Alleenstaande mama's kletsen hier verder

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door Wijffie75, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

en over emo-eten
    hier nog iemand !! ;)

ik haal bewust nauwelijks lekkers in huis zodat het niet te erg is haha. Maar ken het probleem. Ben ook wat zwaar en niet groot dus tekent bij mij al snel dan.
    Afijn.. nu zwanger dus erna ga ik weer aan de slag met lijnen. Hopleijk kom ik niet al te veel aan. hihi

2. Foxymama

Foxymama Niet meer actief

Visje:
    Aahh gelukkig is je moeder weer thuis! Hoop dat ze snel weer opknapt!

Hier:
    Nou ze zijn begonnen. Geen mooie gasten :p maar wel aardig. Me huis is wel een mega mega puinhoop!!!!!! Word er niet goed van! Nesteldrang en dit soort shit is geen goede combi!

Ze gaan wel mijn tassen kast gebruiken :( heb meer dan 60 tassen (beetje verslaafd aan tassen) en net de kast waar ik ze allemaal in leg gaan ze gebruiken voor buizen enz.
    Maar goed..... We zien het wel.

3. Setteke

Setteke Niet meer actief

Nou, ik zit er klaar voor, bakkie koffie erbij. De oudste is op school en Silke slaapt lekker uit! :)

@ Demaco, wat spannend dat je aan het daten bent! Ben je al lang alleen? Klinkt leuk, je date! Hebben jullie nou al wat, of nog niet (sorry brutale vraag....)

@ tweetie82, als ik het goed begrijp heb jij een nieuwe liefde? Wat leuk en spannend allemaal. Het ligt wel een beetje ingewikkeld begrijp ik? Hij heeft nog een vriendin, maar jullie hebben ook nog niet iets dus. Zeg ik het zo goed? Ow, beetje spuit 11 zie ik, hij ziet je dus echt als een vriendin. Kan me goed voorstellen dat je daar verdrietig om bent! Als ik het zo lees , van dat "een vriendin" dan zou me dat toch niet lekker zitten hoor... Heb je hem al eens gevraagd hoe hij jou ziet? En ik denk eigenlijk dat Foxymama wel eens gelijk zou kunnen hebben... Wow dat is idd niet leuk om te zien, ex met nieuwe liefde... Puur uit nieuwsgierigheid, maar wie heeft er een punt achter gezet?

@ Foxymama, wow wat heerlijk zo'n lang weekend! Ow wat heerlijk zo'n wondertje in je buik! En nog een meid ook, superleuk, van elk een (ik spreek uit ervaring :D)

@ Kussie, hoe is het nou, knappen jullie weer wat op? Goed dat je toch nog even de dokter hebt gebeld voor Stan, duidelijk niet voor niks! Vervelend dat hij zo huilt, maar ws voelt hij zich echt niet lekker. Maar snap best dat je er af en toe gek van wordt! Ik heb een zoon van 5, en die heeft ook regelmatig een grote piemel zoals hij het zelf zegt, maar dat doet geen pijn, het kriebelt zegt hij. Als zijn voorhuid idd wat nauw is kan ik me best voorstellen dat het zeer doet. Ik zou nog een keer naar je eigen huisarts gaan met hem, eens kijken wat hij zegt.

@ Kleinvisje, wow wat stoer, bewust zwanger van een donor! En ik lees dat je epilepsie hebt, vind ik je nog stoerder! Wat een mooie kamers voor Luuk en de baby! Lekker ding zeg, jouw ventje! :) Wat een verschil met de psz, hier betaal je naar inkomen en met ons gezamelijk inkomen zaten we op ruim 50 euro per maand voor twee dagdelen per week! Wat een lastige situatie met je ex. Gezien zijn reactie op jouw telefoontje zou ik me er niet teveel mee bemoeien, zo te lezen kun je het echt niet goed doen. Jeetje wat vaag van je moeder... Raar dat ze niks kunnen vinden, maar gelukkig dat ze weer naar huis mocht. Wat een apart iets van dat zelfmoordverhaal!

