Tweet: Dont shoot me, maar ik denk dat je teveel aan het analyseren bent als het gaat om I. Of hij nou naar EEN vriendin gaat of ZIJN vriendin gaat, is bijzaak. Als hij je echt echt leuk zou vinden (dus niet vriendschappelijk) zou hij moeite voor je doen en naar jou komen. Dit is volgens mij een kwestie van "he's just not that into you" Wederom, dont shoot me Maaaaarrrrrr.....ik kan het ook fout hebben. Ken hem natuurlijk niet.
Hoi meiden @tweetie idd ingewikkeld maar als hij gewoon zo in elkaar zit is het ook wel ingewikkeld om mee om te gaan en buiten dat dan is hij ook wellicht wel zo naar anderen enz. naja wat je zelf al zegt afwachten dus en toch duidelijkheid zien te krijgen. hier even balen. na laatste berichtje vanmiddag hier belt mijn vader op (ik woon 2 etages boven hun in een flat van 23 verd.) of ik naar de garage kan komen. hij is met mdr net thuisgekomen en mijn mdr was in de auto buiten bewustzijn geraakt van de pijn. Luuk lag te slapen dus ik hup hem slapend in de buggy, slippers aan en naar beneden naar de auto gegaan. mdr kwam net bij maar was niet in staat tot lopen en nauwelijks tot reageren. naar boven gegaan naar buren met rolstoel, met buurman en rolstoel naar beneden en mijn moeder uiteindelijk in rolstoel op bed gekregen. vader belde direct dokter die er even later was. mdr hoge bloeddruk, had het koud en veel pijn (bekend met pijn in nek, rug en uitstralingen wegens eerdere hernias) Afijn uiteindelijk kwam na de dokter ook de ambulance. ik heb snel een tas ingepakt en vader is met haar en ambulance meegegeaan naar ziekenhuis. Tussendoor luuk alles rustig blijven uitleggen en daar achter computer gezet met spelletje die gelukkig overal daardoor wel goed op reageerde. Was echt wel even schrikken, maar gelukkig kon ik goed en rustig blijven handelen. net wel sms dat ze weer wat helderder was en ze bezig zijn met onderzoeken. Lijkt vooralsnog mee te vallen gelukkig. Vader houd me op de hoogte. verder een berichtje via hyves dat een van de meiden die ook meegedaan heeft met undercover zelfmoord zou hebben gepleegd. Enkelen van ons vertrouwen het niet en zijn aan het uitzoeken of het echt waar is of een rotstreek van iemand. Zo naar oke... lekker dagje dus zo bijelkaar..... ex, moeder naar ziekenhuis en een hyves berichtje over zelfmoord. hmmm vast niet helemaal mijn dagje vandaag. betreft ex... laat ik gewoon lekker los moeder valt hopelijk idd mee en dat berichtje hoop ik echt dat vals is. zou zo erg zijn ze had nota bene net alles weer beetje op de rails zo leek het. pfff
Meiden! Ik heb ook een vraag, wat jullie hier nu van vinden: Ik ga nu dus om met Harry, in maart een date gehad..was super gezellig heb me rot gelachen met hem..heel de avond voor de rest niets gebeurd..totdat we in mijn bed lagen (hij bleef slapen omdat hij 3 uur hiervandaan woont) toen hebben we gezoend maar meer niet. Hij wilde graag nog een keer afspreken en vond me heel leuk..maar hij wilde geen relatie... Hebben we hele discussies overgevoerd want ik laat me natuurlijk niet gebruiken als een friend with bennefits en toen hij toch bij zijn standpunt bleef heb ik er een punt achter gezet... Nu heeft hij me sinds die tijd een aantal keer weer aangesproken op meerdere manieren en bleef vragen of ik wilde afspreken maar zijn standpunt was/is nog steeds niet veranderd... Nu weet ik eindelijk na eindeloze gesprekken waarom...hij heeft nog nooit (hijs 32) een serieuze relatie gehad en hij is echt ongeloofelijk knap hij heeft echt geen gebrek aan vrouwlijke aandacht maar is tot nu toe nog steeds niet toe aan vastigheid hij is heel heel heeel erg bang om zijn vrijheid kwijt te raken. Bij mij vind hij het ook heel lastig dat we zo ver uit ekaar wonen..Maar hij blijft wel constant achter mijn kont aanlopen...de ene keer zegt hij dat we het eerst als vrienden gaan proberen en een andere keer kan hij niet wachten totdat hij me weer kan zoenen Hij spreekt me ook de heledag aan op ping/whatsapp en vraagt van alles...hij wil me ook zo snel mogelijk zien maar vind het ook geen probleem om te wachten tot januari.. Hij is ook helemaal niet bezig voor de rest met vrouwen, maar als ik zeg dat ik een date heb dan reageerd hij jarloers/raar...Ik snap helemaal niks meer van hem en toch blijf ik hem leuk vinden
@ Visje Jemig wat een vreselijke dag voor jou, dat is schrikken van je moeder!! Hopelijk zijn ze er snel uit waardoor dit komt en kunnen ze haar hepen!! Pff en dan dat bericht op hyves jemig zou wel een hele zieke grap zijn zeg..! Maar het zou nog beter een grap kunnen zijn dan dat het werkelijk waar gebeurd is wat een ellende!! Knuffel!
