt gewoon een vriendin is en dit dus niet betekend dat hij mij niet ziet zitten. Wordt zo allemaal wel heeeeel erg ingewikkeld. Denk dus dat dit nog ff ingewikkeld blijft tot ik hem gezien heb. Ga er vanuit dat dat komende week gaat gebeuren, dus dan nog maar ff onzeker. Weet wel dat hij nu met innitiatief moet komen, ga hem niet als eerste een berichtje sturen.
    Heb geen idee of dit nu realistisch is, heel naïef of gewoon optimistisch, maar heb ook eigenlijk weinig zin dat nu uit te zoeken. Het makkelijkst is gewoon ff rusten wachten tot ik hem zie en dan wordt t duidelijk.

Deel Deze Pagina