@ Mamsvanrobin, frustrerend is dat he, zo zwaar zijn! Ik woog vorig jaar augustus 113,5 kilo bij een lengte van 1.76. Gewoon omdat ik alles zo lekker vond. Ineens begon ik spontaan af te vallen en dat is zo door blijven gaan, en ik ben nu bijna 30 kilo kwijt. En eigenlijk gewoon door minder te eten, en minder te snoepen. Ik had ineens geen zin meer in lekkere dingen. En nu eet ik af en toe best wel wat lekkers, maar blijf afvallen. Super natuurlijk maar kost een vermogen aan kleren hahaha. Die pillen, ik zou er niet aan beginnen. Het is niet bewezen dat het werkt en het kost een godsvermogen. Je kunt je misschien laten verwijzen naar een dietiste. En miss ben ik wel een echte doktersassistente wat dat betreft, maar ik vind dat soort pillen een superslecht voorbeeld voor je kinderen. Zij moeten leren wat een gezond eetpatroon inhoudt en jij als mama bent daarin het grote voorbeeld! Maar zoals ik al zeg, ik ben nogal traditioneel wat dat betreft... :):) Wat betreft Harry, als je 32 bent en nog steeds niet toe bent aan een gewone relatie zou ik er wel mee oppassen. Straks gaat het hem toch om het hele friends met benefits en als je dat niet wilt, zou ik het toch afhouden, al hoe leuk je hem ook vindt. Klinkt niet alsof hij op korte termijn zal veranderen wat dat betreft. Maar goed, ik ken hem natuurlijk niet.

4. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Setteke, ik wil elke keer al op je reageren, maar steeds schiet het er bij in, sorryyyy!! Das nix persoonlijks hoor!
    Je hebt gelijk, misschien indd es bij huisarts langs gaan als hij dalijk weer wat opgeknapt is, om dit "geval" eens voor te leggen...
    Kan nooit geen kwaad toch?
    Zo gek is dat toch niet!? :)

Verder wil ik nog even zeggen dat ik respect heb voor jou!
    Het valt nie mee heh, om het alleen te moeten doen! Fijn dat jullie het de kids op deze manier hebben kunnen uitleggen en dat ze het (tot nu toe) zo goed opvatten! Hou ze indd maar wel heel goed in de gaten! Maar dat komt vast goed!
    Hou je taai meid! En hier kan je je ei altijd kwijt!!

@ Visje, blij te horen dat je moeder weer mee naar huis mocht! En hmm, pijn kan indd zo heftig zijn dat je het bewustzijn verliest heh? Bescherming van het lichaam toch? Maar eigenlijk is het toch nie normaal, zoveel pijn! :( Ben je er nog heen gegaan?

@ Foxy, dat meen je? Door je "tassen"kast?? Hopelijk nemen die dingen niet te veel ruimte in?! En worden ze ook nie zo heet, dat je tassen brandplekken gaan vertonen als je ze er weer in terug stopt! Zou het ff navragen? Anders wel barre zonde van je verzameling!!

@ Pillen om af te vallen; nooit aan beginnen meiden!! Die rommel ook!
    Het is en blijft een feit; het enige wat werkt is gewoon 'gezond eten en met mate, (veel) bewegen en genoeg slapen...' Ow jah, en ook gevarieerd! Want daar zat bij mij de valkuil.. Doordat ik geen vis en ei eet at ik te eenzijdig... Dus ei ben ik gaan eten (gatverdamme) en vis krijg ik er echt nie in, dus ehm, nouw ehm, daar eet ik dan wel een pilletje voor!! Hihi... die omega, 3, 6,9 capsule... ;):):):D

Liefs

5. Foxymama

Kussiex:
    Het zou idd kunnen dat zijn voorhuid te nauw is. Kan je het wel naar achter doen als je het schoonmaakt? Het hoeft nog niet hoor :)
    Mijn zoon heeft er ook "last" van en ik moest wachten tot hij ong 5/6 was. Want tot die tijd kan de voorhuid nog soepeler worden. Plus hij heeft er ook niet echt last van (geen pijn ofzo)

Maar een bezoekje bij de HA kan geen kwaad.

Tja, heb geen idee hoe die buizen gaan lopen, maar anders moet ik wat anders verzinnen voor me tassen. We zien het wel. Hoop dat deze 4 dagen snel voorbij gaan, want wordt nu al gek van dat geboor en die rommel overal.