MamavR: Foute mannen zijn altijd leuk en als hij 32 is en nog nooit een serieus relatie gehad heeft moet er haast wel wat mis zijn. Eigenlijk zegt hij zelf al (door aan te geven geen relatie te willen) dat er geen toekomst is en dat hij dus graag van de jacht houdt. Aangezien jullie niet verder zijn gegaan dan zoenen heeft hij je dus nog niet gehad. Ikzelf zou afstand nemen van hem, want je hebt al aangegeven geen friend with benefits te willen zijn. Visje: Jeetje wat heb jij een bagger dag! Heel veel sterkte en beterschap met je moeder! Er waren toch 3 dames in beeld bij undercover en alle drie zitten hier op ZP toch? Moet te achterhalen zijn lijkt me?! Doe je wel een beetje rustig aan? Xx knuff
@ Tweetie Hij gaat overduidelijk graag met je om..maar of hij gevoelens voor je heeft..dat weet ik niet hij is ook erg onduidelijk vind ik. Jij hebt hem al een keer een hint gegeven en daar is hij op geen enkele manier op in gegaan en bleef gewoon neutraal in zijn antwoord. Wat een rotte situatie zeg, ik vind nu ook iemand erg leuk zoals je hierboven kunt lezen maar van die onduidelijkheid vrienden of meer daar wordt je echt gek van!! Tenminste...ik kan daar niet zo goed tegen in mijn geval moet ik ook wat rustiger aan doen hoor..je kan iemand leuk vinden na een eerste date maar om echt verliefd te zijn en gelijk een relatie met iemand aan te willen gaan moet je elkaar toch wel beter kennen dan een aantal uurtjes haha! Pff..mannen!
@ Foxy Je hebt helemaal gelijk voor het grootste gedeelte denk ik er ook zo over..maar ik weet zelf niet eens of ik een relatie met hem wil..hij heeft ook gezegd dat hij dat niet kan zeggen na 1 date en dat hij graag nog een keer af wil spreken..maar aan de andere kant zegt hij dus ook dat hij eigenlijk geen afstand kan nemen van zijn vrijheid En hij heeft me idd nog niet gehad..maar hij weet dat dat ook niet gebeurd.. Hij heeft echt knappe meiden gehad, vele malen knapper als mij maar achter hun loopt hij niet aan..miss ook omdat hij hun al in bed heeft gekregen dan ik heb geen id hoor maar dat ga je wel denken.. Een vent van 32...omg ik vind het echt bizar dat als je er zo goed uitziet je nog nooit een relatie hebt gehad... Maar waarom zou hij maanden achter mij aan blijven lopen en het elke keer proberen als er veeel dichter bij huis veel mooiere dames rondlopen in discotheken/op straat enz enz Kan hier echt niet tegen
Hier niks te melden. Rustig dagje gehad met zoon. Morgen begint het geboor, want ze geen een CV plaatsen in me huis, dus strax wat spullen weghalen.
@ Foxy Pff dat geboor wordt je niet vrolijk van..ook al is het voor een goed doel natuurlijk..maar als je er de heledag in zit..thats nog nice!! Succes morgen!!
@ mamsvanr sluit me aan bij foxy betreft harry @foxy succes met in stof zitten hier berichtje over die vrouw is idd gelukkig niet waar pfew ze leeft nog. Luuk net lekker op bed gebracht - was moe - die nog even vroeg of oma nog in ziekenauto was. hem gezegd dat ze nu in ziekenhuis is bij de dokter en die haar beter maakt. Hj reageerde met goed van dokter, oma pijn arm, oma even beter maken he met een ja als antwoord van mij noemde hij oke goed. doe oma maar kusje van mij. zo lief
Maar er is miss 1 voordeel foxy...stel je voor dat t ongeloofelijk mooie sexy mannen zijn die dat even komen doen voor jou heb je wel wat om naar te kijken haha!
Whahahn nee, geen sexy mannen. Ze zijn al 2 weken bezig in de flat en het zijn niet echt sexy mannen om naar te kijken ......