Setteke:
    idd heerlijk zo'n wondertje en leuk dat het een meid is. Ook al was een jongen ook perfect geweest hoor. Ik ben net als Visje zwanger van een donor...dus ook (lekker) alleen. :D
    Hoe is bij jou het eerste weekend verlopen met de kids nu ze het weten? en wat vonden ze van je stekkie?

6. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    Ok, ik ga even reageren.

@Setteke, wat fijn dat de kids het zo goed opnamen. Hopelijk blijft dat zo. Ik ben nog helemaaaal niet lang alleen. Een maand nu. Het is een oude bekende waar ik mee aan de klets ging en van het 1 komt het ander. Of het al een relatie is weet ik niet. Ik weet wel zeker dat er een vervolg komt.. :D

@Kleinvisje, ik had ook mijn ex gebeld in die situatie hoor. Vind ik niks doms aan. Wel een lastige situatie zeg! Wat leuk de 1e kleertjes wassen! Vond ik altijd zo'n mooi moment. Oh wat erg van je moeder zeg! Beterschap. En helemaal van dat berichtje op hyves. Dat doe je toch niet! Wat lief hoe Luuk reageerde op je uitleg van je moeder in het ziekenhuis. Fijn dat het beter gaat met je moeder!

@MvR, wat balen dat je van de stress zoveel bent aangekomen. Wat goed dat je gaat afvallen! Hier ook een enorme emo eter. Door de zwangerschappen ben ik erg veel aangekomen en ben nu nog 18 kilo zwaarder dan voor de 1e zwangerschap. Ik heb moeite met het dieten al gaat het wat beter sinds ik alleen ben. Door de stress in de relatie ging ik erg veel eten. Over Harry, hou er rekening mee dat het iemand is die helemaal niet kan binden. Ik heb zelf ook een ex gehad die zo was en die houdt het dan ook echt niet lang vol. Totdat hij zelf inziet dat hij echt voor 200% voor een relatie wilt gaan. Moeilijk zeg!

@Tweetie, wat een lastige situatie met I. Ik kan wel begrijpen dat je het gevoel dat je nu hebt niet los wilt laten. Zolang je in je achterhoofd houdt dat hij het dus ook vriendschappelijk kan bedoelen komt het uiteindelijk wel goed. Ik vind het knap dat je zo naar die situatie kunt kijken. Ik zal al niet eens een relatie kunnen hebben met iemand die zo doet terwijl hij een relatie heeft. Maar goed, ik ben wat dat betreft behoorlijk ouderwets en iedereen is anders natuurlijk. Hopelijk heb je snel duidelijkheid.

@Foxymama, veel succes met het geboor enzo de aankomende dagen! Oh nesteldrang en klussen is zeker geen combi. Hier zitten we al bijna een jaar in verbouwingen en ben met 37 weken nog overhuisd naar een wisselwoning en de dag voor de bevalling terug verhuisd. Wat een drama zeg!

@Kussiexx, zou Stan geen blaasontsteking kunnen hebben?

Hier, een rustig dagje vandaag. Gisteren de hele middag zitten smsen met C. Hij heeft mij laten weten toch wel verliefd te zijn :D:D. Je kunt vast geloven dat ik helemaal in de 7e hemel ben :D. Vince is dit weekend voor het eerst een heel weekend bij ex geweest. Al met al wel goed gegaan.

7. Setteke

Setteke Niet meer actief

#2447 Setteke, 12 dec 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 dec 2011
    @ Kussie, geeft niks hoor, ik zal ook niet altijd overal op kunnen reageren omdat dat gewoon niet zo handig is op mijn telefoon. Nu ben ik in het huis van mijn ex en gaat het makkelijker :) Superlief wat je zegt, ik voel me hier ook superwelkom, voelt als een warm bad zeg maar. Wat betreft je kleine man, ik ben zelf doktersassistente en als ik iemand krijg die in dit geval om advies vraagt zou ik zeker even een afspraak op het spreekuur bij de HA zetten.

@ Foxymama, het was nu wel officieel, gisteren overdag ook expres in Heerenveen gebleven om het niet te verwarrend voor ze te maken. Aan de ene kant heerlijk, even niks hoeven, aan de andere kant raar om niet gewoon steeds bij mijn kindjes te zijn. De oudste heeft wel 5 keer gezegd dat hij mijn huis zo mooi vond (met mijn prachtige milkapaarse muren hahaha, ik heb er niks aan gedaan qua schilderen omdat het per 1 april toch gesloopt wordt). Ze kunnen ook wel eens blijven slapen, ik heb een groot tweepersoonsbed staan.

@ Demaco, ow wat heerlijk dat het zo gelopen is met je nieuwe liefde!

8. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    @kussiexx:
    Ik wist dat mn ex met zijn vriendin op dat feest zou zijn, maar was inderdaad wel echt ff slikken...
    Wat I. betreft, laat t nu inderdaad gewoon tot ik wat van hem hoor en dan zie ik weer verder. Een relatie met iemand die zo vrij is zou ik best kunnen. Lijkt me niet zo'n probleem. Op dat moment is er geen onzekerheid. Je weet dan dat je elkaar leuk vind en wat er afgesproken is over hoe je samen in de realtie staat. Das dus duidelijk. Dan zou ik daar verder ook gen probleem mee hebben. Het is die onduidelijkheid die ik moeilijk vind.
    Wat naar dat Stan nog zo slecht te pas is. Wat je zegt klinkt inderdad alsof dat t probleem zou kunnen zijn, maar ik heb geen ervaring... *Knuffel*

@kleinvisje
    FIjn dat er geen enge dinen uit de testen zijn gekomen en het alweer wat beter gaat met je moeder.

@Setteke:
    Je hebt het aardig goed samengevat. En ik wacht nu gewoon ff af tot ik hem weer zie. Heb hem via een bericht laten weten dat ik hem leuk vind, maar geen duidelijk antwoord gehad. Wel zegt ie nu "kus" en "liefs" en dat ie me graag wil zien. Heb hem dus nog neit gezien sindsdien en de volgende keer dat ik em zie wil ik inderdaad duidelijk hebben wat ie nu van me vind.
    Mn ex heeft de realtie stopgezet. Kwam volledig uit t niets, naar mijn idee, had me nooit wat laten merken...

@foxy
    Succes met de puinzooi de komende dagen en hoop dat t meevalt met je kast

@Demaco
    Oh wat leuk dat ie verliefd is!! Fijn hoor voor jullie. Lekker van genieten :D

@hier
    Vanochtend weer wezen babyzwemmen. Nu voor t eerst naar de groep met oudere kindjes. Tess deed t super en vond t echt prachtig!! Heerlijk genoten, goed begin van de week.

9. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Tweetie, wow heftig, heb je je relatie met je ex een beetje een plekje kunnen geven? En idd, ik denk dat je je nieuwe liefde het beste op de man af kunt vragen hoe hij jullie band ziet.

10. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    @Setteke
    Ja, inmiddels heb ik die goed af kunnen sluiten. Heb het er wel vreselijk moeilijk mee gehad. WE waren 3,5 jaar bezig zwanger te worden. Is t eindelijk gelukt, besluit hij een half jaar na geboorte opeens dat t genoeg is. Heel onverwachts en heel hard. Heb gelukkig een paar hele lieve mensen in mn omgeving die me hebben gesteund en ben zelf zo verstandig geweest maatschappelijk werk in te schakelen. Sinds n paar maand voel ik me eigenlijk weer goed en heb ik het af kunnen sluiten. maatschappelijk werk heb ik ook stopgezet. Dit was alleen de eerste keer dat ik hen op zo'n feestje zag, dus dat is dan nog steeds wel erg confronterend...

11. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ tweetie, jeetje meid heftig! Lijkt me erg moeilijk als het besluit voor je genomen wordt zeg maar. Bij ons was ik degene die er een punt achter heeft gezet, en denk dat dat toch makkelijker is.

12. Soda Pop

Ik denk dus ook aan een blaasonsteking?
    Maar de arts begon nie over urine opvangen? En zei dat alles er "rustig" uitzag en dat urine niet raar rook!! :(
    Ik weet ook nie wat ik er mee aan moet.. Toch maar weer afspraak maken dus?
    AARGGHH, ik weet soms gewoon nie meer wat ik moet, ben namelijk vrij onzeker en dus bel ik ook vrij snel een arts, ze zien me weer aankomen..
    Maar het voelt gewoon nie goed.. :(

Snif

Sorry dak verder nie reageer, Stan moet nog eten, hij lag even voor twaalven op bed en slaapt nog.. Ga even bij hem kijken nu...
    Oma paste vanmorgen op en hij was weer de hele morgen zo huilerig...