@foxymamma hahahhaa nee joh geen probleem. Misschien analyseer ik inderdaad teveel, maar een of zijn maakt in dit geval wel degelijk uit. En dat moeite voor me doen, dat vind ik pas als je daadwerkelijk wat hebt. Dus dat zie ik echt anders. Kan best zijn dat je gelijk hebt hoor, dat ben ik zwaar met je eens, maar ga t gewoon maar ff afwachten... @kleinvisje Wat schrikken zeg, van je moeder!! Wat naar. Hoop dat t inderdad mee gaat vallen... En als dat andere bericht nep is, is dat inderdaad wel heel erg vals. @mamsvanrobin Als hij echt geen relatie wil en jij wel, dan is dat dus een doodlopende straat. Maar je zou ook wel met hem af kunnen spreken, zodat jullie in t echt hier over kunnen praten. Moeilijk hoor... Zoals je al zei zou je ook gewoon eens kunnen daten met hem. Als je zelf je grens bewaakt, wordt je ook geen friends with benefits. @hier alles rustig. Tess is weer thuis. Heel even samen met haar nieuwe speelgoed gespeeld en toen naar bed. Die is altijd helemaal stuk na n weekendje pappa Ik voel me verder goed, rustig. Geen nieuws, niet erg, komt vanzelf.
Hey allemaal!! @ Foxy, voorweeen?? Met 31 weken? Jaiks, is dat nie wat vroeg meid? Take it easy ookeej? Je mag nog een weekje of 6 doorlopen hoor!! Geen grapjes nog!! *knuffie* @ Visje, ik sluit me helemaal bij Foxy aan, ze neemt me de woorden uit de mond; ik vind het heel fout van jullie (gezamelijke) vrienden dat ze dit bij jou in de schoot werpen, ik snap het wel na jou uitleg... Daar nie van en zij zullen zich ook wel écht zorgen maken om jou ex, maar daar heb JIJ nix mee van doen, en verdorie, je bent hoogzwanger, je hebt genoeg aan jezelf! Als hij zichzelf al wat aan wil doen is dat ZIJN verantwoording en ZIJN keuze, en houd niemand hem tegen... (dit is mij laatst ook es verteld, over iemand waar ik die zorgen bij heb) Toch begrijp ik volkomen dat je hem hebt gebeld, het knaagt toch iets, en nu heb je zelf toch een stukje rust "jij hebt er alles aan gedaan"! Vind het heel erg dat hij zo tegen je tekeer ging! Ik hoop echt dat je dit los kan laten en het je links in ging en rechts keihard weer uit (of andersom!) Maar meid, wat heb ik een respect voor jou, godsamme, hoe je dit toch allemaal doet!! Petje af!! EN dan ook nog dat verhaal van je moeder, jeutje wat schrikken joh!! Godsie!! Hebben ze verder nog nie weer gebeld met uitslagen dan ofzo? Wat dit nouw geweest is/kan zijn? Goddank dat het bericht van die zelfmoord nie waar is, maar wat een misselijkmakende streek om zoiets in de lucht te gooien! BAH! *dikke knuffel voor jou* Ps. Luuk is echt een jochie om op te vreten!! Wat hij nu ook weer zei!! Wat een skattiej! @ Tweetie, oef, even slikken.. Jammer dat gisteravond toch even zo anders liep Maar ijzersterk van je dat je bent gebleven hoor! Ondanks dat je ex er was!! Poeh! Goed gedaan joh! En wat I. betreft, indd. probeer het even los te laten (hoor wie het zegt) en wacht af tot de volgende keer dat hij komt.. En ik denk dat je best wel toe bent/recht hebt op duidelijkheid... En jezelf zowiezo afvragen of jij uberhaupt een relatie zou kunnen hebben met iemand die zo vrij is? @ MamsvanRobin, hmmm, weet je meid, je verdiend iemand zonder toestanden en poespas, heb je niet genoeg ellende gehad? Als je nu nog niet verliefd op hem bent/ zeker bent dat je een relatie met hem wilt, laat het dan voor wat het is! Waarom het opzoeken? Als hij toch niet weet wat hij wilt! Jij weet dat je wel toe bent aan vastigheid! Wat als hij het gaat proberen en over een half jaar zegt; ik wil toch mijn vrijheid.. Daar zit je dan... Laat ie dat lekker met een ander gaan proberen!! Je verdiend beter meid! Als je je gevoelens nu nog in de hand hebt, echt hoor, kies er dan voor om hier een punt achter te zetten! Dat is mijn gevoel hierover! En dat bedoel ik alleen maar goed! *knuffel* @ Foxy, haha, ik wilde ook zeggen, zijn het geen lekkere kerels, maar nee dus!! Verdorie! Dat was toch het minste geweest!! Valt ook nog es tegen dus!! @ hier, Stan is nog lange niet te passe... Gezien hier de meesten van jullie ook jochies hebben.. Ehm zitten zij ook vaak aan hun muissie? En zeggen ze dan ook wel es dat het pijn doet? Ik heb het idee dat er wat nie goed is bij Stan. Vanmorgen had hij elke keer pijn "aanvallen" Was hij aan het spelen en dan liet hij zich zo vallen, en begon me toch te krijsen en huilen en schreeuwen.. En vervolgens greep hij naar zijn pielemuis... Uit eindelijk werd het zo dol dat ik HAP heb gebeld, die vrouw hoorde hem krijsen en liet ons gelijk komen. De dokter zei dat hij steeds zo huilt omdat hij dus die keel en oortonsteking heeft en dat het die aanvalletjes zijn omdat oorontsteking komt met een niet constante stekende pijn.... Heb hem gevraagd om wel ook zijn zaakje te bekijken, omdat Stan al es een bijbal onsteking heeft gehad... Maar alles zag er rustig uit, al zei hij wel dat het wat nauw was... Zou het zeer kunnen doen wanneer het bij Stan ehm "groot" word zeg maar... (dit was vanavond het geval bij het verschonen, en toen zei hij ook AUW AUW en greep er na? Wat moet ik hier mee??? Jullie ervaring/tips? Liefs
Meid, hier ook zo'n emo eter! Weet precies hoe je je voelt, maar niet zo zeer qua hoeveelheid, maar dan meer, ipv ontbijten met brood, iets pakken wat voor de hand ligt (stuk chocola of paar pepernoten) Gewoon omdat ik mezelf de tijd er nie voor gun... Ook sla ik regelmatig het avond eten maar gewoon over, want koken met Stan er bij is geen beginnen aan, of het word zwart aangebrand, of ik heb het koud op m'n bord liggen! Dus dan 's avonds maar weer een koekie of wat anders te snaaien... Vet % is hier ook veelste hoog! Maar ik wil er echt wat aan doen ook hoor!! Maar die stok achter de deur.. Pfffff.... Maar ik ga met je mee doen meid!! Maar wel als de kast leeg is, moeten nog wat pepernoten op en nog een chocolade letter, en die gooi ik nie weg, en de kerst komt nog, en dan ga ik niet op een houtje bijten, kortom, het lijkt op een goed voornemen, maar ik begin gewoon na de feestdagen omdat ik me niet wil kwellen en wil genieten van een oliebol! Owzo!!
@ Kussie Jij ook al!!! Dat is zo ontzettend vervelend als je een emo eter bent je kunt dan nog beter niks eten als je stress hebt..dan hou je je lijntje tenminste nog!! Ik begin wel al voor de feestdagen...ik heb elke dag van dit jaar gegeten alsof het kerst en oud en nieuw was hahhaa! Dan eet ik op de feestdagen wel kleine beetjes van al het lekkers. Anders weeg ik straks echt 100 kg... en ben het zo ontzettend zat he...ik herken mezelf gewoon niet meer en merk ook dat het zo niet goed is voor me lichaam op het moment dat je eet voel je jezelf even "fijn" maar daarna voel je je nog 30x zo k*t!!! Je hebt toch ook van die pillen (homeopatisch, bij kruitvat enz) die je eetlust verminderen en je stofwisseling versnellen?? Iemand ervaring hiermee??? Ik eet s`ochtends gewoon een boterham, daarna een kaakje of fruit, s`middags weer een boterham en alweer dat kaakje of fruit haha en s`avonds eet ik gewoon wat ik atijd eet..aardappels met groente.. Als ik de tussendoortjes (balen met eten ) laat staan gaat het er ook zo weer af..maar het laten staan als je weer is een emo bui hebt...owh das zo zwaar!! Mja "gelukkig" weet jij daar dus ook alles van!! En dat boterhammetje laten liggen en vervolgens gewoon een koek pakken...heel herkenbaar!! Robin eet wel gewoon gezond en normaal, kook gewoon elke dag enz.
hoi meiden @kussiex bedankt voor je lieve woorden en jullie hebben ook gelijk hoor. maar goed, ben er al weer klaar mee hoor. Idd het knaagt dan even, maar heb gedaan wat ik kon door toch even te bellen en ernaar te vragen en dat was het weer. En dat hij zo tegen me tekeer ging, ach is niet de 1e keer (en wellicht ook niet de laatste aangezien de rechtzitting nog komt de 21e). Voorheen vond ik het verschrikkelijk nu heb ik zoiets van oh gaan we weer... je voelt je weet machteloos dus. Hij is verbaal niet sterk dus roept en schreeuwt hij maar wat dan. Doet me niet zoveel dus, is gewoon zijn domme boosheid of zo. Hij voelt zich er nu ws weer rotter bij dan ik hoor. betreft moeder. geen dingen in de uitslagen gevonden. ws heeft het dus echt met heftige pijnen te maken gehad. gisteravond 23:00 is ze met vader naar huis gegaan. Dus zal dalijk even bellen of het nodig is dat ik erheen kom. Ging gelukkig toen al wel weer beter.