Liefs

13. kleinvisje

hoi meiden

ben inmiddels bij moeder geweest en die gaat weer gewoon haar gangetje. Het kan of een klene TIA geweest zijn die niet terug te vinden is in onderzoeken of toch wegens de pijn. Afijn ze loopt weer en is weer op nu. Gelukkig maar. heb haar wel op het hart gedrukt rustig te doen en nu weer te gaan liggen.

verder snel even gelezen... las iets over zelf uitmaken of dat de ander dat heeft besloten. Lijkt me beide moeilijk. in mijn geval was het mijn ex toen ik 6 mnd zwanger was van luuk (ook voor mij heel plotseling, waren net 7 mnd getrouwd ook). Vond ik ook moeilijk... ik wilde er toen voor gaan en er voor knokken etc. maar hij niet. Aan de andere kant zelf de keuze moeten maken lijkt me ook enorm heftig aangezien je je dan schuldig kan gaan voelen erom (vaak niet nodig natuurlijk maar toch) en je kan twijfelen over je keuze en het gevoel kan hebben dat het anders had gekund. dat gevoel had ik ook wel maar dat lag buiten mijn macht omdat ex alles afhield. beiden lastig dus denk ik zo.

14. Setteke

Setteke Niet meer actief

Dat klopt idd wel, ik heb tijden een vreselijk schuldgevoel gehad ten opzichte van mijn ex, en nog steeds wel.

15. fontana

fontana Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.288
    0
    0
    zoekende.. maatschappelijk werk of jongerenwerk.
    ergens in t Noorden.
    ik zwaai ff en probeer zo snel mogelijk ff goed te reageren op iedereen. Zie dat er weer genoeg gebeurt is, hier alles goed. ook buikgriep gehad.
    En ben nog steeds totaly in love met F.
    laat snel meer horen.

xxxx voor jullie meiden. en sorry dat ik steeds zo kom binnen zwaaien.. heb t zooo druk.

16. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    @uit elkaar gaan
    Denk dat t ook erg moeilijk is om t zelf te beslissen, maar daar heb ik uiteraard zelf geen ervaring in...

@fontana
    Lekker toch dat je t zo druk hebt! Tenminste, als met leuke dingen is :D Heerlijk dat je zo "in love" bent!

17. Soda Pop

Wat mijn grote liefde betreft; heb het zelf uitgemaakt en ik blijf er nog altijd bij dat het op dat moment echt de enige oplossing was... Maarr ik zou er nu alles voor geven om hem weer in mijn leven te hebben, maar wederom heb k weer het contact verbroken (terwijl we net goed en wel 3 kwart jaar weer contact hadden... *zucht*...
    Soms is liefde loslaten..

Wat W. betreft, vader van Stan... Ook daarbij heb ik de keuze gemaakt om weg te gaan, maar dit was al voor ik uberhaupt wist dat ik zwanger was van 'm...
    Ik heb zolang aangemodderd met die oele... Echt zoveeel kansen heb ik het gegeven, way to much.. En zelfs nog een keer toen ik er dus achter kwam dat ik zwanger was, omdat ik dit toch wilde proberen voor de baby...
    Maar dat was geen optie, in de eerste week dat het weer "aan" was loog hij me weer in mijn gezicht voor, dus ik was er toen ook voorgoed klaar mee...

@ Fontana, geniet ze meid!!

18. Foxymama

Ego:
    Ik wil een dutje doen!!!!!!!!!!! Maar kan niet :(

19. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    @Foxy
    Balen is dat!!

20. kleinvisje

vervelend is dat he foxy. pff

hier toch nog steeds wat last van buikgriepje. kleine gaat ook meer drukken overal en heb steeds meer last van ribben en maagzuur nu.

verder stiekem al tijdje met iemand in contact en voor zaterdag afgesproken. gaan we met kids (hij heeft een dochtertje en voed deze zelf op) naar ballorig ws. tenminste als luuk en ik ons dan goed genoeg voelen. Ben benieuwd hoe dat gaat lopen hihi.

zo lekker mijn manneke weer ophalen en rustig aan, want de kleine zit me nu beetje in de weg dus. hihi die ligt echt letterlijk weer dwars en schoppen jemig !!

Deel Deze Pagina